abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57395278
pi_57395287
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 14:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Okay, maar dit forum staat niet in dienst van DGK. Hier draait het vooral om meningen, op de site van DGK zou het vooral om objectiviteit en correcte informatieverschaffing moeten draaien.
Dat klinkt beter
pi_57395316
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 14:51 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

btw

waarom zouden ze objectief moeten zijn ?

want het enige objectief van die show en de shit er om heen is poen maken
Lachen toch? Veel mensen hebben zelfs niet door dat ook zij geregisseerd worden door het hokje. Ik zeg het je, sterk concept! Zelfs de hardcore fans hebben ze in hun greep, door het gewoon heel slim te spelen. Stukje psychologische oorlogvoering in VV op de site. Je kan er alles over zeggen, maar wat ze doen werkt wel: eerst de verontwaardiging, dan de woede, vervolgens als men is afgekoeld, de discussie. !
pi_57395337
quote:

[..]

Okay, maar dit forum staat niet in dienst van DGK. Hier draait het vooral om meningen, op de site van DGK zou het vooral om objectiviteit en correcte informatieverschaffing moeten draaien.
als dat zou gebeuren
raken de vv bezoekende kijkbuispubers spontaan in de war
en dat willen toch niet ?
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
  † In Memoriam † zaterdag 15 maart 2008 @ 15:01:09 #130
135305 beequeen
Lost.
pi_57395352
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 14:56 schreef tipsch het volgende:
Vechten tegen de bierkaai, negeren is the keyword.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † zaterdag 15 maart 2008 @ 15:03:06 #131
135305 beequeen
Lost.
pi_57395376
quote:

Dus datte.
― Mark Twain
pi_57395377
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 14:58 schreef Yavido het volgende:

[..]

Lachen toch? Veel mensen hebben zelfs niet door dat ook zij geregisseerd worden door het hokje. Ik zeg het je, sterk concept! Zelfs de hardcore fans hebben ze in hun greep, door het gewoon heel slim te spelen. Stukje psychologische oorlogvoering in VV op de site. Je kan er alles over zeggen, maar wat ze doen werkt wel: eerst de verontwaardiging, dan de woede, vervolgens als men is afgekoeld, de discussie. !
ze zorgen er in iedergeval voor dat de streamende forumboekers wat doen hebben terwijl er op de streams geen fuck te beleven valt

slim van ze
pi_57395384
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 14:58 schreef Yavido het volgende:

[..]

Middag

Ik vrees dat je het hokje en consorten nogal wat teveel intelligentie en vakbekwaamheid toedicht....
Het zijn gewoon een stelletje kneuzen die hun favorietje willen laten winnen. RoekiePoekie is vast niet zo geslepen dat ze dit met dubbele bedoelingen ( eerst verontwaardiging, dan woede enz.) schrijft.
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
  zaterdag 15 maart 2008 @ 15:04:57 #134
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57395389
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 14:50 schreef Yavido het volgende:
Dus een feit dat er prikkelend wordt geschreven, juist om reactie uit te lokken bij de fans. Want juist door die schrijfstijl komen daar ontzettend veel klaagmailtjes binnen over hoe 'onrechtvaardig' het allemaal wel niet is, en bewoners misschien wel in een kwaad daglicht gezet worden. Die stijl heet ook wel provoceren, het zorgt ervoor dat het nooit saai is, mensen juist ook door de eventuele woede (terecht of onterecht, laat ik in het midden) die de redactie zich op de hals haalt terugkeren op de site om toch maar weer die 'VV' te lezen. Mission accomplished.
Ik ben eerder bang dat er onkundig geschreven wordt. Ook gezien het enorme aantal taal- en stijlfouten die dagelijkse kost zijn. Niet om te provoceren, maar simpelweg omdat men de skills niet bezit.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_57395416
Wat drinkt Amanda? Piña colada?
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
pi_57395433
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 15:04 schreef Johnny_Berra het volgende:

[..]

Middag

Ik vrees dat je het hokje en consorten nogal wat teveel intelligentie en vakbekwaamheid toedicht....
Het zijn gewoon een stelletje kneuzen die hun favorietje willen laten winnen. RoekiePoekie is vast niet zo geslepen dat ze dit met dubbele bedoelingen ( eerst verontwaardiging, dan woede enz.) schrijft.
denk je dat roepffdf;ug, maar wat te zeggen heeft over de inhoud ?
pi_57395450
Nou als dit het niveau van de hele week word, zal ik de streams weinig aan hebben.Ben die Ricardo nu allang zat.
pi_57395453
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 15:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ben eerder bang dat er onkundig geschreven wordt. Ook gezien het enorme aantal taal- en stijlfouten die dagelijkse kost zijn. Niet om te provoceren, maar simpelweg omdat men de skills niet bezit.
Ja die fouten op grammaticaal gebied zijn om te huilen.
Als redactie zou je je daar heel erg voor moeten schamen en er iemand neer moeten zetten die wél zijn school heeft afgemaakt, middelbare school dan bedoel ik

Over objectiviteit zal ik het maar niet hebben, je kunt ook teveel verlangen
  zaterdag 15 maart 2008 @ 15:10:39 #139
130755 Kinga
versier hier
pi_57395459
Die afro van brian
pi_57395538
Ricardo heeft al heel lang een vriend? Hij lag 2 weken geleden nog te klooien met Eric?

Oh..... Jack Daniels is zijn vriendje
pi_57395587
Mijn streams doen het niet meer! Heb me pc leeg moeten gooien. Heb gvd 11 maart streams gekocht!!!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  zaterdag 15 maart 2008 @ 15:21:39 #142
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_57395589
Kom maar konijntje, doe maar oefenen, oefenen.
Oefen maar alsof je in het bos bent.

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 15 maart 2008 @ 15:22:40 #143
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_57395602
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 15:21 schreef petraa het volgende:
Mijn streams doen het niet meer! Heb me pc leeg moeten gooien. Heb gvd 11 maart streams gekocht!!!
Gooi de vista sidebar er op, dan heb je een maand gratis streams
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  † In Memoriam † zaterdag 15 maart 2008 @ 15:22:43 #144
135305 beequeen
Lost.
pi_57395604
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 15:10 schreef -Blurk- het volgende:

Ja die fouten op grammaticaal gebied zijn om te huilen.
Zomaar een voorbeeld. Zoek de faut(en).
quote:
Er is nog steeds weinig drukte in de Villa. Het is wel het mannenuurtje, want de enigen die een beetje tekenen van leven tonen, zijn Brian, Jaap en Ricardo. De mannen hebben zich wel uit bed gehesen en zich op het terras verzameld. Als ze op die vrouwen moeten wachten… Al is het vrouwenaantal in de Villa wel weer naar beneden gezakt nu Nienke de Villa weer heeft verlaten. Alhoewel, misschien wordt Ricardo straks weer Rachel?
― Mark Twain
pi_57395607
Ik moet eerlijk zeggen dat ik BB leuker vind met al die weekopdrachten enzo. Het is hier vaak maar een saaie boel enzo!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_57395667
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 15:04 schreef Johnny_Berra het volgende:

[..]

Middag

'Poekie' kan ook een typetje zijn. De schrijver dicht zichzelf een bepaalde houding en intelligentie toe. Oftewel gewoon een bepaald rolletje. Het wekt irritaties op, dat willen ze namelijk. Neem Kouwes als voorbeeld op GeenStijl. Ook gewoon een typetje dat nog erger schreef, gevolg: reacties!

Net zoals DGK bewoners een scriptje meekrijgen. En dat werkt, want we hadden 'terror'-Jaap. Ontzettend populair, maar nu dat ie weer een andere rol heeft gekregen is ie in populairiteit gezakt.

Je gaat mij niet wijsmaken dat een professionele organisatie die erachter zit, met dit gouden reallife concept (welke verkocht wordt aan het buitenland), een domme klunzige schrijver/ster er neerkwakken op de site wat feitelijk het visitekaartje zou moeten zijn van dat programma. En als ze dit al doen, dient het een doel.
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 15:01 schreef beequeen het volgende:

[..]

Vechten tegen de bierkaai, negeren is the keyword.
No offence, maar als je argumentloos blijft is dat de eenvoudige uitweg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Yavido op 15-03-2008 15:32:05 ]
pi_57395670
Ben benieuwd of Ricardo ook naar Brian en Mannie toetrekt
  † In Memoriam † zaterdag 15 maart 2008 @ 15:29:41 #148
135305 beequeen
Lost.
pi_57395709
Nog een voorbeeld van "prikkelend" schrijven.
quote:
Claire is nog steeds niet uit bed te krijgen, maar hier steekt paardenmeisje Ellen een stokje voor. Zij komt namelijk voor de paardrijles van de Tilburgse en is het dus ook de bedoeling dat Claire aanwezig is bij de les. Ellen moet haar dan ook wakker maken en de Miljonair komt met moeite overeind. Maar als Ellen weer wegloopt, draait Claire zich nog rustig om in de armen van haar vriendje Huub. Hup Claire, eruit! Laat die arme Ellen niet langer wachten!
quote:
Amanda heeft wel netjes haar bedje verlaten en heeft al fris haar tandjes gepoetst.
Wie is er dagelijks als laatste haar nest uit?

Ga maar eens iets gezellig doen, de COS en streams zijn kots, tot later.
― Mark Twain
pi_57395714
Amanda doe niet zo too much
pi_57395740
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 15:26 schreef joep.t het volgende:
Ben benieuwd of Ricardo ook naar Brian en Mannie toetrekt
hij zal wel moeten van de FEBO
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties