Dat klinkt beterquote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay, maar dit forum staat niet in dienst van DGK. Hier draait het vooral om meningen, op de site van DGK zou het vooral om objectiviteit en correcte informatieverschaffing moeten draaien.
Lachen toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:51 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
btw
waarom zouden ze objectief moeten zijn ?
want het enige objectief van die show en de shit er om heen is poen maken
als dat zou gebeurenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay, maar dit forum staat niet in dienst van DGK. Hier draait het vooral om meningen, op de site van DGK zou het vooral om objectiviteit en correcte informatieverschaffing moeten draaien.
Vechten tegen de bierkaai, negeren is the keyword.quote:
Dus datte.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:48 schreef Copycat het volgende:
ze zorgen er in iedergeval voor dat de streamende forumboekers wat doen hebben terwijl er op de streams geen fuck te beleven valtquote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:58 schreef Yavido het volgende:
[..]
Lachen toch?Veel mensen hebben zelfs niet door dat ook zij geregisseerd worden door het hokje. Ik zeg het je, sterk concept! Zelfs de hardcore fans hebben ze in hun greep, door het gewoon heel slim te spelen. Stukje psychologische oorlogvoering in VV op de site. Je kan er alles over zeggen, maar wat ze doen werkt wel: eerst de verontwaardiging, dan de woede, vervolgens als men is afgekoeld, de discussie. !
Middagquote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:58 schreef Yavido het volgende:
[..]
Lachen toch?Veel mensen hebben zelfs niet door dat ook zij geregisseerd worden door het hokje. Ik zeg het je, sterk concept! Zelfs de hardcore fans hebben ze in hun greep, door het gewoon heel slim te spelen. Stukje psychologische oorlogvoering in VV op de site. Je kan er alles over zeggen, maar wat ze doen werkt wel: eerst de verontwaardiging, dan de woede, vervolgens als men is afgekoeld, de discussie. !
Ik ben eerder bang dat er onkundig geschreven wordt. Ook gezien het enorme aantal taal- en stijlfouten die dagelijkse kost zijn. Niet om te provoceren, maar simpelweg omdat men de skills niet bezit.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:50 schreef Yavido het volgende:
Dus een feit dat er prikkelend wordt geschreven, juist om reactie uit te lokken bij de fans. Want juist door die schrijfstijl komen daar ontzettend veel klaagmailtjes binnen over hoe 'onrechtvaardig' het allemaal wel niet is, en bewoners misschien wel in een kwaad daglicht gezet worden. Die stijl heet ook wel provoceren, het zorgt ervoor dat het nooit saai is, mensen juist ook door de eventuele woede (terecht of onterecht, laat ik in het midden) die de redactie zich op de hals haalt terugkeren op de site om toch maar weer die 'VV' te lezen. Mission accomplished.
denk je dat roepffdf;ug, maar wat te zeggen heeft over de inhoud ?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:04 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Middag![]()
Ik vrees dat je het hokje en consorten nogal wat teveel intelligentie en vakbekwaamheid toedicht....
Het zijn gewoon een stelletje kneuzen die hun favorietje willen laten winnen. RoekiePoekie is vast niet zo geslepen dat ze dit met dubbele bedoelingen ( eerst verontwaardiging, dan woede enz.) schrijft.
Ja die fouten op grammaticaal gebied zijn om te huilen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben eerder bang dat er onkundig geschreven wordt. Ook gezien het enorme aantal taal- en stijlfouten die dagelijkse kost zijn. Niet om te provoceren, maar simpelweg omdat men de skills niet bezit.
Gooi de vista sidebar er op, dan heb je een maand gratis streamsquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:21 schreef petraa het volgende:
Mijn streams doen het niet meer! Heb me pc leeg moeten gooien. Heb gvd 11 maart streams gekocht!!!
Zomaar een voorbeeld. Zoek de faut(en).quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:10 schreef -Blurk- het volgende:
Ja die fouten op grammaticaal gebied zijn om te huilen.
quote:Er is nog steeds weinig drukte in de Villa. Het is wel het mannenuurtje, want de enigen die een beetje tekenen van leven tonen, zijn Brian, Jaap en Ricardo. De mannen hebben zich wel uit bed gehesen en zich op het terras verzameld. Als ze op die vrouwen moeten wachten… Al is het vrouwenaantal in de Villa wel weer naar beneden gezakt nu Nienke de Villa weer heeft verlaten. Alhoewel, misschien wordt Ricardo straks weer Rachel?
'Poekie' kan ook een typetje zijn. De schrijver dicht zichzelf een bepaalde houding en intelligentie toe. Oftewel gewoon een bepaald rolletje. Het wekt irritaties op, dat willen ze namelijk. Neem Kouwes als voorbeeld op GeenStijl. Ook gewoon een typetje dat nog erger schreef, gevolg: reacties!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:04 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Middag![]()
Ik vrees dat je het hokje en consorten nogal wat teveel intelligentie en vakbekwaamheid toedicht....
Het zijn gewoon een stelletje kneuzen die hun favorietje willen laten winnen. RoekiePoekie is vast niet zo geslepen dat ze dit met dubbele bedoelingen ( eerst verontwaardiging, dan woede enz.) schrijft.
No offence, maar als je argumentloos blijft is dat de eenvoudige uitweg.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vechten tegen de bierkaai, negeren is the keyword.
quote:Claire is nog steeds niet uit bed te krijgen, maar hier steekt paardenmeisje Ellen een stokje voor. Zij komt namelijk voor de paardrijles van de Tilburgse en is het dus ook de bedoeling dat Claire aanwezig is bij de les. Ellen moet haar dan ook wakker maken en de Miljonair komt met moeite overeind. Maar als Ellen weer wegloopt, draait Claire zich nog rustig om in de armen van haar vriendje Huub. Hup Claire, eruit! Laat die arme Ellen niet langer wachten!
Wie is er dagelijks als laatste haar nest uit?quote:Amanda heeft wel netjes haar bedje verlaten en heeft al fris haar tandjes gepoetst.
hij zal wel moeten van de FEBOquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:26 schreef joep.t het volgende:
Ben benieuwd of Ricardo ook naar Brian en Mannie toetrekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |