volgens mij slaat dat op het woord 'anders' aan het einde van jouw zin waarop werd gereageerdquote:
Hm, zou ook nog kunnen. Nouja, van mij hoeft er niemand naar huis. Ik heet geen Huub.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
volgens mij slaat dat op het woord 'anders' aan het einde van jouw zin waarop werd gereageerd
Want als het je niet bevalt, kortom, anders, Ga je maar naar huis.
Maar jouw 'anders' was niet zo bedoeld.
Denk ik.
Alle kerels met een harde buik nu achter de streams?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:09 schreef Guuskeee het volgende:
amanda d'r bouwvakkers decollete
[ afbeelding ]
Vast wel, wat zou er van de status 'miljonair' overblijven als er geen zwerver in dat huis zit. om mee te vergelijken?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mijn idee. Die laten ze er toch niet tot het einde in zitten he?
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:11 schreef Guuskeee het volgende:
best sjiek...
[ afbeelding ]
voor een straathoer
oow dan gooi ik er wel meer in...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
euj Guus!![]()
![]()
Ik mot het ff van jou pics hebben
Vulgair en semi-shockerend vind ikquote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:22 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ricardo: Jullie gaan me vast raar vinden wat ik nu ga zeggen, maar het stinkt hier naar sperma.
Ricardo tegen Amandan: Je stinkt naar pik.
Wat een misselijk vies mannetje zeg die Ricardo! Echt typerend voor de kooi dat hij erin is gegooid. Ik ben blij als mijn streams verlopen zijn binnenkort!!!!
Dat wijf stinkt naar pik, en die slaapkamer ruikt naar zaad! Die lui douchen amper, en die bedden worden zelden verschoond en zijn zelfs nog nooit gelucht.quote:
Dat is een blijvertje hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:28 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ricardo(meer dan oversext mannetje) vraagt of Brian weleens beft en Amanda hem pijpt, hoelang zal ricardo als gastspeler mogen fungeren??!!
Ik dacht, maar eens kijken wat men aan het doen is in dat hok en het gaat over het kinderarmpje van die rat. Teringtampeloeres volgens Wicawdo.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:25 schreef Lobasca het volgende:
Dat wijf stinkt naar pik, en die slaapkamer ruikt naar zaad! Die lui douchen amper, en die bedden worden zelden verschoond en zijn zelfs nog nooit gelucht.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:32 schreef Guuskeee het volgende:
ondertussen gebeurd er niks....
~quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is een blijvertje hoordie hóórt daar gewoon!
en wat valt daar over te vertellen?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht, maar eens kijken wat men aan het doen is in dat hok en het gaat over het kinderarmpje van die rat. Teringtampeloeris volgens Wicawdo.![]()
![]()
Vulgair is dan idd een 'understatement'quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:31 schreef Copycat het volgende:
Wat een niveau.
Vulgair is bijna nog een te chique benaming.
Dat wil ze wel heel graag, ze is dan ook megajaloers op Melissa. Moet je maar eens opletten als die er is of geweest is dan zie je haar vaker dit soort bekkies trekken.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:20 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
oow dan gooi ik er wel meer in...
Weet jij trouwens of dellie siliconen in dr lippen heeft gekregen? Ik zie dr constant dr lippen pruilen, zoals hier nu net buiten:
[ afbeelding ]
en toen ze bij 100% NL mocht schreeuwen:
[ afbeelding ]
het valt me op, dus dan moet het echt duidelijk zijn
Snollie en Dweil gaan aan de rosé, het kan nog erger hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:36 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Hoelang zal Brian het leuk vinden dat Ricardo Amanda nog erger maakt dan ze al is, en al haar aandacht gaat vragen??.....
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Snollie en Dweil gaan aan de rosé, het kan nog erger hoor.
Echt waar, wat moet er toch in dat hokje zitten dat we deze vulgaire rotzooi voorgeschoteld krijgen?quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:38 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
PS: leuk om weer terug te zijn na lange afwezigheid, alles goed Beequeen, Lobasca en Marije?:P
Vergeet niet, dat het in die paupers zélf zit.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt waar, wat moet er toch in dat hokje zitten dat we deze vulgaire rotzooi voorgeschoteld krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |