Het is maandagavond jaquote:Op maandag 17 maart 2008 23:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah je bedoelt dat woorden die ik gebruik sowieso leuk zijn? Dat vind ik liev![]()
Huh? Ik zeg dat ik je liev vindquote:Op maandag 17 maart 2008 23:50 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Het is maandagavond ja![]()
Wat voor straf?
quote:
Lievquote:
Dan is het dus Fapchannel geworden...quote:Op maandag 17 maart 2008 23:56 schreef Toad het volgende:
Een deel van het concert van Amy MacDonald staat op fabchannel.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dan is het dus Fapchannel geworden...
quote:If you are looking for live concert videos, head over to FabChannel.com
Nee ik snap er niets vanquote:Op maandag 17 maart 2008 23:54 schreef frame-saw het volgende:
[..]
[..]
LievDat woord gebruikte ik toen ik 14 was
![]()
Ik ga het niet helemaal uitleggen want je begrijpt het zelf ook wel
Nu in de luisterpaal...quote:[chorus]
[male]
I fucked my american cunt
[female]
I love my english romance
[male]
It was dirty, a dream came true
Just like i like it, she’s got nice tits
[female]
It was perfect, a dream came true
Just like a song i’ve been wanting to
quote:"The Raconteurs are happy to announce that in one week's time their second album, entitled Consolers of the Lonely, will be available EVERYWHERE Tuesday, March 25th.
"'Album' meaning: full length vinyl, CD and digital formats; and 'everywhere' meaning: local mom and pop Indie retailers, corporate superstores, supermarkets, iTunes, Amazon, the band's own website and any other location that could get the record up and going this quickly (some places couldn't move this fast, so they will join in as soon as they can).
"It contains 14 new recordings and is being released globally on Third Man Records in conjunction with our marketing/distribution partners, XL Recordings and Warner Brothers Records.
"The album was mastered and completed in the first week of March. It was then taken immediately to a vinyl pressing plant. Then to a CD pressing plant. Then preparations to sell it digitally began. March 25th became the soonest date to have it available in EVERY FORMAT AT ONCE. The band have done no interviews or advertisements for this record before this announcement.
"The purpose: to get the album to the fans as soon as possible and as we promised. We wanted to get this record to fans, the press, radio, etc., all at the EXACT SAME TIME so that no one has an upper hand on anyone else regarding its availability, reception or perception.
"With this release, The Raconteurs are forgoing the usual months of lead time for press and radio set up, as well as forgoing the all important 'first week sales'. We wanted to explore the idea of releasing an album everywhere at once and THEN marketing and promoting it thereafter. The Raconteurs would rather this release not be defined by its first weeks sales, pre-release promotion, or by someone defining it FOR YOU before you get to hear it.
"Another purpose was to also allow people to have their own choice as to exactly which format they would like to hear the album in IMMEDIATELY, rather than having to wait for their favorite format to become available. The band are also not releasing any version of this record that contains bonus tracks. Musically this album will be the same as the band created it no matter what format it is purchased in. (The sound quality of each format however, is a different story. The Raconteurs recommend hearing it on vinyl, but the choice is of course up to the listener).
"The band also prefer that fans buy the album as a whole instead of breaking up the tracks, but until iTunes and other digital services allows bands to release their albums with the option of NOT breaking it up, it will be sold in that fashion on those particular sites. On the band's website however, the album will be sold in its entirety as an mp3 at 320kb bit rate. Also in Japan, fans will be able to download the record via their mobile phones, as that is how a majority of recorded music is consumed there.
"The reason we are announcing this release one week ahead of time is because of retail pre-ordering and stocking, information about this album's imminent release was bound to come to light and could be confusing to fans. Also in the event that the record leaks, we didn't want this method of release to be seen as a REACTION to such a leak. It's not. The actual worst thing about a leak is the usual poor sound quality, akin to watching a movie on a wristwatch instead of in a theater. Which for the album's creators is a bit of a letdown, but again, it is completely up to the listener.
"There will be a video up on the internet for the first single, 'Salute Your Solution', on the 25th as well, provided it gets edited in time. We just filmed it the other day!
"We hope not to confuse anyone with too many options, or deny them the formats that they like best. The Raconteurs feel very strongly that music has worth and should be treated as such. Thank you to all those who respect music in this fashion, and thank you to our label partners for working with us to get this album to fans in as many formats as possible all at once.
"Thank you, and we hope that you enjoy Consolers of the Lonely.
"Sincerely,
The Raconteurs"
Kan je het samenvatten? TE veel tekst hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:08 schreef jakkop het volgende:
Volgens mij hoopt Toad dat The Teenagers ook op fapchannel komt.![]()
[..]
![]()
en voor de pinkpop-gangers: blood red shoes
De nieuwe plaat van The Raconteurs komt 25 maart uit.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Kan je het samenvatten? TE veel tekst hoor
Hah, net afgerond. Daar ben ik ook weer vanafquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:48 schreef AMDB het volgende:
Bah, ik moet aan m'n project werken, maar er komt niks van
ja ze leven nog. Sterker nog, er is een nieuwe cd uit: http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/39368000quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:36 schreef lienelien het volgende:
Ik heb net een heel vervelend reflectieverslag af, competentiesgezeur enzo..
Ik zag net dat Be Your Own Pet 3 april in Doornroosje staat. Leven die nog? En hebben ze nu nog altijd een repetoire van 3 nummers?
Datzelfde gevoel had ik laatst bij Mystery Jets, die staan op London Callingquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:36 schreef lienelien het volgende:
Ik heb net een heel vervelend reflectieverslag af, competentiesgezeur enzo..
Ik zag net dat Be Your Own Pet 3 april in Doornroosje staat. Leven die nog? En hebben ze nu nog altijd een repetoire van 3 nummers?
Ik ook. En BYOP kwam ik laatst weer ergens tegen maar ik heb geen idee waar. De naam dus, niet de band.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:55 schreef Sautor het volgende:
[..]
Datzelfde gevoel had ik laatst bij Mystery Jets, die staan op London Calling
Vond het al een vreemde keuze toen ik zag dat ze het voorpgramma van Watson deden. Akoestisch verklaart het wel aardig. Ik ga wel even de laatste twee nummertjes bekijken ofzo van de weekquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:38 schreef Aisumasen het volgende:
Voicst doet een akoestische set als voorprogramma van Patrick Watson. Ik ben benieuwd.
Ja, in de rest van Europa doen ze een 'normale' set als voorprogramma. Jij hebt Voicst een tijdje terug toch in Doornroosje live gezien? Hoe was dat? En komen de nieuwe nummers live beter over dan op de plaat...?quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Vond het al een vreemde keuze toen ik zag dat ze het voorpgramma van Watson deden. Akoestisch verklaart het wel aardig. Ik ga wel even de laatste twee nummertjes bekijken ofzo van de week[..]
Ik ben een mierenneuker.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Vond het al een vreemde keuze toen ik zag dat ze het voorpgramma van Watson deden. Akoestisch verklaart het wel aardig. Ik ga wel even de laatste twee nummertjes bekijken ofzo van de week
Oh en die Los Campesinos cover van Pavement (Frontwards) is best tof.
So much style and it's wasted!!
Oh jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:41 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik ben een mierenneuker.
that it's wasting![]()
Maar heerlijk nummer, dat wel.
Ik was er ook bij, vond ze live veel beter uit de verf komen, vooral icm de blaasinstrumenten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:36 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ja, in de rest van Europa doen ze een 'normale' set als voorprogramma. Jij hebt Voicst een tijdje terug toch in Doornroosje live gezien? Hoe was dat? En komen de nieuwe nummers live beter over dan op de plaat...?
Het was wel leuk. Niet meer, niet minder.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:36 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ja, in de rest van Europa doen ze een 'normale' set als voorprogramma. Jij hebt Voicst een tijdje terug toch in Doornroosje live gezien? Hoe was dat? En komen de nieuwe nummers live beter over dan op de plaat...?
Er staan een paar nummers op hun myspace (www.myspace.com/infadels) 1 nummer heb ik een paar keer gehoord en klonk wel leukquote:Op woensdag 19 maart 2008 01:53 schreef -skippybal- het volgende:
Is die al uit dan?
[Me=Baalt] dat z'n internet nog steeds Afrikaans is [/me]
Ah! Kijk eens aan. Morgen maar eens checken danquote:Op woensdag 19 maart 2008 01:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er staan een paar nummers op hun myspace (www.myspace.com/infadels) 1 nummer heb ik een paar keer gehoord en klonk wel leukDe rest nog niet geluisterd
Ik had ze al paar dagen geleden beluisterd, en veel spectaculairs is het niet nee. Staat 1 leuk nummer bij, de rest wat minder. Nu maar afwachten op de cd...quote:Op woensdag 19 maart 2008 02:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ah! Kijk eens aan. Morgen maar eens checken dan
LLiNK is tofquote:Uitzending over Sziget op Nederland 3
Op zondag 13 april brengt LLiNK een reportage over twee dagen Sziget 2007 op Nederland 3 in het programma 3 op Reis.
Jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:13 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zag net in een ander topic MaJo zeggen dat ze naar The Moody Blues ging. En nu gaat ze me vertellen hoe, wat, waar en hoe duur. Toch?
Hmm, om te overwegen. Zal wel niet zo snel gaan met de verkoop neem ik aan. Kan ik eindelijk weer eens een dagje uit m'n mama naar iets wat we allebei leuk vindenquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja
Hoe: waarschijnlijk met de auto
Wat: Moody Blues
Waar: HMH (sorry)
Hoe duur: ¤40,-
En aangezien je vast ook wil weten wanneer: 15 en 16 oktober
Kijk, daar heb ik dan wél weer 40 euro voor over.quote:Beck treedt op in Melkweg in Amsterdam
AMSTERDAM (ANP) - De Amerikaanse artiest Beck komt naar Nederland. Hij verzorgt op 30 juni 2008 een eenmalig optreden in de Melkweg in Amsterdam. Dat maakte het poppodium woensdag bekend. Kaarten kosten 37,50 exclusief lidmaatschap en servicekosten. De voorverkoop start zaterdag 22 maart.
De muzikale duizendpoot brak in 1994 door met de hit Loser. Op de zeven albums die Beck tot nu toe heeft uitgebracht, is een breed scala aan muzieksoorten te horen, uiteenlopend van folk tot elektronica.
Ja, wat je zegt vind ik ook echt niet tof... Ik voel me ook elke keer weer genaaid door servicekosten. Maar wat is er aan te doen? Ik moet zeggen dat ik vaak genoeg heb meegemaakt dat het bandje wat ik bijvoorbeeld voor 9 euro in Doornroosje zag, leuker is dan de grote act die ik voor 25 euro in Paradiso zag.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:05 schreef -skippybal- het volgende:
Mja, da's wel weer waar. Maar andere kant vind ik de kaartprijzen vehoorlijk de pan uit spurten deze dagen.
Tegenwoordig worden bandjes die ook maar iets tegen de mainstream aan hinken al goedkoop gevonden als ze onder de 25 blijven
Precies! En met die goedkope bandjes kan je ook gewoon last-minute beslissen om er heen te gaan. Ook al heb je er nog nooit iets van gehoord!quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:32 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ja, wat je zegt vind ik ook echt niet tof... Ik voel me ook elke keer weer genaaid door servicekosten. Maar wat is er aan te doen? Ik moet zeggen dat ik vaak genoeg heb meegemaakt dat het bandje wat ik bijvoorbeeld voor 9 euro in Doornroosje zag, leuker is dan de grote act die ik voor 25 euro in Paradiso zag.
Vampire Weekend is een redelijke hypeband, meer dan Operator Please. Oor loopt in ieder geval weg met VW.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:25 schreef frame-saw het volgende:
Vampire Weekend binnenkort in Paradiso is al 14 euro. Ik vind dat duur voor een bandje die eigenlijk nog niet zo bekend is. Operator Please was slechts 8 euro, en die waren toch al wat langer bekend in de (haat het woord) 'undergroundscene'.
Maar ik ben niet meer zo op de hoogte van MTV de laatste tijd, misschien zijn ze daar wel op geweest ofzo.
Kijk, dat bedoel ik. Echt, ik vind dat heel vaak stukken leuker.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:38 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Precies! En met die goedkope bandjes kan je ook gewoon last-minute beslissen om er heen te gaan. Ook al heb je er nog nooit iets van gehoord!
En die zijn vaak heel leuk, omdat je totaal geen verwachtingen hebt.
Ik vind de tweede plaat juist top..quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het was wel leuk. Niet meer, niet minder.
Zelf vind ik de tweede plaat op een paar nummers na een heus prutsstukje, maar live kunnen ze hun nummer iig wel 'brengen'.
Eerste plaat vind ik nog steeds leuk, en die nummer vind ik live dan ook geweldig
Dat dus. Het 'kijk-eens-wat-wij-allemaal-kunnen-concept' pakt voor mij juist totaal verkeerd uit.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:52 schreef Aisumasen het volgende:
Na flink een aantal luisterbeurten ben ik helaas tot de conclusie gekomen dat ik het allemaal te 'bedacht' vind klinken. Het is overgeproduceerd. Overal toeters en bellen (letterlijk), synthezisers van alle kanten, opgestapelde vocalen-partijen. Het gaat nog al ten onder aan de composities. Terwijl ik Voicst zeer waardeer.
Ze spelen op 20 mei in de melkweg. Niet paradiso. Maar inderdaad Vampire Weekend is nogal populair, heb ik het idee. Denk dat ze het zonder moeite gaan uitverkopen. Vind 14 euro ook wel een leuke prijs voor dat soort bandjes. Waar ik me meestal alleen aan erger zijn die abbonementen en de service kosten.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:39 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Vampire Weekend is een redelijke hypeband, meer dan Operator Please. Oor loopt in ieder geval weg met VW.
Wanneer spelen ze in Paradiso?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:59 schreef KneiterS het volgende:
En We Are Scientists in de Rotown is uitgesteld. Weet niet hoe het met de andere optredens zit.
Wil ik ook wetenquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:14 schreef JeroenV het volgende:
[..]
![]()
Reden? En hoe lang duurt het meestal voor zoiets ingehaald wordt?
Me too. vooraan meespringend in lichtgroen shirt. Heb me al eens voorbij zien komen op mtv haha.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:29 schreef Goover het volgende:
Ik heb gisteren de Infadels live in Paradiso CD gekregen en bekeken (met een half oog). Het zal mij niets verbazen als er een paar Fok!-ers op staan
Misschien dat er mensen gaan afzeggen, en dat ik er toch nog naar toe kanquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:14 schreef JeroenV het volgende:
[..]
![]()
Reden? En hoe lang duurt het meestal voor zoiets ingehaald wordt?
Kloptquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat ik ook wel 'ns op die beelden zou kunnen staan
Goede keuzequote:Op donderdag 20 maart 2008 20:37 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb van mijn moeder Rubber Soul, 1967-1970 en One gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |