Kan je het samenvatten? TE veel tekst hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:08 schreef jakkop het volgende:
Volgens mij hoopt Toad dat The Teenagers ook op fapchannel komt.![]()
[..]
![]()
en voor de pinkpop-gangers: blood red shoes
De nieuwe plaat van The Raconteurs komt 25 maart uit.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Kan je het samenvatten? TE veel tekst hoor
Hah, net afgerond. Daar ben ik ook weer vanafquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:48 schreef AMDB het volgende:
Bah, ik moet aan m'n project werken, maar er komt niks van
ja ze leven nog. Sterker nog, er is een nieuwe cd uit: http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/39368000quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:36 schreef lienelien het volgende:
Ik heb net een heel vervelend reflectieverslag af, competentiesgezeur enzo..
Ik zag net dat Be Your Own Pet 3 april in Doornroosje staat. Leven die nog? En hebben ze nu nog altijd een repetoire van 3 nummers?
Datzelfde gevoel had ik laatst bij Mystery Jets, die staan op London Callingquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:36 schreef lienelien het volgende:
Ik heb net een heel vervelend reflectieverslag af, competentiesgezeur enzo..
Ik zag net dat Be Your Own Pet 3 april in Doornroosje staat. Leven die nog? En hebben ze nu nog altijd een repetoire van 3 nummers?
Ik ook. En BYOP kwam ik laatst weer ergens tegen maar ik heb geen idee waar. De naam dus, niet de band.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:55 schreef Sautor het volgende:
[..]
Datzelfde gevoel had ik laatst bij Mystery Jets, die staan op London Calling
Vond het al een vreemde keuze toen ik zag dat ze het voorpgramma van Watson deden. Akoestisch verklaart het wel aardig. Ik ga wel even de laatste twee nummertjes bekijken ofzo van de weekquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:38 schreef Aisumasen het volgende:
Voicst doet een akoestische set als voorprogramma van Patrick Watson. Ik ben benieuwd.
Ja, in de rest van Europa doen ze een 'normale' set als voorprogramma. Jij hebt Voicst een tijdje terug toch in Doornroosje live gezien? Hoe was dat? En komen de nieuwe nummers live beter over dan op de plaat...?quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Vond het al een vreemde keuze toen ik zag dat ze het voorpgramma van Watson deden. Akoestisch verklaart het wel aardig. Ik ga wel even de laatste twee nummertjes bekijken ofzo van de week[..]
Ik ben een mierenneuker.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Vond het al een vreemde keuze toen ik zag dat ze het voorpgramma van Watson deden. Akoestisch verklaart het wel aardig. Ik ga wel even de laatste twee nummertjes bekijken ofzo van de week
Oh en die Los Campesinos cover van Pavement (Frontwards) is best tof.
So much style and it's wasted!!
Oh jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:41 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik ben een mierenneuker.
that it's wasting![]()
Maar heerlijk nummer, dat wel.
Ik was er ook bij, vond ze live veel beter uit de verf komen, vooral icm de blaasinstrumenten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:36 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ja, in de rest van Europa doen ze een 'normale' set als voorprogramma. Jij hebt Voicst een tijdje terug toch in Doornroosje live gezien? Hoe was dat? En komen de nieuwe nummers live beter over dan op de plaat...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |