Primavera zelf niet.. Wel een ander festival wat op die locatie was, een maandje daarna. Ik vind het een goede locatie, maar het is niet heel groot. Destijds hadden ze drie podia. Een grote, een wat kleiner en de main stage. Die main stage lag in een soort gat, met daaromheen trappen van steen waardoor het een heel gaaf effect gaf als alles vol zat.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:29 schreef -skippybal- het volgende:
Dit is wel een vet festival zeg! Iemand wel eens geweest toevallig?
Wat een mooi woord.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:43 schreef MaJo het volgende:
blassé
Het topic is nog niet voorbij! Geef ons ook een kansquote:Op maandag 17 maart 2008 18:33 schreef Toad het volgende:
[..]
Wat een mooi woord.Ben ik nou de enige die het stiekem heeft moeten opzoeken?
Alleen staat in het woordenboek 'blasé'. Ik neem aan dat je dat bedoeld? Maar bij deze krijg je de award voor het mooiste taalgebruik in het IBISGOTD topic #28.
![]()
@JeroenV: lijkt me wel aparte plek voor een festival. Een keer wat anders dan een Nederlands grasveldje.
Wat een leraar!quote:Op maandag 17 maart 2008 20:04 schreef jakkop het volgende:
volgens mij had ik je die geleerd. Samen met onappetijtelijk etablishement.
Wel jammer dat het dan weer etablissement is.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:04 schreef jakkop het volgende:
volgens mij had ik je die geleerd. Samen met onappetijtelijk etablishement.
Leerlinge corrigeert leraar, epic battle.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:42 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Wel jammer dat het dan weer etablissement is.
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:33 schreef Toad het volgende:
[..]
Wat een mooi woord.Ben ik nou de enige die het stiekem heeft moeten opzoeken?
Alleen staat in het woordenboek 'blasé'. Ik neem aan dat je dat bedoeld? Maar bij deze krijg je de award voor het mooiste taalgebruik in het IBISGOTD topic #28.
![]()
@JeroenV: lijkt me wel aparte plek voor een festival. Een keer wat anders dan een Nederlands grasveldje.
Desalniettemin nieuw? Dat woord gebruik ik al jarenquote:Op maandag 17 maart 2008 19:55 schreef frame-saw het volgende:
Ik vind desalniettemin toch het nieuwste woord.
Desalniettemin ga ik even offtopic want ik heb geen stromend water in mn mooie flat![]()
Dus.
haha dat vind ik ook geweldigquote:Op maandag 17 maart 2008 23:33 schreef -skippybal- het volgende:
'Dure' Nederlandse woorden zijn zoooo niét 2008. Buitenlandse woorden zijn helemaal de shit tegenwoordig!
Tenminste, ik hoor de laatste tijd steeds vaker "c'est ça", "e quello è quello" en weet ik wat nog meer allemaal onder mede-reizigers die de Elsevier () op hun uitklaptafeltjes hebben liggen. Uiteraard op momenten dat het totaal niet klopt, maar dat maakt niet uit!
Ahhh, meeluisteren naar gesprekken van onbekende mensen in de trein
Leuk dus.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Desalniettemin nieuw? Dat woord gebruik ik al jaren
Ah je bedoelt dat woorden die ik gebruik sowieso leuk zijn? Dat vind ik lievquote:
Commendatorequote:Op maandag 17 maart 2008 23:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
haha dat vind ik ook geweldigMijn persoonlijke favoriet (sinds Joran
) is toch wel coñon
Ontopicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |