Het was wel leuk. Niet meer, niet minder.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:36 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ja, in de rest van Europa doen ze een 'normale' set als voorprogramma. Jij hebt Voicst een tijdje terug toch in Doornroosje live gezien? Hoe was dat? En komen de nieuwe nummers live beter over dan op de plaat...?
Er staan een paar nummers op hun myspace (www.myspace.com/infadels) 1 nummer heb ik een paar keer gehoord en klonk wel leukquote:Op woensdag 19 maart 2008 01:53 schreef -skippybal- het volgende:
Is die al uit dan?
[Me=Baalt] dat z'n internet nog steeds Afrikaans is [/me]
Ah! Kijk eens aan. Morgen maar eens checken danquote:Op woensdag 19 maart 2008 01:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er staan een paar nummers op hun myspace (www.myspace.com/infadels) 1 nummer heb ik een paar keer gehoord en klonk wel leukDe rest nog niet geluisterd
Ik had ze al paar dagen geleden beluisterd, en veel spectaculairs is het niet nee. Staat 1 leuk nummer bij, de rest wat minder. Nu maar afwachten op de cd...quote:Op woensdag 19 maart 2008 02:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ah! Kijk eens aan. Morgen maar eens checken dan
LLiNK is tofquote:Uitzending over Sziget op Nederland 3
Op zondag 13 april brengt LLiNK een reportage over twee dagen Sziget 2007 op Nederland 3 in het programma 3 op Reis.
Jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:13 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zag net in een ander topic MaJo zeggen dat ze naar The Moody Blues ging. En nu gaat ze me vertellen hoe, wat, waar en hoe duur. Toch?
Hmm, om te overwegen. Zal wel niet zo snel gaan met de verkoop neem ik aan. Kan ik eindelijk weer eens een dagje uit m'n mama naar iets wat we allebei leuk vindenquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja
Hoe: waarschijnlijk met de auto
Wat: Moody Blues
Waar: HMH (sorry)
Hoe duur: ¤40,-
En aangezien je vast ook wil weten wanneer: 15 en 16 oktober
Kijk, daar heb ik dan wél weer 40 euro voor over.quote:Beck treedt op in Melkweg in Amsterdam
AMSTERDAM (ANP) - De Amerikaanse artiest Beck komt naar Nederland. Hij verzorgt op 30 juni 2008 een eenmalig optreden in de Melkweg in Amsterdam. Dat maakte het poppodium woensdag bekend. Kaarten kosten 37,50 exclusief lidmaatschap en servicekosten. De voorverkoop start zaterdag 22 maart.
De muzikale duizendpoot brak in 1994 door met de hit Loser. Op de zeven albums die Beck tot nu toe heeft uitgebracht, is een breed scala aan muzieksoorten te horen, uiteenlopend van folk tot elektronica.
Ja, wat je zegt vind ik ook echt niet tof... Ik voel me ook elke keer weer genaaid door servicekosten. Maar wat is er aan te doen? Ik moet zeggen dat ik vaak genoeg heb meegemaakt dat het bandje wat ik bijvoorbeeld voor 9 euro in Doornroosje zag, leuker is dan de grote act die ik voor 25 euro in Paradiso zag.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:05 schreef -skippybal- het volgende:
Mja, da's wel weer waar. Maar andere kant vind ik de kaartprijzen vehoorlijk de pan uit spurten deze dagen.
Tegenwoordig worden bandjes die ook maar iets tegen de mainstream aan hinken al goedkoop gevonden als ze onder de 25 blijven
Precies! En met die goedkope bandjes kan je ook gewoon last-minute beslissen om er heen te gaan. Ook al heb je er nog nooit iets van gehoord!quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:32 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ja, wat je zegt vind ik ook echt niet tof... Ik voel me ook elke keer weer genaaid door servicekosten. Maar wat is er aan te doen? Ik moet zeggen dat ik vaak genoeg heb meegemaakt dat het bandje wat ik bijvoorbeeld voor 9 euro in Doornroosje zag, leuker is dan de grote act die ik voor 25 euro in Paradiso zag.
Vampire Weekend is een redelijke hypeband, meer dan Operator Please. Oor loopt in ieder geval weg met VW.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:25 schreef frame-saw het volgende:
Vampire Weekend binnenkort in Paradiso is al 14 euro. Ik vind dat duur voor een bandje die eigenlijk nog niet zo bekend is. Operator Please was slechts 8 euro, en die waren toch al wat langer bekend in de (haat het woord) 'undergroundscene'.
Maar ik ben niet meer zo op de hoogte van MTV de laatste tijd, misschien zijn ze daar wel op geweest ofzo.
Kijk, dat bedoel ik. Echt, ik vind dat heel vaak stukken leuker.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:38 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Precies! En met die goedkope bandjes kan je ook gewoon last-minute beslissen om er heen te gaan. Ook al heb je er nog nooit iets van gehoord!
En die zijn vaak heel leuk, omdat je totaal geen verwachtingen hebt.
Ik vind de tweede plaat juist top..quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het was wel leuk. Niet meer, niet minder.
Zelf vind ik de tweede plaat op een paar nummers na een heus prutsstukje, maar live kunnen ze hun nummer iig wel 'brengen'.
Eerste plaat vind ik nog steeds leuk, en die nummer vind ik live dan ook geweldig
Dat dus. Het 'kijk-eens-wat-wij-allemaal-kunnen-concept' pakt voor mij juist totaal verkeerd uit.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:52 schreef Aisumasen het volgende:
Na flink een aantal luisterbeurten ben ik helaas tot de conclusie gekomen dat ik het allemaal te 'bedacht' vind klinken. Het is overgeproduceerd. Overal toeters en bellen (letterlijk), synthezisers van alle kanten, opgestapelde vocalen-partijen. Het gaat nog al ten onder aan de composities. Terwijl ik Voicst zeer waardeer.
Ze spelen op 20 mei in de melkweg. Niet paradiso. Maar inderdaad Vampire Weekend is nogal populair, heb ik het idee. Denk dat ze het zonder moeite gaan uitverkopen. Vind 14 euro ook wel een leuke prijs voor dat soort bandjes. Waar ik me meestal alleen aan erger zijn die abbonementen en de service kosten.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:39 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Vampire Weekend is een redelijke hypeband, meer dan Operator Please. Oor loopt in ieder geval weg met VW.
Wanneer spelen ze in Paradiso?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:59 schreef KneiterS het volgende:
En We Are Scientists in de Rotown is uitgesteld. Weet niet hoe het met de andere optredens zit.
Wil ik ook wetenquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:14 schreef JeroenV het volgende:
[..]
![]()
Reden? En hoe lang duurt het meestal voor zoiets ingehaald wordt?
Me too. vooraan meespringend in lichtgroen shirt. Heb me al eens voorbij zien komen op mtv haha.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:29 schreef Goover het volgende:
Ik heb gisteren de Infadels live in Paradiso CD gekregen en bekeken (met een half oog). Het zal mij niets verbazen als er een paar Fok!-ers op staan
Misschien dat er mensen gaan afzeggen, en dat ik er toch nog naar toe kanquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:14 schreef JeroenV het volgende:
[..]
![]()
Reden? En hoe lang duurt het meestal voor zoiets ingehaald wordt?
Kloptquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat ik ook wel 'ns op die beelden zou kunnen staan
Goede keuzequote:Op donderdag 20 maart 2008 20:37 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb van mijn moeder Rubber Soul, 1967-1970 en One gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |