Ik zou niet weten, daar ben ik nog niet geweest, maar ik zie er ook geen probleem in. Over het algemeen wordt er tot 5 weken gesproken van een regelmatige cyclus.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:14 schreef leonieke het volgende:
Maakt de gyn daar geen probleem van happyme dat je met een cyclus van 35 dagen zit?
Succes met de testjes meis!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:48 schreef Again het volgende:
Fruppel spannend voor de visjes en jullie!
Ik ga vrolijk door met de ovulatietesten. Grmf..
Again, Ik ben erg blij dat ik deze maand dus ovulatietesten heb gebruikt, anders had ik niet zeker geweten dat we veel later moesten zitten qua klussen. Want meestal was ik na anderhalve week flink klussen er wel een paar dagen klaar mee.... en dus was mijn eitje weg voordat het iets kon oppikkenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:48 schreef Again het volgende:
Happyme, jouw verhaal lijkt het mijne wel een beetje. Ook hier een cyclus van 30 tot ongeveer 36 dagen. Laatste tijd nogal onregelmatig, de eerste maanden was het wel regelmatig. Maakt je onzeker he, dat onregelmatige
Ik ga vrolijk door met de ovulatietesten. Grmf..
Hè shit zeg.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:46 schreef Koningin het volgende:
Miss_sly heb jij al getest??
Ik heb slecht nieuws. Werd vannacht wakker met flinke buikkrampen en had dus gelijk in de gaten dat het mis ging. Ben vanmorgen overduidelijk ongesteld geworden!
Dus ik blijf nog even in dit topic rond hangen, tis ook erg gezellig hier
We gaan gewoon weer verder.
zo, nu ga ik lekker een sigaretje roken, daar was ik echt aan toe
Nou ja, het is Maria ook gelukt...quote:
Is er niet een buurman thuis?quote:
Nou, wie weet!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:42 schreef Again het volgende:
Over een uurtje. Hihi dan ben ik over 2 uurtjes zwanger
Ach dromen mag he
Done.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:11 schreef Koningin het volgende:
BE, je mag mij ook zonder NOD in het lijstje zetten (01-2008) aub.
Oh Fruppel, ik hoop het zo!!quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:47 schreef Fruppel het volgende:
Reinhilde ik denk dat je gewoon hardstikke zwanger bent hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |