En erg handig:quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:35 schreef Troel het volgende:
Eindelijk op film:
Mama, ik ben zo blij dat je me uit bed komt halen
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Als jullie een kinderopvang zoeken voor je kindje kun je ook nog kijken op
www.kinderopvangonline.nl
daar kun je op postcode zoeken en zien hoe een KDV scoort
Hestria zoals jij het doet, doen wij het ook vanaf dat Linde een maand oud is en het werkt echt heel goedquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:02 schreef hestria het volgende:
Dus we hebben nu een heel "schema" omtrent het slapen enz. Is wel even wennen want houd dus in dat hij een flesje krijgt, daarna is het knuffeltijd en daarna gaat ie in de box, en zodra ie gaapt of jammert(dus teken geeft van moeheid) krijgt ie een schone luier, bakeren we hem in en gaat ie naar zijn kamer.
Tot nu toe gaat het eigenlijk erg goed, hij huilt wel even als ik hem in zijn bed leg maar het hysterische is er al af. Heb alleen afspraken moeten afzeggen/oppas moeten regen omdat ik dus eigenlijk niet weg kan want dan is het ritme gelijk verstoord, zodra hij het ritme goed doorheeft en er in mee gaat kan ik weer langzaam hem meegaan nemen.
Wat vaag, die van ons staat er niet op.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Als jullie een kinderopvang zoeken voor je kindje kun je ook nog kijken op
www.kinderopvangonline.nl
daar kun je op postcode zoeken en zien hoe een KDV scoort
Als je binnen Nederland blijft is het zo nieuw gekochtquote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:33 schreef S_oepstengel het volgende:
Beterschap voor Maarten!Vind zieke kindjes altijd zo zielig..
![]()
Vanaf maandag gaan we een weekje op vakantie met z'n drietjes. Er even lekker tussenuit! Heb er echt wel zin in, maar de inpak-stress is nu al begonnen, ben bang dat ik wat vergeet..maar vriendlief is er heel nuchter onder.. we gaan immers niet naar de andere kant van de wereld.. maar toch he.. lijkt me zo onhandig als ik iets belangrijks vergeet..
Het is ook een site waarvoor een kdv zich zelf moet aanmelden. Niet een landelijke database oid.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:42 schreef Brighteyes het volgende:
Wat naar dat Maarten ziek is! Hopelijk kunnen ze jullie helpen.
[..]
Wat vaag, die van ons staat er niet op.En dat terwijl die laatst nog in de krant stond ivm een landelijk onderzoek en dat ze daarin zo goed scoorden.
Dat had ik idd ook al bedacht toen hij de thee wel vrat.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:18 schreef Ticootje het volgende:
davinia, je kan proberen diksap warm geven, dan weet je het.
Misschien hebben ze zitten overleggen met zn tweetjesquote:Op zondag 16 maart 2008 15:26 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Dat had ik idd ook al bedacht toen hij de thee wel vrat.
Ik was vooral benieuwd of andere babies dit ook hebben (ook omdat nijna net postte dat mirte voeding allene warm genoeg bliefte, vond ik het wel toevallig)
quote:
fotowquote:Op maandag 17 maart 2008 18:35 schreef Troel het volgende:
Meneer is erachter hoe het wipstoeltje werkt
Supergaaf gezicht
Wij hebben het bedje van iemand gekregen dus ik heb geen idee waar die vandaan komtquote:Op maandag 17 maart 2008 23:56 schreef Memmel het volgende:
Stiemie, wij hebben de Chateau van het Babypark in zwart metaal!
Helemaal niet geblenderd vind ik eng. (En het schept minder makkelijk met zo'n klein lepeltje.)quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:58 schreef p_iglet het volgende:
Davinia, waarom dan uberhaupt nog de blender erop?? als hij toch stukjes eet kun je ook prakken... scheelt weer die stomme blender afwassen
Ik heb geen info gekregen/gelezen of zoiets mbt nieuwe entingen. Lijkt me wel even een beslissing, eerlijk gezegd. Om welke enting gaat het eigenlijk ? Ik google straks ook nog wel even. Ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:39 schreef Ticootje het volgende:
Volgende week hakken we de knoop door of we met Jennifer mee gaan doen aan het onderzoek met een nieuwe enting. Als we meedoen dan wordt ze niet op het CB geent maar gewoon thuis. Zijn er meer die aan het onderzoek meedoen??
Ik vind kale babies helemaal niet leuk, ik vind juist die haartjes zo lief. Ik hoop ook dat Jennifer niet alle haartjes gaat verliezen!! Ze is nu zo'n lief pluisje!
Vanaf wanneer gaan babies doorslapen. Ik verlang zo naar een nachtje van meer dan 2 uur slaap.
Jennifer wil nog steeds niet in haar eigen bedje. Gister moest ik het bed even verschonen. Dus na de voeding en knuffelen zakte ze een beetje weg, het moment dat ik haar dan wegleg. Dus ik legde haar even in haar eigen bedje omdat het grote bed en haar "bedje" verschoont moest worden, het drama was compleet. En ik stond gewoon bij haar, ik nog proberen te troosten en aanhalen en praten, maar nee. Dus ik snel het bed verschoont haar bedje weer in de hoek gelegt, Jennifer op haar plekje in het grote bed gelegd en binnen 10 seconden was mevrouwtje in een diepe slaap....
Dat vind ik nu het fijne aan een kind bij je in bed hebben. En het hoeft niet verkeerd te gaan zoals Faja zegt. Merlijn is hier met bijna twee naar een eigen bed/kamer gegaan en dat ging perfect. Hij was er alleen al veel eerder aan toe geweest. Hij slaapt nu in een groot bed zonder bedhekje. Hij heeft er geen behoefte aan om bij ons in bed te kruipen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:59 schreef Iksje het volgende:
Naar ik begrijp slaapt ze bij jullie in bed? Is het niet mogelijk haar liggend te voeden? Grote kans dat je terug in slaap valt voor zij klaar is met eten...
Fijn dat het herkenbaar is, had er nog nooit eerder van gehoord. Het is ook wel heel schattig, Gwen heeft wel gewoon al een scheve lach die ze denk ik altijd wel zal houden, haar lipje valt heel schattig naar binnen beneden met een mooi kuiltje in haar kin.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:02 schreef E.T. het volgende:
Randa, Tijn heeft ook scheef gezeten in mijn bekken. Z'n ene oog stond wat lager, z'n mondhoek hing wat lager.. Maar dat is best redelijk snel weer rechtgetrokken allemaal.![]()
Het scheve lachje als baby had ook wel weer wat schattigs
Ik stop er dan tepel in, werkt ook primaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:13 schreef Stiemie het volgende:
Speentje erin en ze slaapt dan weer lekker door![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:34 schreef kapitein_pannekoek het volgende:MEMMEL
Leef je nog ??? Hahahaa, ik zie je al rennen ! Succes !
Lekkende borsten heb ik al tijden niet meer gehad, heb nog een stapeltje kompressen ongebruikt liggenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:03 schreef Kersjes het volgende:
Oh ja Troel, dat vele zweten...
Typisch zoiets wat je helemaal vergeet, maar daar heb ik de eerste 2 maanden ofzo ook veel last van gehad. Maar ik moest me vanwege de lekkende borsten sowieso al vaak omkleden, de klotsende oksels konden er dus ook nog wel bij![]()
Een soort grote box denk ik dus? Als in een heel grote box gewoon op de kamervloer? Klinkt wel goed eigenlijk! Is dat erg duur?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:48 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik heb, ff heel wat anders, gister bij ebay een "loopstal" gekocht voor de flensjes! Das een aaneengeschakeld hok, gemaakt van traphekjes. Incl. deur. Je kunt het aan de muur bevestigen of opstellen, als 6 hoek of als rechthoek....
De flensjes worden dusen
![]()
Foto volgt...loopstal hahaha, af en toe wat eten ingooien en het regelt zich vanzelf.
Gister lagen ze bovenop elkaar in de box en ze moesten eerst heel hard lachen en daarna heel hard huilen. Want ja, als je zus in je oor gaat bijten
Thx, das lief !quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:17 schreef Memmel het volgende:
Heb vanavond een dubbele dosis 'pil' ingenomen, gewoon, voor de zekerheid. Wat ben ik helemaal afgedraaid zeg. Dat is pas echt aanpoten. Dus ik wil van de gelegenheid gebruik maken mijn diepe respect uit te spreken naar K_P voor wie dit dagelijkse kost is....![]()
![]()
Morgen maar weer eens het huis opruimen, de spaghetti van de stoelen pulken, kijken of er ergens nog een verdwaalde poepluier ligt.
Jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:47 schreef Deepfreeze het volgende:
Troel, dus bert heeft lekker geslapen?
Ok, weergegeven met mijn eigen woorden, maar hier komt het dus wel op neer en laat dat nou precies zijn wat Sasha hier deed/doet!quote:Kindjes kunnen bij dit sprongetje slechter of minder gaan eten. Ze sabbelen dan soms alleen maar op de speen of tepel zonder werkelijk te drinken.
Hehe, grappigquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ook de rest van wat er bij het 12 weken sprongetje geschreven wordt komt zeer bekend voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |