Deepfreeze: Hij drink nog steeds. Wel iets minder maar ik geef dan gewoon een extra fles tussendoor zodat hij voldoende binnen krijgt.
Hij is wel meer moe maar dat is logisch omdat hij ziek is maar als hij wakker is dan lacht hij en is heel allert met alles.
Als ik het gisteren niet vertrouwde dan had ik absoluut weer gebeld

Succes met het kruipen van Chris!
hestria: hij drinkt goed en plast gelukkig ook heel goed en daar ben ik onwijs blij mee

Zou Maarten ook ORS mogen hebben?
Hij is 2 maand en 3 week.
Kersjes: yep heerlijk al die drab

En ik zie gelukkig wanneer hij poept omdat hij een echt "poepface" trekt

Dit is Maarten z'n poepface

. Paar weken terug een filmpje van gemaakt

:
![]()
Ik laat hem nu gewoon in z'n romper en als ik dat gezichtje zie dan loop ik rustig naar de tafel en kleed hem alvast wat uit maar de afgelopen dagen zijn hier heel wat kledingstukken in de was gegaan omdat die onder de poep zaten.
Hij ligt heerlijk onder een dekentje in de wipper of op schoot en de verwarming een tikje hoger zodat hij het niet koud heeft en zo te zien vermaakt hij zich prima

Spugen heeft hij vorige woensdag 2x gedaan (recht tussen m'n borsten

) maar gelukkig niet meer want dat zou sneu worden en diarree en spugen.
Nu na elke diarree luier en terwijl ik hem schoon sta te poetsen is hij aan het lachen

Beterschap voor jouw stinkertje!!
BE; ik laat mij ook echt niet tegenhouden. Ben heel zuinig op dit ventje
gelukkig is ons mannetje wat groter en heeft iets meer spekkies maar die spekkies wil ik graag houden en niet wachten tot die op zijn.
Gelukkig dat het geen spruw is BE. En ben blij dat jullie HA ook zo erover denkt!
Nijna:Dankjewel

Heerlijk tutje heb je dus

Alsof je een ober bent "Nuej mammie!!! Dit blieft ik niet! Graag 2 graad warmer aub!"
Succes!
DaviniaHR; hier wat het meer op een nare toon en niets positief. Ze vroeg ook waarom we eigenlijk kwamen en ik het uitleggen.
Daarna een antwoord van: voor buikgriep is er niets en dus nogmaals ons aankijken waarom wij nu kwamen.
Ze was verder wel aardig maar ik kom daar omdat ik niet te laat wil zijn.
Ze keek hem na zo van geen uitdroging, helder, nat mondje enz en weer zo'n toon van wat doen jullie hier en dat het echt niet nodig is.
Zegt ze ook nog eens (ik was ook wat aan de diarre) kijk naar jezelf! Je bent zelf ook ziek en gaat ook niet meteen naar de HA. Stel je hebt woensdag nog steeds diarree dan zou je ook wel heen gaan.
Maar jij gaat ook nog niet heen.
Ze zei het niet streng maar het sloeg nergens op. ik ben volwassen en kan zeggen wat ik voel. Maarten niet en ik ga toch echt niet hem behandelen zoals ik mezelf doe want ik red mij veel langer.
Pff lang gebrabbel van mij

Het lijkt nu beter te gaan. Vandaag nog geen diaree terwijl hij dat de laatste dagen wel had 's ochtens.
hopelijk is het nu weg en blijft het ook weg.
Hij slaapt nu in de wipper (hij wil overdag zo moeilijk in slaap vallen en is dan aan het huilen enz) en kan zijn lijfje rust gunnen.
Ben ook zo blij dat het met de nachten nog steeds goed gaat want zo rust hij ook goed uit.
In ieder geval genoeg over die vrouw. Stel we komen er ooit weer en ze doet weer zo dan zal ik het haar vragen van hoe of wat want dit voelt niet fijn.
Ik weet ook niet alles van kinderen en neem liever het zekere voor het onzekere. Ik moet ook dingen leren en het lijkt mij alleen maar goed wat wij gedaan hebben.
Jeutje wat een lap tekst zeg
Dankjewel iedereen voor de lieve woorden