in het engels al wel in het nederlands alleen illegaal (volgens mij)quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:17 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik kan het niet helemaal uit de OP halen, maar is ie al uit?
Er is maar één Service Pack. Die kun je op alle versies zetten.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb een versie geinstalleerd (NL, home premium), waar kan je zien welke dan. Bij systeem staat gewoon "service pack 1" zonder versienummer.
Mooie onderbouwing.....quote:
Ja, een wereld van verschil zelfs. Vooral het kopieren van grote bestanden gaat nu VEEL sneller. En alles loopt gewoon veel soepeler naar mijn gevoel.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:53 schreef Mirre het volgende:
Merken jullie verschil na installatie van SP1?
Door de exe aan te klikken?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:42 schreef computermistake het volgende:
huh? Hoe kan ik de servicepack installeren?
Even een puntje, dat is niet illegaal... Service pack is ten eerste gratis, ten tweede mag je in NL gewoon downloaden maaar niet uploaden... Maar het is tegen de Fok! Policy, dat zijn twee hele andere dingen...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:51 schreef vdvorst het volgende:
Aub niet praten over illegale zaken als via binsearch en torrents het downloaden van SP1, aangezien dit illegaal is!!!
Dit geldt niet voor software. Daar zijn de regels iets strenger, lees de auteurswet er maar eens op na.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:50 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Even een puntje, dat is niet illegaal... Service pack is ten eerste gratis, ten tweede mag je in NL gewoon downloaden maaar niet uploaden... Maar het is tegen de Fok! Policy, dat zijn twee hele andere dingen...
Ok, maar geldt dat ook voor gratis Service Packs?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dit geldt niet voor software. Daar zijn de regels iets strenger, lees de auteurswet er maar eens op na.
Ik ken de Auteurswet niet helemaal uit mijn hoofd, maar de uitzondering (art. 45n) geldt volgens mij voor software in het algemeen. Maar je zou de hele wet erbij moeten pakken om het zeker te weten, en daar heb ik nu geen zin in. In ieder geval zijn art. 16b en 16c niet van toepassing op software.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:58 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ok, maar geldt dat ook voor gratis Service Packs?
Al ooit een torrent proberen te downloaden met je upload uit? Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:50 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Even een puntje, dat is niet illegaal... Service pack is ten eerste gratis, ten tweede mag je in NL gewoon downloaden maaar niet uploaden... Maar het is tegen de Fok! Policy, dat zijn twee hele andere dingen...
Torrents...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:37 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Al ooit een torrent proberen te downloaden met je upload uit? Dat dacht ik al
Bovendien:
Artikel 45h |
Voor het openbaar maken door middel van verhuren van het geheel of een gedeelte van een werk als bedoeld in artikel 10, eerste lid, onder 12°, of van een verveelvoudiging daarvan die door de rechthebbende of met zijn toestemming in het verkeer is gebracht, is de toestemming van de maker of zijn rechtverkrijgende vereist.
En verder
Artikel 45i |
Onverminderd het bepaalde in artikel 13 wordt onder het verveelvoudigen van een werk als bedoeld in artikel 10, eerste lid, onder 12°, mede verstaan het laden, het in beeld brengen, de uitvoering, de transmissie of de opslag, voor zover voor deze handelingen het verveelvoudigen van dat werk noodzakelijk is.
ik kan iets vergeten zijn natuurlijk.. maar zo als het hier staat mag dus zelfs downloaden (= verveelvoudigen) niet
Torrentsquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:10 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Torrents...![]()
Openbaar maken... Uploaden dus...
betalen voor downloadenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:22 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Torrents![]()
Al die shit dat je het binnen 30 dagen binnen moet hebben, alle bestanden moet fixen, verzin iets dat werkt![]()
usenet is gewoon niet uitgedacht... torrent daarintegen werkt gewoon beter! (niet voor niets veel meer mensen die er gebruik van maken)
HAHAHAHA ik kom echt niet meer bij hier... Torrents beter dan usenet! Moet niet gekker worden... Ik heb een retentie van 99 dagen... Grabit checkt alles en pakt alles uit... En dat niet meer mensen gebruik maken van usenet, ligt er gewoon aan dat de meeste mensen te dom zijn...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:22 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Torrents![]()
Al die shit dat je het binnen 30 dagen binnen moet hebben, alle bestanden moet fixen, verzin iets dat werkt![]()
usenet is gewoon niet uitgedacht... torrent daarintegen werkt gewoon beter! (niet voor niets veel meer mensen die er gebruik van maken)
Anders blijf je lekker ontopic in plaats van dergelijke kansloze discussies aan te gaan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:36 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
HAHAHAHA ik kom echt niet meer bij hier... Torrents beter dan usenet! Moet niet gekker worden... Ik heb een retentie van 99 dagen... Grabit checkt alles en pakt alles uit... En dat niet meer mensen gebruik maken van usenet, ligt er gewoon aan dat de meeste mensen te dom zijn...
Je bedoelt offtopic...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Anders blijf je lekker ontopic in plaats van dergelijke kansloze discussies aan te gaan.
Mensen die zo gek zijn te betalen voor zoiets, terwijl torrents net zo snel gaanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:36 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
HAHAHAHA ik kom echt niet meer bij hier... Torrents beter dan usenet! Moet niet gekker worden... Ik heb een retentie van 99 dagen... Grabit checkt alles en pakt alles uit... En dat niet meer mensen gebruik maken van usenet, ligt er gewoon aan dat de meeste mensen te dom zijn...
Ok hier me laatste offtopic...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:55 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Mensen die zo gek zijn te betalen voor zoiets, terwijl torrents net zo snel gaan
Ooit over nagedacht dat er veel meer mensen torrents hebben omdat het dus gewoon beter is?als het dan echt beter was, gebruikte het dus meer mensen (en, jij noemt die mensen dom, maar dat betekend dus gewoon dat het niet werkt, ...)
Maar inderdaad, weer ontopic!
Nu val ik je niet meer lastigquote:Conclusion - Decisive Usenet Victory
Throughout the modern history of P2P, many networks have come and gone. Some networks achieve stunning success, like Napster, FastTrack, WinMX, AudioGalaxy, eDonkey2000, and BitTorrent. There's an old saying that no empire lasts forever, and neither does the holder of the P2P crown. As Usenet continues to evolve and its clear advantages delineate themselves to the mainstream public, it's very possible that in the near future, file-sharing may end up where it all began…with Usenet.
Helemaal klaar (RTM = road to manufactere of zoietsquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:26 schreef RacerDKB het volgende:
Is die nou echt al 100% klaar zeg maar? Of zijn er alleen nog maar beta's?
Release To Manufacturing.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Helemaal klaar (RTM = road to manufactere of zoiets).
Da's fijn. Dat kopieren duurt inderdaad nu achterlijk lang.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, een wereld van verschil zelfs. Vooral het kopieren van grote bestanden gaat nu VEEL sneller. En alles loopt gewoon veel soepeler naar mijn gevoel.
je gebruikt de bagger layoutquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:50 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Straks maar even restarten ofzo.
Nee. Werkt op sommige manieren nog steeds even vreemd, maar over het algemeen wel goed.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:53 schreef Mirre het volgende:
Merken jullie verschil na installatie van SP1?
Nou, ik krijg het niet opgelost.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:50 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Hier dezelfde foutmelding, en geen van de oplossingen werkenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:50 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Yep ik ook. Heeft iemand al enig idee wanneert de NL versie van SP1 bij de windows update te downen zal zijn?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:48 schreef ScarFace- het volgende:
Download um wel met de windows update, geen haast bij.
Misschien omdat ie officieel nog niet uit is?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:33 schreef mschol het volgende:
ik heb SP1 voor vista Engels nog niet gezien in de auto update of op de download site...
Welke Vista heb je?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Misschien omdat ie officieel nog niet uit is?
de engelse zou , volgens mij, begin maart beschikbaar komen?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Misschien omdat ie officieel nog niet uit is?
Nou hier mijn ontopic... Me illegale vista Ultimate werkt dus niet met de SP1... Dan maar weer me legale Home Premium erop knallen... Maar dan heb ik geen Dreamscene meer... Damn...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:51 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hier dezelfde foutmelding, en geen van de oplossingen werken
illegale vistaquote:Op maandag 17 maart 2008 10:36 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nou hier mijn ontopic... Me illegale vista Ultimate werkt dus niet met de SP1... Dan maar weer me legale Home Premium erop knallen... Maar dan heb ik geen Dreamscene meer... Damn...
Wat nou?! Moraalridder! Ik heb enkel de Illegale Ultimate vanwege de bewegende bureaubladen... Ik heb gewoon een legale versie hoor, zoals te lezen in me bericht... Fok off... LEZEN!quote:
En jij gebruikt torrents zeker alleen voor legale zaken...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:07 schreef toma het volgende:
Als iemand een goeie torrent heeft mag ie mij gerust een PM sturen
Ja dat is zoooo vet! Maar gelukkig lees ik net dat Dreamscene, nu door stardock ook wordt ontwikkeld voor NIET ultimate versies!quote:Op maandag 17 maart 2008 12:01 schreef toma het volgende:
heb je bewegende desktops bij ultimate ?![]()
dat wist ik niet eens
Heb ik ook!quote:Op maandag 17 maart 2008 12:16 schreef toma het volgende:
stardock is echt master. Die objectdock werkt geweldig!
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:01 schreef DJ90 het volgende:
Even wat anders, denken jullie dat Vista hier een beetje soepel op gaat draaien?:
Ja... 32bit...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Ik heb dreamscene werkend op home premium.
http://storage.stardock.com/files/DeskScapes_free.exequote:Windows Vista Home Basic, Premium, Business and Enterprise
users download...
DeskScapes 2.00 Preview
toch vreemd dat ik m al wel hebquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:16 schreef RacerDKB het volgende:
Sinds vandaag is die in Amerika via Windows Update. Maar de NL versie komt echt pas in juni ofzo
Niet met Windows Update toch?quote:
Tuurlijk, juniquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:16 schreef RacerDKB het volgende:
Sinds vandaag is die in Amerika via Windows Update. Maar de NL versie komt echt pas in juni ofzo
Tweakers linkje er overquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Niet met Windows Update toch?
Ik vind het kut dat het installeren niet werkt bij mij, ik krijg dus een foutmelding.
zonder videokaart zal het niet zo soepel draaienquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:01 schreef DJ90 het volgende:
Even wat anders, denken jullie dat Vista hier een beetje soepel op gaat draaien?:
Intel Core 2 Duo T8300 (2,40GHz, 800MHz, 3MB)
2GB DDR2 667MHz geheugen (2x 1GB, dual channel)
200GB SATA harde schijf 7200RPM
1GB Intel Turbo Memory module
32GB Flash Drive (ExpressCard/USB2.0)
Windows Vista Home Premium (32bit)
autorun uitgeschakeld..quote:Op maandag 24 maart 2008 15:33 schreef crossover het volgende:
Waarom vraagt mijn pc niet wat ik met de usb stick wil doen als ik die erin steek?
(vista home premium)
Of minder dan zoveel MB vrije ruimte op je stick.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:33 schreef crossover het volgende:
Waarom vraagt mijn pc niet wat ik met de usb stick wil doen als ik die erin steek?
(vista home premium)
Nee dat is het niet..quote:Op maandag 24 maart 2008 18:41 schreef MichielPH het volgende:
[...]
Of minder dan zoveel MB vrije ruimte op je stick.
En hoe krijg ik dat dan weer aan?quote:
Vista is zo slecht nog niet: zoek in configuratiescherm op autorun en hatsieflatsie.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee dat is het niet..
[..]
En hoe krijg ik dat dan weer aan?
Ah bedanktquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:53 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Vista is zo slecht nog niet: zoek in configuratiescherm op autorun en hatsieflatsie.
probeer em eens te downloaden vanaf een andere pc?quote:Op zondag 30 maart 2008 15:45 schreef Ceriel het volgende:
Ik probeer SP1 te installeren, maar krijg steeds de errormelding 0x80070002.
Microsoft geeft aan (over die errormelding) dat het gedownloadde bestand dan incompleet is. Dat lijkt me toch sterk, want ik heb m meerdere malen van de Microsoft-site zelf gedownload.
Heeft iemand dit ook gehad? Tips zijn wel welkom.
Ja kan ik proberen idd. Maar ik denk niet dat het aan de RAM ligt. Heb net een nieuw geinstalleerde PC (gisteren) met 3 gb RAM.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:49 schreef mschol het volgende:
[..]
probeer em eens te downloaden vanaf een andere pc?
misschien is je ram niet helemaal lekker meer?
Dus omdat je 'm gister hebt geinstalleerd kan je ram niet goed zijn???quote:Op zondag 30 maart 2008 15:53 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Ja kan ik proberen idd. Maar ik denk niet dat het aan de RAM ligt. Heb net een nieuw geinstalleerde PC (gisteren) met 3 gb RAM.
Zouden ze dan niet 1 versie hebben gemaakt...quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:24 schreef Geqxon het volgende:
Is het inmiddels al zo dat 32 bits en 64 bits geen verschil meer maakt?
Dat vroeg ik mij dus af, of met de komst van SP1 het niet gewoon naar 1 versie is gemerged.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:37 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Zouden ze dan niet 1 versie hebben gemaakt...
Nee.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij dus af, of met de komst van SP1 het niet gewoon naar 1 versie is gemerged.
Wat denk je zelf.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:24 schreef Geqxon het volgende:
Is het inmiddels al zo dat 32 bits en 64 bits geen verschil meer maakt?
Ok thx, zal het eens proberen, gewoon voor de test.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus omdat je 'm gister hebt geinstalleerd kan je ram niet goed zijn???
Laat dat nou totaal los van elkaar staan.
Wanneer je je ram niet vertrouwd kan je Memtest86 downloaden, branden en van booten.
Test voor een paar uur laten draaien en kijken of je fouten ziet.
Zie je fouten dan je ramplankjes stuk voor stuk testen tot je de foute plank hebt en garantie gaan claimen.
Onder OS X is het allemaal niet zo problematisch, waarom wel onder Vista?quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat denk je zelf.
Dat ze even binnen een jaar de complete 64bit en 32bit code hebben gemerged??
Heb je ook 2 verschillende OSX versies?quote:Op woensdag 2 april 2008 07:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Onder OS X is het allemaal niet zo problematisch, waarom wel onder Vista?
Je hebt een 32bits en een 64bits Leopard. Alleen merkt de eindgebruiker daar niets van. Jammer dat het onder Vista nog steeds problematisch is.quote:Op woensdag 2 april 2008 09:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb je ook 2 verschillende OSX versies?
Een 32 en 64bit versie?
Nee he.
Ik heb hier geen last meer van. Stukken beter voor mijn HDD.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:18 schreef Badabingea het volgende:
Mensen, noem eens een paar goeie positieve veranderingen die jullie hebben ondervonden aan SP1?
Niks problematisch aan.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je hebt een 32bits en een 64bits Leopard. Alleen merkt de eindgebruiker daar niets van. Jammer dat het onder Vista nog steeds problematisch is.
Waar dan?quote:Op woensdag 2 april 2008 17:14 schreef hierissieweer het volgende:
SP1 voor nederland is uit! Staat nu bij mij te instaleren
Volgens mij is dat een foutcode voor de office 2007 update.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:11 schreef hierissieweer het volgende:
Via mijn windowsupdate scherm, maar ik krijg foutcode 78f maar ik kan nergens terug vinden wat dat betekend... Windows laat er niets over los...
Half Nederland is 'm nu aan 't downloaden... Beetje overbezetquote:Op woensdag 2 april 2008 19:45 schreef Jovatov het volgende:
Hier heb ik ook niets in m'n updateschermpje
Half Nederland? Niemand die ik ken gebruikt Vistaquote:Op woensdag 2 april 2008 19:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Half Nederland is 'm nu aan 't downloaden... Beetje overbezet
quote:Op woensdag 2 april 2008 19:44 schreef Vlek het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een foutcode voor de office 2007 update.
Ik heb er zelf geen last van gehad, maar hier staat de oplossing van Microsoft: http://support.microsoft.com/kb/946691quote:Op woensdag 2 april 2008 20:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik las sp1 dus dacht automatisch dat ie voor vista was... maar hij is voor office. Maar weet je toevallig de oplossing?
Ik ben een domme kneus?quote:Op woensdag 2 april 2008 15:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niks problematisch aan.
32bit software kan werken onder de 64bit Vista/XP
Andersom niet.
Daar kies je nou eenmaal voor.
Wanneer je dat niet weet ben je gewoon een domme kneus die eerst onderzoek had moeten doen voordat hij/zij iets blind gaat installeren.
Geldt natuurlijk ook voor driversupport.
omdat windows misschien wel rekening moet houden met "wat grotere" hoeveelheid verschillende pc's ?quote:Op donderdag 3 april 2008 00:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ben een domme kneus?
Bij mijn Macbook is het een questie van de installatie-DVD erin, en hij installeert automatisch 32bits of 64bits, afhankelijk van je hardware.
Waarom kan dit onder Windows niet? 32-bits en 64-bits op dezelfde installatie DVD, en dat hij kijkt of je hardware 32 of 64 bits is?
Ik zeg niet dat jij een domme kneus bent, maar mensen die blind voor de 64bit versie gaan en achteraf gaan huilen.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ben een domme kneus?
Bij mijn Macbook is het een questie van de installatie-DVD erin, en hij installeert automatisch 32bits of 64bits, afhankelijk van je hardware.
Waarom kan dit onder Windows niet? 32-bits en 64-bits op dezelfde installatie DVD, en dat hij kijkt of je hardware 32 of 64 bits is?
quote:Nederlandse SP1 voor Vista 'komende week
AMSTERDAM - De Nederlandse versie van een langverwacht pakket updates voor Microsofts nieuwe besturingssysteem Windows Vista is komende week beschikbaar. Dat heeft het bedrijf donderdag bekendgemaakt.
Het zogenoemde Service Pack 1 bundelt de 374 updates die Microsoft sinds de verschijning van Windows Vista eind 2006 heeft uitgebracht. Daarnaast bevat het volgens het bedrijf belangrijke verbeteringen op het gebied van snelheid, stabiliteit en veiligheid. Versies in het Engels, Frans, Duits, Spaans en Japans waren al sinds half maart beschikbaar.
Boycot
Na de verschijning van Vista klaagden nogal wat gebruikers over het systeem. Het zou soms traag zijn, en niet goed samenwerken met veel randapparatuur, zoals printers, scanners of camera's. De Consumentenbond noemde Vista zelfs een 'onaf' product en riep op tot een boycot.
Microsoft lanceerde naar aanleiding daarvan een website om gebruikers van Vista betere ondersteuning te bieden. Die bevat antwoorden op de meeste gestelde vragen, maar gebruikers kunnen er ook een formuliertje invullen om technische ondersteuning te vragen. Via die site zijn op ie manier in totaal bijna 2500 klachten gemeld, die op drie na zijn verholpen.
Opgelost
Volgens Microsoft zijn de meeste van die problemen nu opgelost. Het grootste deel vond zijn oorzaak in nog ontbrekende stuurprogramma's voor de weigerachtige randapparatuur. Inmiddels hebben de meeste fabrikanten die zogenoemde drivers alsnog beschikbaar gesteld. Andere veelgehoorde klachten, zoals het trage kopiëren van bestanden en het langzame ontwaken uit de slaapstand, zijn in SP1 ook aangepakt.
Met het Service Pack introduceert Microsoft ondersteuning voor enkele nieuwe technologieën, zoals een nieuwe standaard voor draadloos netwerkverkeer en voor bestandsopslag op flashdrives. Daarnaast bevat SP1 enkele verbeteringen voor systeembeheerders, die Vista gemakkelijker op afstand kunnen installeren en onderhouden.
Tevreden
Microsoft is tevreden over de adoptie van Vista. Wereldwijd zijn volgens het bedrijf 100 miljoen licenties verkocht, waarvan in Nederland naar schatting nu 2,5 miljoen. Dat wil niet zeggen dat die allemaal al worden gebruikt.
Volgens Microsoft stapten consumenten in het eerste jaar twee keer zo snel over op Vista als destijds op zijn voorganger XP.
Komende week
De Nederlandse versie van SP1 komt volgens Microsoft 'komende week' beschikbaar. Het bedrijf wil geen precieze datum noemen. In eerste instantie is SP1 een optionele download, die Vistagebruikers kunnen vinden op Microsofts updatesite. Na een maand wordt SP1 aangeboden door de automatische updatefunctie van Windows, al zal het pakket niet automatisch worden geïnstalleerd. Korte tijd later ligt SP1 ook gewoon in de winkel.
Is dat zo? Bij mij gaf hij vanochtend aan dat hij 65mb wasquote:Op woensdag 16 april 2008 09:44 schreef Jovatov het volgende:
Het duurt wel ontzettend lang om te downloaden, logisch natuurlijk, maar toch.
Is hij ook, maar hij is nu toch echt al driekwartier bezig met downloaden, hij staat nu wel op 90% dus nu duurt het niet lang meer...quote:Op woensdag 16 april 2008 09:50 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Is dat zo? Bij mij gaf hij vanochtend aan dat hij 65mb was.
Zal je zien, zit ik dalijk nog met een niet-werkende pcquote:Op woensdag 16 april 2008 10:09 schreef bees het volgende:
hoera na ruim 2,5 uur instaleren (op een 1.87 dual core, 2 gbram) is het dan eindelijk zover....
het draait! moest alleen mijn geluidskaart ff opnieuw instaleren...
vista draait nu veel soepeler!!!!!
Ik heb 64-bit Ultimate en sinds gisteravond al de SP1quote:Op woensdag 16 april 2008 16:53 schreef robinmos het volgende:
Ik zie hem nog steeds niet bij mijn windows update..
Heb gewoon legale windows enzo. Kan 't misschien komen dat de 64-bit versie later verschijnt ofzo?
Duurt ff in het begin ja... Maar ik heb hem nu ook!quote:Op woensdag 16 april 2008 17:59 schreef crossover het volgende:
De gedownloade versie bleef steken vlak na het beginIn dat procesbalkje kwam het gewoon niet meer verder
Toen ik op annuleren drukte gebeurde er ook niks, dus pc opnieuw op moeten starten.
(32 bit vista home premium)
Edit: Inmiddels geinstalleerd, het is wel sneller ja
Het is ook echt een verschil van dag en nacht, Windows XP en Vista.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:56 schreef Edwinuss het volgende:
tvp. Heb Vista gekregen van huisgenoot omdat ze er niet mee om kon gaan
Net even gedaan na je post met afsluiten. Scheelt 2 a 3 seconden. :pquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:31 schreef MichielPH het volgende:
Is er ook iemand die daadwerkelijk de snelheid geklokt heeft, of zegt iedereen op gevoel dat het sneller gaat?
Ik heb hem maar 45 minuten getest ofzo. File tranfers zouden sneller gaan, heb het nog niet gemerkt.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:31 schreef MichielPH het volgende:
Is er ook iemand die daadwerkelijk de snelheid geklokt heeft, of zegt iedereen op gevoel dat het sneller gaat?
Net als bij XP, staat het bij de eigenschappen van je pcquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:37 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe kan je checken of SP1 goed geinstalleerd is? Zie nergens SP1 staan ofzo.
quote:
Wellicht kan ik straks testen, als ik m'n systeem terug heb en ze hebben de install eraf gegooid...quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:43 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Net even gedaan na je post met afsluiten. Scheelt 2 a 3 seconden. :p
Vind SP1 icm met Ultimate erg lekker werken, voor mij een grote verbetering ookal is me laptop zo goed al nieuwquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:52 schreef Houniet het volgende:
Dan ga ik Ultimate maar eens proberen. Die ligt hier al bijna een jaar orgineel in de kast. Nog niet gebruikt. Kan ik nu wel gaan proberen met SP1.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |