Al ooit een torrent proberen te downloaden met je upload uit? Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:50 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Even een puntje, dat is niet illegaal... Service pack is ten eerste gratis, ten tweede mag je in NL gewoon downloaden maaar niet uploaden... Maar het is tegen de Fok! Policy, dat zijn twee hele andere dingen...
Torrents...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:37 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Al ooit een torrent proberen te downloaden met je upload uit? Dat dacht ik al
Bovendien:
Artikel 45h |
Voor het openbaar maken door middel van verhuren van het geheel of een gedeelte van een werk als bedoeld in artikel 10, eerste lid, onder 12°, of van een verveelvoudiging daarvan die door de rechthebbende of met zijn toestemming in het verkeer is gebracht, is de toestemming van de maker of zijn rechtverkrijgende vereist.
En verder
Artikel 45i |
Onverminderd het bepaalde in artikel 13 wordt onder het verveelvoudigen van een werk als bedoeld in artikel 10, eerste lid, onder 12°, mede verstaan het laden, het in beeld brengen, de uitvoering, de transmissie of de opslag, voor zover voor deze handelingen het verveelvoudigen van dat werk noodzakelijk is.
ik kan iets vergeten zijn natuurlijk.. maar zo als het hier staat mag dus zelfs downloaden (= verveelvoudigen) niet
Torrentsquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:10 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Torrents...![]()
Openbaar maken... Uploaden dus...
betalen voor downloadenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:22 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Torrents![]()
Al die shit dat je het binnen 30 dagen binnen moet hebben, alle bestanden moet fixen, verzin iets dat werkt![]()
usenet is gewoon niet uitgedacht... torrent daarintegen werkt gewoon beter! (niet voor niets veel meer mensen die er gebruik van maken)
HAHAHAHA ik kom echt niet meer bij hier... Torrents beter dan usenet! Moet niet gekker worden... Ik heb een retentie van 99 dagen... Grabit checkt alles en pakt alles uit... En dat niet meer mensen gebruik maken van usenet, ligt er gewoon aan dat de meeste mensen te dom zijn...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:22 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Torrents![]()
Al die shit dat je het binnen 30 dagen binnen moet hebben, alle bestanden moet fixen, verzin iets dat werkt![]()
usenet is gewoon niet uitgedacht... torrent daarintegen werkt gewoon beter! (niet voor niets veel meer mensen die er gebruik van maken)
Anders blijf je lekker ontopic in plaats van dergelijke kansloze discussies aan te gaan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:36 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
HAHAHAHA ik kom echt niet meer bij hier... Torrents beter dan usenet! Moet niet gekker worden... Ik heb een retentie van 99 dagen... Grabit checkt alles en pakt alles uit... En dat niet meer mensen gebruik maken van usenet, ligt er gewoon aan dat de meeste mensen te dom zijn...
Je bedoelt offtopic...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Anders blijf je lekker ontopic in plaats van dergelijke kansloze discussies aan te gaan.
Mensen die zo gek zijn te betalen voor zoiets, terwijl torrents net zo snel gaanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:36 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
HAHAHAHA ik kom echt niet meer bij hier... Torrents beter dan usenet! Moet niet gekker worden... Ik heb een retentie van 99 dagen... Grabit checkt alles en pakt alles uit... En dat niet meer mensen gebruik maken van usenet, ligt er gewoon aan dat de meeste mensen te dom zijn...
Ok hier me laatste offtopic...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:55 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Mensen die zo gek zijn te betalen voor zoiets, terwijl torrents net zo snel gaan
Ooit over nagedacht dat er veel meer mensen torrents hebben omdat het dus gewoon beter is?als het dan echt beter was, gebruikte het dus meer mensen (en, jij noemt die mensen dom, maar dat betekend dus gewoon dat het niet werkt, ...)
Maar inderdaad, weer ontopic!
Nu val ik je niet meer lastigquote:Conclusion - Decisive Usenet Victory
Throughout the modern history of P2P, many networks have come and gone. Some networks achieve stunning success, like Napster, FastTrack, WinMX, AudioGalaxy, eDonkey2000, and BitTorrent. There's an old saying that no empire lasts forever, and neither does the holder of the P2P crown. As Usenet continues to evolve and its clear advantages delineate themselves to the mainstream public, it's very possible that in the near future, file-sharing may end up where it all began…with Usenet.
Helemaal klaar (RTM = road to manufactere of zoietsquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:26 schreef RacerDKB het volgende:
Is die nou echt al 100% klaar zeg maar? Of zijn er alleen nog maar beta's?
Release To Manufacturing.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Helemaal klaar (RTM = road to manufactere of zoiets).
Da's fijn. Dat kopieren duurt inderdaad nu achterlijk lang.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, een wereld van verschil zelfs. Vooral het kopieren van grote bestanden gaat nu VEEL sneller. En alles loopt gewoon veel soepeler naar mijn gevoel.
je gebruikt de bagger layoutquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:50 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Straks maar even restarten ofzo.
Nee. Werkt op sommige manieren nog steeds even vreemd, maar over het algemeen wel goed.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:53 schreef Mirre het volgende:
Merken jullie verschil na installatie van SP1?
Nou, ik krijg het niet opgelost.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:50 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Straks maar even restarten ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |