Da's fijn. Dat kopieren duurt inderdaad nu achterlijk lang.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, een wereld van verschil zelfs. Vooral het kopieren van grote bestanden gaat nu VEEL sneller. En alles loopt gewoon veel soepeler naar mijn gevoel.
je gebruikt de bagger layoutquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:50 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Straks maar even restarten ofzo.
Nee. Werkt op sommige manieren nog steeds even vreemd, maar over het algemeen wel goed.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:53 schreef Mirre het volgende:
Merken jullie verschil na installatie van SP1?
Nou, ik krijg het niet opgelost.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:50 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Hier dezelfde foutmelding, en geen van de oplossingen werkenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:50 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Yep ik ook. Heeft iemand al enig idee wanneert de NL versie van SP1 bij de windows update te downen zal zijn?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:48 schreef ScarFace- het volgende:
Download um wel met de windows update, geen haast bij.
Misschien omdat ie officieel nog niet uit is?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:33 schreef mschol het volgende:
ik heb SP1 voor vista Engels nog niet gezien in de auto update of op de download site...
Welke Vista heb je?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Misschien omdat ie officieel nog niet uit is?
de engelse zou , volgens mij, begin maart beschikbaar komen?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Misschien omdat ie officieel nog niet uit is?
Nou hier mijn ontopic... Me illegale vista Ultimate werkt dus niet met de SP1... Dan maar weer me legale Home Premium erop knallen... Maar dan heb ik geen Dreamscene meer... Damn...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:51 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hier dezelfde foutmelding, en geen van de oplossingen werken
illegale vistaquote:Op maandag 17 maart 2008 10:36 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nou hier mijn ontopic... Me illegale vista Ultimate werkt dus niet met de SP1... Dan maar weer me legale Home Premium erop knallen... Maar dan heb ik geen Dreamscene meer... Damn...
Wat nou?! Moraalridder! Ik heb enkel de Illegale Ultimate vanwege de bewegende bureaubladen... Ik heb gewoon een legale versie hoor, zoals te lezen in me bericht... Fok off... LEZEN!quote:
En jij gebruikt torrents zeker alleen voor legale zaken...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:07 schreef toma het volgende:
Als iemand een goeie torrent heeft mag ie mij gerust een PM sturen
Ja dat is zoooo vet! Maar gelukkig lees ik net dat Dreamscene, nu door stardock ook wordt ontwikkeld voor NIET ultimate versies!quote:Op maandag 17 maart 2008 12:01 schreef toma het volgende:
heb je bewegende desktops bij ultimate ?![]()
dat wist ik niet eens
Heb ik ook!quote:Op maandag 17 maart 2008 12:16 schreef toma het volgende:
stardock is echt master. Die objectdock werkt geweldig!
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:01 schreef DJ90 het volgende:
Even wat anders, denken jullie dat Vista hier een beetje soepel op gaat draaien?:
Ja... 32bit...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Ik heb dreamscene werkend op home premium.
http://storage.stardock.com/files/DeskScapes_free.exequote:Windows Vista Home Basic, Premium, Business and Enterprise
users download...
DeskScapes 2.00 Preview
toch vreemd dat ik m al wel hebquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:16 schreef RacerDKB het volgende:
Sinds vandaag is die in Amerika via Windows Update. Maar de NL versie komt echt pas in juni ofzo
Niet met Windows Update toch?quote:
Tuurlijk, juniquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:16 schreef RacerDKB het volgende:
Sinds vandaag is die in Amerika via Windows Update. Maar de NL versie komt echt pas in juni ofzo
Tweakers linkje er overquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Niet met Windows Update toch?
Ik vind het kut dat het installeren niet werkt bij mij, ik krijg dus een foutmelding.
zonder videokaart zal het niet zo soepel draaienquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:01 schreef DJ90 het volgende:
Even wat anders, denken jullie dat Vista hier een beetje soepel op gaat draaien?:
Intel Core 2 Duo T8300 (2,40GHz, 800MHz, 3MB)
2GB DDR2 667MHz geheugen (2x 1GB, dual channel)
200GB SATA harde schijf 7200RPM
1GB Intel Turbo Memory module
32GB Flash Drive (ExpressCard/USB2.0)
Windows Vista Home Premium (32bit)
autorun uitgeschakeld..quote:Op maandag 24 maart 2008 15:33 schreef crossover het volgende:
Waarom vraagt mijn pc niet wat ik met de usb stick wil doen als ik die erin steek?
(vista home premium)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |