tussen nr 20 en 21 nog veel meer verschil!!!!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:34 schreef TJDoornbos het volgende:
Trouwens heej tussen nr 4 en 5 zijn grote verschillen!
Ik ga met alles akkoord.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:34 schreef Bernard0s het volgende:
De lijnen worden al duidelijk voor dit weekend:
Ferrari en McLaren oppermachtig.
Een heel groot middenveld met een verrassend Toyota en RBR. Renault niet veel verder gekomen sinds laatste race in Brazil en Fisichella doet het goed in de Force India.
En nu naar bed. Het was heerlijk om F1 te zien na een paar maanden niet.
Nee tegen 4 uurquote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:39 schreef NED het volgende:
Nou, ik drink mn bier op en zet de wekker.
Geen idee of ik hem hoor, maar mocht ik er wakker van worden dan kijk ik de volgende ook.
Die is om 5 uur onze tijd toch?
quote:Hamilton heads Webber in second session
14/03/2008
Ahead of today's second free practice session, the air temperature is 35 degrees C, and the track temperature is 46 degrees C. It remains hot and sunny.
In the opening session, it was pretty much business as usual for Ferrari and McLaren, while Nick Heidfeld was sidelined by an electrics problem. There was limited track time for Coulthard and Rosberg also.
The lights go green, and after a slight pause Trulli leads the way, followed by Kubica, Bourdais and Rosberg. Glock, Vettel and Nakajima are also keen to get back to work.
Hamilton and Kovalainen are also keen to resume their preparations for the race, and it isn't long before they're joined by Alonso and Heidfeld. Just ten minutes into the session there are already eleven names on the timesheets, with Hamilton (27.742) leading the way from Kovalainen, Kubica and Alonso.
As in the first session, several drivers fall foul of the dusty Albert Park track surface, including Hamilton.
As Massa and Raikkonen head down the pitlane, Webber goes fifth, ahead of Heidfeld and the two Force India cars.
On his first flying lap of the afternoon, Massa goes fourth (29.315), while teammate Raikkonen can only manage eleventh (30.259). Next time around the Brazilian improves to second (28.219), while Raikkonen goes fourth (28.850). Elsewhere, Rosberg complains of 'graining' and locking up at the rear.
Vettel goes seventh (29.193), ahead of Alonso, Heidfeld and Sutil. Meanwhile, teammate Sebastien Bourdais improves to thirteenth.
The Williams duo remains worryingly rooted at the wrong end of the timesheets, with Rosberg fourteenth and Nakajima sixteenth, despite both drivers having completed more than ten laps.
With almost half an hour of the session gone, Coulthard, Piquet and the Super Aguri duo have yet to post times. That said, moments later Davidson goes nineteenth with a 31.883.
As Alonso improves to fourth (28.779), local hero Mark Webber is on a hot lap, finally crossing the line at 27.614 to go quickest. However, Hamilton is back on track.
All twenty-two drivers are on the timesheets now, with Sato nineteenth, ahead of Piquet, Davidson and Coulthard. The Scot getting very out of shape as he struggles with a Red Bull that won't do as it's told.
A 27.683 sees Kovalainen improve to second, leapfrogging his McLaren teammate. However, both Ferraris are back on track.
Rosberg, currently sixteenth, posts personal bests in the first two sectors and again in the third, thereby improving to fifth with a 28.495. Elsewhere, Coulthard improves to nineteenth.
Heidfeld is on track, running the softer compound. He posts personal bests in the first two sectors, finally crossing the line at 28.731 to go seventh. Elsewhere, Coulthard improves to seventeenth. Little by little.
Webber consolidates top spot with a 27.473, the gap to Kovalainen now back up to 0.210s. Elsewhere, Trulli, Massa and Sutil all have problems keeping on the 'black stuff'.
As Rosberg seeks to improve on fifth, Nakajima goes tenth (29.077), the Williams looking much better in this session. The same cannot be said for the Hondas, which are fifteenth and nineteenth, while the Super Aguri duo has only completed thirteen laps.
Rosberg goes off on to the grass, as Bourdais appears to be lapping very, very slowly. Meanwhile, having posted personal bests in the first two sectors, Coulthard improves from seventeenth to tenth. His teammate remains at the top of the timesheets.
As Fisichella goes off track, Rosberg complains of balance problems. He doesn't appear to be alone. Meanwhile, Coulthard improves to seventh.
Hamilton goes quickest in the second sector, however, he fails to improve in the final sector and remains third. All eyes on Massa who goes quickest in the first sector, finally crossing the line at 27.640 to go second. Meanwhile, Trulli goes fifth with a 28.292.
Fisichella is really having problems keeping the Force India on track, the Italian still down in seventeenth place, 2.5s off the pace.
Coulthard complains that he's not getting the maximum out of his tyres on the first lap, admitting that he's done "bugger all running".
Button posts personal bests in all three sectors, improving from seventeenth to twelfth. Meanwhile, Hamilton is on track on the softer compound, as is Glock. The German goes eighth, just three places behind his Toyota teammate.
With fifteen minutes remaining, Massa, on the softer compound, goes off and for a moment it appears that he might be trapped in the gravel trap. However, he somehow gets out again and is able to continue.
Barrichello goes thirteenth, having posted personal bests in all three sectors. With less than twelve minutes remaining we can expect to see further improvements as more drivers try the softer compound.
It's all over for Trulli who gets totally out of shape and slides backwards into the gravel trap that almost captured Massa a few minutes ago. The Italian begins the long walk back to the pits.
Ross Brawn is supervising the situation in the Honda garage, Barrichello and Button having dropped to thirteenth and fourteenth on the timesheets. Elsewhere, Massa is out of his car and chatting to his crew having appeared to settle for second.
On-board footage shows Kovalainen really struggling for grip, as Sato takes a detour across a gravel trap.
As Piquet improves to eighteenth, Hamilton goes quickest in the first sector. He's quickest again in the second sector, finally crossing the line at 26.559 to go quickest. Elsewhere, Fisichella, Rosberg and Button are all on hot laps.
Fisichella goes sixth but is immediately bumped down by Rosberg, as Button goes tenth. Coulthard improves to fifth, but all eyes are on Raikkonen who posts a personal best in the second sector. The Finn improves to sixth, but remains 1.6s off the pace. Coulthard stops on track, which means that either the Scot was running on fumes or else he's encountered another technical problem.
An interesting session, particularly with regards Red Bull, while BMW and Renault were both disappointing.
That said, it's Friday, and you know what the teams always say in their Friday press releases.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 06:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
Vind Williams en BMW erg tegenvallen tot nu toe... Maar Honda daarentegen
Honda doet het inderdaad best goed. En Piquet.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 06:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
Vind Williams en BMW erg tegenvallen tot nu toe... Maar Honda daarentegen
Ja ok, maar DC is oud, verzuurd en irritant.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, maar Webber nog een stuk verder
Piquet gaat (nog) niet zo snel idd. Ik geef hem 5 races de kans voor ik hem af ga zeikenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:04 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Honda doet het inderdaad best goed. En Piquet.
Ik ookquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:28 schreef wolferl het volgende:
Doch ondanks heb ik in de F1Manager BWM snel ingeruild voor RBR.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik ook
Dat leverde wat extra geld op waardoor ik Button () kon kopen
Whehehequote:Q. (Mike Doodson) You guys are in the best place to judge your fellow drivers. Can each of you please nominate, who, apart from yourselves, you think will be World Champion at the end of this season?
Webber: Kimi.
Fisico: Probably Kimi.
Heiki: No comment.
Fisico: Heikki, say Heikki.
Glock: We have to wait and see how the first race goes. You never know who will be on the top but I don't know at the moment. We will see after the first race or two and then we will see which direction it goes. I would say Nelson!
Piquet: I was going to say Timo.
Glock: Kimi.
Piquet: I was going to say Kimi as well.
Ach, ik verwacht de manager ook niet te winnen hoor. Vind het gewoon leuk om Honda en/of Button in m'n team te hebbenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:36 schreef TJDoornbos het volgende:
De gok voor Jens durf ik nog niet.
Ik wil mijn mede crew mensjes verslaan dit jaar, het liefst met Button als onderdeel van mijn team.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ach, ik verwacht de manager ook niet te winnen hoor. Vind het gewoon leuk om Honda en/of Button in m'n team te hebben
Als het goed is wel.., als ik kon doen deed ik het, maar ik kan ze niet toevoegen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:14 schreef MaximusF1 het volgende:
Komen die nieuwe coureurfoto's nu nog in de manager of niet ?
Ziet er uit als een goed team hoor Googolquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:08 schreef Googolplexian het volgende:
Dan maar zo
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
risico-spreiding
Ik ook nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:28 schreef WEST het volgende:
[..]
Als het goed is wel.., als ik kon doen deed ik het, maar ik kan ze niet toevoegen.
Staat in de regelementenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ziet er uit als een goed team hoor Googol![]()
Even een vraagje, ik heb RBR als auto in m'n team. Als ze nu stil vallen door versnellingsbakproblemen (die kans zit er in uiteraard), krijg ik dan minpunten? Of valt dat onder de motor??
Heej! Blijf van mijn team afquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:58 schreef sasquatsch het volgende:
Heb naar aanleiding van de VT's mijn team maar omgegooid.
Toyota viel mee en STR tegen, dus is mijn team nu:Fisichella Davidson Red Bull chassis Toyota motor
Valt onder motor. Dus je zit wat dat betreft veilig met het chassis.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ziet er uit als een goed team hoor Googol![]()
Even een vraagje, ik heb RBR als auto in m'n team. Als ze nu stil vallen door versnellingsbakproblemen (die kans zit er in uiteraard), krijg ik dan minpunten? Of valt dat onder de motor??
ik vind deze altijd nog leukerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:11 schreef Googolplexian het volgende:
[ afbeelding ]
source: http://www.redbulletin.com/ (?)
De al beruchte groene broek van Ross Brawn.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 04:52 schreef Googolplexian het volgende:
moggel
"I was very surprised that Ross Brawn wasn't returning to Ferrari but took on the challenge to be team principle at Honda!"
"Well the biggest challenge for him now will be to wear those green trousers!"
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De al beruchte groene broek van Ross Brawn.
[ afbeelding ]
Als je dat al erg vind, watch this.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En helaas geen grotere versie van de Raikkonen Mood statesMisschien in de Red Bulletin PDF?
http://www.cnnturk.com/quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:55 schreef nils7 het volgende:
Iemand enig idee waar ik de tvrechten kan vinden?
Ik zit hier in Turkije, heb een tv (thank god, via de kabel dat wel) maar ik heb geen flauw idee op welke zender het wordt uitgezonden en zo ja live of herhaald...
Iemand die heel toevallig een link heeft? Heb al gezocht maar niks kunnen vinden!
Ik was er inmiddels ook al achter na rond vraag maar ik kan die niet ontvangenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:32 schreef NED het volgende:
[..]
http://www.cnnturk.com/
Daar moet ergens TV-gids of programmering ofzo staan denk ik, maar ik spreek geen woord turks.
Ik zat net nog op tvgids.nl te kijken en daar stond idd dat er om 04:00 F1 word uitgezonden, maar wel op 14 maart ipv 15 maart.quote:
Rossstradamusquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De al beruchte groene broek van Ross Brawn.
[ afbeelding ]
Zo te horen zat je al dicht bij de magische achtquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:35 schreef NED het volgende:
Ja ik dus ook niet!
Demmit, ik had nog in de kroeg kunnen zijn dus.
En dan loopt die ouwe bok wat te mekkeren over de tijd waarop de GP van Australie is.
Hallo ouwe gek! Mij maakt het geen fuck ujit op welke tijd het is, maar zend het dan ook gewoon helemaal uit jong, vuilak! Ik ben speciaal terug gekomen van de kroeg en dan is het nergens te zien![]()
Johquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:57 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zo te horen zat je al dicht bij de magische acht![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Als je dat al erg vind, watch this.
[ afbeelding ]
Shit; ik dacht dat we net als gisteren om 12u VT hadden, is het 1.00u. Dom, dom, dom. Zit ik er voor niks helemaal klaar voor.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:00 schreef NED het volgende:
[..]
Joh
Ik drink dit biertje nog op en dan ga ik ins bed
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:04 schreef voyeur het volgende:
Hmm, de manager is nu zeker dicht he?
Je gaat me toch zeker niet vertellen dat die mafketels bij RTL de live uitzending stoppen om 7 uur als de race nog niet is afgelopen of wel? Ze hebben ook maar een 15 ruimte voor nabschouwing.quote:16 maart 2007
05.30 - 07.30 Race
Uitzendschema RTLGP
Zondag 16 maart
00:15-01:55 uur A1GP kwalificatie Mexico
01:55-03:00 uur Jaaroverzicht Formule1 2007
03:00-04:00 uur Dutch Super Car
04:00-04:30 uur WTCC Brazilië
04:30-05:25 uur Formule 1 voorbeschouwing
05:25-07:00 uur Formule 1 Race
07:00-07:15 uur Formule 1 nabeschouwing
Ik ook overigens, had F1.com al opgestartquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:10 schreef voyeur het volgende:
[..]
Shit; ik dacht dat we net als gisteren om 12u VT hadden, is het 1.00u. Dom, dom, dom. Zit ik er voor niks helemaal klaar voor.
Volgens mij staan er geen rijen goedbekeken programma's gepland zo vroeg op de zondag dus ik denk dat ze een evt. uitloop wel uitzenden.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:12 schreef NED het volgende:
Ik zie overigens het volgende in de OP staan:
[..]
Je gaat me toch zeker niet vertellen dat die mafketels bij RTL de live uitzending stoppen om 7 uur als de race nog niet is afgelopen of wel? Ze hebben ook maar een 15 ruimte voor nabschouwing.
Dat zou wat zijn zeg. Dan gaat mn TV dus echt over het balkon he
Had ik dus net zo goed jouw zeven biertjes ook kunnen drinken; wat een vrijdagavondverspilling...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:13 schreef NED het volgende:
[..]
Ik ook overigens, had F1.com al opgestart![]()
quote:wil de uitslag nog niet weten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lees de OP dan manquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:13 schreef NED het volgende:
[..]
Ik ook overigens, had F1.com al opgestart![]()
zodra Kimi P1 pakt in deze sessie ga ik ff een paar uurtjes plat, maar de kwali ga ik zeker niet missenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:13 schreef voyeur het volgende:
Bourdais zet de eerste tijd (zei de man die dan toch maar VT3 kijkt en de kwali dus mist.
Ik had hetzelfde in gedachte, maar tog niet gedaan ivm ongelukkige eerste dag.De hele winter ging het wel goed en ik had dan Toyota moeten kiezen, dat meestal steeds slechter presteert als het weekend vordertquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:27 schreef voyeur het volgende:
Ik had veilig en verstandig het Williams chassis gekocht. Veelbelovend en nog net betaalbaar. Ga ik vandaag wisselen dankzij VT1/2. Blijkt Williams nu weer 2 en 5 te staan
Jepquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:02 schreef dery1990 het volgende:
Ik weet niet wat ik zie hierzo! Sjongejonge, BMW uit het niets! En de Ferrari's en Mclaren's? Ik kan echt niet wachten tot de quali!
Zak eroverheen, gat erin maken, en pijpen, kreng.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:28 schreef Atreidez het volgende:
Nog steeds te oude wijven met te weinig kleren aan
Wedden voor een bak bier van niet?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:57 schreef Atreidez het volgende:
We gaan beginnen
NED gaat zich vast verslapen![]()
koffie? haha.. moet ik niet aan beginnen.. wil zo graag nog 3 uurtjes slapen voordat ik er om 8 uur weer uit magquote:Op zaterdag 15 maart 2008 04:04 schreef Atreidez het volgende:Ik zit aan de koffie.. anders val ik alsnog prematuur in slaap. Hoop gedrift
Hij lag er bij mij net ook uit.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 04:22 schreef Googolplexian het volgende:
Ligt het aan mij of hapert Fok?
Sutil ligt er bij mij uit, rest nog gewoon in.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 04:26 schreef Atreidez het volgende:
Me 2 coureurs van de manager liggen eruit, maar me motoren en chassis' zitten er nog in
Ja, had getrokkenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 04:27 schreef NED het volgende:
WTF?!?! Je kent de regels toch!! Duw dan niet ofzo!
Godverdomme!
Welke zender?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 04:43 schreef Atreidez het volgende:
Dat janken van die motor bij die lange bochten
Coolquote:Op zaterdag 15 maart 2008 05:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is van vorig jaar, maar nu zit hij weer mee te kijken.
En hij is een stukkie groter, mijn F1 kat
http://www.clipser.com/watch_video/29385
Ach, je bent een ajacied... Da's toch al uitschot.quote:
Ik gok zomaar dat de McLaren beter van de plaats komt.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 05:19 schreef dery1990 het volgende:
Ik verheug me op de inhaalrace van Kimi. En de eerste bocht tussen Hamilton en Kubica.![]()
Whehehe. Die jankert krijgt het seizoen dat hij verdient, let maar opquote:Op zaterdag 15 maart 2008 05:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een start van de eerste ronde. Alonso die van plaats 12 de winnaar gaat worden zondag :p
Die staat alleen niet in de punten calculator? Of mis ik iets?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
dikke vette TVP
Kovalainen is tot nu toe een waardevolle aankoop.
fz to you too!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:27 schreef SimtekF1 het volgende:
Klote zooi.
Ik wou vannacht nog gaan kijken maar het is me niet gelukt.
Herinner me nog vaag dat ik wakker werd door een geluid op m'n telefoon, en zag dat ik een smsje had, die half las en weer in coma ben gevallen.
Vannochtend ff gekeken wat ik terug heb gestuurd, dat was dus "fz'
Kijken of het vannacht beter gaat.
Same here.. ik hoop een stuntje voor DCquote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:30 schreef WEST het volgende:
* WEST heeft zich verslapen, maar denkt beter bij de kwali dan bij de race.
Mooie kwalificatie en Ferrari is o zo goed
Wie heeft waar wat geupdate? In mijn manager staan nergens punten!?!?!?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 05:08 schreef Stereotomy het volgende:
74 punten voor de manager en hulde aan die gast die zo snel geupdate heeft
En nog een -10 voor Glock wegens het hinderen van andere rijders...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:59 schreef MaximusF1 het volgende:
63 - 5* = 58
* versnellingsbakwissel van Glock, dus -5 voor Toyota motor
Het was niet de laatste bocht maar de snelste bocht op het circuit, waar Verstappen in 1997 eraf tetterde.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:20 schreef NED het volgende:
Die vloog een beetje te hard de laatste bocht in en gooide hem lekker dwars.
Als ie die bocht gewoon goed had genomen stond hij waarschijnlijk op pole ipv Hamilton
Ik wist dat het niet de laatste was, maar wist niet meer welke het wel wasquote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het was niet de laatste bocht maar de snelste bocht op het circuit, waar Verstappen in 1997 eraf tetterde.
Inderdaad. Al is het nog altijd beter dan Piquet. Langzamer dan een Super Aguri.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 05:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een start van de eerste ronde. Alonso die van plaats 12 de winnaar gaat worden zondag :p
Vergeet niet dat Kubica het hele weekend al ongeveer net zo snel is als Heidfeld.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:42 schreef HPoi het volgende:
Meestal is Heidfeld sneller dan Kubica. Heidfeld zal wel zwaarder zijn.
Dan mogen ze Kubica (voor het hinderen van Hamilton) en Raikkonen (voor het hinderen van Kubica) ook wel 5 plaatsen terug zetten.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:36 schreef Googolplexian het volgende:
Timo Glock will start tomorrow's Australian Grand Prix from 19th place after two five-place grid penalties demoted him from his qualifying position of ninth. Glock, who went into the session knowing that he would drop five places on the grid after changing a gearbox, was penalised another five places after he was deemed to have impeded Red Bull's Mark Webber during qualifying.
Toyota identified a problem with Glock's gearbox before qualifying this afternoon, with the resulting change giving Glock a major set-back on his debut with the team, before getting slapped on the wrist by the race stewards. He will now start from the penultimate row of the grid, alongside Takuma Sato in the Super Aguri, after doing so well to get into Q3.
The stewards also remrimanded Jenson Button, Giancarlo Fisichella, Nico Rosberg and Jarno Trulli for setting their fastest times in Q1 under yellow flags, after Adrian Sutil spun his Force India car in the final sector. The stewards decided not to penalise the drivers however.
http://www.manipef1.com/news/2008/index.php?id=617&redirect=1
Absoluut. Hoe je tenminste niet naar de T-cam te staren om te kijken wie het isquote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:41 schreef HPoi het volgende:
[..]
Is tenminste makkelijk te onderscheiden van Heidfeld zo.
Wie? Kubica ? Die heeft een grotendeels rode helm toch ?quote:
hahaha.. HAHAHA.. voel je je nu goed ja? Heldquote:Op zaterdag 15 maart 2008 05:13 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ach, je bent een ajacied... Da's toch al uitschot.
Winnen is 1, tegen je verlies kunnen vereist man- en wilskracht. Eigenschappen die jij blijkbaar niet hebt.
Kom net van het werk maatquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, anders reageer je nog even op iets van 12 uur geleden.
Ik blijf het tijdstip van de race kut vinden.
Same here. Scheelt wel dat ik sowieso om half acht op moet om te werken, misschien dat ik nog wel zo gek ben om kwart over vijf de wekker te zetten. Denk 't niet overigens, aangezien ik zo nog even ga borrelen in de kroegquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is juist leuk. Liever om half 6 dan om half 9.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, anders reageer je nog even op iets van 12 uur geleden.
Thnx, ik heb een nieuwequote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:16 schreef Trystar het volgende:
Goede site voor muurpapiertjes; http://www.f1grandprix.it/
Staan al aardig wat van Australie 2008 bij.
zeg houden we voetbal en autosport ff gescheiden. Ik ben ook een Ajacied, maar ik hou het wel ff gescheiden van autosport.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 05:13 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ach, je bent een ajacied... Da's toch al uitschot.
Winnen is 1, tegen je verlies kunnen vereist man- en wilskracht. Eigenschappen die jij blijkbaar niet hebt.
Is idd een kut tijd. Maar ik wil het graag live zien dus toch maar opstaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee joh. Half 6 is en net te laat om door te trekken en weer te vroeg om er voor op te staan, mits je plannen hebt voor de zondagmiddag.
02.00 is prima, 07.00 is ook prima. 05.30 is echt gewoon precies kut.
Vanuit het oogpunt dat je als echte F1-fan gewoon om 05.30 voor de tv zit, vind ik de tijd wel leuk. Met een glas sinaasappelsap, wat koektroep en een toffe race maakt mij het niet uit hoe laat het is. Slapen doe ik morgen wel weerquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee joh. Half 6 is en net te laat om door te trekken en weer te vroeg om er voor op te staan, mits je plannen hebt voor de zondagmiddag.
02.00 is prima, 07.00 is ook prima. 05.30 is echt gewoon precies kut.
Niet zeiken. Wij trekken hem ook gewoon door.quote:Nee joh. Half 6 is en net te laat om door te trekken en weer te vroeg om er voor op te staan, mits je plannen hebt voor de zondagmiddag.
Echt niet wat mij betreft. Half 9 was ik zeker opgestaan, nu 100% niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:57 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Is juist leuk. Liever om half 6 dan om half 9.
Ik twijfel nog. Kan om half zes opstaan, kijken en dan gaan werken, of om half acht de wekker en ineens gaan werken, dan zie ik de race later wel. Nadeel van zo belachelijk vroeg opstaan is dat ik dan de hele dag naar de kut ben, terwijl ik wel dik 10 uur moet werken. Kon helaas niet meer ruilen, anders had ik een vroege dienst geregeld die begint tegelijk met de racequote:Op zondag 16 maart 2008 01:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Echt niet wat mij betreft. Half 9 was ik zeker opgestaan, nu 100% niet.
quote:Op zondag 16 maart 2008 00:03 schreef TommyGun het volgende:
Half 5 maar weer op idd...
nog wakkerquote:Op zondag 16 maart 2008 04:41 schreef NED het volgende:
Zo. Iedereen al op (of nog wakker) voor de voorbeschouwing?
Ik ben iig klaar
smorgens.. kom net uit mn bedje gekropen.quote:Op zondag 16 maart 2008 05:11 schreef Kanjer het volgende:
Goedemorgen!! Daar gaan we weer!!![]()
![]()
Koffie? Check!
Wat te knabbelen? Check!
Peuken? Check!
JAzeker, ik ben er weer klaar voor.![]()
![]()
Preciesquote:
poffer... jij blij man!.. och.. over een uur ben je haar weer zat, gaat ze mekkeren, en stomme vragen stellen.quote:Op zondag 16 maart 2008 05:26 schreef Googolplexian het volgende:
Bier!? check
Chips? check
peuken? NOPE..
dekentje op de bank? check
lekker wijffie naast me!? check
quote:Op zondag 16 maart 2008 05:26 schreef Googolplexian het volgende:
Bier!? check
Chips? check
peuken? NOPE..
dekentje op de bank? check
lekker wijffie naast me!? check
Vond de chrashes toen straks veeeel boeinder........quote:Op zondag 16 maart 2008 05:24 schreef Bernard0s het volgende:
Ik vind de voorbeschouwing nou niet echt leuk moet ik zeggen.. Laat die race maar komen! Me ogen zijn wel vrij zwaar, maar volhouden lukt wel, vooral als het een vette race wordt.
quote:Op zondag 16 maart 2008 05:24 schreef RoodWitBlauw het volgende:
hoop trouwens dat Jarno Trulli Lewis Hamilton wint
[ afbeelding ]
Zonder de bekendste crash van allemaal: Martin Brundle 1996quote:Op zondag 16 maart 2008 05:28 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Vond de chrashes toen straks veeeel boeinder........
De derde helftquote:Op zondag 16 maart 2008 05:29 schreef Googolplexian het volgende:komt goed ...
de nabeschouwing is altijd het leukst met haar ^^
Moggelquote:Op zondag 16 maart 2008 05:44 schreef Atreidez het volgende:
Bah, verslapen en start gemist
Mogge trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |