Je bedoelt zoals FOk!kers alles wat lagergeschoold is dan universiteit bashen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:40 schreef Hephaistos. het volgende:
en anderen de grond in trappen anderzijds.
Dat ja. En ze allemaal 20 meter ver kunnen pissen en een leuter van 3 meter hebbenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:47 schreef Herald het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals FOk!kers alles wat lagergeschoold is dan universiteit bashen?
Of zoals FOK!kers in dit topic allemaal 550 hebben gehaald en amper aanwezig VWO heben gepwned en nu slapend een directeur zijn van Deloitte & Touche of Ernst & Young?
Waarbij aangetekend moet worden dat 9 van de 10 FOK!kers die hier pretenderen een universitaire studie te volgen in werkelijkheid de opleiding MBO ICT met de groots mogelijke moeite proberen af te ronden.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:47 schreef Herald het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals FOk!kers alles wat lagergeschoold is dan universiteit bashen?
Of zoals FOK!kers in dit topic allemaal 550 hebben gehaald en amper aanwezig VWO heben gepwned en nu slapend een directeur zijn van Deloitte & Touche of Ernst & Young?
|Dat is gewoon VWO-advies hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:45 schreef Cypress_Hill het volgende:
Ik had maar een score van ongeveer 546. Iets van 7 of 8 jaar terug ofzo.
Same.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kennelijk vond ik die cito-score niet erg boeiend, ik zou echt niet meer weten wat voor score ik had.
Idd, triestheid heerst.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarbij aangetekend moet worden dat 9 van de 10 FOK!kers die hier pretenderen een universitaire studie te volgen in werkelijkheid de opleiding MBO ICT met de groots mogelijke moeite proberen af te ronden.
S.T.A.L.K.E.R.quote:
Heul niet, ik had 600 omdat ik zo goed wasquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:51 schreef Evil_Jur het volgende:
542 in '96, en ben uiteindelijk toch op de uni beland. Suck it
Score loopt overigens van 501 tot 550, wat sommige mensen kennelijk niet doorhebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt een enge naamquote:
Lieve jongen, laat het je gezegd zijn. Ook al had je 512, op FOK! heb je 550. En ook al werk je al vanaf je 14e, mits je een beetje redelijk kunt typen doe je op FOK! minstens universiteit.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:15 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik had 549 geloof ik. Ik weet nog dat de directrice me vertelde dat ze beter van me had verwachtFucking 1 punt onder het maximum
Conclusie: jullie zijn allemaal erg geloofwaardigquote:Uitslagen Citotoets 2008
ARNHEM - Vanaf vandaag ontvangen de deelnemende scholen leerlingrapporten met uitslagen van de Citotoets. In die leerlingrapporten wordt -op basis van de standaardscore- een onafhankelijk advies gegeven over de mogelijkheden van een leerling in de diverse brugklastypen. Bij een standaardscore van bijvoorbeeld 535 is het best passende brugklastype gemengde/theoretische leerweg en havo.
In 2008 behaalden de leerlingen gemiddeld een standaardscore van 535,4. De adviezen op basis van de Citotoets laten eenzelfde beeld zien als voorgaande jaren: ongeveer evenveel leerlingen hebben een advies voor vwo, havo of één van de leerwegen in het vmbo gekregen. Dat is al jaren zo. De toets wordt elk jaar ongeveer even goed gemaakt, afgezien van kleine schommelingen in de gemiddelde score.
In totaal hebben drie kinderen alle 200 opgaven op het gebied van Taal, Rekenen-Wiskunde en Studievaardigheden goed beantwoord. Acht kinderen hebben slechts één fout gemaakt in de toets. Net als in 2007 scoren meisjes gemiddeld hoger bij Taal en jongens gemiddeld hoger bij Rekenen-Wiskunde. Bij het onderdeel Studievaardigheden is het verschil tussen jongens en meisjes zeer gering. Op alle onderdelen scoren vroege leerlingen hoger dan de overige leerlingen. Meer meisjes dan jongens zijn een vroege leerling.
Ja, maar uit mijn post blijkt dat het vrij uitzonderlijk is om 550 (549,548,547 etc.) punten te halen, terwijl hier het topic er vol mee staat. Maar we bedoelen hetzelfde.quote:
Ik heb onlangs voor mijn vervolgopleiding mijn CITO-score nog ergens moeten uitvissen. Op mijn oude basisschool that isquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, maar uit mijn post blijkt dat het vrij uitzonderlijk is om 550 (549,548,547 etc.) punten te halen, terwijl hier het topic er vol mee staat. Maar we bedoelen hetzelfde.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Conclusie: jullie zijn allemaal erg geloofwaardig![]()
Slechte photoshop.quote:
Daarbij neem je zonder onderbouwing aan dat mensen met een score onder de 540 in staat zijn een Fok! account aan te maken.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Conclusie: jullie zijn allemaal erg geloofwaardig![]()
Nog ffquote:
Dan heb je niet goed gelezen want ik had toch echt 504 oidquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:17 schreef Cahir het volgende:
[..]
Idd, triestheid heerst.
Ben de enige die een score onder de 540 heb volgens dit topic
Maar dát is dan ook weer niet vreemd. Eerlijke uitersten zijn op FOK! wel geloofwaardigquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gelezen want ik had toch echt 504 oid
Haha oo werkt dat zo? Nou dan had het toch nog zin dat ik dood ging van de zenuwen toen, nu word ik hier teminste geloofdquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Maar dát is dan ook weer niet vreemd. Eerlijke uitersten zijn op FOK! wel geloofwaardig
Achja, ook met deze über trieste score ben ik volgend jaar nog steeds waar ik zijn wil. Dus het maakt niet meer uit.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:13 schreef Lyzio het volgende:
Smoesjes om je domheid te verbloemen is echt triest Fha.
Dat klopt dan ook wel weer inderdaad. Zo'n CITO is nou niet écht bepalend voor je eigen wil. Lijkt me.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Achja, ook met deze über trieste score ben ik volgend jaar nog steeds waar ik zijn wil. Dus het maakt niet meer uit.
We geloven je blind. Uni ook zeker?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:23 schreef DaMook het volgende:
Ik weet niet meer wat ik had. Was wel goed iig
.
Nee en blijkbaar ook niet voor mijn schooladvies of mijn capaciteiten.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat klopt dan ook wel weer inderdaad. Zo'n CITO is nou niet écht bepalend voor je eigen wil. Lijkt me.
Oh, dus je wilde hem geband hebben omdat hij zijn eigen gegevens blootlegde.quote:
Neequote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:21 schreef Stranger het volgende:
Ik had 549 maar als ik niet tien vragen had gemist omdat ik moest wachten op iemand die de WC bezet hield om te poepen had ik nog veel hoger gehad.
Jij bent onder concierge op de uni?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:22 schreef Beach het volgende:
550 serieus maar het heeft me verdomde weinig gebracht
Same here.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kennelijk vond ik die cito-score niet erg boeiend, ik zou echt niet meer weten wat voor score ik had.
Ik in '97.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:50 schreef Lotusss het volgende:
Ik had in 1996 ook 550
Ik ben geniaal enzo...
Maar je hoeft je niet te schamen voor je score, meer dan je best hoefde je niet doen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:34 schreef Eva4Evah het volgende:
Ik had 546 en kwam huilend thuis omdat mijn broer een jaar eerder 550 had, moet je nagaan
Bij mij was het zo dat ik de enige was die boven de 545 scoorde. De rest allemaal lager, maar ik zat dan ook op een basisschool in een achterstandswijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:01 schreef Amadeo het volgende:
Had een score van 549 met zowat 0 fouten op rekenen, en ik haal nu regelmatig onvoldoendes bij Wiskunde![]()
Die toets slaagt echt gewoon nergens op, sommigen uit mijn klas destijds die het intellect van een peuter hadden, haalden nog >545
Fijne he die druk van je oudersquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:34 schreef Eva4Evah het volgende:
Ik had 546 en kwam huilend thuis omdat mijn broer een jaar eerder 550 had, moet je nagaan
M'n ouders hebben me helemaal niet gepusht hoor, ik was er gewoon zo van overtuigd dat ik 550 zou krijgen, dat dit een enorme schok wasquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Fijne he die druk van je ouders![]()
Daar komt ook het pimpen met de CITO score uit voort!
You mean 5150quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:51 schreef MissBliss het volgende:
Ik had ook 550.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 03:01 schreef Smeej het volgende:
ik had iets van 548 doorgestuurd naar de mavo... omdat het een gelukje was/of afgekeken... kuthoeren
Ik dus niet.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:42 schreef ScarFace- het volgende:
Iedereen had 550 hoe kan het ook anders.
Tja, dat heb ik ook. Sowieso, voor rekenen op de basisschool haalde ik altijd goede punten, en ik haal nu echt slechte punten voor wiskunde.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:01 schreef Amadeo het volgende:
Had een score van 549 met zowat 0 fouten op rekenen, en ik haal nu regelmatig onvoldoendes bij Wiskunde![]()
Cito toets 550 en dan geen VWO kunne nquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:53 schreef Resco het volgende:
Ja ik dus ook, het gaat me alleen om de manier hoe hier mee wordt gepimpt. Het zegt inderdaad weinig, zit zelf nu op havo.
lol, ik ook. Heb hem wel ingelijst en aan de muur hangenquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:53 schreef Resco het volgende:
[..]
Ja ik dus ook, het gaat me alleen om de manier hoe hier mee wordt gepimpt. Het zegt inderdaad weinig, zit zelf nu op havo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |