Rondhangen op het schoolplein kijkend naar jonge meisjes is ook niet meer wat het geweest isquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:47 schreef Resco het volgende:
Goed, citotoets laatst dus geweest (heb hem in een grijs verleden ook gemaakt), kindertjes hebben de uitslag binnen.
Komt er zo'n huppelkut naar een ander kind aanlopen: "hee heb jij je citoscore al? Ik had 550!!1!1"
Dat kind is dus totaal niet geïnteresseerd in de score van meisje 2, maar vraagt het puur om even te pimpen met haar "überhoge score"...
Ja ik dus ook, het gaat me alleen om de manier hoe hier mee wordt gepimpt. Het zegt inderdaad weinig, zit zelf nu op havo.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:51 schreef MissBliss het volgende:
Ik had ook 550.
Ik ook, maar dan in 1994quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:50 schreef Lotusss het volgende:
Ik had in 1996 ook 550
Ik ben geniaal enzo...
ik kreeg alleen al 550 voor het verkeerd invullen van mijn naamquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:01 schreef tonks het volgende:
Heel fok heeft opeens 550. Allemaal vwo kunnen doen maar waren te lui om huiswerk te maken ook zeker?
Had ook 536, ze wilden me naar de havo sturen, wou ik niet, uiteindelijk vrij eenvoudig VWO gehaald. En nu universiteit. Die toets zegt echt niet voor iedereen alles.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:00 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Ik had ook 550, maar die test is basically waardeloos.
Iemand had 536 ofzow en die deed ook gewoon VWO.
Kortom, pointless
quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:04 schreef Herald het volgende:
[..]
ik kreeg alleen al 550 voor het verkeerd invullen van mijn naam
had per ongeluk Chuck Norris opgeschreven
Niet echt opgeklommen dus?quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:09 schreef Fha het volgende:
Ik had ooit 504Lang leve de zenuwen. Maar nu doe ik rustig hbo, die test zegt echt zooo weinig.
Ach, bij ons werd het op school best wel opgepompt tot iets belangrijks, en dan voel je je best speciaal als jij die hoogste score hebt. Paar jaar later merk je pas dat het geen fuck uitmaakt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:11 schreef ThE_ED het volgende:
jezus allemaal mensen die een of ander vage score onthouden hebben?
Ik had best een hoge score, maar geen idee van wat het dan precies was.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:16 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ach, bij ons werd het op school best wel opgepompt tot iets belangrijks, en dan voel je je best speciaal als jij die hoogste score hebt. Paar jaar later merk je pas dat het geen fuck uitmaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |