Jij hebt een enge naamquote:
Lieve jongen, laat het je gezegd zijn. Ook al had je 512, op FOK! heb je 550. En ook al werk je al vanaf je 14e, mits je een beetje redelijk kunt typen doe je op FOK! minstens universiteit.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:15 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik had 549 geloof ik. Ik weet nog dat de directrice me vertelde dat ze beter van me had verwachtFucking 1 punt onder het maximum
Conclusie: jullie zijn allemaal erg geloofwaardigquote:Uitslagen Citotoets 2008
ARNHEM - Vanaf vandaag ontvangen de deelnemende scholen leerlingrapporten met uitslagen van de Citotoets. In die leerlingrapporten wordt -op basis van de standaardscore- een onafhankelijk advies gegeven over de mogelijkheden van een leerling in de diverse brugklastypen. Bij een standaardscore van bijvoorbeeld 535 is het best passende brugklastype gemengde/theoretische leerweg en havo.
In 2008 behaalden de leerlingen gemiddeld een standaardscore van 535,4. De adviezen op basis van de Citotoets laten eenzelfde beeld zien als voorgaande jaren: ongeveer evenveel leerlingen hebben een advies voor vwo, havo of één van de leerwegen in het vmbo gekregen. Dat is al jaren zo. De toets wordt elk jaar ongeveer even goed gemaakt, afgezien van kleine schommelingen in de gemiddelde score.
In totaal hebben drie kinderen alle 200 opgaven op het gebied van Taal, Rekenen-Wiskunde en Studievaardigheden goed beantwoord. Acht kinderen hebben slechts één fout gemaakt in de toets. Net als in 2007 scoren meisjes gemiddeld hoger bij Taal en jongens gemiddeld hoger bij Rekenen-Wiskunde. Bij het onderdeel Studievaardigheden is het verschil tussen jongens en meisjes zeer gering. Op alle onderdelen scoren vroege leerlingen hoger dan de overige leerlingen. Meer meisjes dan jongens zijn een vroege leerling.
Ja, maar uit mijn post blijkt dat het vrij uitzonderlijk is om 550 (549,548,547 etc.) punten te halen, terwijl hier het topic er vol mee staat. Maar we bedoelen hetzelfde.quote:
Ik heb onlangs voor mijn vervolgopleiding mijn CITO-score nog ergens moeten uitvissen. Op mijn oude basisschool that isquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, maar uit mijn post blijkt dat het vrij uitzonderlijk is om 550 (549,548,547 etc.) punten te halen, terwijl hier het topic er vol mee staat. Maar we bedoelen hetzelfde.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Conclusie: jullie zijn allemaal erg geloofwaardig![]()
Slechte photoshop.quote:
Daarbij neem je zonder onderbouwing aan dat mensen met een score onder de 540 in staat zijn een Fok! account aan te maken.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Conclusie: jullie zijn allemaal erg geloofwaardig![]()
Nog ffquote:
Dan heb je niet goed gelezen want ik had toch echt 504 oidquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:17 schreef Cahir het volgende:
[..]
Idd, triestheid heerst.
Ben de enige die een score onder de 540 heb volgens dit topic
Maar dát is dan ook weer niet vreemd. Eerlijke uitersten zijn op FOK! wel geloofwaardigquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gelezen want ik had toch echt 504 oid
Haha oo werkt dat zo? Nou dan had het toch nog zin dat ik dood ging van de zenuwen toen, nu word ik hier teminste geloofdquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Maar dát is dan ook weer niet vreemd. Eerlijke uitersten zijn op FOK! wel geloofwaardig
Achja, ook met deze über trieste score ben ik volgend jaar nog steeds waar ik zijn wil. Dus het maakt niet meer uit.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:13 schreef Lyzio het volgende:
Smoesjes om je domheid te verbloemen is echt triest Fha.
Dat klopt dan ook wel weer inderdaad. Zo'n CITO is nou niet écht bepalend voor je eigen wil. Lijkt me.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Achja, ook met deze über trieste score ben ik volgend jaar nog steeds waar ik zijn wil. Dus het maakt niet meer uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |