Het optioneel maken van die layout "staat in de planning"...quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:28 schreef Breuls het volgende:
Ja, die hebben we al een tijdje, maar voor iPhone en iPod stond-ie uit omdat die de normale layout ook redelijk weergeven. De mobiele layout werd oorspronkelijk ook helemaal uitgezoomd weergegeven, maar een kleine aanpassing maakte 'm qua vensterbreedte prima iPhone geschikt. Dus ik dacht, laat ik 'm daar ook voor aanzetten.
Deels eigenbelang overigens.
Ben bang dat het weinig zin heeft omdat al die lui daar geen cent hebben te besteden en nog in het Nokia 3310 tijdperk leven met een Windows 95 bak.quote:
Hey jongequote:Op donderdag 13 maart 2008 21:54 schreef G.Fawkes het volgende:
hey frits
Haha, ik bedoelde meer dat ik 'm graag wil hebben. Ik wacht tot 'ie hier is. Ook al gaat het importeren nog zo 'soepel' ik wil het er niet op wagen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:56 schreef G.Fawkes het volgende:
Wanneer is je iPhone verstuurd?
Let the speculations begin.. My guess:quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:31 schreef SFRje het volgende:
[..]
Let the speculations begin.. My guess:
- MBP's aanpassinkjes
- OS XI preview oid?
- iPhone nieuwtjes..
- Vernieuwde Mac Mini's.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:31 schreef SFRje het volgende:
[..]
Let the speculations begin.. My guess:
- MBP's aanpassinkjes
- OS XI preview oid?
- iPhone nieuwtjes..
Ik hoop eigenlijk dat ze daar over een paar weken al mee komen, gewoon tussendoor.quote:
Zou me niets verbazen. Denk niet dat de mac mini groot genoeg is om er zo belangrijk nieuws van te maken...quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat ze daar over een paar weken al mee komen, gewoon tussendoor.
iPhone in Nederland!quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:45 schreef Battlefan het volgende:
De Europese apple stores zijn downMovie Rentals?
Zou leuk zijnquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:45 schreef Battlefan het volgende:
De Europese apple stores zijn downMovie Rentals?
Hehe, dat zou wel een megastap zijn ineensquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:49 schreef super-muffin het volgende:
[..]
iPhone in Nederland!
Ik heb vandaag een brief op de post gedaan naar Orange om mijn abonnement op te zeggen, dus dat zou leuk zijn.Gewoon een legale iPhone.
Jailbreaken is trouwens gelukt.Inclusief de Januari update, maar dan via de Installer.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zucht, nog een paar uur. Dan begint het F1-seizoen weer
http://itv-95.vo.llnwd.net/d1/broadband/itvf1/default.htmlquote:
Jep, ik kreeg hem ook per mail (ADC webmember, verder niets bijzonders dat ik een uitnodiging krijg hoorquote:
En daar heb je verder geen problemen mee gehad?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:51 schreef Anthraxx het volgende:
Volgens mij heb ik dat ooit via Entourage gedaan.
Heb je details? Qua kosten dus?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:49 schreef De_Hertog het volgende:
Volgens mij waren Walter en ik de enige met serieuze interesse, en met z'n tweeën is het niet zo rendabel.
Voor alleen merchandise kost het 60 dollar per jaar, en vervolgens minimaal 23.3 dollar per verzending. Als je met een man of vier bent kun je bijvoorbeeld eens per kwartaal zooi bestellen en dat in één keer laten bezorgen (komen wel weer wat kosten bij voor het samenvoegen, maar dat is nog niet zo veel). Maar voor bijvoorbeeld boeken en dvd's zijn de verzendkosten van Amazon al lager als je het slechts in je eentje of met z'n tweeën deelt.quote:
Ja, ik ben er ook zeker in geïnteresseerd, alleen heb ik er atm het geld niet voorquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:04 schreef Jarno het volgende:
Check je PM even, Hertog.
Nouja, met z'n 4-en betalen we voor het eerste jaar nog geen 12 euro voor setup en de fee. Da's drie biertjes toch? En dan heb je een jaar om er eventueel gebruik van te maken.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook zeker in geïnteresseerd, alleen heb ik er atm het geld niet voor
Done, jouw beurt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:04 schreef Jarno het volgende:
Ja, maar dan wil ik er ook echt gebruik van maken hequote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nouja, met z'n 4-en betalen we voor het eerste jaar nog geen 12 euro voor setup en de fee. Da's drie biertjes toch? En dan heb je een jaar om er eventueel gebruik van te maken.
Eh dat bedoelde ik eigenlijk ook met mijn opmerking van 'Mac OS XI preview'..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik denk eerder OS X 10.6, ThunderCat.
OmniGraffle Proquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:04 schreef portier het volgende:
Weet iemand of er een fijne prog is waarmee je game tree's kan maken? Deze apparaten dus;
[ afbeelding ]
Maar dan wat mooier.
En niet paint oid.
Dan nog even voor de duidelijkheid: zowel die naam als de functies daar beschreven zijn nep. Over het echte 10.6 is nog niets bekend, en ik verwacht wel een vooraankondiging of iig de onthulling van de naam op wwdc.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:32 schreef SFRje het volgende:
[..]
Eh dat bedoelde ik eigenlijk ook met mijn opmerking van 'Mac OS XI preview'..![]()
Ik heb nog niet veel kennis van Mac OS (ik heb zelfs nooit een mac gehad, maar dat gaat binnenkort veranderen), dus ik leer elke dag weer wat bij..
Denk je? Leopard is voor m'n gevoel net uit, 10.6 zal toch nog wel op zich laten wachten?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan nog even voor de duidelijkheid: zowel die naam als de functies daar beschreven zijn nep. Over het echte 10.6 is nog niets bekend, en ik verwacht wel een vooraankondiging of iig de onthulling van de naam op wwdc.
Afhankelijk of ik die baan bij de Apple Store wel of niet krijg. Krijg ik deze wel, dan is het een kwestie van 2,5 maand denk ik. Rond de zomervakantie moet ik er weer makkelijk uit zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Tomasso: is die periode waarna je mee wilt doen een kwestie van weken, maanden, jaren..?Voor berekeningen enzo is het wel handiger om meteen met alle deelnemers rekening te kunnen houden tenslotte.
Ik zal eens kijken, dank!quote:
quote:- New feature in the Finder enables you to find the your car keys, phone numbers to ex-girlfriends and missing children. Thats right.... car keys too.
- The new 4D dock interacts with users via a newly discovered dimension. Now the dock only appears when a user thinks about using it!
- Google Afterlife. The makers of Google Earth have teamed up with Steve Jobs and co to allow users to navigate (via satellite) both Heaven and Hell. Now you can zoom in and check in on long lost relatives. In case you are wondering... all computers in Heaven run OSX, so you might as well make the switch now.
Johquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan nog even voor de duidelijkheid: zowel die naam als de functies daar beschreven zijn nep.
Je gaat bezig zijn met Alpha-Beta pruning?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:04 schreef portier het volgende:
Weet iemand of er een fijne prog is waarmee je game tree's kan maken? Deze apparaten dus;
[ afbeelding ]
Maar dan wat mooier.
En niet paint oid.
2 jaar gok ikquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Denk je? Leopard is voor m'n gevoel net uit, 10.6 zal toch nog wel op zich laten wachten?
Nou, ik doe economiequote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je gaat bezig zijn met Alpha-Beta pruning?
Ik tekende die dingen altijd gewoon met Visio. Dat is wat dat betreft een geweldig pakket.
quote:
Dat is het enige ware in die tekstquote:In case you are wondering... all computers in Heaven run OSX, so you might as well make the switch now.
Asjeblieft.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:04 schreef portier het volgende:
Visio krijg ik niet gedownload en OmniGraffle werkt echt super. Tnx!
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:04 schreef Jarno het volgende:
Dames, als dit over dat myus gaat: count me in.quote:
Bestellen bij stores die normaal gesproken niet naar Europa shippen (zoals de Apple US Store) tegen dollarprijzen, en het bestelde door laten sturen naar jouw adres in Europa tegen geringe kosten.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is nou het voordeel van MyUS?
Rustig maar, ik was je niet vergetenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
[..]
Dames, als dit over dat myus gaat: count me in.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:07 schreef nietzman het volgende:
Tof, nieuwe modem van KPN gekregen, maar geen draadloze.. Dus m'n PowerBook staat nu in de meterkast voor accespoint te spelen.
.
Daar ben ik ook benieuwd naar hoe dat met de douane zitquote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:10 schreef SFRje het volgende:
Hoe gaat het dat met de douane hier in Nederland, oftewel als wij dat MyUs opzetten en producten kopen, moeten wij dan nog eens 19% BTW er over betalen of wordt dat hiermee omzeilt?
@De_Hertog: Ik heb geen behoefte aan post ontvangen in de US, dus die pakketservice alleen is voor mij voldoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |