Hij zit met een arm om haar heen op de bank. Hij is brain damaged genoeg om te denken dat hij werkelijk een kans maakt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tis letterlijk en figuurlijk een vieze goorlap
Ja ik kwam binnen toen 'ie net zijn uithaal deedquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heb je Sergio nog horen zingen ?
Dat klinkt allemaal pijnlijk genant!quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zit met een arm om haar heen op de bank. Hij is brain damaged genoeg om te denken dat hij werkelijk een kans maakt.
Zó triest, in gedachten ligt 'ie d'r waarschijnlijk al te pompenquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zit met een arm om haar heen op de bank. Hij is brain damaged genoeg om te denken dat hij werkelijk een kans maakt.
Hij zit ook geregeld even met een hand over haar rug te wrijven. Hoe konden ze dit Palma aandoen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal pijnlijk genant!
Ik durf niet te kijken; Mike en Palma?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zó triest, in gedachten ligt 'ie d'r waarschijnlijk al te pompen![]()
De zoveelste deksel op zijn neus
Kan me niks schelen, hoe het voor hem is. Ik vind het erg voor Palma.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zó triest, in gedachten ligt 'ie d'r waarschijnlijk al te pompen![]()
De zoveelste deksel op zijn neus
quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:38 schreef rooie3 het volgende:
Zo was ik weer,ineens stond de ouderling voor de deur.Had me man afgesproken,maar was het vergeten door te geven.Ja we wonen pas hier dus kwam hij op kennismaking.Zat ik daar in me pyama en slobbertrui.En nu zie ik Mikey met Palma,wat een dag.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:39 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik durf niet te kijken; Mike en Palma?
Hij zet ondertussen wel z'n mooiste glimlach opquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja ik kwam binnen toen 'ie net zijn uithaal deedJammer dat 'ie niet
effe een paar nummers met die begeleiding meezingt. Ken ik effe lekker
soppen tijdens mijn eerste biertje
Ja iemand van de kerk en als je nieuw in een plaats bent, komt hij kennismaken.Kon nog net de streams op tijd uitzetten,stel je voor dat Huub begon te scheldenquote:
Leeftijd zegt helemaal niks!quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Maak je niet druk... iedereen moet lekker zelf doen wat ie zelf wil.
Niemand neemt deze date toch serieus?
En ja natuurlijk zegt leeftijd wel degelijk iets... dat heeft alles te maken met biologische klokken en sociale acceptatie. Sorry dat ik op een gevoelig knopje drukte....
quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja iemand van de kerk en als je nieuw in een plaats bent, komt hij kennismaken.Kon nog net de streams op tijd uitzetten,stel je voor dat Huub begon te schelden
Ah, da's fijn. Maakte me toch zorgen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:40 schreef mootie het volgende:
Noekert, ze is ontsnapt, ze is nu aan het zingen en zit naast de zanger.
Soz......... meneer was jaloers op de zanger, en zit nu weer naast Palma.... over haar schouder te wrijven.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Ah, da's fijn. Maakte me toch zorgen.
Palma, whehehehe
De gangbang, waar hij vorige week mee op de proppen kwamquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:44 schreef 2live het volgende:
[..]
Wel veilig zo'n groepsdate, straks groepssex?
Ja lachen jullie maar,heb me man al op zijn kop gegeven.Wie vergeet nou zoiets en dan zit ik mooi in me pyama de gouden kooi te kijken en komt die man binnen.quote:
Vroeger, toen ik nog katholiek wasquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:46 schreef coldstar het volgende:
[..]
Jij komt niet in de kerk zeker......
Arme Ruudje. Ik kom ook niet in de kerk. Ga je nu ook om mij lachen?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:46 schreef coldstar het volgende:
[..]
Jij komt niet in de kerk zeker......
Wat maakt het uit joh, bij mij zou hij niet eens binnen mogen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja lachen jullie maar,heb me man al op zijn kop gegeven.Wie vergeet nou zoiets en dan zit ik mooi in me pyama de gouden kooi te kijken en komt die man binnen.
Een paar meer borrels erin en hij doet een poging....quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja lachen jullie maar,heb me man al op zijn kop gegeven.Wie vergeet nou zoiets en dan zit ik mooi in me pyama de gouden kooi te kijken en komt die man binnen.
Ah get, da's echt zo'n type die heel snel op zoek gaat naar je huig en dat zie je dan nét niet aankomen waardoor zijn tong al half in je wang hangt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Soz......... meneer was jaloers op de zanger, en zit nu weer naast Palma.... over haar schouder te wrijven.
"ik durf mijn vrouw te verdedigen"
Hier hetzelfde. Ik had ook geen idee wat een ouderling was... Het kwam mij over als een van kooten en de bie uitdrukking, zoiets als een oudere jongere.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik nog katholiek was
Heel veel mis mee.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Een paar meer borrels erin en hij doet een poging....
(Niks mis mee hoor)
quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Arme Ruudje. Ik kom ook niet in de kerk. Ga je nu ook om mij lachen?
Jezus! Het begint mij ook heel erg op te vallen! Wat een creep!quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:49 schreef Lady-night het volgende:
Ik vind wel dat Brian zich steeds vreemder gaat gedragen...een beetje zoals in de tijd van Nena...afwezig en zo
Wie weet streamt hij wel meer als wij twee samen....quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:53 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Ik had ook geen idee wat een ouderling was... Het kwam mij over als een van kooten en de bie uitdrukking, zoiets als een oudere jongere.
Wilde nog vragen of hij ene Jan willem kende.Die woont hier ook.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:53 schreef coldstar het volgende:
[..]
Wie weet streamt hij wel meer als wij twee samen....
Ja joh..hij voelt de bui al hangen..Huub houdt Claie erin en stemt Jaap weg..of deze maand of de volgende..quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:55 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap zit in een dike dip:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik lag om jou alleen al als ik je zie....wat zeg je daar van.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Arme Ruudje. Ik kom ook niet in de kerk. Ga je nu ook om mij lachen?
Laat Jaap maar eens knallen en ik weet zeker dat Jaap erin moet blijven.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:56 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ja joh..hij voelt de bui al hangen..Huub houdt Claie erin en stemt Jaap weg..of deze maand of de volgende..
Ik dacht echt dat ik Jaap bij de buitendeur zag staan en hoorde snikken..toen ging het beeld weg..
Buiten dat staat hij er bij en is hij het.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:55 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap zit in een dike dip:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:56 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ja joh..hij voelt de bui al hangen..Huub houdt Claie erin en stemt Jaap weg..of deze maand of de volgende..
Ik dacht echt dat ik Jaap bij de buitendeur zag staan en hoorde snikken..toen ging het beeld weg..
Heeft die het script mogen lezen dan?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:56 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Is die onzin nog steeds aan de gang?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:59 schreef Katewalker het volgende:
Vreselijk toch zo'n kerel die denkt je te kunnen versieren en jij kan niet met goed fatsoen weg komen..
Heeft hij post ofzo gehad.Straks was hij nog vrolijk.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:05 schreef beequeen het volgende:
Ze zijn Jaap kwijt. Wat is er toch aan de hand?
Nee precies... je weet dat er met Lieke weer een negatieve sfeer in de villa komt.... doe mij maar deze vrolijkheid en mensne die lekker onderling met het spel bezig zijn. Die bemoeienissen word ik zo moe van.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:06 schreef Desii het volgende:
Nienke blijft nog 1 nachtje,
Amanda is benieuwd wie dan de nwe gastspeler wordt
Laat Nienke nog maar blijven... leuke chick (op Lieke zit ik echt niet te wachten)
Of hij erin moet blijven, weet ik niet. Maar ik denk dat Huub hem er niet uitstemt. Huub wil na DGK ook nog heel graag door gaan met Jaap, begreep ikquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Laat Jaap maar eens knallen en ik weet zeker dat Jaap erin moet blijven.
Huub weet dat als hij Claire nu weg stemt en er eind april nog een stemronde komt Jaap hem er uit stemt...daarom probeerde hij Brian over te halen om unaniem "achter" voor te stellen maart als laatste stemronde..maar Brian wil dat niet...dus Huub stemt Claire er niet uit...als hij dat wel doet is hij zeker eind april de sjaak...quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:13 schreef coldstar het volgende:
[..]
Of hij erin moet blijven, weet ik niet. Maar ik denk dat Huub hem er niet uitstemt. Huub wil na DGK ook nog heel graag door gaan met Jaap, begreep ik
quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:19 schreef Carlaa het volgende:
Mike tegen Palma "moet je onder mijn dekens kijken, ben ik echt niet verlegen hoor!"
Ze leest de post niet eens voor, wat een BS streams. Amanda bliijft maar kijken of ze on stream zijn en die bosmongool ligt als een wezenloze op bed.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:16 schreef mootie het volgende:
Flikker eens lekker op met de post van B&A.
Ben er ook erg bang voor. Maar ik kan mij het toch ook haast niet voorstellen dat een Claire de finale zou mogen spelen. Het kind heeft echt niets gedaan en ze zit er net twee maanden.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
![]()
Zou goed kunnen. Huub en Jaap samen zijn natuurlijk wel een beetje te sterk tegen Brian en Amanda....
volgens mij juist helemaal niet....hij is juist heel sloom en moe.quote:
Neequote:Op donderdag 13 maart 2008 22:21 schreef petraa het volgende:
Ik heb in een deuk gelegen om jullie mailtjes tijdens de radio uitzending. Geweldig!!! Is er nog wat van doorgekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |