Kan me niks schelen, hoe het voor hem is. Ik vind het erg voor Palma.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zó triest, in gedachten ligt 'ie d'r waarschijnlijk al te pompen![]()
De zoveelste deksel op zijn neus
quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:38 schreef rooie3 het volgende:
Zo was ik weer,ineens stond de ouderling voor de deur.Had me man afgesproken,maar was het vergeten door te geven.Ja we wonen pas hier dus kwam hij op kennismaking.Zat ik daar in me pyama en slobbertrui.En nu zie ik Mikey met Palma,wat een dag.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:39 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik durf niet te kijken; Mike en Palma?
Hij zet ondertussen wel z'n mooiste glimlach opquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja ik kwam binnen toen 'ie net zijn uithaal deedJammer dat 'ie niet
effe een paar nummers met die begeleiding meezingt. Ken ik effe lekker
soppen tijdens mijn eerste biertje
Ja iemand van de kerk en als je nieuw in een plaats bent, komt hij kennismaken.Kon nog net de streams op tijd uitzetten,stel je voor dat Huub begon te scheldenquote:
Leeftijd zegt helemaal niks!quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Maak je niet druk... iedereen moet lekker zelf doen wat ie zelf wil.
Niemand neemt deze date toch serieus?
En ja natuurlijk zegt leeftijd wel degelijk iets... dat heeft alles te maken met biologische klokken en sociale acceptatie. Sorry dat ik op een gevoelig knopje drukte....
quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja iemand van de kerk en als je nieuw in een plaats bent, komt hij kennismaken.Kon nog net de streams op tijd uitzetten,stel je voor dat Huub begon te schelden
Ah, da's fijn. Maakte me toch zorgen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:40 schreef mootie het volgende:
Noekert, ze is ontsnapt, ze is nu aan het zingen en zit naast de zanger.
Soz......... meneer was jaloers op de zanger, en zit nu weer naast Palma.... over haar schouder te wrijven.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Ah, da's fijn. Maakte me toch zorgen.
Palma, whehehehe
De gangbang, waar hij vorige week mee op de proppen kwamquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:44 schreef 2live het volgende:
[..]
Wel veilig zo'n groepsdate, straks groepssex?
Ja lachen jullie maar,heb me man al op zijn kop gegeven.Wie vergeet nou zoiets en dan zit ik mooi in me pyama de gouden kooi te kijken en komt die man binnen.quote:
Vroeger, toen ik nog katholiek wasquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:46 schreef coldstar het volgende:
[..]
Jij komt niet in de kerk zeker......
Arme Ruudje. Ik kom ook niet in de kerk. Ga je nu ook om mij lachen?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:46 schreef coldstar het volgende:
[..]
Jij komt niet in de kerk zeker......
Wat maakt het uit joh, bij mij zou hij niet eens binnen mogen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja lachen jullie maar,heb me man al op zijn kop gegeven.Wie vergeet nou zoiets en dan zit ik mooi in me pyama de gouden kooi te kijken en komt die man binnen.
Een paar meer borrels erin en hij doet een poging....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |