gatverquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:32 schreef yellowfirst het volgende:
De arm van Mikey ligt al bijna om de schouders van Palma.....
Hij zit met een arm om haar heen op de bank. Hij is brain damaged genoeg om te denken dat hij werkelijk een kans maakt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tis letterlijk en figuurlijk een vieze goorlap
Ja ik kwam binnen toen 'ie net zijn uithaal deedquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heb je Sergio nog horen zingen ?
Dat klinkt allemaal pijnlijk genant!quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zit met een arm om haar heen op de bank. Hij is brain damaged genoeg om te denken dat hij werkelijk een kans maakt.
Zó triest, in gedachten ligt 'ie d'r waarschijnlijk al te pompenquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zit met een arm om haar heen op de bank. Hij is brain damaged genoeg om te denken dat hij werkelijk een kans maakt.
Hij zit ook geregeld even met een hand over haar rug te wrijven. Hoe konden ze dit Palma aandoen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal pijnlijk genant!
Ik durf niet te kijken; Mike en Palma?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zó triest, in gedachten ligt 'ie d'r waarschijnlijk al te pompen![]()
De zoveelste deksel op zijn neus
Kan me niks schelen, hoe het voor hem is. Ik vind het erg voor Palma.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zó triest, in gedachten ligt 'ie d'r waarschijnlijk al te pompen![]()
De zoveelste deksel op zijn neus
quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:38 schreef rooie3 het volgende:
Zo was ik weer,ineens stond de ouderling voor de deur.Had me man afgesproken,maar was het vergeten door te geven.Ja we wonen pas hier dus kwam hij op kennismaking.Zat ik daar in me pyama en slobbertrui.En nu zie ik Mikey met Palma,wat een dag.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:39 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik durf niet te kijken; Mike en Palma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |