Hier hetzelfde. Ik had ook geen idee wat een ouderling was... Het kwam mij over als een van kooten en de bie uitdrukking, zoiets als een oudere jongere.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik nog katholiek was
Heel veel mis mee.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Een paar meer borrels erin en hij doet een poging....
(Niks mis mee hoor)
quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Arme Ruudje. Ik kom ook niet in de kerk. Ga je nu ook om mij lachen?
Jezus! Het begint mij ook heel erg op te vallen! Wat een creep!quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:49 schreef Lady-night het volgende:
Ik vind wel dat Brian zich steeds vreemder gaat gedragen...een beetje zoals in de tijd van Nena...afwezig en zo
Wie weet streamt hij wel meer als wij twee samen....quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja lachen jullie maar,heb me man al op zijn kop gegeven.Wie vergeet nou zoiets en dan zit ik mooi in me pyama de gouden kooi te kijken en komt die man binnen.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:53 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Ik had ook geen idee wat een ouderling was... Het kwam mij over als een van kooten en de bie uitdrukking, zoiets als een oudere jongere.
Wilde nog vragen of hij ene Jan willem kende.Die woont hier ook.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:53 schreef coldstar het volgende:
[..]
Wie weet streamt hij wel meer als wij twee samen....
Ja joh..hij voelt de bui al hangen..Huub houdt Claie erin en stemt Jaap weg..of deze maand of de volgende..quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:55 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap zit in een dike dip:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik lag om jou alleen al als ik je zie....wat zeg je daar van.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Arme Ruudje. Ik kom ook niet in de kerk. Ga je nu ook om mij lachen?
Laat Jaap maar eens knallen en ik weet zeker dat Jaap erin moet blijven.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:56 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ja joh..hij voelt de bui al hangen..Huub houdt Claie erin en stemt Jaap weg..of deze maand of de volgende..
Ik dacht echt dat ik Jaap bij de buitendeur zag staan en hoorde snikken..toen ging het beeld weg..
Buiten dat staat hij er bij en is hij het.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:55 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap zit in een dike dip:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:56 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ja joh..hij voelt de bui al hangen..Huub houdt Claie erin en stemt Jaap weg..of deze maand of de volgende..
Ik dacht echt dat ik Jaap bij de buitendeur zag staan en hoorde snikken..toen ging het beeld weg..
Heeft die het script mogen lezen dan?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:56 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Is die onzin nog steeds aan de gang?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:59 schreef Katewalker het volgende:
Vreselijk toch zo'n kerel die denkt je te kunnen versieren en jij kan niet met goed fatsoen weg komen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |