Mooi nietquote:
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt, maar daar kom ik ongetwijfeld achter als ik het boek ga lezenquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mooi niet
Afijn, als je besluit Lucifer te gaan lezen, verdiep je dan ook in de 'echte' versie van het verhaal. Ik vind echt dat ze te ver is gegaan in haar 'beschuldigingen' tegen Peter Schat.
Monchoutaart scoort bij mij nog hogerquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:24 schreef Miss_S het volgende:
Tompoes is ook het enige gebak dat de kcal waard is
Voor mij zou het vette gedeelte de calorieen vet waard zijn geweest!quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:22 schreef freecell het volgende:
Vandaag hadden ze hazelnoot schuimgebak en tompoucen op het werk. Heb dus een tompoes gehadWas absoluut de calorieën waard, was echt héérlijk!
Banoffee piequote:Op donderdag 13 maart 2008 21:24 schreef Miss_S het volgende:
Tompoes is ook het enige gebak dat de kcal waard is
Klinkt nog steeds viesquote:
* Viking84 begint spontaan te watertandenquote:
Mijn lijf vindt ook dat het weekend is. Het voelt als weekend.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:48 schreef Miss_S het volgende:
Zit nu aan een glaasje sinaasappelsap met passoa, al een klein beetje weekend aan het vieren
Nouja, vroeg. Het is morgen rond een uur of 5 weekend.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:29 schreef Isabeau het volgende:
Zorg je voor voldoende rust, freecellMaar het is morgen in ieder geval vroeg weekend
Ik moet wél om 7 uur mn bed uitquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:37 schreef Isabeau het volgende:
Oh, zo heel vroeg dus ook weer niet... jammer
Hahaha.. leuk ideequote:Op donderdag 13 maart 2008 22:25 schreef Isabeau het volgende:
Hoepelen gaan we allemaal doenHoepelmeet
Topquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:40 schreef Faithy het volgende:voorlopig zit ik nog goed
![]()
door ziekte van een collega kan ik voorlopig de dinsdagen blijven werken, en zit de dinsdag vol, dan ben ik evt. welkom op de maandagochtend, waarvoor ik dan soms misschien een werkcollege mis... sporadisch.. en dat is te doen...![]()
ik houd mijn baan voorlopig
![]()
Alleen zou ik nooit een weblog lezen van iemand die dit soort dingen verteltquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:16 schreef STING het volgende:
Wel grappig, deze topicreeks heeft altijd een hoog weblog gehalte
Gezelliger dan in de dieetclub?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:21 schreef freecell het volgende:
Weblog gehalte is inderdaad wel hoog
Toch vind ik het altijd wel gezellig hier, ook omdat het dan de weblog van een heleboel mensen tegelijk is
Dat zei ik niet.quote:
haphaphapquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat zei ik niet.
ik vind het nogal een verschil, hier of de dieetclub, dus ik ga ze niet met elkaar vergelijken.
Heel verstandig antwoordquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat zei ik niet.
ik vind het nogal een verschil, hier of de dieetclub, dus ik ga ze niet met elkaar vergelijken.
Haha, ik lees niet elke dag in Connie Palmen, hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind het wel grappig dat iedereen z'n dagelijkse dingetjes verteld
Al zou ik niet de weblog van Sylvana gaan lezen als ze daar elke dag op zet dat ze heeft schoongemaakt
of dat Viking elke dag in Connie P leest en dat minilotje elke dag hoepelt en dat chicolate school zo stom vind en sporten zo leuk en dat MB weer motor heeft gereden en hardgelopen en dat Miss S weer stokbroodjes kaas heeft gegeten. Dat mrJLO oooo zo gespierd ed is en dat gewas weer 3 kraten bier heeft gedronken om te vieren dat hij af is gevallen (etc)
maar zo alles door elkaar en een beetje ontopic vind ik wel leuk!
Ik vind het wel een grappige postquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik was aan het generaliseren
Vandaag hardlopen, fitness zoeken en bowlen. Is dat ook een sport?
oh khad zelf bed8 dat er kaas zat op die stokbroodjes wijnquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een grappige post.
Je onthoudt kennelijk goed wat iedereen graag post.
Alleen moet je over Miss_S zeggen dat ze 'elke vrijdag stokbrood met wijn eet'.
Je snapt dondersgoed wat ik bedoel, PFquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
oh khad zelf bed8 dat er kaas zat op die stokbroodjes wijn
schaken is ook een sport.. maar is het sportief?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
bowlen is volgens mij wel een sport, net als vissen
Drie opties:quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:39 schreef Miss_S het volgende:
Ohhhh het grote geheim wat er op mijn stokbrood gaat elke vrijdag
Nee geen van 3enquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Drie opties:
- kruidenboter
- kruidenkaas
- brie
Zit de goeie erbij?.
Ik kan ook even zoeken in oude topics natuurlijk, want je hebt het vast wel eens gezegdquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee geen van 3en
Ookal zat ik wel te denken dat brie een keer lekker is
Nog een keer raden?
Nee dat lust ik niet maar eet mijn vader er wel bij somsquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan ook even zoeken in oude topics natuurlijk, want je hebt het vast wel eens gezegd. Maar dat is teveel werk
. Is het iets van eiersalade oid?
.
nou ik bedoelde idd de categorie, een sport, maar niet lichamelijk heeeel erg intensiefquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
schaken is ook een sport.. maar is het sportief?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en dat chicolate school zo stom vind en sporten zo leuk
Tapenade is zo lekker!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:28 schreef Miss_S het volgende:
Tapenade heb ik nog nooit op
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:24 schreef Ewelina het volgende:
Het wordt vanavond dus pofaardappelen met rundervink, doperwtjes en stoofpeertjes
Voor Nijmegen en Utrecht moest het ook en dan krijg je een registratiekaart opgestuurdquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:58 schreef Ewelina het volgende:
@Miss_S: aanmelden voor een open dag?Dat hoefde op de UvA echt niet...
Hoop dat het bevalt![]()
Nvm.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Voor Nijmegen en Utrecht moest het ook en dan krijg je een registratiekaart opgestuurd
Morgen open dag Utrecht dus ben benieuwd
Zal het tegen hem zeggenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja ik ken wel iemand
dat was een heel labiel meisje
Hij komt toch niet toevallig uit Almelo?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:45 schreef Viking84 het volgende:
Jeutje, Mark komt net met een raar voorstel zeg!
Hij zit erover te denken om voortaan zijn tweede naam, Alexander, als roepnaam aan te nemen. Echt bizar. Iedereen kent hem als Mark en dan moeten we ineens 'Alexander' zeggen? Niet dat ik 'Alexander' geen mooie naam vind, hoor, integendeel, maar het is gewoon raar. Ik ken wel iemand die het ook gedaan heeft en ik noem hem nu inderdaad bij zijn nieuwe naam, maar toch...
. Wat vinden jullie?
.
Klinkt wel een beetje raar, maar ik vind Alexander wel veel mooier dan Markquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:45 schreef Viking84 het volgende:
Jeutje, Mark komt net met een raar voorstel zeg!
Hij zit erover te denken om voortaan zijn tweede naam, Alexander, als roepnaam aan te nemen. Echt bizar. Iedereen kent hem als Mark en dan moeten we ineens 'Alexander' zeggen? Niet dat ik 'Alexander' geen mooie naam vind, hoor, integendeel, maar het is gewoon raar. Ik ken wel iemand die het ook gedaan heeft en ik noem hem nu inderdaad bij zijn nieuwe naam, maar toch...
. Wat vinden jullie?
.
Omdat 'ie Alexander mooier vindt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje raar, maar ik vind Alexander wel veel mooier dan Mark
Maar wat heeft hij voor een reden om te veranderen?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:59 schreef ColdFeet het volgende:
Conleche, troost je, mij officiele naam is nog erger dan de jouweEn ik heb ook geen andere
Ik wil mijn dochter Sophie noemen maar dat vind mijn vriendje niet zo leukquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Mark echt een veel leukere naam, Alexander wordt al snel Alex, yuck. Ik ken alleen maar aso's die Alex heten.
Ik vind het net zoals Principessa van dat meisje zegt: wat labieltjes overkomenIk vind Sophie een mooie naam, dus als iedereen me vanaf nu maar gewoon Sophie wil noemen? Alvast bedankt. (dat is toch idiooot! als iedereen zelf z'n naam maar gaat wijzigen...en dan over een jaar of zo weer, want dan is plots weer een andere naam in).
Ik heb paaseitjes op
En die van mij zijn helemaal erg, maar die mag je ook niet weten. Néh, néh, néhquote:
Nou!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:18 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb dus idd ooit wel mijn naam aangepast... Nou ja, niet zo drastisch als Mark-Alexander.
En internationaal gebruik ik ook een andere variant; vind het te ingewikkeld om steeds uit te moeten leggen hoe ik heet.
Labiel hè
Die van CF weet ik allang en die is liefquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En die van mij zijn helemaal erg, maar die mag je ook niet weten. Néh, néh, néh.
Tegenwoordig wel he, door die winkel in Parijs. Maar toen ik Frankrijk woonde bleek het juist een vrij ouderwetse naam te zijn, de mensen die daar Colette heetten waren toen allemaal boven de 50, een beetje zoals Truus en zo hier!! Alle jonge meisjes heetten Magali, Nathalie, dat soort namen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
Viking, sorry, je mag het wel weten, maar ik zet het niet zo op Fok!
Conleche, de internationale verbastering van mijn naam doet het zowel in het Engels als in het Frans goed
Ik vind Colette overigens echt een mooie naam; heeft natuurlijk een beetje Parijse zwier
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik ken wel iemand die het ook gedaan heeft en ik noem hem nu inderdaad bij zijn nieuwe naam, maar toch.... Wat vinden jullie?
.
Hendrikje Mariequote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Die van CF weet ik allang en die is lief![]()
Ik wed dat jij Hendrikje Marie heet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ik zou mijn zoon best 'Alexander' kunnen noemenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou!Wat ik ook automatisch doe in het buitenland is m'n naam op z'n buitenlands uitspreken, dus in Frankrijk ben ik Colette van Osjieke en in Amerika Culètt ven Odjik. Eigenlijk te belachelijk voor woorden
![]()
Sophie vind ik ook een mooie naam, maar ik geloof dat ieder meisje onder de 2 hier in 't westen Sophie heet, dus dat zou voor mij geen optie zijn. Ik vind Cato ook leuk, maar dat hoor ik ook steeds meer. Het is maar goed dat ik geen kinderen wil, want die namen............
En wat ga je daar doen?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:22 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik ga richting Utrecht
Ha! Een lotgenoot! In mijn paspoort staat 'Cornelia Jannetje'. Als ik een vliegticket wil reserveren, moet ik dat doen onder de naam Cornelia.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:31 schreef conleche het volgende:
O en over namen: In de tijd dat ik geboren ben was het gebruikelijk om een doopnaam en een roepnaam te hebben. Dat is verschrikkelijk, want in mijn paspoort staat nu alleen CorneliaDus officieel heet ik niet eens Colette. (ik kan wel gaan zwaaien met mijn geboortekaartje, waar staat dat ze me Colette noemen, maar dat is ook wat desperate
)
Ik heb er weleens gedacht om Colette er officieel te laten bijzetten, maar het schijnt nogal een gedoe te zijn....
Er staat nergens officieel geregistreerd dat ik 'Renske' heet, dus Renske bestaat eigenlijk helemaal nietquote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ha! Een lotgenoot! In mijn paspoort staat 'Cornelia Jannetje'. Als ik een vliegticket wil reserveren, moet ik dat doen onder de naam Cornelia.![]()
Jep. Volgens mij gaan velen gebukt onder dat lot. Met mijn Russische ex-vriendje heb ik hier nog eens een laaiende ruzie over gehad omdat ik gelogen zou hebben over mijn naam.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er staat nergens officieel geregistreerd dat ik 'Renske' heet, dus Renske bestaat eigenlijk helemaal niet.
En in ziekenhuizen moeten ze soms 2 keer roepen voor ik door heb dat ze mij moeten hebben (aangezien ze dus altijd mijn doopnamen omroepen).
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hendrikje Marie. Ik ben niet van katholieke huize, hoor.
Ach, wat maakt het ook uit of ik het hier op Fok! zet of niet.
Ik heetOK, dat is idd best een ehm... aparte naam. Maar ik vind je roepnaam wel leuk! INternationaal minder handig, of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verven ze die dingen echt? Wat mafquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:24 schreef freecell het volgende:
* freecell slingert de boel weer ontopic met madarijntjes
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:46 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, als je Reinou op z'n Frans uitspreekt, is hetw el weer cute: 'Rrrenoe'
Ik heb trouwens niet een, niet twee, maar maar liefst drie (oud)tantes die cornelia hetenAllemaal verbasterd tot Cor of Corrie.
Conleche, is er niet iets anders wat je kunt doen, als het je zo tegenstaat? Zwemmen, fitnessen, skaten?
Haha.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:46 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, als je Reinou op z'n Frans uitspreekt, is hetw el weer cute: 'Rrrenoe'
Ja, sinaasappels ookquote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Verven ze die dingen echt? Wat maf. Doen ze dat bij sinaasappelen eigenlijk ook? (soms moet er in de taart sinaasappelschiprasp, dat klinkt opeens helemaal niet zo lekker meer
)
Is het niet handig om poezen te laten steriliseren?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:09 schreef Viking84 het volgende:
Janneke is trouwens weer krols, dus die loopt weer de hele dag vreselijk te miauwen...
Gaat ze daar minder van miauwen?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:09 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Is het niet handig om poezen te laten steriliseren?
Daar gaat ze minder van miauwen, tenminste, ze wordt dan niet meer krolsquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:28 schreef Viking84 het volgende:
Gaat ze daar minder van miauwen?
Ik heb het nooit zo nodig gevonden, want ze doet het maar één of twee keer per jaar en Taco is gecastreerd, dus ongelukjes zijn ook uitgesloten.
Zo, heb 'Pulp Fiction' uitgekeken. Nu ga ik één van mijn favoriete films. 'Sideways', kijken.
Oh, is dat zo?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:43 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Daar gaat ze minder van miauwen, tenminste, ze wordt dan niet meer krols![]()
En het heeft nog meer voordelen, het beestje heeft dan minder kans op kanker en suikerziekte en dat soort enge dingen.
Gefeliciteerd MoBlo!!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
Pas opDubbelpost uit het dieettopic:
![]()
![]()
![]()
IK HEB HET GEHAAAAAAAAAAAALD
quote:
Pas maar op dat je niet te overmoedig bent geraakt, 10 a 15 km kan behoorlijk vies tegenvallen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
Het is echt een supermotivatieWij zijn echt superenthousiast en gaan voor de 10 volgend jaar
![]()
En ik ga proberen om de Zeven Heuvelenloop (15km) te redden in november dit jaarHoop dat ik 't als recreant ga redden om die te lopen
Het is pas in november hoor! Dat lukt haar wel. Het enige wat je niet moet onderschatten zijn heuvels Het is echt F**king vermoeiend om iedere keer weer zo'n heuvel te nemen! Daar moet je wel op trainen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet te overmoedig bent geraakt, 10 a 15 km kan behoorlijk vies tegenvallen.
Heuveltraining ... daar had ik zo'n ongelooflijke hekel aan: je loopt maar een klein stukkie, moet kleine stapjes nemen en het is zo ongelooflijk vermoeiend. Wel goed voor je bovenbeenspieren enzo, werd er een stuk sneller van op platte stukkenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is pas in november hoor! Dat lukt haar wel. Het enige wat je niet moet onderschatten zijn heuvels Het is echt F**king vermoeiend om iedere keer weer zo'n heuvel te nemen! Daar moet je wel op trainen.
Van 5 naar 10 vond ik veel makkelijker dan van 0 naar 5. Uiteindelijk was 'mijn' wedstrijd 11 km en toen was ik zeker niet op. Met wat extra training was 15 ook best te doen. De heuvels lijken me wel erg lastig. Ik vond 1 keer de Erasmusbrug wel genoeg.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet te overmoedig bent geraakt, 10 a 15 km kan behoorlijk vies tegenvallen.
Zoals het er nu naar uitziet kan je mijn deelnemerskaart voor de Cascaderun wel overnemenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:39 schreef conleche het volgende:
Ik ga me ook maar eens inschrijven voor zo'n loop dan! Lijkt me weleens leuk!
Msschien de Dam tot Damloop? Ik ga eens kijken wanneer die is.........
Ben je nog steeds geblesseerd?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet kan je mijn deelnemerskaart voor de Cascaderun wel overnemen(dat is 5 mijl = 8 km).
MoBloHartstikke goed, tof, te gek!!
Foto?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:38 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Moblo, wat goed! moet ook echt weer beginnen, maar nu doet mn been zeer. Heb papaya en passievrucht gehaald! Nog nooit vers op, maar het is erg lekker. Marktfruit ziet er minder perfect uit dan van de super, maar het is niet echt verantwoorder zeker? En ik heb nieuwe kleding, w.o. zo'n bepaalde smalle broek! Maar ik heb 't kaartje nog eraan... Lijkt wel slanker dan een te grote broek.
Frustratie ten top. Ik ben dus maar met RPM/Spinning begonnen om mijn conditie toch op peil te houden; dat wil namelijk wel. Ik vind het alleen niet echt...leuk. Ik loop liever hard.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:37 schreef conleche het volgende:
Dat lijkt me zwaar irritant! Dat je wel verder wílt, maar je lijf het niet toelaat!
Ik dacht juist dat je wél moest doorlopenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:23 schreef Isabeau het volgende:
Dus iedereen met een lichte blessure die zo eigenwijs is als ik: er niet mee doorlopen!!!
Duurt het alleen langer van.
Ik weet het, daarom wil ik ook even naar de fysio.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:39 schreef Isabeau het volgende:
Op zich ligt het ook wel aan het type blessure, Viking, maar als je fysio zegt dat je maximaal 5 minuten mag hardlopen moet je er geen half uur van makenShin splints kunnen trouwens ook chronisch worden.
Je bedoelt zeker: "Of denken jullie ook dat je nooit dood zal gaan?".quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:14 schreef conleche het volgende:
Ik ben wel doorgelopen met een wat pijnlijke knie en dat is nu wel over. Maar het was geen stekend iets of zo hoor, want dan zou ik er niet mee doorlopen. Wel merk ik echt dat ik ouder ben, toen ik een jaar of 16 was liep ik iedere dag hard en ik zat op turnen en op schoolgym en op paardrijden en ik had nergens last van. Maar nu moet ik echt niet iedere dag gaan lopen, moet wel telkens een dag tussen zitten. Ergens valt het toch tegen van m'n lijf. Je denkt toch altijd dat je de uitzondering op de regel zal zijn. Of denken jullie ook niet dat je ook nooit dood zal gaan?
Ik zei precies hetzelfde, maar wilde juist die ouder wordende geest van je even prikkelen door wat meer wel/niet achtige dingen d'r in te gooien.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker: "Of denken jullie ook dat je nooit dood zal gaan?".
Ik merk zelf ook dat ik aftakel, maar dan vooral in intellectueel opzicht. Mijn neefje van elf snapt de nieuwe technologie sneller dan ik en mijn neefje van zes wint het van mij met Memory. Ik vind dat serieus heel erg.
Ik heb echt een gloeiende hekel aan dubbele ontkenningenquote:Op zondag 16 maart 2008 00:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zei precies hetzelfde, maar wilde juist die ouder wordende geest van je even prikkelen door wat meer wel/niet achtige dingen d'r in te gooien.
Trustequote:Op zondag 16 maart 2008 00:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb echt een gloeiende hekel aan dubbele ontkenningen.
De film die ik wilde gaan zien valt tegen dus ik ga naar bed. Dag degenen die hier nog zijn!.
bedankt voor de felicitatiequote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Principessa!!quote:Op zondag 16 maart 2008 14:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
............klapband en het duurt al 15 minuten met de fietds
Het eerste. Anders heb je tegen de tijd dat je goeie schoenen gaat halen verrotte enkels of knieën.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik zag in de consumentengids goede van nike staan voor 130
wat is slimmer:
zonder hardloop ervaring runnerworld in te stappen en dan de beste schoenen te halen
of eerst zorgen dat je al wat hardloop ervaring hebt op gewone gympen zonder demping en als je dan zeker weet hoe je rent of dat je het echt leuk vind die hele goeie dure schonene te halen?
Eens met Colette.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Het eerste. Anders heb je tegen de tijd dat je goeie schoenen gaat halen verrotte enkels of knieën.
Het eerste is absoluut verstandiger, maar in de praktijk doen mensen vaak het tweede geloof ikquote:Op zondag 16 maart 2008 15:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik zag in de consumentengids goede van nike staan voor 130
wat is slimmer:
zonder hardloop ervaring runnerworld in te stappen en dan de beste schoenen te halen
of eerst zorgen dat je al wat hardloop ervaring hebt op gewone gympen zonder demping en als je dan zeker weet hoe je rent of dat je het echt leuk vind die hele goeie dure schonene te halen?
Slaapkamer voor de baby?quote:Op zondag 16 maart 2008 15:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Het eerste is absoluut verstandiger, maar in de praktijk doen mensen vaak het tweede geloof ik
Wij zijn hier héél druk bezig om van onze rommelkamer een extra slaapkamer te maken en het schiet zowaar al aardig op
Heb je voor- en nafoto's?quote:Op zondag 16 maart 2008 15:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Het eerste is absoluut verstandiger, maar in de praktijk doen mensen vaak het tweede geloof ik
Wij zijn hier héél druk bezig om van onze rommelkamer een extra slaapkamer te maken en het schiet zowaar al aardig op
Ophouden, Conleche, of je krijgt voor straf een date met mijquote:Op zondag 16 maart 2008 15:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je voor- en nafoto's?
Onn-topic: Zeg es dat ik op moet houden met de Katjang nootjes
Laat die droomnootjes varen!quote:Op zondag 16 maart 2008 15:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je voor- en nafoto's?
Onn-topic: Zeg es dat ik op moet houden met de Katjang nootjes
UIteindendelijk wordt het de baby-kamer ja, maar op dit moment zijn we vooral bezig om er ruimte te maken voor ons gastouderkindje dat over 2 weken al komt.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Slaapkamer voor de baby?
En op zondag? Dat kan toch niet, Freecell!.
Een hele zak gehad?quote:Op zondag 16 maart 2008 15:34 schreef conleche het volgende:
Het werkt. Ik ben gestopt met de nootjes, maar alleen omdat de zak leeg is.
Nee het was niet de hele zak, maar ik schat wel bijna de helft. Calorietje of 500......quote:Op zondag 16 maart 2008 15:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Een hele zak gehad?![]()
Zit je dan niet stampvol misselijk te zijn nu?
Tsk.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:34 schreef conleche het volgende:
Het werkt. Ik ben gestopt met de nootjes, maar alleen omdat de zak leeg is.
Geen ijs na vanavondquote:Op zondag 16 maart 2008 15:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee het was niet de hele zak, maar ik schat wel bijna de helft. Calorietje of 500......
Geen ijs na vanavondquote:Op zondag 16 maart 2008 15:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee het was niet de hele zak, maar ik schat wel bijna de helft. Calorietje of 500......
Het zijn pindaatjes met een heet jasje erom heen. Ook een beetje zoetig. Erg fijn.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tsk.
Ik ken die hele katjangnootjes niet en ik denk dat ik dat ook maar liever zo houd.
Wat had je met de andere helft gedaanquote:Op zondag 16 maart 2008 15:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben jij zo erg/saai dan?quote:Op zondag 16 maart 2008 15:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ophouden, Conleche, of je krijgt voor straf een date met mij.
Oh, in dat geval...quote:Op zondag 16 maart 2008 15:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Het zijn pindaatjes met een heet jasje erom heen. Ook een beetje zoetig. Erg fijn.
Ik heb niet gelunched, dus als je het zo bekijkt heb ik maar 200 cal. teveel op.
Die was al eerder, wat meer gefaseerd, opgegaan.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat had je met de andere helft gedaan![]()
.
Nadeel van hardloopschoenen is vaak dat de leukste schoenen nou net vaak degenen zijn die níet goed bij je voet passen (ik heb oerlelijke schoenen gehad, maar ze waren wel goed voor mijn enkels!). Dus ik zou nog niet teveel rondkijken, maar gewoon de winkel binnenlopen. De Run2Day helpt je heel erg goed, daar heb ik mijn (mooie, 2e keer had ik wel mooie) schoenen vandaanquote:Op zondag 16 maart 2008 15:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dit vind ik nog best leuke hardloopschoenen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik wilde even zien of mevrouw Conleche een gevat antwoord had, maar ze is kennelijk niet zo creatief vandaagquote:
Hij zei dat ie dichtbij woonde en volgens mij gaat de nachtbus daar niet langsquote:Op zondag 16 maart 2008 15:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nadeel van hardloopschoenen is vaak dat de leukste schoenen nou net vaak degenen zijn die níet goed bij je voet passen (ik heb oerlelijke schoenen gehad, maar ze waren wel goed voor mijn enkels!). Dus ik zou nog niet teveel rondkijken, maar gewoon de winkel binnenlopen. De Run2Day helpt je heel erg goed, daar heb ik mijn (mooie, 2e keer had ik wel mooie) schoenen vandaan. Daar hebben ze ook een loopfilmpje gemaakt: ze zien aan het filmpje wel wat je enkels/knieen nodig hebben, of er uberhaupt een correctie nodig is.
(het was denk ik ongeveer 4 km ... van mijn wijk naar school is namelijk maar 6, en centrum is op ongeveer de helft, maar jij liep nog een stukkie verder. Waarom de bus niet gepakt eigenlijk?)
quote:Op zondag 16 maart 2008 15:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wilde even zien of mevrouw Conleche een gevat antwoord had, maar ze is kennelijk niet zo creatief vandaag.
Nu ben ik echt weg. Tot later.
weet ik tochquote:Op zondag 16 maart 2008 15:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had al iets getypt, maar weer weggehaald, wegens te onaardig.![]()
Iets over dat ik niet van meissies hield en zo![]()
Dat is inderdaad erg zwaar. Als je dichter bij de zee gaat lopen, daar waar het zand nat is, dan wil het wel.quote:[b]Op zondag 16 maart 2008 16:35 schreef conleche het volgende:[/b
Neem m'n hardloopschoenen mee en ga daar langs het strand rennen denk ik, heb ik nog nooit gedaan en zal wel zwaar zijn door de rulheid.
Tja, op maten moet je niet vertrouwen. Ik ben van 86 naar 72 gegaan, dus 14 kilo lichter, en het scheelt maar 1 maat (42 ipv 44)quote:Op zondag 16 maart 2008 19:35 schreef Ewelina het volgende:
Vandaag weer lekker gesport, daarna nog gezocht naar een galajurk. Wel een mooie aangepast in de Peek & Cloppenburg, maar ik snap die maatvoering niet. Maat 42 zat goedAlthans, daar konden m'n borsten in.
Godverdomme, de laatste keer dat ik een galajurk kocht zat maat 44 goed en toen woog ik 72 kg ipv 60
Ik gebruikte eigenlijk mapmyrun bijna nooit omdat ik vaak door het bos of park liep en dat was daar niet opaangegeven. Ik weet niet wat je bedoelt met calibreren tho, heb wel pas na een tijdje m'n gewicht en zo ingevoerd, zodat hij ook de calorieen meet, want dat deed ie daarvoor niet. Wacht ik pak 'm d'r eens bij, kijken of ik wat kan vinden over calibratie....quote:Op zondag 16 maart 2008 21:13 schreef ColdFeet het volgende:
Conleche! Ik heb voor het eerst met mijn chipje gelopenHaske leuk, zo eens kijken of ik wat grafiekjes eruit kan toveren!
Ik moet m nog wel calibreren, merkte ik. Hij gaf 5,88 km aan, terwijl mapmyrun 5,14 zei... En die laatste is natuurlijk nauwkeuriger. Scheelde dat bij jou ook zoveel, of heb je m meteen gecalibreerd?
Ik moet soms wel eens heel hard om je lachenquote:
Dat Nike-iPodding.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
over welke chip hebben jullie het nu?
Ach ja, dat zal ook wel!quote:Op zondag 16 maart 2008 22:30 schreef ColdFeet het volgende:
Muts! Nah, het valt vast mee.
Zittie dan wel vast? (ik zie nu heen en weer zwiepend chipie voor me, maar dat zal toch niet?)quote:Op zondag 16 maart 2008 22:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat Nike-iPodding.
Leuk speeltje
Conleche, misschien scheelt het ook nog dat ik m in zo'n clipding op m'n veter heb zitten (dat ziet er trouwens echt heel erg niet uit) en bij jou zit ie in je zool.
Speeltjesquote:Op zondag 16 maart 2008 22:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat Nike-iPodding.
Leuk speeltje
Conleche, misschien scheelt het ook nog dat ik m in zo'n clipding op m'n veter heb zitten (dat ziet er trouwens echt heel erg niet uit) en bij jou zit ie in je zool.
Nee, hij is wel stevig. Ik zal er eens een foto van maken. Het ziet er een beetje jaren-'80-kleine-meisjes-frutsels-aan-je-veters uitquote:Op zondag 16 maart 2008 22:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Zittie dan wel vast? (ik zie nu heen en weer zwiepend chipie voor me, maar dat zal toch niet?)
O ja, de eerste kalibratie die ik deed was gewoon wandelen en eigenlijk is dat heel fijn zo 's avonds! Dus wel je sportschoenen aan en dan flink doorstappen, dat ga ik misschien wel vaker doen, beetje etages kijken![]()
Ja, als je op de site op je run klikt zie je toch die rondjes staan? Als je daar dan met je muis over beweegt dan staat er hoe hard je op dat moment liep. Ik zal zo eens een sreenshot postenquote:Op zondag 16 maart 2008 22:40 schreef ColdFeet het volgende:
Haha, mag ik vantevoren kiezen wie ik wil, Conleche? Golf interesseert me geen flikker, doe mij maar rugby
Je kunt ook ergens je snelheidsverloop gedurende de run checken, toch? Ik ben wel benieuwd; volgens mij heb ik het eerste interval echt goed hard gelopen en het laatste angstwekkend langzaam, want toen liep ik uit de beschutting met wind tegen, hijg.
eerst maar's beginnen met hardlopen eh?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nu wil ik ook een nano met hardloop ding etc
Tsjeck, zal 's even gaan informeren. Zoals ik in het Dieettopic al zei ga ik in ieder geval ook een ChampionChip kopen voor tijdsregistratie bij evenementen. Maar zo zijn er ook hardloopbanen (bijvoorbeeld hier in Nijmegen) waar de ChampionChip werkt waar je dus gewoon (ook zonder evenement) kunt meten hoe je het doetquote:Op zondag 16 maart 2008 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
@MB, de nieuwe vierkant-achtige nano is niet erg zwaar. Ik stop m in het kontzakje van mijn broek, daar blijft ie -wegens stevig bilvolume- prima zitten. En dan haal ik het snoertje door mijn trui/jack.
Kijk 's Conleche: mijn niet te charmante Saucony's met clipje. Het is een heel stevig systeem, je moet een pinnetje loswrikken om de chip eruit te kunnen halen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mr CF had trouwens al een grafiek op z'n scherm, dat ging idd vrij makkelijk. Grappig: de eerste lap ging ik echt behoorlijk hard, de tweede medium en de derde traag. Maar dat had dus vooral met de route te maken
Ik heb een zwarte en jij?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
MB, ik ken de championchip niet, voorlopig is dit prima, ik heb (nog) geen aspiraties in de richting van evenementen
En ik vind de Nano zo tof. Vooral omdat ie zo ontzettend mooi is
Welke muziek moet ik me daar dan bij voorstellen?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ik een blauwe. En zo'n hard plastic transparant hoesje.
Ik voel me altijd zo fijn uniek als ik, omringd door jengel- en niggamuziek in de tram, ontzettend diepzinnige muziek luister op mijn podje
behalve dan als je met -uh, uh, sexy, uh *kreun* - Evy looptquote:Op zondag 16 maart 2008 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ik een blauwe. En zo'n hard plastic transparant hoesje.
Ik voel me altijd zo fijn uniek als ik, omringd door jengel- en niggamuziek in de tram, ontzettend diepzinnige muziek luister op mijn podje
overigens: www.championchip.nlquote:Op zondag 16 maart 2008 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
MB, ik ken de championchip niet, voorlopig is dit prima, ik heb (nog) geen aspiraties in de richting van evenementen
En ik vind de Nano zo tof. Vooral omdat ie zo ontzettend mooi is
hihi, ik las hoertjequote:Op maandag 17 maart 2008 09:21 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben weer zo fris als een hoentje.
Tskquote:Op maandag 17 maart 2008 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hihi, ik las hoertje![]()
![]()
(nofi, ik las het alleen
)
Egwelquote:Op zondag 16 maart 2008 22:56 schreef ColdFeet het volgende:
Chicolate, egnie
Het grote schermpje en de 'landscape'-layout zijn wel leuk, maar die knop is echt vet lelijk, en die vind ik nou juist zo mooi bij de nano
Ik had eerst een 80 GB classic. Die heb ik toen aan meneer gegeven en toen kreeg ik deze. (voor hem ook een goeie deal). Misschien kan je ook zoiets verzinnen: je oude cadeau doen aan iemand en dan zelf een nieuwe!quote:Op maandag 17 maart 2008 10:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren vroeg had ik het goede voornemen te gaan hardlopen. Tot ik naar buiten keek en dacht 'laat maar'(alweer). Uiteindelijk was het toch geen slechte dag en niet zo veel gegeten, wel een heerlijk toetje met mango, papaya en passievrucht
Zo was het toch nog een beetje zomers
![]()
Ohja en foto's ben ik momenteel niet echt in de gelegenheid, maar heb wel positieve reacties, dus ik zal het (zo een smalle broek) wel kunnen hebben iig. Heb wel gemerkt dat m'n mooie pumps net wat te klein zijn voor een behoorlijk stuk lopendus nu ben ik blij dat ik zit.
Nu ik dit zo lees over die chippies vind ik het weer jammer dat ik een mini heb, want anders had ik zo'n dingetje al lang aangeschaft, maar nu vind ik het toch wel wat om een nieuwe speler te kopen om zo'n chip te kunnen gebruiken, terwijl m'n oude nog werkt.
Dat is niet zo'n goede ruil, een 4gig mini met een vrij slechte batterij tegenover een met hetzelfde geheugen maar dan kleiner, meer geheugen, langere gebruiksduur en meer functies (als kleurenschermpje, chipmogelijkheid ed).quote:Op maandag 17 maart 2008 11:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had eerst een 80 GB classic. Die heb ik toen aan meneer gegeven en toen kreeg ik deze. (voor hem ook een goeie deal). Misschien kan je ook zoiets verzinnen: je oude cadeau doen aan iemand en dan zelf een nieuwe!
tóch nog even reagerenquote:Op maandag 17 maart 2008 10:17 schreef conleche het volgende:
Over kaasfondue: helemaal in de top 10 van de gezondste voeding allertijden zal het wel niet geraken (zout! Vet!) Maar als je er stukjes groenten in doopt ipv brood, dan is het al een stuk gezonder en (ik vind) ook lekkerder. Bloemkool roosjes, stukjes wortel, paprika. etc. Het was toch bij andere mensen thuis? Dan kan je misschien wel beter zelf een tupperwaredoos meenemen met die groenten erin, beetje lastig voor ze anders.
Dat is dan ook ECHT niet mijn soort muziekquote:Op maandag 17 maart 2008 08:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
behalve dan als je met -uh, uh, sexy, uh *kreun* - Evy loopt
Ik kijk geen TVquote:Op maandag 17 maart 2008 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
"plofferig" dat vind ik zo naar aan die nare Activia-reclame![]()
paasfondueklinkt zo schattig
Waarom smeer je dat in je haar?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Over eten gesproken
er zit nu olie/ei/honing in mn haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |