Mooi nietquote:
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt, maar daar kom ik ongetwijfeld achter als ik het boek ga lezenquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mooi niet
Afijn, als je besluit Lucifer te gaan lezen, verdiep je dan ook in de 'echte' versie van het verhaal. Ik vind echt dat ze te ver is gegaan in haar 'beschuldigingen' tegen Peter Schat.
Monchoutaart scoort bij mij nog hogerquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:24 schreef Miss_S het volgende:
Tompoes is ook het enige gebak dat de kcal waard is
Voor mij zou het vette gedeelte de calorieen vet waard zijn geweest!quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:22 schreef freecell het volgende:
Vandaag hadden ze hazelnoot schuimgebak en tompoucen op het werk. Heb dus een tompoes gehadWas absoluut de calorieën waard, was echt héérlijk!
Banoffee piequote:Op donderdag 13 maart 2008 21:24 schreef Miss_S het volgende:
Tompoes is ook het enige gebak dat de kcal waard is
Klinkt nog steeds viesquote:
* Viking84 begint spontaan te watertandenquote:
Mijn lijf vindt ook dat het weekend is. Het voelt als weekend.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:48 schreef Miss_S het volgende:
Zit nu aan een glaasje sinaasappelsap met passoa, al een klein beetje weekend aan het vieren
Nouja, vroeg. Het is morgen rond een uur of 5 weekend.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:29 schreef Isabeau het volgende:
Zorg je voor voldoende rust, freecellMaar het is morgen in ieder geval vroeg weekend
Ik moet wél om 7 uur mn bed uitquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:37 schreef Isabeau het volgende:
Oh, zo heel vroeg dus ook weer niet... jammer
Hahaha.. leuk ideequote:Op donderdag 13 maart 2008 22:25 schreef Isabeau het volgende:
Hoepelen gaan we allemaal doenHoepelmeet
Topquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:40 schreef Faithy het volgende:voorlopig zit ik nog goed
![]()
door ziekte van een collega kan ik voorlopig de dinsdagen blijven werken, en zit de dinsdag vol, dan ben ik evt. welkom op de maandagochtend, waarvoor ik dan soms misschien een werkcollege mis... sporadisch.. en dat is te doen...![]()
ik houd mijn baan voorlopig
![]()
Alleen zou ik nooit een weblog lezen van iemand die dit soort dingen verteltquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:16 schreef STING het volgende:
Wel grappig, deze topicreeks heeft altijd een hoog weblog gehalte
Gezelliger dan in de dieetclub?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:21 schreef freecell het volgende:
Weblog gehalte is inderdaad wel hoog
Toch vind ik het altijd wel gezellig hier, ook omdat het dan de weblog van een heleboel mensen tegelijk is
Dat zei ik niet.quote:
haphaphapquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat zei ik niet.
ik vind het nogal een verschil, hier of de dieetclub, dus ik ga ze niet met elkaar vergelijken.
Heel verstandig antwoordquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat zei ik niet.
ik vind het nogal een verschil, hier of de dieetclub, dus ik ga ze niet met elkaar vergelijken.
Haha, ik lees niet elke dag in Connie Palmen, hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind het wel grappig dat iedereen z'n dagelijkse dingetjes verteld
Al zou ik niet de weblog van Sylvana gaan lezen als ze daar elke dag op zet dat ze heeft schoongemaakt
of dat Viking elke dag in Connie P leest en dat minilotje elke dag hoepelt en dat chicolate school zo stom vind en sporten zo leuk en dat MB weer motor heeft gereden en hardgelopen en dat Miss S weer stokbroodjes kaas heeft gegeten. Dat mrJLO oooo zo gespierd ed is en dat gewas weer 3 kraten bier heeft gedronken om te vieren dat hij af is gevallen (etc)
maar zo alles door elkaar en een beetje ontopic vind ik wel leuk!
Ik vind het wel een grappige postquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik was aan het generaliseren
Vandaag hardlopen, fitness zoeken en bowlen. Is dat ook een sport?
oh khad zelf bed8 dat er kaas zat op die stokbroodjes wijnquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een grappige post.
Je onthoudt kennelijk goed wat iedereen graag post.
Alleen moet je over Miss_S zeggen dat ze 'elke vrijdag stokbrood met wijn eet'.
Je snapt dondersgoed wat ik bedoel, PFquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
oh khad zelf bed8 dat er kaas zat op die stokbroodjes wijn
schaken is ook een sport.. maar is het sportief?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
bowlen is volgens mij wel een sport, net als vissen
Drie opties:quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:39 schreef Miss_S het volgende:
Ohhhh het grote geheim wat er op mijn stokbrood gaat elke vrijdag
Nee geen van 3enquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Drie opties:
- kruidenboter
- kruidenkaas
- brie
Zit de goeie erbij?.
Ik kan ook even zoeken in oude topics natuurlijk, want je hebt het vast wel eens gezegdquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee geen van 3en
Ookal zat ik wel te denken dat brie een keer lekker is
Nog een keer raden?
Nee dat lust ik niet maar eet mijn vader er wel bij somsquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan ook even zoeken in oude topics natuurlijk, want je hebt het vast wel eens gezegd. Maar dat is teveel werk
. Is het iets van eiersalade oid?
.
nou ik bedoelde idd de categorie, een sport, maar niet lichamelijk heeeel erg intensiefquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
schaken is ook een sport.. maar is het sportief?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en dat chicolate school zo stom vind en sporten zo leuk
Tapenade is zo lekker!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:28 schreef Miss_S het volgende:
Tapenade heb ik nog nooit op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |