abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57358007

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
pi_57358029
tvp!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57358090
Net gebeld door mijn werk of ik 2x op vrijdag kan invallen gaat lekker
Alleen morgen dus eerst werken voor dat ik kan gaan sporten
  donderdag 13 maart 2008 @ 19:34:12 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57358091
Sepo! Tripo dan .
Niet meer actief op Fok!
pi_57358100
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:34 schreef Viking84 het volgende:
Sepo!
Nietus
  donderdag 13 maart 2008 @ 19:35:00 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57358112
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nietus
.
Niet meer actief op Fok!
pi_57358126
Ik ging me d'r ook niet aan wagen, want was bang dat er weer 4 topics tegelijk zouden worden geopend...

Oké, dan ga ik nu naar de sportschool (heb niet zoveel zin, ik ga liever direct door uit het werk, nu heb ik eigenlijk vooral zin in om wat te eten, mááár, ik sleep toch mijn sorry ass naar die sportschool, want daarna voel ik me natuurlijk wel weer goed en daar is het allemaal om begonnen..........)
pi_57358157
Zo erg is een nieuw topic openen toch niet zolang de laatste persoon gewoon het nieuwe topic maakt krijgen we geen dubbelen

Alleen ben ik nooit van de TT's

Succes in de sportschool conleche
pi_57358162
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:34 schreef Viking84 het volgende:
Sepo! Tripo dan .
Mooi niet

Afijn, als je besluit Lucifer te gaan lezen, verdiep je dan ook in de 'echte' versie van het verhaal. Ik vind echt dat ze te ver is gegaan in haar 'beschuldigingen' tegen Peter Schat.
pi_57358172
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.
pi_57358424
Ik heb werkelijk niets te vertellen (behalve geblaat dat ik koppijn heb en school stom is) ... dus dit gaat de eerste keer worden dat ik een tvp plaats ... in de hoop dat jullie nog wel leuke dingen gaan zeggen en ik dan mee kan lezen
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57358910
Kga vanaf morgen weer werken ... het seizoen begint weer. Ben de eerste o/
Nu is het maart, dan is het nog wel rustigjes ... hopelijk. Hopelijk ff bijkletsen met de kok. Gelukkig deze week veel huiswerk gemaakt en ben ik een beetje bij. Anders past het werken niet in mn week.
  donderdag 13 maart 2008 @ 20:14:38 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57359128
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Mooi niet

Afijn, als je besluit Lucifer te gaan lezen, verdiep je dan ook in de 'echte' versie van het verhaal. Ik vind echt dat ze te ver is gegaan in haar 'beschuldigingen' tegen Peter Schat.
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt, maar daar kom ik ongetwijfeld achter als ik het boek ga lezen .
Verder moet ik mijn oordeel over 'De Wetten' terug trekken. Op de eerste twee hoofdstukken na, De Astroloog en De Epilepticus, is het namelijk wel degelijk een erg mooi boek. Zo nu en dan vind ik haar wel wat pedant, maar dat mag ook wel in haar geval . Ik lees het boek vanavond nog uit (wow, zo snel heb ik nog nooit een boek uitgelezen) en dan ga ik meteen verder met I.M. .

Dieettechnisch gesproken was dit echt een matige week. Dit weekend beginnen we opnieuw. Weer drie keer per week hardlopen, op m'n eten letten... ik zal misschien een kilo zwaarder zijn dan vorige week, maar ik voel me er de hele tijd rottig door, dus ik wil hem zsm weer kwijt. Iig nu een bak thee .
Niet meer actief op Fok!
pi_57360768
Vandaag hadden ze hazelnoot schuimgebak en tompoucen op het werk. Heb dus een tompoes gehad Was absoluut de calorieën waard, was echt héérlijk!
pi_57360819
Tompoes is ook het enige gebak dat de kcal waard is
pi_57361067
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:24 schreef Miss_S het volgende:
Monchoutaart scoort bij mij nog hoger
Daar kan ik écht geen nee tegen zeggen.
pi_57361117
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:22 schreef freecell het volgende:
Vandaag hadden ze hazelnoot schuimgebak en tompoucen op het werk. Heb dus een tompoes gehad Was absoluut de calorieën waard, was echt héérlijk!
Voor mij zou het vette gedeelte de calorieen vet waard zijn geweest!

Tompoesjes zijn ook niet te versmaden hoor, maar schuimgebak...........

Ben weer terug en nu heb ik geen honger meer Zal zo wel weer komen, maar dan wordt het helemaal zo belachelijk laat dat ik eet. Deze les voortaan maar overslaan, lijkt me beter.........
pi_57361250
goedenavond

net heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk gezwommen

nu even heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk douchen en een bak thee drinken, en dan nog even wat opdrachten doen...

morgen spannende dag, krijg nu ECHT ECHT ECHT te horen hoe het er op m'n werk uit gaat zien.. of ik uberhaupt nog werk heb enzo
Ja doei.
pi_57361372
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:24 schreef Miss_S het volgende:
Banoffee pie
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57361520
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Banoffee pie
Klinkt nog steeds vies

Zit nu aan een glaasje sinaasappelsap met passoa, al een klein beetje weekend aan het vieren
pi_57361659
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Banoffee pie
Ben ik nog steeds erg nieuwsgierig naar
pi_57361900
K eet nu pompoenbroodje broodje met vet veel pompoenzaden, hmm
  donderdag 13 maart 2008 @ 22:02:45 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57362008
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:35 schreef conleche het volgende:
schuimgebak........... [/sub]
* Viking84 begint spontaan te watertanden .
Lekker rustig leesavondje hier. Mark en ik zijn allebei druk aan het lezen .
Ga zo naar bed, dus ik wens jullie alvast een goede nacht .
Niet meer actief op Fok!
pi_57362472
Dinsdag 1.5 uur muay thai + half uurtje soort van hardlopen
Donderdag 1 uur muay thai

ik ga zondag nog 1 uur muay thai doen
en wil of vrijdag of donderdag les 1 van evy doen en dan zo om de dag of 2 keer per week..
maandag/woensdag/vrijdag zouden er wel goede dagen voor zijn

en dan wil ik ook nog 1 keer per week gaan fitnessen om mn opdrukspieren sterker te maken ik heb genoeg conditie en lenigheid maar wat ik echt mis is kracht !
pi_57362548
Oh en ik wil ook nog zwemmen en hoepelen
pi_57362661
Hoepelen gaan we allemaal doen Hoepelmeet
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57362709
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:48 schreef Miss_S het volgende:

Zit nu aan een glaasje sinaasappelsap met passoa, al een klein beetje weekend aan het vieren
Mijn lijf vindt ook dat het weekend is. Het voelt als weekend.
Ik moet mijn lijf toch eens vertellen dat het morgen echt eerst nog een vroege dienst moet draaien na de late van vandaag
pi_57362776
Zorg je voor voldoende rust, freecell Maar het is morgen in ieder geval vroeg weekend
pi_57362828
gebak dat voor mij de Kcal waard is... een Bossche Bol en appeltaart

maar een Bossche Bol.. of nou ja, een moorkop mag ook gewoon.. evt..
Ja doei.
pi_57362966
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:29 schreef Isabeau het volgende:
Zorg je voor voldoende rust, freecell Maar het is morgen in ieder geval vroeg weekend
Nouja, vroeg. Het is morgen rond een uur of 5 weekend.
En op de afdeling is op zich wel rustig, maar het is gewoon wel vermoeiend om de hele dag op je werk te zijn. Vooral als je lijf éigenlijk tussen de middag gewoon een uurtje wil slapen. En geen rapporten tikken
pi_57363030
Oh, zo heel vroeg dus ook weer niet... jammer
pi_57363146
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:37 schreef Isabeau het volgende:
Oh, zo heel vroeg dus ook weer niet... jammer
Ik moet wél om 7 uur mn bed uit

Het zit niet mee met de diensten deze week Volgende week zijn ze beter geroosterd voor mij.
En ik hoorde vandaag dat een vriend van mij ook op mn afdeling komt werken. Dat is wel weer tof
pi_57363310
Mij mag je echt wakker maken voor:
Versgebakken appeltaart
Zelfgemaakte brownies, met zo'n lichtvochtige structuur en sinaasappelschilrasp
Cheesecake (maar dan wel de versie die ik zelf een keer gemaakt heb)
Moorkoppen

Gebak kan zo ongelooflijk lekker zijn, mits goed gemaakt
pi_57363320
Gezellig, Freecell!
pi_57363728
Ik eet alleen gebak wat ik heel erg lekker vind. Geen vlaaien van de hema meer en ook geen diepvries appeltaart. Alleen de echt lekkere dingen zoals banoffee pie, verse appeltaart of lekkere gebakjes eet ik nog.
Owja, en de droppot ga ik de komende weken maar weer gewoon negeren.
pi_57363741
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:25 schreef Isabeau het volgende:
Hoepelen gaan we allemaal doen Hoepelmeet
Hahaha.. leuk idee nu nog een hoepel
pi_57363791
ik hou ook echt van gebakjes
pi_57364007
ik ga dromen over mijn gezonde BMI

whiiiiiii

iedereen hier ook mooie dromen
Ja doei.
pi_57364532
Ik hou op zich niet zo heel erg van gebakjes ... alleen vind ik kersengebak wel lekker en kwarttaart omdat ik die bodem zo goddelijk vind.
Ow ja en ik kan echt de beste chocoladecake maken =) ik had nog nooit iets gemaakt, toen gingk een keer chocoladecake maken en hij was echt gewoon de allerbeste =) erna nog 3x herhaald. Wilde van de week weer doen, maar gelukkig niet gedaan. Niet goed voor je.
Zondag verjaardag .. ga mn best doen om gezonde dingen te eten. Komkommer in plaats van kaas ofso.
Op naar volgende week donderdag ... hopelijk ben ik dan 75 ... dat zou echt perfect zijn! Heb alleen geen beweging volgende wee, krijg vanaf volgende week extra stagedag en begin weer met werken.

En ik zie mn vriend donderdagweer. Hij beleeft weinig, hij is in bejaarde hotel/city beland zegtie
pi_57367181
tvp
pi_57367210
tvp
pi_57367244
Goedemorgen allemaal
Nog 1,5 uur school en 2 uur werken en ik heb echt weekend

Vanmorgen niet meer gewogen dus we zien volgende week wel weer of die 70 in beeld komt
pi_57367423
als een wonder, 76,2 dus en ik doe écht niets bijzonders en eet écht genoeg

zodadelijk spannend op 't werk.. ben erg benieuwd of ik mag blijven of niet
Ja doei.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 08:23:20 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57367689
Vanochtend weer even gewogen.
1 kilo zwaarder dan in het lijstje en ik ga er vanaf nu aan werken die er nog vóór de lente af te krijgen .
Vandaag een thuiswerkdagje en dan weer weekend .
Niet meer actief op Fok!
pi_57367785
en op 't werk
Doei.
pi_57367846
kreeg net complimentjes

'Er is nóg meer af hè? Staat je goed '

Doei.
pi_57367872
Succes Renske
pi_57368196
Goodmorning
pi_57368688
voorlopig zit ik nog goed

door ziekte van een collega kan ik voorlopig de dinsdagen blijven werken, en zit de dinsdag vol, dan ben ik evt. welkom op de maandagochtend, waarvoor ik dan soms misschien een werkcollege mis... sporadisch.. en dat is te doen...

ik houd mijn baan voorlopig
Doei.
pi_57368910
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 09:40 schreef Faithy het volgende:
Gefeliciteerd
En ook tof dat eht met afvallen zo lekker gaat
pi_57369117
zenks
Doei.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 10:12:19 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57369277
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 09:40 schreef Faithy het volgende:
voorlopig zit ik nog goed

door ziekte van een collega kan ik voorlopig de dinsdagen blijven werken, en zit de dinsdag vol, dan ben ik evt. welkom op de maandagochtend, waarvoor ik dan soms misschien een werkcollege mis... sporadisch.. en dat is te doen...

Top .

Ik ben nog niet serieus bezig geweest vandaag. Kwam gisteravond op het idee een religieuze autobiografie op papier te zetten, dus daar ben ik nu mee bezig . Zeer verhelderend moet ik zeggen, maar ik ga nu maar even serieus aan de slag .
Niet meer actief op Fok!
pi_57369981
Goed nieuws Faithy

Gisteren in sauna stokbrood met kruidenboter gegeten ( een broodje gezond ofzo was ruim 7 euro, mij iets te prijzig) en 's avonds toen ik op het station moest wachten een klein patatje en een hamburger gegeten, ging nl direct door naar Peter. Dus niet echt een gezond dagje qua eten, maar wel lekker ontspannen en vandaag gewoon weer normaal doen met eten Geen idee wat we vanavond gaan eten, moeten nog boodschappen doen.
pi_57370047
En alweer thuis van school
Over een half uurtje even werken en dan weekend

Morgen ook open dag van universiteit in utrecht
pi_57370403
dank jullie állemaal voor de 's, ben erg blij dat ik voorlopig nog baan- en salariszeker
Doei.
pi_57370539
vanmiddag wel lunchen met boterhammen, moet toch het goede voorbeeld geven aan die kinderen
Lekker met kaas, komkommer en tomaatjes
  vrijdag 14 maart 2008 @ 12:00:17 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57371595
Zo, ik ben weer klaar .
Zometeen even douchen, lunchen en dan wacht La Palmen weer op me . Eigenlijk had ik nog met statistiek bezig gewild, maar dat doe ik maandag wel .
Niet meer actief op Fok!
pi_57371693
watskebeurt met minilotje ?
pi_57371706
die heeft een leven denk ik
Doei.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 12:07:50 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57371750
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 12:06 schreef Faithy het volgende:
die heeft een leven denk ik
Heu, ik heb ook een leven .
Niet meer actief op Fok!
pi_57371771
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 12:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heu, ik heb ook een leven .

kan kloppen, je hebt nog niet op mn pm geantwoord
Doei.
pi_57371885
Zo, ik heb het huis al weer opgeruimd en gestofzuigd. Zo ff eten, de afwas doen en een paar wassen draaien, als dat allemaal moet gebeuren als Peter pas thuis is dan weet ik niet of het wel lukt om alles te wassen vandaag, omdat we vanavond naar Peters ouders gaan, en dat moet wel. Dus dan begin ik er nu maar vast mee

En vanmiddag nog ff de stad in om nieuwe schoenen te kopen zonder hakje. Morgen gaan we nl een dagje naar Xanten in Duitsland, veel lopen, op onverharde paden, en dan zijn schoenen met een hak niet handig. En andere schoenen heb ik niet. Naja, ballerina's, maar daar vind ik het nog een beetje te koud voor.
pi_57371985
Wel grappig, deze topicreeks heeft altijd een hoog weblog gehalte
pi_57372010
elke scheet wordt gemeld
Doei.
pi_57372056
*PFFFFFFRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRT*

Doei.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 12:25:12 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57372195
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 12:16 schreef STING het volgende:
Wel grappig, deze topicreeks heeft altijd een hoog weblog gehalte
Alleen zou ik nooit een weblog lezen van iemand die dit soort dingen vertelt . Dit is dé manier om gelezen te worden. Misschien word ik hier nog wel eens ontdekt als groot schrijfster .
Niet meer actief op Fok!
pi_57372414
misschien ook niet

[/flauw]

Doei.
pi_57373400
Weblog gehalte is inderdaad wel hoog
Toch vind ik het altijd wel gezellig hier, ook omdat het dan de weblog van een heleboel mensen tegelijk is
  vrijdag 14 maart 2008 @ 13:31:09 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57373641
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 13:21 schreef freecell het volgende:
Weblog gehalte is inderdaad wel hoog
Toch vind ik het altijd wel gezellig hier, ook omdat het dan de weblog van een heleboel mensen tegelijk is
Gezelliger dan in de dieetclub? .
Niet meer actief op Fok!
pi_57373831
dakannie
Doei.
pi_57373920
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 13:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Gezelliger dan in de dieetclub? .
Dat zei ik niet.
ik vind het nogal een verschil, hier of de dieetclub, dus ik ga ze niet met elkaar vergelijken.
pi_57373935
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 13:42 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat zei ik niet.
ik vind het nogal een verschil, hier of de dieetclub, dus ik ga ze niet met elkaar vergelijken.
haphaphap
pi_57374063
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 13:37 schreef Faithy het volgende:
dakannie
Dakkawelbest
pi_57374469
Kleuters blijven toch erg
Daar in tegen 8jarige die je bespringen is iets minder (zeker voor je rug )

Maar goed lekker mijn boterham gezond met de kinderen gegeten (die ook steeds gezonder gaan eten gelukkig)
pi_57374514
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 13:50 schreef conleche het volgende:

[..]

Dakkawelbest
Doei.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 14:41:25 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57375426
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 13:42 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat zei ik niet.
Heel verstandig antwoord .
Niet meer actief op Fok!
pi_57376704
Zo, 3 uur in de stad rondlopen verbrandt ook wel aardig wat kcal denk ik

Paar blousjes gekocht ( 30% korting is altijd goed), paar shirtjes om er eventueel onder aan te doen, een stel hele leuke lange laarzen zonder hak, 2 paar simpele lage laarsjes zonder hak, en een dubbelzijdige het Huis Anubis puzzel voor mn broertjes verjaardag
pi_57376747
Eels

In rdam CS zag ik iemand lopen met hoepels met glitters, dus ik keek even of het minilotje zou kunnen zijn, op stap voor het bezorgen van bestelde hoepels zoals ik las, maar dat was totaal niet het geval

Vandaag op: 3 koffie en 2 boterhammen met chocopasta. Niet goed nee, maar ja ben weer niet thuisgekomen vannacht
Het mooi kotsende meisje.
pi_57377248
Ik vind het wel grappig dat iedereen z'n dagelijkse dingetjes verteld
Al zou ik niet de weblog van Sylvana gaan lezen als ze daar elke dag op zet dat ze heeft schoongemaakt
of dat Viking elke dag in Connie P leest en dat minilotje elke dag hoepelt en dat chicolate school zo stom vind en sporten zo leuk en dat MB weer motor heeft gereden en hardgelopen en dat Miss S weer stokbroodjes kaas heeft gegeten. Dat mrJLO oooo zo gespierd ed is en dat gewas weer 3 kraten bier heeft gedronken om te vieren dat hij af is gevallen (etc )
maar zo alles door elkaar en een beetje ontopic vind ik wel leuk !
  vrijdag 14 maart 2008 @ 16:19:12 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57377423
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind het wel grappig dat iedereen z'n dagelijkse dingetjes verteld
Al zou ik niet de weblog van Sylvana gaan lezen als ze daar elke dag op zet dat ze heeft schoongemaakt
of dat Viking elke dag in Connie P leest en dat minilotje elke dag hoepelt en dat chicolate school zo stom vind en sporten zo leuk en dat MB weer motor heeft gereden en hardgelopen en dat Miss S weer stokbroodjes kaas heeft gegeten. Dat mrJLO oooo zo gespierd ed is en dat gewas weer 3 kraten bier heeft gedronken om te vieren dat hij af is gevallen (etc )
maar zo alles door elkaar en een beetje ontopic vind ik wel leuk !
Haha, ik lees niet elke dag in Connie Palmen, hoor.
Vandaag lig ik stinkend in bed aan een verhaal te werken .
Niet meer actief op Fok!
pi_57377500
Ik was aan het generaliseren
Vandaag hardlopen, fitness zoeken en bowlen. Is dat ook een sport?
pi_57377597
Hey geen stokbroodjes kaas mijn stokbrood is nooit met kaas dus kennelijk post ik niet genoeg daar over
Wel mijn gewoon brood met kaas.
pi_57377643
ik rijd heul niet elke dag motor

helaas..
Doei.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 16:30:32 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57377673
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik was aan het generaliseren
Vandaag hardlopen, fitness zoeken en bowlen. Is dat ook een sport?
Ik vind het wel een grappige post .
Je onthoudt kennelijk goed wat iedereen graag post.

Alleen moet je over Miss_S zeggen dat ze 'elke vrijdag stokbrood met wijn eet' .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 maart 2008 @ 16:30:54 #85
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57377685
hellow idd wel leuk om te lezen wat men zoals doet en bezighoudt, al zijn we grotendeels offtopic meestal

daarom maar ff ontopic, vanavond lekker weer groentensoep lekker hoor.

net terug van mijn werk, was een lekker dagje, druk gehad, maar alles mooi voor mekaar geeft een lekker voldaan gevoel. (en ze leven allemaal nog )

bowlen is volgens mij wel een sport, net als vissen
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57377811
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind het wel een grappige post .
Je onthoudt kennelijk goed wat iedereen graag post.

Alleen moet je over Miss_S zeggen dat ze 'elke vrijdag stokbrood met wijn eet' .
oh khad zelf bed8 dat er kaas zat op die stokbroodjes wijn
pi_57377846
Ohhhh het grote geheim wat er op mijn stokbrood gaat elke vrijdag
  vrijdag 14 maart 2008 @ 16:40:29 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57377861
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

oh khad zelf bed8 dat er kaas zat op die stokbroodjes wijn
Je snapt dondersgoed wat ik bedoel, PF .
Niet meer actief op Fok!
pi_57377865
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:30 schreef Beessie-Jen het volgende:

bowlen is volgens mij wel een sport, net als vissen
schaken is ook een sport.. maar is het sportief?
  vrijdag 14 maart 2008 @ 16:41:05 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57377879
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:39 schreef Miss_S het volgende:
Ohhhh het grote geheim wat er op mijn stokbrood gaat elke vrijdag
Drie opties:

- kruidenboter
- kruidenkaas
- brie

Zit de goeie erbij? .
Niet meer actief op Fok!
pi_57377910
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Drie opties:

- kruidenboter
- kruidenkaas
- brie

Zit de goeie erbij? .
Nee geen van 3en
Ookal zat ik wel te denken dat brie een keer lekker is

Nog een keer raden?
  vrijdag 14 maart 2008 @ 16:45:43 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57377965
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:42 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nee geen van 3en
Ookal zat ik wel te denken dat brie een keer lekker is

Nog een keer raden?
Ik kan ook even zoeken in oude topics natuurlijk, want je hebt het vast wel eens gezegd . Maar dat is teveel werk . Is het iets van eiersalade oid? .
Niet meer actief op Fok!
pi_57377993
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik kan ook even zoeken in oude topics natuurlijk, want je hebt het vast wel eens gezegd . Maar dat is teveel werk . Is het iets van eiersalade oid? .
Nee dat lust ik niet maar eet mijn vader er wel bij soms
Verder wat ik er wel bij eet is: filet americain, slankie smeerkaas, ananasroomkaas, pate en iets van een frisse vruchtensalade
pi_57378039
krabsalade
  vrijdag 14 maart 2008 @ 16:54:33 #95
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57378146
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

schaken is ook een sport.. maar is het sportief?
nou ik bedoelde idd de categorie, een sport, maar niet lichamelijk heeeel erg intensief
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57378227
Wat ook erg lekker is op stokbroodjes (vind ik) en niet zo vadsig is, is tapenade In de zomer naar het park met een stokbroodje en een bakje (al dan niet zelfgemaakt) van die prut is echt zooo lekker
pi_57378872
Tapenade heb ik nog nooit op
nog 4 uur wachten nu op het stokbrood
pi_57379341
Zo, hier ben ik ook weer

Gisteren was pole fitness weer erg leuk Heb alleen wel spierpijn en de blauwe plekken op m'n benen vermenigvuldigen zich en worden steeds groter
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_57379468
voor moblo, zowel gewicht als baantje is heerlijk!
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en dat chicolate school zo stom vind en sporten zo leuk
Geniaal ... ik zou me bijna gaan schamen, omdat het zo ongelooflijk waar is

Ga ik nu wat anders posten (HAHA lekker puh ) ... de mcflurry crunch gaat eruit . Ik was in de stad, zonnetje, wilde ijsje ... nu moet ik die met M&M's ... niets verslaat de crunch ... weer iets dat ik niet meer hoef te kopen dus ... en wat engelse drop gehaald, ben ik meteen misselijk van geworden, dus die zak is niet op en gaat zometeen in de algemene pot voor thuis ... Oh, en naar de kapper geweest, en ze hebben het niet eens verkloot ... het zit zelfs mooi en zoals ik wil . Dat ik dat nog eens zou meemaken ...

En dan over 10 minuutjes oppassen! Tot vanavond half 12 ... lekker tv kijken en (huiswerk maken) dus
pi_57379511
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 17:28 schreef Miss_S het volgende:
Tapenade heb ik nog nooit op
Tapenade is zo lekker!

Wij eten vanavond wraps. Heb ik ook helemaal zin in. Over 5 minuutjes mag de oven aan (dan zijn ze precies klaar als TARA thuis komt, huiselijk hè? )
pi_57379544
Hier vanavond lasagne op, altijd lekker en vult heel erg

Ik heb me trouwens aangemeld voor de open dag van de universiteit in Leiden maar krijg maar geen bevestigingsmailtje
Nu duurt het ook nog meer dan een maand maar je zou zeggen dat je het mailtje meteen krijgt
  vrijdag 14 maart 2008 @ 17:58:23 #102
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57379546
Inderdaad huiselijk Mijn vriend is nu boodschappen aan het doen voor mij, hij wast af en we ruziën over wie de kattenbak schoonmaakt... en we wonen niet eens samen

@Miss_S: aanmelden voor een open dag? Dat hoefde op de UvA echt niet...
Hoop dat het bevalt

En Lasagne

Hier vanavond pofaardappelen, met nog wat vlees en groenten... wat precies weet ik als vriendlief terugkomt
pi_57379641
Lasagna is lekker
Pofaardappelen ook trouwens

De kattenbak schoonmaken is hier geen probleem meer, dat doet TARA Dat zwanger zijn heeft zo z'n voordelen
pi_57379721
Hier vanavond babi pangang ( alleen dan niet met hamlappen, maar varkensvleesreepjes) Morgen eten we in Xanten en zondag wordt het runderpoulet, rijst en een boemboe met een Italiaans groentenpakket
  vrijdag 14 maart 2008 @ 18:24:24 #105
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57380043
Het wordt vanavond dus pofaardappelen met rundervink, doperwtjes en stoofpeertjes
pi_57380121
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 18:24 schreef Ewelina het volgende:
Het wordt vanavond dus pofaardappelen met rundervink, doperwtjes en stoofpeertjes
pi_57380431
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 17:58 schreef Ewelina het volgende:
@Miss_S: aanmelden voor een open dag? Dat hoefde op de UvA echt niet...
Hoop dat het bevalt
Voor Nijmegen en Utrecht moest het ook en dan krijg je een registratiekaart opgestuurd
Morgen open dag Utrecht dus ben benieuwd
  vrijdag 14 maart 2008 @ 18:45:09 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57380530
Jeutje, Mark komt net met een raar voorstel zeg!
Hij zit erover te denken om voortaan zijn tweede naam, Alexander, als roepnaam aan te nemen. Echt bizar. Iedereen kent hem als Mark en dan moeten we ineens 'Alexander' zeggen? Niet dat ik 'Alexander' geen mooie naam vind, hoor, integendeel, maar het is gewoon raar . Ik ken wel iemand die het ook gedaan heeft en ik noem hem nu inderdaad bij zijn nieuwe naam, maar toch... . Wat vinden jullie? .
Niet meer actief op Fok!
pi_57380784
Ja ik ken wel iemand
dat was een heel labiel meisje
  vrijdag 14 maart 2008 @ 19:17:05 #110
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57381209
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 18:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Voor Nijmegen en Utrecht moest het ook en dan krijg je een registratiekaart opgestuurd
Morgen open dag Utrecht dus ben benieuwd
Nvm.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 19:19:38 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57381258
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 18:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja ik ken wel iemand
dat was een heel labiel meisje
Zal het tegen hem zeggen .
Niet meer actief op Fok!
pi_57382167
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 18:45 schreef Viking84 het volgende:
Hij zit erover te denken om voortaan zijn tweede naam, Alexander, als roepnaam aan te nemen. Echt bizar. Iedereen kent hem als Mark en dan moeten we ineens 'Alexander' zeggen? Niet dat ik 'Alexander' geen mooie naam vind, hoor, integendeel, maar het is gewoon raar . Ik ken wel iemand die het ook gedaan heeft en ik noem hem nu inderdaad bij zijn nieuwe naam, maar toch... . Wat vinden jullie? .
Hij komt toch niet toevallig uit Almelo?
Moest denken aan een oud-klasgenootje van me van de basis- en middelbare school die ook Mark Alexander heet. Geen idee waar hij nu uithangt, maf is dat. Bijna een decennium bevriend geweest en nu niks meer.
pi_57382913
quote:
Klinkt wel een beetje raar, maar ik vind Alexander wel veel mooier dan Mark
Maar wat heeft hij voor een reden om te veranderen?
  vrijdag 14 maart 2008 @ 20:44:13 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57383332
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 20:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Klinkt wel een beetje raar, maar ik vind Alexander wel veel mooier dan Mark
Maar wat heeft hij voor een reden om te veranderen?
Omdat 'ie Alexander mooier vindt.

En @ Omearos: Ja, Mark Alexander komt inderdaad uit Almelo! Ken je hem dan? .

geintje hoor, hij is een echte stadjer .
Niet meer actief op Fok!
pi_57384092
Ik vind Mark echt een veel leukere naam, Alexander wordt al snel Alex, yuck. Ik ken alleen maar aso's die Alex heten.

Ik vind het net zoals Principessa van dat meisje zegt: wat labieltjes overkomen Ik vind Sophie een mooie naam, dus als iedereen me vanaf nu maar gewoon Sophie wil noemen? Alvast bedankt. (dat is toch idiooot! als iedereen zelf z'n naam maar gaat wijzigen...en dan over een jaar of zo weer, want dan is plots weer een andere naam in).

Ik heb paaseitjes op
pi_57384463
Ik heb een hele leuke avond achter de rug! Heb met iemand gegeten waar ik heel goede vrienden mee was toen ik nog op de middelbare school zat. Hij is blijven wonen waar ik geboren ben en tot m'n 17e heb gewoond en wist dus precies te vertellen hoe het met iedereen die ik toen kende was gegaan (inclusief 1e liefdes en zo ) Ik had hem al heel erg lang niet gezien (al zo'n 13 jaar!) en toch waren we weer als vanouds aan het kletsen!!) Echt heel leuk!!

Bij een pizzeria gegeten waar ik een simpele margaritha pizza voor de helft heb opgegeten, dus dat is te overzien....qua cal.

O en over namen: In de tijd dat ik geboren ben was het gebruikelijk om een doopnaam en een roepnaam te hebben. Dat is verschrikkelijk, want in mijn paspoort staat nu alleen Cornelia Dus officieel heet ik niet eens Colette. (ik kan wel gaan zwaaien met mijn geboortekaartje, waar staat dat ze me Colette noemen, maar dat is ook wat desperate )
Ik heb er weleens gedacht om Colette er officieel te laten bijzetten, maar het schijnt nogal een gedoe te zijn....
pi_57385167
Conleche, troost je, mij officiele naam is nog erger dan de jouwe En ik heb ook geen andere
pi_57385289
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 21:59 schreef ColdFeet het volgende:
Conleche, troost je, mij officiele naam is nog erger dan de jouwe En ik heb ook geen andere

Ik mag zeker niet weten welke?
pi_57385660
Ik heb dus idd ooit wel mijn naam aangepast... Nou ja, niet zo drastisch als Mark-Alexander.

En internationaal gebruik ik ook een andere variant; vind het te ingewikkeld om steeds uit te moeten leggen hoe ik heet.

Labiel hè
pi_57385797
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 21:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Mark echt een veel leukere naam, Alexander wordt al snel Alex, yuck. Ik ken alleen maar aso's die Alex heten.

Ik vind het net zoals Principessa van dat meisje zegt: wat labieltjes overkomen Ik vind Sophie een mooie naam, dus als iedereen me vanaf nu maar gewoon Sophie wil noemen? Alvast bedankt. (dat is toch idiooot! als iedereen zelf z'n naam maar gaat wijzigen...en dan over een jaar of zo weer, want dan is plots weer een andere naam in).

Ik heb paaseitjes op
Ik wil mijn dochter Sophie noemen maar dat vind mijn vriendje niet zo leuk

En de wijn en stokbrood is op
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:44:29 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57386309
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 22:04 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik mag zeker niet weten welke?
En die van mij zijn helemaal erg, maar die mag je ook niet weten. Néh, néh, néh .
Niet meer actief op Fok!
pi_57386328
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 22:18 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb dus idd ooit wel mijn naam aangepast... Nou ja, niet zo drastisch als Mark-Alexander.

En internationaal gebruik ik ook een andere variant; vind het te ingewikkeld om steeds uit te moeten leggen hoe ik heet.

Labiel hè
Nou! Wat ik ook automatisch doe in het buitenland is m'n naam op z'n buitenlands uitspreken, dus in Frankrijk ben ik Colette van Osjieke en in Amerika Culètt ven Odjik. Eigenlijk te belachelijk voor woorden

Sophie vind ik ook een mooie naam, maar ik geloof dat ieder meisje onder de 2 hier in 't westen Sophie heet, dus dat zou voor mij geen optie zijn. Ik vind Cato ook leuk, maar dat hoor ik ook steeds meer. Het is maar goed dat ik geen kinderen wil, want die namen............
pi_57386357
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 22:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En die van mij zijn helemaal erg, maar die mag je ook niet weten. Néh, néh, néh .
Die van CF weet ik allang en die is lief

Ik wed dat jij Hendrikje Marie heet!
pi_57386406
Viking, sorry, je mag het wel weten, maar ik zet het niet zo op Fok!

Conleche, de internationale verbastering van mijn naam doet het zowel in het Engels als in het Frans goed
Ik vind Colette overigens echt een mooie naam; heeft natuurlijk een beetje Parijse zwier
pi_57386493
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
Viking, sorry, je mag het wel weten, maar ik zet het niet zo op Fok!

Conleche, de internationale verbastering van mijn naam doet het zowel in het Engels als in het Frans goed
Ik vind Colette overigens echt een mooie naam; heeft natuurlijk een beetje Parijse zwier
Tegenwoordig wel he, door die winkel in Parijs. Maar toen ik Frankrijk woonde bleek het juist een vrij ouderwetse naam te zijn, de mensen die daar Colette heetten waren toen allemaal boven de 50, een beetje zoals Truus en zo hier!! Alle jonge meisjes heetten Magali, Nathalie, dat soort namen.
pi_57390940
Ha! Ik was gister de laatste en nu de eerste, das een dubbelslag!! (ik ga nu wer slapen, werd wakker van een rammelende maag en heb maar even wat fruit 'n fibre gegeten met melk. Ik mag nog bijna 3 uurtjes slapen, yay
pi_57390981
quote:
Ik ken wel iemand die het ook gedaan heeft en ik noem hem nu inderdaad bij zijn nieuwe naam, maar toch... . Wat vinden jullie? .
die periode heb ik ook gehad Pubertijd
Ik werd lichtelijk gepest met mijn echte voornaam, maar toch schaam ik me er achteraf best een beetje voor
  zaterdag 15 maart 2008 @ 08:05:39 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57391049
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 22:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Die van CF weet ik allang en die is lief

Ik wed dat jij Hendrikje Marie heet!
Hendrikje Marie . Ik ben niet van katholieke huize, hoor.
Ach, wat maakt het ook uit of ik het hier op Fok! zet of niet.
Ik heet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer actief op Fok!
pi_57391103
Goedemorgen allemaal
Ik ga richting Utrecht
  zaterdag 15 maart 2008 @ 08:31:50 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57391137
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 22:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou! Wat ik ook automatisch doe in het buitenland is m'n naam op z'n buitenlands uitspreken, dus in Frankrijk ben ik Colette van Osjieke en in Amerika Culètt ven Odjik. Eigenlijk te belachelijk voor woorden

Sophie vind ik ook een mooie naam, maar ik geloof dat ieder meisje onder de 2 hier in 't westen Sophie heet, dus dat zou voor mij geen optie zijn. Ik vind Cato ook leuk, maar dat hoor ik ook steeds meer. Het is maar goed dat ik geen kinderen wil, want die namen............
Ik zou mijn zoon best 'Alexander' kunnen noemen . 'Thomas' vind ik ook een erg mooie naam voor een jongen. Ik zou het wel bij lekker Hollandse namen houden (en dan bedoel ik niet 'Kees' of 'Jan' oid ).
Voor een meisje vind ik 'Heleen' wel leuk, 'Tessa' ook.
Maar ik krijg toch nooit kinderen, dus waarom denk ik hier eigenlijk over na .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 15 maart 2008 @ 08:32:19 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57391141
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 08:22 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik ga richting Utrecht
En wat ga je daar doen? .
lama

* Viking84 moet nog wakker worden...
Niet meer actief op Fok!
pi_57391179
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 21:31 schreef conleche het volgende:

O en over namen: In de tijd dat ik geboren ben was het gebruikelijk om een doopnaam en een roepnaam te hebben. Dat is verschrikkelijk, want in mijn paspoort staat nu alleen Cornelia Dus officieel heet ik niet eens Colette. (ik kan wel gaan zwaaien met mijn geboortekaartje, waar staat dat ze me Colette noemen, maar dat is ook wat desperate )
Ik heb er weleens gedacht om Colette er officieel te laten bijzetten, maar het schijnt nogal een gedoe te zijn....
Ha! Een lotgenoot! In mijn paspoort staat 'Cornelia Jannetje'. Als ik een vliegticket wil reserveren, moet ik dat doen onder de naam Cornelia.

Ik heb zin om vandaag iets te maken waar ik de hele ochtend of middag voor in de keuken moet staan. Iemand een lekker en gezond soeprecept?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 08:44:18 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57391189
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 08:41 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ha! Een lotgenoot! In mijn paspoort staat 'Cornelia Jannetje'. Als ik een vliegticket wil reserveren, moet ik dat doen onder de naam Cornelia.
Er staat nergens officieel geregistreerd dat ik 'Renske' heet, dus Renske bestaat eigenlijk helemaal niet .
En in ziekenhuizen moeten ze soms 2 keer roepen voor ik door heb dat ze mij moeten hebben (aangezien ze dus altijd mijn doopnamen omroepen) .
Niet meer actief op Fok!
pi_57391213
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 08:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Er staat nergens officieel geregistreerd dat ik 'Renske' heet, dus Renske bestaat eigenlijk helemaal niet .
En in ziekenhuizen moeten ze soms 2 keer roepen voor ik door heb dat ze mij moeten hebben (aangezien ze dus altijd mijn doopnamen omroepen) .
Jep. Volgens mij gaan velen gebukt onder dat lot. Met mijn Russische ex-vriendje heb ik hier nog eens een laaiende ruzie over gehad omdat ik gelogen zou hebben over mijn naam.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_57391389
Mijn roepnaam is mijn tweede naam.
Dus ik heet G.M en M is mijn roepnaam. In ziekenhuizen en dergelijke noemen ze ook altijd alleen G. En dat hoor ik ook niet altijd in één keer.

In mijn puberteit heb ik me trouwens ook een poosje anders laten noemen. Helaas is dat buiten mijn schuld doorgedrongen op de klassenlijst van mijn HBO, waardoor ik 4 jaar lang bij een andere naam genoemd ben daar En ik kreeg het er niét meer uit.

Gelukkig heet ik nu op mijn werk en dergelijke gewoon weer zoals ik heet
pi_57391601
Mijn doop/officiële naam is omgekeerd als mn roepnaam: A.M. dus. En dat is een samenraapsel van de namen van mn oma's, lekker geïnspireerd...
Heb al een paar dagen een spierpijnachtig gevoel in mn kuit, maar dat kan niet echt :s?
pi_57392032
Ik heet Aïsha Nathali. Ik wilde mijn 2e naam ook eerst graag aanhouden als roepnaam maar het klinkt zo raar als iemand me zo noemt, alsof ik het niet ben Dus heb het maar niet gedaan. (Ik krijg wel al mijn hele leven dat liedje te horen als ik me voorstel: Aisha, Aisha ecoutez moi )

Ik heb al een week dat ik helemaal geen trek heb in avondeten, ik zat gister ook met tegenzin aan de pindasoep van mijn stiefvader (wel heel lekker trouwens). Nu het hele weekend aan school
pi_57392044
Ik heb officieel 3 namen ... en geen daarvan is mijn roepnaam. Ben ik toch even blij dat iedereen me gewoon bij mijn roepnaam noemt, en niet naar mijn doopnamen, dat zou een hele (ouderwetse) mond vol zijn . (iets met vernoeming naar oma's uit zwaar christelijke gezinnen).

Iemand vertelde me dat de universiteit hem altijd bij zijn (eerste) doopnaam omriep ... fijn, dan gaan ze mij dus Maria noemen . (in principe niets tegen de naam, maar wel bij mij)
pi_57392270
Gelukkig doen ze dat bij mij nooit, alleen de eerste doopnaam, zou niet echt reageren op 'Anna' denk. Mn roepnaam is ook niet super, maar kan het erger bedenken, zou hem ook niet veranderen. Tis
alleen wel stom/onhandig dat ik een (beetje bekende) volledige naamgenoot heb
pi_57392467
* freecell slingert de boel weer ontopic met madarijntjes

Ik heb lekkere mandarijntjes in huis
Maar.... er zit een behoorlijke maar aan. De mandarijntjes zijn geverfd. Nu zijn vrijwel álle mandarijntjes die je in de winkel koopt eerst door een oranje verfbadje gegaan, ze zijn van zichzelf namelijk bijna nooit oranje. Alleen biologische mandarijnen zijn ongeverfd (en dus vaak ook geel/groen). Dus dat ze een beetje geverfd zijn, prima, dat doen mensen nu eenmaal.

Maar deze hebben zo lang in hun badje gelegen dat ze a. knál oranje zijn, en b. dat de binnenkant van de schil (die witte dingetjes die op je mandarijn blijven zitten als je hem schilt) ook oranje is.
Razend irritant. En geen idee wat je er mee binnen krijgt aan zooi HEt zal vast wel veilig en goedgekeurd ed. zijn, anders mochten ze het helemaal niet verkopen, maar dan nog.

Aan alle verkopers van mandarijntjes: Ik koop ze óók wel als ze groen/geel zijn, sterker nog, dan koop ik ze éérder! Zo van: ha! Ongeverfde mandarijntjes!
Dus kap eens met dat achterlijke verven!
pi_57393223
Ik heb een mooie naam: Jacqueline Monique
Beetje best wel frans. En als ik met mijn vriendje trouw en ik neem zijn naam is mijn achternaam ook frans! Dat wordt cool.

Gister moest ik werken, eerste dag van het seizoen. En het was ongeloofelijk druk!! In maart zijn we normaal gesproken om 8 uur dicht. Nu dus pas om 11 uur, zelfs mn baas had er niet op gerekend, dus nog niet alles was in huis. En nu zijn mn voeten rood en dik en pijnlijk. Heb 8 uur gestaan en gelopen en gedaan. Pfoeh ... ik wilde kopje soep eten, maar mn baas had speciaal casa di mama pizza gehaald voor ons, dus ik d8 goed, doen we dat. Had hele dag toch maar 1 broodje gegeten, veel gelopen en veel water gehad.

Straks naar de stad, paas eieren kopen voor rekenles
pi_57393312
Ik vind mijn naam wel mooi
Ik heb 1 voornaam. Dat is ook mijn roepnaam. Tres simple
pi_57393413
Claudia, en is in CUL zelfs een heel soeptopic Wil je zo'n dikke, gepureerde soep, of meer iets in de trant van soep met ballen?
Ik maak vanavond soep van zoete aardappel en kikkererwten, met kokosmelk, currypasta en spinazie. Van die soep met een immense warmtecapaciteit
pi_57393443
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 08:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hendrikje Marie . Ik ben niet van katholieke huize, hoor.
Ach, wat maakt het ook uit of ik het hier op Fok! zet of niet.
Ik heet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK, dat is idd best een ehm... aparte naam. Maar ik vind je roepnaam wel leuk! INternationaal minder handig, of niet?
pi_57393506
Als je bedenkt dat mijn vader me voor ik werd geboren Tsjatsjenka (sp?) wilde noemen ben ik er erg goed vanaf gekomen Hij kende een Russische vrouw met die naam...
pi_57393549
Reinou als je het uitspreekt als Reinoe vind ik best een leuke aparte naam

Bij mij op school was er ook een meisje dat Cornelia heette en die had geen roepnaam en die noemde zichzelf niet Corlia, maar Cornelía Klonk al een stuk beter!

Ik heb vandaag ontbeten met 2 sneeen geroosterd brood met filet en rauwkost. Om ook iets te roepen wat nog Ontopic is. En ik ga vanavond uit het werk weer hardlopen. Dinsdag was de laatste keer. De frequentie gaat iets omlaag en dat moet eigenlijk niet....
pi_57393575
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 11:24 schreef freecell het volgende:
* freecell slingert de boel weer ontopic met madarijntjes
Verven ze die dingen echt? Wat maf . Doen ze dat bij sinaasappelen eigenlijk ook? (soms moet er in de taart sinaasappelschiprasp, dat klinkt opeens helemaal niet zo lekker meer )

Mijn zak drop is op (er zat nog een restje in na gister) dus nu kan ik eindelijk de rest van de dag wel gezond doen enzo. En ik zei het vorige keer ook al , ik moet NOOIT een zak drop kopen, want die gaat onherroepelijk op binnen een dag, als het al niet sneller is.
pi_57393616
Ja, als je Reinou op z'n Frans uitspreekt, is hetw el weer cute: 'Rrrenoe'
Ik heb trouwens niet een, niet twee, maar maar liefst drie (oud)tantes die cornelia heten Allemaal verbasterd tot Cor of Corrie.

Conleche, is er niet iets anders wat je kunt doen, als het je zo tegenstaat? Zwemmen, fitnessen, skaten?
pi_57393747
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 12:46 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb trouwens niet een, niet twee, maar maar liefst drie (oud)tantes die cornelia heten Allemaal verbasterd tot Cor of Corrie.

Conleche, is er niet iets anders wat je kunt doen, als het je zo tegenstaat? Zwemmen, fitnessen, skaten?

Nou, ik vind zwemmen echt heul vervelend. In de zomer ben ik wel veel in het water te vinden, maar dan speel ik meer (luchtbedje in de golven, in de golven duiken, windsurfen that kinda stuff. Ik ben ook altijd blij als er kinderen bij zijn op het strand, dan kan ik tenminste met goed fatsoen een zandkasteel bouwen )

Ik heb vorig jaar skates gekocht waar ik welgeteld 1x op ben weggeweest, dat ligt vooral aan de niet lekkere ondergrond bij mij in de buurt, maar misschien moet ik dan eerst met de fiets naar waar het wel lekker skaten is, dat is wel een optie)

Ik ga ook al wel naar de sportschool, naar al die klasjes en dat vind ik hartstikke leuk, dus dat blijf ik ook wel doen, maar er moet nog iets bij. Ik vond hardlopen eigenlijk ook wel heel leuk, maar nu ff niet. Ik hoop dat het wel weer komt.

Sport die ik ook heel leuk vind is tennissen, maar dat is zo lastig omdat je het niet alleen kan doen en met mijn onregelmatige aanwezigheid, is het wat lastig afspraken maken.
pi_57393814
En ik ben weer terug
Het was wel leuk maar niet heel bijzonder, ben toch meer benieuwd naar Leiden en Nijmegen

Daar nog wel gelunched met Vifit en een bruin pistoletje met brie
  zaterdag 15 maart 2008 @ 13:09:16 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57393951
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 12:46 schreef ColdFeet het volgende:
Haha.
Ik heb geen internationale contacten, dus ik weet niet hoe mijn naam in het buitenland ontvangen zou worden.
Mijn oom woont in Canada en daar heet hij 'Harold' ipv 'Hotze' . Zelfde verhaal voor een andere oom uit Canada die hier 'Pier' heet en daar 'Peter' .

Ik ben nu naar Pulp Fiction aan het kijken. Toen ik hem voor het eerst zag, een paar jaar geleden, vond ik het drie keer niks, maar nu vind ik hem geweldig . Ik denk dat ik gewoon een andere definitie had van 'film' destijds .

Janneke is trouwens weer krols, dus die loopt weer de hele dag vreselijk te miauwen...
Niet meer actief op Fok!
pi_57394165
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 12:44 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Verven ze die dingen echt? Wat maf . Doen ze dat bij sinaasappelen eigenlijk ook? (soms moet er in de taart sinaasappelschiprasp, dat klinkt opeens helemaal niet zo lekker meer )
Ja, sinaasappels ook
En eigenlijk alle mandarijnen en sinaasappels in de supermarkt zijn geverfd.
Mijn oplossing: als ik schil nodig heb een biologische nemen (en dan alsnog goed wassen)
pi_57394665
Ik heb ook een roepnaam die verstopt zit in mijn officiele namen. Ik moet dus altijd kiezen welke voorletter ik neem: die van mijn 'echte' voornaam (of voornamen), of die van mijn roepnaam.
Op de universiteit hebben ze dat trouwens wel door hoor, bij de uitreiking van mijn bachelordiploma stonden mijn officiele namen op het diploma, maar wisten ze riepen gewoon mijn roepnaam. Ook al was het iemand die ik nog nooit gezien heb. Dus blijkbaar staat het ergens geregistreerd

Oja, niet-biologische mandarijnen zijn niet alleen geverfd, maar zitten ook nog eens vol met landbouwgif. Ik eet ze niet. En als je de schil nodig hebt van een citroen/sinaasappel: altijd een biologische nemen!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57394693
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 13:09 schreef Viking84 het volgende:
Janneke is trouwens weer krols, dus die loopt weer de hele dag vreselijk te miauwen...
Is het niet handig om poezen te laten steriliseren?
  zaterdag 15 maart 2008 @ 15:28:00 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57395686
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 14:09 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Is het niet handig om poezen te laten steriliseren?
Gaat ze daar minder van miauwen?
Ik heb het nooit zo nodig gevonden, want ze doet het maar één of twee keer per jaar en Taco is gecastreerd, dus ongelukjes zijn ook uitgesloten.

Zo, heb 'Pulp Fiction' uitgekeken. Nu ga ik één van mijn favoriete films. 'Sideways', kijken .
Niet meer actief op Fok!
pi_57395718
Hier miauwt Sam nooit (tenminste niet lang achter elkaar gewoon als ze aandacht wil of er iets is)
En die hebben we met een half jaar laten steriliseren
pi_57395915
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 15:28 schreef Viking84 het volgende:
Gaat ze daar minder van miauwen?
Ik heb het nooit zo nodig gevonden, want ze doet het maar één of twee keer per jaar en Taco is gecastreerd, dus ongelukjes zijn ook uitgesloten.

Zo, heb 'Pulp Fiction' uitgekeken. Nu ga ik één van mijn favoriete films. 'Sideways', kijken .
Daar gaat ze minder van miauwen, tenminste, ze wordt dan niet meer krols
En het heeft nog meer voordelen, het beestje heeft dan minder kans op kanker en suikerziekte en dat soort enge dingen.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 15:48:06 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57395988
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 15:43 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Daar gaat ze minder van miauwen, tenminste, ze wordt dan niet meer krols
En het heeft nog meer voordelen, het beestje heeft dan minder kans op kanker en suikerziekte en dat soort enge dingen.
Oh, is dat zo?
Dan moet ik dat toch maar even tegen Mark zeggen (het is zijn poes, dus hij mag dat gaan betalen ).
Niet meer actief op Fok!
pi_57396443
Pas op Dubbelpost uit het dieettopic:

IK HEB HET GEHAAAAAAAAAAAALD

5km in uiteindelijk 30:50

René had 29:50, dus was net een minuutje later...

En even later ook Alicia gezien ben trots op je Levi hebben we toch even gedaan zo
En toen was Octo daar met een bosje bloemen

zo lief!!!!!! Dank je wel lieverd

ik heb 't gedaan, ZO!!!!

Ja doei.
pi_57396467
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
Pas op Dubbelpost uit het dieettopic:

IK HEB HET GEHAAAAAAAAAAAALD

Gefeliciteerd MoBlo!!
pi_57396607
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
5km in uiteindelijk 30:50
Gefeliciteerd, helemaal geweldig!
pi_57396640
ik ben zo ongelofelijk trots

volgend jaar de 10km
Ja doei.
pi_57396681
Is het zo als je zo'n "wedstrijd" loopt dat je dan harder loopt dan normaal? Of word je juist afgeleid door al die mensen?
pi_57396731
ik denk dat ik m nog sneller had kunnen lopen als er geen kinderen voor mijn voeten hadden gehuppeld en mensen in het midden van de 'baan' gingen wandelen. Het was vaak net iets te smal voor al die mensen, op 't Spui werd zelfs door de meesten even gewandeld, maar ben toen aan de zijkant doorgelopen..

maar ik ben zeer tevreden met deze tijd had het niet verwacht, moet ik zeggen, dat ik zo snel zou lopen
Ja doei.
pi_57396801
Ik ga me ook maar eens inschrijven voor zo'n loop dan! Lijkt me weleens leuk!

Msschien de Dam tot Damloop? Ik ga eens kijken wanneer die is.........
pi_57397276
Het is echt een supermotivatie Wij zijn echt superenthousiast en gaan voor de 10 volgend jaar

En ik ga proberen om de Zeven Heuvelenloop (15km) te redden in november dit jaar Hoop dat ik 't als recreant ga redden om die te lopen
Ja doei.
pi_57398049
Kheb ook veel gelopen in de stad .. op zoek naar paaseitjes om mee te kunnen rekenen. Nog best een opgave als je egale kleuren wilt. Nu heb ik egale kleuren met glitters en veertjes enzo. Ben net niet gek genoeg om zelf te gaan verven dus dan maar zo.
pi_57398395
Vandaag overdag hele dag buikpijn en misselijk ... stress ... dus na mijn ontbijt (en zak drop) niets meer gegeten, tot daarnet: avondeten . Was pistoletje gezond (kaas, ham, komkommer, tomaat), 3 gehad en toen zat ik alweer vol. Was ik toch wel aan toe. Toetje lekker bakje 3 chocoladesijs .

Maar mijn buik borrelt nog steeds .
  zaterdag 15 maart 2008 @ 18:41:25 #169
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57398795
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
Het is echt een supermotivatie Wij zijn echt superenthousiast en gaan voor de 10 volgend jaar

En ik ga proberen om de Zeven Heuvelenloop (15km) te redden in november dit jaar Hoop dat ik 't als recreant ga redden om die te lopen
Pas maar op dat je niet te overmoedig bent geraakt, 10 a 15 km kan behoorlijk vies tegenvallen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_57398843
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 18:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Pas maar op dat je niet te overmoedig bent geraakt, 10 a 15 km kan behoorlijk vies tegenvallen.
Het is pas in november hoor! Dat lukt haar wel. Het enige wat je niet moet onderschatten zijn heuvels Het is echt F**king vermoeiend om iedere keer weer zo'n heuvel te nemen! Daar moet je wel op trainen.
pi_57399107
Goedenavond

Wat een namen Al zijn bij mij mijn namen wel officieel gewijzigd, toen ik 1,5 was. Ik ben namelijk geadopteerd. Mijn voornamen heb ik wel gehouden, alleen is er Kim voorgezet (Ewelina is mijn 2e naam). Achternaam is wel gewijzigd, maar staat nog steeds in de systemen van de overheid. Ik ontvang bijvoorbeeld nog steeds huurtoeslag en zorgtoeslag onder de naam Bilawska...
pi_57399586
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 18:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Het is pas in november hoor! Dat lukt haar wel. Het enige wat je niet moet onderschatten zijn heuvels Het is echt F**king vermoeiend om iedere keer weer zo'n heuvel te nemen! Daar moet je wel op trainen.
Heuveltraining ... daar had ik zo'n ongelooflijke hekel aan: je loopt maar een klein stukkie, moet kleine stapjes nemen en het is zo ongelooflijk vermoeiend. Wel goed voor je bovenbeenspieren enzo, werd er een stuk sneller van op platte stukken .
  zaterdag 15 maart 2008 @ 19:55:18 #173
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57400186
quote:

[..]

Van 5 naar 10 vond ik veel makkelijker dan van 0 naar 5. Uiteindelijk was 'mijn' wedstrijd 11 km en toen was ik zeker niet op. Met wat extra training was 15 ook best te doen. De heuvels lijken me wel erg lastig. Ik vond 1 keer de Erasmusbrug wel genoeg.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_57400301
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 16:39 schreef conleche het volgende:
Ik ga me ook maar eens inschrijven voor zo'n loop dan! Lijkt me weleens leuk!

Msschien de Dam tot Damloop? Ik ga eens kijken wanneer die is.........
Zoals het er nu naar uitziet kan je mijn deelnemerskaart voor de Cascaderun wel overnemen (dat is 5 mijl = 8 km).

MoBlo Hartstikke goed, tof, te gek!!
pi_57401585
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 20:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zoals het er nu naar uitziet kan je mijn deelnemerskaart voor de Cascaderun wel overnemen (dat is 5 mijl = 8 km).

MoBlo Hartstikke goed, tof, te gek!!
Ben je nog steeds geblesseerd?
pi_57402372
Ja, ik heb gisteren op de loopband gelopen in de sportschool En nu doet het weer pijn Ik heb denk ik toch zéker 6 minuten hard gelopen. *zucht*
pi_57402473
Dat lijkt me zwaar irritant! Dat je wel verder wílt, maar je lijf het niet toelaat!
pi_57402491
Moblo, wat goed! moet ook echt weer beginnen, maar nu doet mn been zeer. Heb papaya en passievrucht gehaald! Nog nooit vers op, maar het is erg lekker. Marktfruit ziet er minder perfect uit dan van de super, maar het is niet echt verantwoorder zeker? En ik heb nieuwe kleding, w.o. zo'n bepaalde smalle broek! Maar ik heb 't kaartje nog eraan... Lijkt wel slanker dan een te grote broek.
pi_57402694
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 21:38 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Moblo, wat goed! moet ook echt weer beginnen, maar nu doet mn been zeer. Heb papaya en passievrucht gehaald! Nog nooit vers op, maar het is erg lekker. Marktfruit ziet er minder perfect uit dan van de super, maar het is niet echt verantwoorder zeker? En ik heb nieuwe kleding, w.o. zo'n bepaalde smalle broek! Maar ik heb 't kaartje nog eraan... Lijkt wel slanker dan een te grote broek.
Foto?
pi_57403173
Biologie leren is toch ergens goed voor, ik weet opeens weer waarom ik Hummus (broodbeleg ofzo?) zo ongelooflijk smerig vond klinken ... deed me dus (onbewust denken) aan het biologische humus: laag dode dier- en plantenresten op de grond/bodem . Daar zal het broodbeleg vast niet naar smaken .

En alsof ze hier meeleest, heeft mijn moeder vandaag brownies gebakken. Nog niet geproefd (stonden nog in de oven), maar hoe komt ze er nou bij om nu opeens te gaan bakken? Ik heb niets gezegd ...

En jaaaaa foto's veiligheidsspeldje (ben wel benieuwd naar zo'n bepaalde broek?)
pi_57403245
Donderdag naar de fysio geweest.
20 minuten op een loopband gelopen (snelheid 9-10), maar de pijn in m'n knie kwam niet opzetten.
Paar maanden terug kwam de pijn in m'n knie al na 5 minuten.

Morgen weer voor het eerst buiten hardlopen sinds een tijdje, hoop echt zoo dat de pijn niet terugkeert
pi_57403412
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 21:37 schreef conleche het volgende:
Dat lijkt me zwaar irritant! Dat je wel verder wílt, maar je lijf het niet toelaat!
Frustratie ten top. Ik ben dus maar met RPM/Spinning begonnen om mijn conditie toch op peil te houden; dat wil namelijk wel. Ik vind het alleen niet echt...leuk. Ik loop liever hard.

Dus iedereen met een lichte blessure die zo eigenwijs is als ik: er niet mee doorlopen!!!
Duurt het alleen langer van.

Zo, bankje in elkaar geschroefd I can do klussen!
  zaterdag 15 maart 2008 @ 22:36:31 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57403650
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 22:23 schreef Isabeau het volgende:
Dus iedereen met een lichte blessure die zo eigenwijs is als ik: er niet mee doorlopen!!!
Duurt het alleen langer van.
Ik dacht juist dat je wél moest doorlopen .
Ik blijf zelf ook last houden van mijn scheenbeen.
Note to self: binnenkort even tijd maken om langs de fysio te gaan.
Niet meer actief op Fok!
pi_57403711
Op zich ligt het ook wel aan het type blessure, Viking, maar als je fysio zegt dat je maximaal 5 minuten mag hardlopen moet je er geen half uur van maken Shin splints kunnen trouwens ook chronisch worden.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 22:46:05 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57403820
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 22:39 schreef Isabeau het volgende:
Op zich ligt het ook wel aan het type blessure, Viking, maar als je fysio zegt dat je maximaal 5 minuten mag hardlopen moet je er geen half uur van maken Shin splints kunnen trouwens ook chronisch worden.
Ik weet het, daarom wil ik ook even naar de fysio.
Maar 5 minuten hardlopen, bleh zeg, dan zou ik weer praktisch opnieuw moeten beginnen met mijn schema . Ik loop straks 20 minuten en dát vind ik al kort. Maar dat zou voor iemand met een blessure al te lang zijn dus? .
Nu heb ik overigens vooral mijn tempo aangepast (loop nu ca. 8,5 km/u ipv 9 á 10) en ik experimenteer ook met looptechnieken. Tot nu toe heeft het nog niet heel veel uitgehaald, maar ik heb ook weinig consequent gelopen de laatste weken.
Niet meer actief op Fok!
pi_57404395
Ik ben wel doorgelopen met een wat pijnlijke knie en dat is nu wel over. Maar het was geen stekend iets of zo hoor, want dan zou ik er niet mee doorlopen. Wel merk ik echt dat ik ouder ben, toen ik een jaar of 16 was liep ik iedere dag hard en ik zat op turnen en op schoolgym en op paardrijden en ik had nergens last van. Maar nu moet ik echt niet iedere dag gaan lopen, moet wel telkens een dag tussen zitten. Ergens valt het toch tegen van m'n lijf. Je denkt toch altijd dat je de uitzondering op de regel zal zijn. Of denken jullie ook niet dat je ook nooit dood zal gaan?
  zaterdag 15 maart 2008 @ 23:22:26 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57404551
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 23:14 schreef conleche het volgende:
Ik ben wel doorgelopen met een wat pijnlijke knie en dat is nu wel over. Maar het was geen stekend iets of zo hoor, want dan zou ik er niet mee doorlopen. Wel merk ik echt dat ik ouder ben, toen ik een jaar of 16 was liep ik iedere dag hard en ik zat op turnen en op schoolgym en op paardrijden en ik had nergens last van. Maar nu moet ik echt niet iedere dag gaan lopen, moet wel telkens een dag tussen zitten. Ergens valt het toch tegen van m'n lijf. Je denkt toch altijd dat je de uitzondering op de regel zal zijn. Of denken jullie ook niet dat je ook nooit dood zal gaan?
Je bedoelt zeker: "Of denken jullie ook dat je nooit dood zal gaan?".
Ik merk zelf ook dat ik aftakel, maar dan vooral in intellectueel opzicht. Mijn neefje van elf snapt de nieuwe technologie sneller dan ik en mijn neefje van zes wint het van mij met Memory . Ik vind dat serieus heel erg.
Niet meer actief op Fok!
pi_57405910
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 23:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je bedoelt zeker: "Of denken jullie ook dat je nooit dood zal gaan?".
Ik merk zelf ook dat ik aftakel, maar dan vooral in intellectueel opzicht. Mijn neefje van elf snapt de nieuwe technologie sneller dan ik en mijn neefje van zes wint het van mij met Memory . Ik vind dat serieus heel erg.
Ik zei precies hetzelfde, maar wilde juist die ouder wordende geest van je even prikkelen door wat meer wel/niet achtige dingen d'r in te gooien.
  zondag 16 maart 2008 @ 00:38:56 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57406067
quote:
Op zondag 16 maart 2008 00:29 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik zei precies hetzelfde, maar wilde juist die ouder wordende geest van je even prikkelen door wat meer wel/niet achtige dingen d'r in te gooien.
Ik heb echt een gloeiende hekel aan dubbele ontkenningen .

De film die ik wilde gaan zien valt tegen dus ik ga naar bed. Dag degenen die hier nog zijn! .
Niet meer actief op Fok!
pi_57406082
quote:
Op zondag 16 maart 2008 00:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb echt een gloeiende hekel aan dubbele ontkenningen .

De film die ik wilde gaan zien valt tegen dus ik ga naar bed. Dag degenen die hier nog zijn! .
Truste
  zondag 16 maart 2008 @ 08:45:43 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57408773
Morgen .
En dan ben je om 8 uur wakker op je vrije dag . Ga straks even lekker een filmpje kijken in bed, denk ik .
Overigens heb ik over een week of twee waarschijnlijk ook weer een date . Heb deze maand allemaal deadlines, dus ik kan nu even geen gedoe aan m'n kop gebruiken, vandaar dat ik pas in april afspreek.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 16 maart 2008 @ 10:52:40 #192
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57409439
Goedemorgen

Vandaag pole fitness les inhalen

Ik was ook al om 8:15u wakker Viking Alleen ben ik wel gister om 21:00u in slaap gevallen
pi_57409666
Mijn wekker ging ook al om 8 uur, maar ik was daarvoor al wakker. Lekker onrustig geslapen, en wakker geworden met hoofdpijn .

Het raadsel van de brownies is opgelost! Er komt vandaag visite: familie die ik al meer dan een jaar niet gezien heb komt op bezoek (dit is het deel dat ik juist wél aardig vind) ... waarom nou net vandaag, vandaag was mijn leerdag. Moet ook al een verjaardag afzeggen, zou dr wel een uurtje heen kunnen gaan, maar dat vind ik wel erg kort (en geen zin om door de regen dat stuk te fietsen als ik daar na een uurtje weer weg ga ).
pi_57410301
quote:

[..]

bedankt voor de felicitatie

ik weet zelf wel wat ik aan kan en wat niet, en dat ik goed ga trainen

goedemorgen

spierpijn moe maar wel blij
Ja doei.
pi_57412821
Gister vooVoor het eerst een lekke band en helemaal zelf geplakt
Alleen jammer dat ik meteen daarna een klapband kreeg
*bikkelheid heerscht*

Oh mijn excuus om niet te sporten vandaag was: ik heb een klapband en het duurt al 15 minuten met de fietds
Oh en het excuus dat ik nog steeds niet hardloop is dat ik geen goede schoenen met demping heb nog

vrijdag nacht 5km gelopen ? duurde in iederegevaal een uur van het uitgaansplein naar waar chicolate woont die wijk helemaal naar het station en nog verder

en gedanst vrijdag.. en gedanst zaterdag

lichaamsbeweging zonder te sporten !!
pi_57413079
ga dan even langs runnersworld ofzo kunnen ze je prima adviseren over schoenen

moet je wel wat geld hebben (mijne kostten 120 euro) maar dan heb je ook wel wat goeds
Ja doei.
pi_57413155
quote:
Op zondag 16 maart 2008 14:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
............klapband en het duurt al 15 minuten met de fietds
Principessa!!
pi_57413267
ik zag in de consumentengids goede van nike staan voor 130
wat is slimmer:
zonder hardloop ervaring runnerworld in te stappen en dan de beste schoenen te halen
of eerst zorgen dat je al wat hardloop ervaring hebt op gewone gympen zonder demping en als je dan zeker weet hoe je rent of dat je het echt leuk vind die hele goeie dure schonene te halen?
pi_57413297
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:13 schreef conleche het volgende:

[..]

Principessa!!

ik vond het wel een grappige tikfout
pi_57413313
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat is slimmer:
zonder hardloop ervaring runnerworld in te stappen en dan de beste schoenen te halen
of eerst zorgen dat je al wat hardloop ervaring hebt op gewone gympen zonder demping en als je dan zeker weet hoe je rent of dat je het echt leuk vind die hele goeie dure schonene te halen?
Het eerste. Anders heb je tegen de tijd dat je goeie schoenen gaat halen verrotte enkels of knieën.
  zondag 16 maart 2008 @ 15:23:31 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57413384
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Het eerste. Anders heb je tegen de tijd dat je goeie schoenen gaat halen verrotte enkels of knieën.
Eens met Colette.
Als je op verrotte schoenen loopt, krijg je sneller last en zul je ook minder de neiging hebben om door te zetten.
Bovendien: als je dure schoenen hebt, wil je ze ook gebruiken en zul je minder snel opgeven .
Niet meer actief op Fok!
pi_57413387
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat is slimmer:
Het eerste is absoluut verstandiger, maar in de praktijk doen mensen vaak het tweede geloof ik
Wij zijn hier héél druk bezig om van onze rommelkamer een extra slaapkamer te maken en het schiet zowaar al aardig op
  zondag 16 maart 2008 @ 15:24:35 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57413404
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:23 schreef freecell het volgende:

[..]

Het eerste is absoluut verstandiger, maar in de praktijk doen mensen vaak het tweede geloof ik
Wij zijn hier héél druk bezig om van onze rommelkamer een extra slaapkamer te maken en het schiet zowaar al aardig op
Slaapkamer voor de baby?
En op zondag? Dat kan toch niet, Freecell! .
Niet meer actief op Fok!
pi_57413431
Ik heb al een vertotte enkel
iets met 3 enkelbanden gescheurt half jaar geleden + kickboks blesurres

Ik ga denk ik een sponsor zoeken voor m'n schoentjes
pi_57413499
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:23 schreef freecell het volgende:

[..]

Heb je voor- en nafoto's?

Onn-topic: Zeg es dat ik op moet houden met de Katjang nootjes
  zondag 16 maart 2008 @ 15:29:51 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57413524
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Ophouden, Conleche, of je krijgt voor straf een date met mij .
Niet meer actief op Fok!
pi_57413545
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Laat die droomnootjes varen!
pi_57413578
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Slaapkamer voor de baby?
En op zondag? Dat kan toch niet, Freecell! .
UIteindendelijk wordt het de baby-kamer ja, maar op dit moment zijn we vooral bezig om er ruimte te maken voor ons gastouderkindje dat over 2 weken al komt.

En op zondag ja, waarom zou dat nou weer niet kunnen? Op zondag ga ik niet bezig met mijn dagelijks werk, dus ik ga niet wassen en strijken of tentamens leren. Ik krummel wel gewoon wat om in huis. Ik kan moeilijk de hele dag gaan zitten breien oid

En geen voor en na foto's Daar was voor véél te erg voor
pi_57413611
Het werkt. Ik ben gestopt met de nootjes, maar alleen omdat de zak leeg is.
pi_57413628
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:34 schreef conleche het volgende:
Een hele zak gehad? Zit je dan niet stampvol misselijk te zijn nu?
pi_57413662
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:36 schreef freecell het volgende:

[..]

Een hele zak gehad? Zit je dan niet stampvol misselijk te zijn nu?
Nee het was niet de hele zak, maar ik schat wel bijna de helft. Calorietje of 500......
  zondag 16 maart 2008 @ 15:40:03 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57413708
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:34 schreef conleche het volgende:
Tsk.
Ik ken die hele katjangnootjes niet en ik denk dat ik dat ook maar liever zo houd .
Niet meer actief op Fok!
pi_57413738
Ha, ik ben er achter gekomen dat niets lekkers in huis hebben echt werkt! Ik ben blij dat ik dat zakje paaseitjes gister niet heb meegenomen om er 'af en toe één van te nemen', want anders was die nu al gesneuveld .
pi_57413766
Dit vind ik nog best leuke hardloopschoenen

pi_57413776
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee het was niet de hele zak, maar ik schat wel bijna de helft. Calorietje of 500......
Geen ijs na vanavond
pi_57413777
quote:

[..]

Geen ijs na vanavond
pi_57413789
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tsk.
Ik ken die hele katjangnootjes niet en ik denk dat ik dat ook maar liever zo houd .
Het zijn pindaatjes met een heet jasje erom heen. Ook een beetje zoetig. Erg fijn.

Ik heb niet gelunched, dus als je het zo bekijkt heb ik maar 200 cal. teveel op.

-edit- idd, geen dubbelijsje na vanavond

@PF: wat voor merk is dat?
pi_57413807
quote:

[..]

Wat had je met de andere helft gedaan .

Citroenroomyoghurt is veel te zoet. Maar 2 scheppen bij een bakje magere kwark is heerlijk ! (en nu hoef ik ook geen zoetstof te gebruiken, winwin situatie ofzo)
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ophouden, Conleche, of je krijgt voor straf een date met mij .
Ben jij zo erg/saai dan?
  zondag 16 maart 2008 @ 15:45:27 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57413816
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:43 schreef conleche het volgende:

[..]

Het zijn pindaatjes met een heet jasje erom heen. Ook een beetje zoetig. Erg fijn.

Ik heb niet gelunched, dus als je het zo bekijkt heb ik maar 200 cal. teveel op.
Oh, in dat geval...
Ik heb alleen een pakje sultana's op als ontbijt en brood met een gebakken ei als lunch, dus ik kan ook nog wel even een zak chips open trekken (als ik die in huis had dan).
Tering, ik krijg wel honger van dat gepraat over eten. Ik ga eens even een banaan scoren en dan achter mijn laptop vandaan. Kamer moet nog opgeruimd worden en ik ga straks 'About Schmidt' kijken .
Niet meer actief op Fok!
pi_57413852
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:44 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wat had je met de andere helft gedaan .
Die was al eerder, wat meer gefaseerd, opgegaan.
pi_57413872
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dit vind ik nog best leuke hardloopschoenen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nadeel van hardloopschoenen is vaak dat de leukste schoenen nou net vaak degenen zijn die níet goed bij je voet passen (ik heb oerlelijke schoenen gehad, maar ze waren wel goed voor mijn enkels!). Dus ik zou nog niet teveel rondkijken, maar gewoon de winkel binnenlopen. De Run2Day helpt je heel erg goed, daar heb ik mijn (mooie, 2e keer had ik wel mooie) schoenen vandaan . Daar hebben ze ook een loopfilmpje gemaakt: ze zien aan het filmpje wel wat je enkels/knieen nodig hebben, of er uberhaupt een correctie nodig is.

(het was denk ik ongeveer 4 km ... van mijn wijk naar school is namelijk maar 6, en centrum is op ongeveer de helft, maar jij liep nog een stukkie verder . Waarom de bus niet gepakt eigenlijk?)
  zondag 16 maart 2008 @ 15:50:08 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57413894
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:44 schreef Chicolate het volgende:
Ben jij zo erg/saai dan?
Nee hoor, ik wilde even zien of mevrouw Conleche een gevat antwoord had, maar ze is kennelijk niet zo creatief vandaag .

Nu ben ik echt weg. Tot later .
Niet meer actief op Fok!
pi_57413997
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:48 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nadeel van hardloopschoenen is vaak dat de leukste schoenen nou net vaak degenen zijn die níet goed bij je voet passen (ik heb oerlelijke schoenen gehad, maar ze waren wel goed voor mijn enkels!). Dus ik zou nog niet teveel rondkijken, maar gewoon de winkel binnenlopen. De Run2Day helpt je heel erg goed, daar heb ik mijn (mooie, 2e keer had ik wel mooie) schoenen vandaan . Daar hebben ze ook een loopfilmpje gemaakt: ze zien aan het filmpje wel wat je enkels/knieen nodig hebben, of er uberhaupt een correctie nodig is.

(het was denk ik ongeveer 4 km ... van mijn wijk naar school is namelijk maar 6, en centrum is op ongeveer de helft, maar jij liep nog een stukkie verder . Waarom de bus niet gepakt eigenlijk?)
Hij zei dat ie dichtbij woonde en volgens mij gaat de nachtbus daar niet langs
Het merk is Karhu

M'n fysio zei trouwens dat m'n enkels/knieën gewoon butiengewoon goed er uit zagen tijdens t rennen
denk niet dat ik correctie nodig heb dan
pi_57414010
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee hoor, ik wilde even zien of mevrouw Conleche een gevat antwoord had, maar ze is kennelijk niet zo creatief vandaag .

Nu ben ik echt weg. Tot later .

Ik had al iets getypt, maar weer weggehaald, wegens te onaardig.

Iets over dat ik niet van meissies hield en zo
  zondag 16 maart 2008 @ 16:17:54 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57414503
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:55 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik had al iets getypt, maar weer weggehaald, wegens te onaardig.

Iets over dat ik niet van meissies hield en zo
weet ik toch .
Niet meer actief op Fok!
pi_57414586
Hmmm, tot nu toe doe ik vandaag nog redelijk. Ontbijt met knackerbröt. Tussendoor thee en een koekje (4 tieners van onze kerk hadden voor de hele gemeente koekjes gebakken. Kan je ze ook niet mee laten zitten natuurlijk ) Luch 2 pistoletjes met 30+ kaas en mosterd. Zonet tussendoor 3 mokken thee.
Vanavond weet ik nog niet. Of een heel verantwoord soepje, of paste, of heel onverantwoord frietjes (dat laatste spreekt me ook wel aan )
pi_57415029
Ik ga morgen lekker voor 10 daagjes naar Frankrijk en daar heb ik best zin in (het is daar nu zo'n 15 graden en zonnig, dus dat is allicht beter dan hier, waar ik de hele dag al loop te verkleumen van de kou.

Neem m'n hardloopschoenen mee en ga daar langs het strand rennen denk ik, heb ik nog nooit gedaan en zal wel zwaar zijn door de rulheid.

Ik weet ook nog niet wat ik eet vanavond. Ik denk iets lichts als een stukje vlees met een boel groenten.
pi_57416596
ik heb net geslapen.. en zou zo weer kunnen gaan

vandaag nog nie veel op (twee mini pistoletjes kaas en 3 mokken thee) maargoed.. als je slaapt kan je niet veel eten

zodadelijk maar eens de kipkluifjes goed ontdooien en in de oven flikkeren en dan gaat René patatjes halen lekkel!

enneh, ja ik heb eerst op sportschoenen hardgelopen en toen ik doorhad dat ik hiermee door wilde aan pas goede schoenen gekocht, want wilde geen geld weggooien aan dure schoenen als ik ze vervolgens nooit meer zou gebruiken maar het eerste is verstandiger
Ja doei.
pi_57416706
quote:
[b]Op zondag 16 maart 2008 16:35 schreef conleche het volgende:[/b

Neem m'n hardloopschoenen mee en ga daar langs het strand rennen denk ik, heb ik nog nooit gedaan en zal wel zwaar zijn door de rulheid.
Dat is inderdaad erg zwaar. Als je dichter bij de zee gaat lopen, daar waar het zand nat is, dan wil het wel.
pi_57418018
Ik zou vanavond gaan koken voor de club van de kerk. Zou ja ... afgesproken om kwart over 6 naar de kerk te komen, knakworsten opwarmen en bolletjes snijden (kookmaatje wilde geen echt gerecht maken en vond dit lekkerder) ... kom ik er net achter dat mijn klok opeens een uur achterloopt. Sinds wanneer spelen klokken zo ongelooflijk vals! Het eten is nu waarschijnlijk al op. Stomme klok .

Ergens is dit stiekem ook wel grappig ... ik heb geen zin om door de regen de fietsen en spontaan loopt mijn klok achter .
pi_57418055
jaja, je had gewoon geen zin in knakworsten

hier zijn de kippenvleugeltjes bijna klaar, en komt René zo terug met patat als het goed is

honger!!!
Ja doei.
pi_57418096
Ik zou sowieso niet mee-eten . Ik zou alleen komen om het klaar te maken, heb thuis al avondeten gehad ... maar vond het lullig om het haar alleen te laten doen. Nu dus alsnog, door mijn corrupte klok .
pi_57418111
Verjaardag gehad, ik dnek dat ik ongemerkt wel wat heb binnengekregen ... was vrij laat uit bed, dus nam als ontbijt appelkruimel taart, mn moeder zegt moet je niet eerst een broodje? Nee, dan komt die taart erna, zo scheelt het weer calorieen
Magoed, afgesloten met een bord nasi en nu wachten tot vriendlief op msn komt, terug van vakantie ...
  zondag 16 maart 2008 @ 19:35:57 #234
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57418353
Vandaag weer lekker gesport, daarna nog gezocht naar een galajurk. Wel een mooie aangepast in de Peek & Cloppenburg, maar ik snap die maatvoering niet. Maat 42 zat goed Althans, daar konden m'n borsten in.

Godverdomme, de laatste keer dat ik een galajurk kocht zat maat 44 goed en toen woog ik 72 kg ipv 60
pi_57419160
quote:
Op zondag 16 maart 2008 19:35 schreef Ewelina het volgende:
Vandaag weer lekker gesport, daarna nog gezocht naar een galajurk. Wel een mooie aangepast in de Peek & Cloppenburg, maar ik snap die maatvoering niet. Maat 42 zat goed Althans, daar konden m'n borsten in.

Godverdomme, de laatste keer dat ik een galajurk kocht zat maat 44 goed en toen woog ik 72 kg ipv 60
Tja, op maten moet je niet vertrouwen. Ik ben van 86 naar 72 gegaan, dus 14 kilo lichter, en het scheelt maar 1 maat (42 ipv 44)
pi_57419234
watzijzei

al zit de galajurk die ik vorig jaar kocht nu wel een stuk beter volgende week (26ste) gala
Ja doei.
  zondag 16 maart 2008 @ 20:33:08 #237
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57419436
Dat weet ik ook wel

Het enige wat ik er minder aan vind... ik wil graag een jurk met een open rug, maar in die maat voeren ze die meestal niet, 'omdat dikke(re) dames dat toch niet aanwillen of omdat dat zogenaamd niet zou staan'

Nou, ik ben toevallig niet dik of stevig ofzo, en een open rug staat toch echt prima.

@Alcarin... dat is het mooie... van de rest van de kleding ben ik namelijk wel van maat 42/40 naar 36 gegaan.
pi_57420194
Conleche! Ik heb voor het eerst met mijn chipje gelopen Haske leuk, zo eens kijken of ik wat grafiekjes eruit kan toveren!
Ik moet m nog wel calibreren, merkte ik. Hij gaf 5,88 km aan, terwijl mapmyrun 5,14 zei... En die laatste is natuurlijk nauwkeuriger. Scheelde dat bij jou ook zoveel, of heb je m meteen gecalibreerd?
pi_57421047
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:13 schreef ColdFeet het volgende:
Conleche! Ik heb voor het eerst met mijn chipje gelopen Haske leuk, zo eens kijken of ik wat grafiekjes eruit kan toveren!
Ik moet m nog wel calibreren, merkte ik. Hij gaf 5,88 km aan, terwijl mapmyrun 5,14 zei... En die laatste is natuurlijk nauwkeuriger. Scheelde dat bij jou ook zoveel, of heb je m meteen gecalibreerd?
Ik gebruikte eigenlijk mapmyrun bijna nooit omdat ik vaak door het bos of park liep en dat was daar niet opaangegeven. Ik weet niet wat je bedoelt met calibreren tho, heb wel pas na een tijdje m'n gewicht en zo ingevoerd, zodat hij ook de calorieen meet, want dat deed ie daarvoor niet. Wacht ik pak 'm d'r eens bij, kijken of ik wat kan vinden over calibratie....
pi_57421125
Volgens mij is het zo dat als je wat kleiner bent, dat ie dan een grotere afstand aangeeft dan je daadwerkelijk loopt (ik liep 0,5 km/u harder volgens de chip dan volgens mapmyrun).
Ik duik straks ook nog even het boekje in.
Mijn gewicht staat er ook in. Joy. Ik ben dol op weten hoeveel calorieen je hebt verbruikt, zo van 'nu is mijn lunch eraf, de rest is extra'. Hou mezelf graag een beetje voor de gek
pi_57421150
Ahum, "niet gekalibreerd" staat er, zowel bij lopen als rennen. Zou dat veel schelen? En altijd ten nadele? O,o, misschien loop ik wel helemaal niet zo ver en hard als ik dacht.

*conleche schiet in een lichte paniek
Lees toch eens een gebruiksaanwijzing, mens

-edit-uh dat laatste was dus voor mij bedoeld he, dat je niet denkt dat ik je uit loop te schelden
pi_57421186
Ik ben ook weer thuis
Erg leuk weekend gehad bij mijn vriendje
Alleen niet erg gezond......
pi_57421241
Ik ben even rennen
pi_57421470
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:06 schreef conleche het volgende:
Ik ben even rennen
Ik moet soms wel eens heel hard om je lachen

Afijn, je kunt ook weer niet 100% blindvaren op mapmyrun, natuurlijk. De waarheid ligt vast een beetje in het midden!
(Die chip is gewoon een veredelde stappenteller, dat wel. Geen GPS-device ofzo )
pi_57421672
Ik ben terug en ben nu gekalibreerd. Weet ik nu nog niks natuurlijk, want ik ging het even uittesten daarna, over 500 meter, maar was zo bang dat ik nu ineens heel langzaam zou lopen dat ik er per ongeluk een soort sprint van heb gemaakt (m'n gemiddelde tijd was ineens 4:49 ipv 5:30 )

Nou ja de volgende keer weten we meer....
pi_57421772
Muts! Nah, het valt vast mee.
pi_57421827
over welke chip hebben jullie het nu?
Ja doei.
pi_57421925
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
over welke chip hebben jullie het nu?
Dat Nike-iPodding.
Leuk speeltje

Conleche, misschien scheelt het ook nog dat ik m in zo'n clipding op m'n veter heb zitten (dat ziet er trouwens echt heel erg niet uit ) en bij jou zit ie in je zool.
pi_57421934
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:30 schreef ColdFeet het volgende:
Muts! Nah, het valt vast mee.
Ach ja, dat zal ook wel!
Ben je al naar de nike site gegaan? Zo grappig al die harloopsessies, die je nu gaat verzamelen en als je weer eens een record verbreekt dat je dan door deze of gene gefeliciteerd wordt! (Lance Armstrong al gehad en Tiger Woods en nog een paar die ik niet kende)
pi_57421971
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat Nike-iPodding.
Leuk speeltje

Conleche, misschien scheelt het ook nog dat ik m in zo'n clipding op m'n veter heb zitten (dat ziet er trouwens echt heel erg niet uit ) en bij jou zit ie in je zool.
Zittie dan wel vast? (ik zie nu heen en weer zwiepend chipie voor me, maar dat zal toch niet?)

O ja, de eerste kalibratie die ik deed was gewoon wandelen en eigenlijk is dat heel fijn zo 's avonds! Dus wel je sportschoenen aan en dan flink doorstappen, dat ga ik misschien wel vaker doen, beetje etages etalages kijken
pi_57422044
Haha, mag ik vantevoren kiezen wie ik wil, Conleche? Golf interesseert me geen flikker, doe mij maar rugby

Je kunt ook ergens je snelheidsverloop gedurende de run checken, toch? Ik ben wel benieuwd; volgens mij heb ik het eerste interval echt goed hard gelopen en het laatste angstwekkend langzaam, want toen liep ik uit de beschutting met wind tegen, hijg.
pi_57422069
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat Nike-iPodding.
Leuk speeltje

Speeltjes

Heb alleen geen Ipod.. dus ik denk dat 't daar ophoudt

Loop jij eigenlijk met een Ipod? en Conleche dus ook?

Ik heb zelf een inie-mini-mp3spelertje wat dus geen drol weegt en om mijn nek kan. Zo'n Ipod lijkt me best zwaar, of valt dat wel mee? Zit er aan te denken om zo'n ding aan te schaffen (nano ofzo?) omdat ik wel eens wat meer mp3's op wil kunnen slaan.

Krijg overigens misschien wel een hartslagmeter-horloge-met-band-enzo van mijn ouders voor mijn verjaardag over 3 weken Dat vond ik een goed idee van mijn moeder
Ja doei.
pi_57422087
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:38 schreef conleche het volgende:

[..]

Zittie dan wel vast? (ik zie nu heen en weer zwiepend chipie voor me, maar dat zal toch niet?)

O ja, de eerste kalibratie die ik deed was gewoon wandelen en eigenlijk is dat heel fijn zo 's avonds! Dus wel je sportschoenen aan en dan flink doorstappen, dat ga ik misschien wel vaker doen, beetje etages kijken
Nee, hij is wel stevig. Ik zal er eens een foto van maken. Het ziet er een beetje jaren-'80-kleine-meisjes-frutsels-aan-je-veters uit
pi_57422168
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:40 schreef ColdFeet het volgende:
Haha, mag ik vantevoren kiezen wie ik wil, Conleche? Golf interesseert me geen flikker, doe mij maar rugby

Je kunt ook ergens je snelheidsverloop gedurende de run checken, toch? Ik ben wel benieuwd; volgens mij heb ik het eerste interval echt goed hard gelopen en het laatste angstwekkend langzaam, want toen liep ik uit de beschutting met wind tegen, hijg.
Ja, als je op de site op je run klikt zie je toch die rondjes staan? Als je daar dan met je muis over beweegt dan staat er hoe hard je op dat moment liep. Ik zal zo eens een sreenshot posten

En MoBlo, de iPod nano is echt heel licht en klein.
pi_57422221
k

Moet vandeweek toch weer even langs de media-markt, dus zal even kijken wat die dingen moeten kosten zo tegenwoordig
Ja doei.
pi_57422317
Meizu M6 is veel mooier (en goedkoper, 89 euro voor 4 gb) dan de ipod nano , betere software sowieso en groter scherm ... alleen die werkt weer niet met die Nikechip .

Ik ga slapen, dit gaat de enige avond zijn dat ik relaxt kan slapen komende week Trusten allemaal!
pi_57422382
@MB, de nieuwe vierkant-achtige nano is niet erg zwaar. Ik stop m in het kontzakje van mijn broek, daar blijft ie -wegens stevig bilvolume - prima zitten. En dan haal ik het snoertje door mijn trui/jack.

Kijk 's Conleche: mijn niet te charmante Saucony's met clipje. Het is een heel stevig systeem, je moet een pinnetje loswrikken om de chip eruit te kunnen halen.

Mr CF had trouwens al een grafiek op z'n scherm, dat ging idd vrij makkelijk. Grappig: de eerste lap ging ik echt behoorlijk hard, de tweede medium en de derde traag. Maar dat had dus vooral met de route te maken
pi_57422436
nu wil ik ook een nano met hardloop ding etc
pi_57422474
Chicolate, egnie
Het grote schermpje en de 'landscape'-layout zijn wel leuk, maar die knop is echt vet lelijk, en die vind ik nou juist zo mooi bij de nano
pi_57422585
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nu wil ik ook een nano met hardloop ding etc
eerst maar's beginnen met hardlopen eh?
Ja doei.
pi_57422599

Ik vind het idd zo grappig om te zien dat je zo na 3 km inkakt en dan weer een opleving krijgt! (vaak ligt het ook aan de tegenwind of heuveltjes, of stoplichten, die zijn ook echt irritant.)

Het ziet er idd toch vrij stevig uit die veter clip! De nano 4GB is 149 euro en die van 8 gb is 199 euro. (tenminste een paar maanden geleden, toen ik 'm kocht, misschien zijn ze wel in prijs gedaald nu!)
pi_57422622
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
@MB, de nieuwe vierkant-achtige nano is niet erg zwaar. Ik stop m in het kontzakje van mijn broek, daar blijft ie -wegens stevig bilvolume - prima zitten. En dan haal ik het snoertje door mijn trui/jack.

Kijk 's Conleche: mijn niet te charmante Saucony's met clipje. Het is een heel stevig systeem, je moet een pinnetje loswrikken om de chip eruit te kunnen halen.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mr CF had trouwens al een grafiek op z'n scherm, dat ging idd vrij makkelijk. Grappig: de eerste lap ging ik echt behoorlijk hard, de tweede medium en de derde traag. Maar dat had dus vooral met de route te maken
Tsjeck, zal 's even gaan informeren. Zoals ik in het Dieettopic al zei ga ik in ieder geval ook een ChampionChip kopen voor tijdsregistratie bij evenementen. Maar zo zijn er ook hardloopbanen (bijvoorbeeld hier in Nijmegen) waar de ChampionChip werkt waar je dus gewoon (ook zonder evenement) kunt meten hoe je het doet

Ik heb ook Saucony's overigens, erg tevreden over
Ja doei.
pi_57422950
MB, ik ken de championchip niet, voorlopig is dit prima, ik heb (nog) geen aspiraties in de richting van evenementen

En ik vind de Nano zo tof. Vooral omdat ie zo ontzettend mooi is
pi_57423042
Evenementen zijn voor mij wel een flinke motivatie om door te blijven trainen heb ik gemerkt.

CPC was een toffe afsluiting van Evy 1, en volgend jaar CPC 10km doen is alweer een mooie uitdaging, al ga ik wel proberen de Zeven Heuvelenloop te doen. Heb nog 8 maanden hiervoor om te trainen...

Hoef geen wedstrijden te lopen, weet toch wel dat ik nooit de 5km in 14 minuten zal lopen ofzo, máár, vind het wel leuk om vaantjes/medailles/oorkondes/whatever ze ook geven te sparen
Ja doei.
pi_57423148
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
MB, ik ken de championchip niet, voorlopig is dit prima, ik heb (nog) geen aspiraties in de richting van evenementen

Ik heb een zwarte en jij?
pi_57423197
Ik een blauwe. En zo'n hard plastic transparant hoesje.

Ik voel me altijd zo fijn uniek als ik, omringd door jengel- en niggamuziek in de tram, ontzettend diepzinnige muziek luister op mijn podje
pi_57423511
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:22 schreef ColdFeet het volgende:

Ik voel me altijd zo fijn uniek als ik, omringd door jengel- en niggamuziek in de tram, ontzettend diepzinnige muziek luister op mijn podje
Welke muziek moet ik me daar dan bij voorstellen?
pi_57423672
Ach, dat maakt niet zoveel uit... Of het nou Monteverdi's Orfeo is, of de Kreisleriana of gewoon Billie Holiday... Ik weet zeker dat niemand anders het luistert.
pi_57426049
Goedemorgen allemaal
pi_57426323
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:22 schreef ColdFeet het volgende:

behalve dan als je met -uh, uh, sexy, uh *kreun* - Evy loopt
Ja doei.
pi_57426364
Ontbijt: Griekse yoghurt met honing

Deze week beetje raar ritme dus vraag me af of ik veel kan sporten maar sowieso 1 uur dansen en 1 uur fitness (wat waarschijnlijk wel meer zal worden)
pi_57426534
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:13 schreef ColdFeet het volgende:

overigens: www.championchip.nl

info ed.
Ja doei.
  maandag 17 maart 2008 @ 09:21:49 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57426696
Zo, ik ben weer zo fris als een hoentje.
Ik was gisteravond zo stom om vier glazen Malibu te drinken. Na het vierde glas tolde de hele kamer en ik lag dus al om 21:30 op bed .
Note to self: niet meer doen!
Even lezen en eventueel reageren op wat jullie allemaal gezegd hebben, dan ga ik douchen en dan met statistiek bezig. Jeej .
Niet meer actief op Fok!
pi_57426707
Overigens, voor de mensen die wel eens kaas-fonduen, dat ga ik vanavond doen, en ik vroeg me af of er een strategie is om het zo 'gezond' mogelijk te houden?

wil geen spelbreker zijn vanavond, en wel genieten, maar het moet ook niet té worden...
Ben wel erg benieuwd.. ben dol op kaas dus kaasfondue moet wel goed zijn denk ik dan

Ik reageer wrsch niet meer, maar lees de tips wél op de mobiel (kan helaas nog niet posten door een foutje in de software )

fijne dag allen die dit nog lezen
Ja doei.
pi_57426720
quote:
Op maandag 17 maart 2008 09:21 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben weer zo fris als een hoentje.
hihi, ik las hoertje

(nofi, ik las het alleen )
Ja doei.
  maandag 17 maart 2008 @ 09:29:14 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57426805
quote:
Op maandag 17 maart 2008 09:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hihi, ik las hoertje

(nofi, ik las het alleen )
Tsk .

Nog even iets zeggen over hardloopchipjes. Mark heeft ook zo'n ding aan zijn schoen. Blijft ook prima zitten. Hij heeft er alleen één icm een hartslagmeter, dus dat is eventueel ook nog een optie.
Ben je ws wel meer kwijt dan wanneer je een nano en een Nikechipje koopt, maar als je niet met muziek loopt, waarom zou je dan een nano kopen? .

Nu douchen. Koud!
Niet meer actief op Fok!
pi_57426980
Jaaa goeiemorgen . Ik ben opgestaan zónder hoofdpijn, er zit iets positiefs in deze dag ... net ontbeten met een bakje kwark/citroenroomyoghurt/muesli, dat er zo heerlijk uitzag (en smaakte) dat ik er een foto van gemaakt had als ik niet te lui was om mijn camera te pakken! Nu snel aankleden en laatste dingen leren voor straks, scheikunde toets, alle stof van de afgelopen 3 jaar, moet te doen zijn .
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:56 schreef ColdFeet het volgende:
Chicolate, egnie
Het grote schermpje en de 'landscape'-layout zijn wel leuk, maar die knop is echt vet lelijk, en die vind ik nou juist zo mooi bij de nano
Egwel . Kwestie van smaak denk ik. Ik vind de Ipod Nano er juist niet mooi uitzien. Die nieuwe ziet er een beetje opgepropt uit op een of andere manier ... en ik hou van originele dingetjes die bijna niemand anders heeft (wat ook meespeelde bij mij: iedereen die ik ken met Ipod heeft wel eens problemen gehad met software na een jaar of 2). Maar als jij er blij mee bent: helemaal prima . De Nano doet het tenminste met die Nikechip, Meizu volgens mij niet ...

(maar je kan niet ontkennen dat de Meizu veel goedkoper is, dat heeft niets met smaak te maken )
pi_57427425
Over kaasfondue: helemaal in de top 10 van de gezondste voeding allertijden zal het wel niet geraken (zout! Vet!) Maar als je er stukjes groenten in doopt ipv brood, dan is het al een stuk gezonder en (ik vind) ook lekkerder. Bloemkool roosjes, stukjes wortel, paprika. etc. Het was toch bij andere mensen thuis? Dan kan je misschien wel beter zelf een tupperwaredoos meenemen met die groenten erin, beetje lastig voor ze anders.
pi_57427658
Goedemorgen!

Gisteren vroeg had ik het goede voornemen te gaan hardlopen. Tot ik naar buiten keek en dacht 'laat maar' (alweer). Uiteindelijk was het toch geen slechte dag en niet zo veel gegeten, wel een heerlijk toetje met mango, papaya en passievrucht Zo was het toch nog een beetje zomers
Ohja en foto's ben ik momenteel niet echt in de gelegenheid, maar heb wel positieve reacties, dus ik zal het (zo een smalle broek) wel kunnen hebben iig. Heb wel gemerkt dat m'n mooie pumps net wat te klein zijn voor een behoorlijk stuk lopen dus nu ben ik blij dat ik zit.
Nu ik dit zo lees over die chippies vind ik het weer jammer dat ik een mini heb, want anders had ik zo'n dingetje al lang aangeschaft, maar nu vind ik het toch wel wat om een nieuwe speler te kopen om zo'n chip te kunnen gebruiken, terwijl m'n oude nog werkt.
pi_57428128
quote:
Op maandag 17 maart 2008 10:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!

Gisteren vroeg had ik het goede voornemen te gaan hardlopen. Tot ik naar buiten keek en dacht 'laat maar' (alweer). Uiteindelijk was het toch geen slechte dag en niet zo veel gegeten, wel een heerlijk toetje met mango, papaya en passievrucht Zo was het toch nog een beetje zomers
Ohja en foto's ben ik momenteel niet echt in de gelegenheid, maar heb wel positieve reacties, dus ik zal het (zo een smalle broek) wel kunnen hebben iig. Heb wel gemerkt dat m'n mooie pumps net wat te klein zijn voor een behoorlijk stuk lopen dus nu ben ik blij dat ik zit.
Nu ik dit zo lees over die chippies vind ik het weer jammer dat ik een mini heb, want anders had ik zo'n dingetje al lang aangeschaft, maar nu vind ik het toch wel wat om een nieuwe speler te kopen om zo'n chip te kunnen gebruiken, terwijl m'n oude nog werkt.
Ik had eerst een 80 GB classic. Die heb ik toen aan meneer gegeven en toen kreeg ik deze. (voor hem ook een goeie deal). Misschien kan je ook zoiets verzinnen: je oude cadeau doen aan iemand en dan zelf een nieuwe!
pi_57428619
ik heb een 20GB third gen

oldskool

pi_57428661
quote:
Op maandag 17 maart 2008 11:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik had eerst een 80 GB classic. Die heb ik toen aan meneer gegeven en toen kreeg ik deze. (voor hem ook een goeie deal). Misschien kan je ook zoiets verzinnen: je oude cadeau doen aan iemand en dan zelf een nieuwe!
Dat is niet zo'n goede ruil, een 4gig mini met een vrij slechte batterij tegenover een met hetzelfde geheugen maar dan kleiner, meer geheugen, langere gebruiksduur en meer functies (als kleurenschermpje, chipmogelijkheid ed).
Ik wacht tot deze dood gaat (hij gaf al een keer zoiets aan, maar toen heb ik 'm gelukkig nog kunnen reanimeren) en spaar ondertussen wel ofzo

De zon schijnt hier!!
pi_57428675
Nou succes met wachten.. Ik heb mijne al vanaf begin 2004 oid !
pi_57428790
MP3spelers hebben de gewoonte kapot te gaan wanneer ze dat vooral níet moeten doen ... als je geld net op is en je nog 2 weken moet wachten voor nieuw ... als er een tijd met veel wachten (en dus muziek luisteren) aankomt ... als de nieuwe niet meer op voorraad is ... dat soort momenten .

(mijne ging dood tijdens een resetpoging, omdat ie liep te rotzooien met steeds uitgaan ... toen mijn geld net even op was, ik geen tijd had om een nieuwe te kopen en ik wel heel graag muziek wilde luisteren. Ben 2 weken chagarijnig geweest )

Tralala zometeen lunchen en dan naar school ... helemaal geen trek in eten ... maar tijdens toets honger krijgen is nog onpractischer, denk ik zo ... en brood met aardbei is gewoon:
pi_57429247
quote:
Op maandag 17 maart 2008 10:17 schreef conleche het volgende:
Over kaasfondue: helemaal in de top 10 van de gezondste voeding allertijden zal het wel niet geraken (zout! Vet!) Maar als je er stukjes groenten in doopt ipv brood, dan is het al een stuk gezonder en (ik vind) ook lekkerder. Bloemkool roosjes, stukjes wortel, paprika. etc. Het was toch bij andere mensen thuis? Dan kan je misschien wel beter zelf een tupperwaredoos meenemen met die groenten erin, beetje lastig voor ze anders.
tóch nog even reageren

We gaan wel bij andere fonduen, maar de pan is van ons, én ik ga samen met de gastheer boodschappen doen. Heb net even gesmsed of er ook groente geplanned was, en er stond al op het lijstje:

kerstomaatjes
champignons
broccoli
worteltjes
bloemkool
paprika
komkommer

dus gaat helemaal goed komen dénk ik
Ik loop het er morgen wel weer af, dan ga ik Evy 2 les 2 lopen
Ja doei.
pi_57429953
Goeiemiddag

Zo, ik ben er weer na een weekendje niet online geweest te zijn. Zaterdag naar Xanten geweest, was erg leuk en interessant, al heb ik nog wel last van mn knieen en bovenbenen van al het lopen Gisteren gewoon rustig dagje gehad, beetje tv gekeken en de was en de afwas gedaan enzo. In Duitsland uit eten geweest, wienerschnitzel gehad met patat en salade. En gisteren zouden we een boemboe eten, maar toen bleek dat die 60-90 minuten moest sudderen ( had Peter niet op gelet) en daar hadden we geen zin in, dus toen maar pizza gegeten. Vanavond dus maar een beetje gezond eten, weet alleen nog niet wat.
pi_57430007
quote:
Op maandag 17 maart 2008 08:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

behalve dan als je met -uh, uh, sexy, uh *kreun* - Evy loopt
Dat is dan ook ECHT niet mijn soort muziek

Voor dat kaasfondue-verhaal: geniet er gewoon van en vreet niet door totdat je propvol zit, maar hou op als je genoeg hebt en knabbel dan nog wat groenvoer weg
Ik doe het ook weleens, en ik vind het echt heerlijk. Mijn tip: stukjes peer en halve walnoten erin dopen en geroosterde sjalotten
pi_57430058
peer met walnoten klinkt ook wel erg lekker..

en die sjalotten gaan niet werken gastvrouw is allergisch voor ui-knoflook-etc. dus dat mijden we dit keer maar.. voor de volgende keer zal ik het onthouden, want het klinkt erg jummie
Ja doei.
pi_57430184
Bleekselderij is ook lekker met kaas. en ook fijn om erna nog wat weg te knagen, dat helpt tegen het plof-gevoel

Ik wil binnenkort ook wel weer eens kaasfonduen!
* ColdFeet overweegt een paasfondue
pi_57430204
"plofferig" dat vind ik zo naar aan die nare Activia-reclame

paasfondue klinkt zo schattig
Ja doei.
pi_57430209
Ik heb nog nooit gefondued

Wel heeeeeeel vaal gegourmet, maar fonduen echt nog nooit gedaan. Weet wel dat het met kaas of chocola wordt gedaan meestal, maar meer ook niet
pi_57430264
Wat eten betreft gebruik ik de niet vaak, want conleche lust vrijwel alles, maar bleekselderij : driewerf yuk en ieuw. Ik weet niet wat dat is, maar als in een salade dat zit, hoeft het voor mij al niet meer. Zonde, want het is een heel gezond groentetje!
pi_57430307
quote:
Op maandag 17 maart 2008 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
"plofferig" dat vind ik zo naar aan die nare Activia-reclame

paasfondue klinkt zo schattig
Ik kijk geen TV
Maar je begrijpt wat ik bedoel. Dus hups, naar de supermarkt en bleekselderij kopen, jij!

Speaking of paas-eten: ik heb ooit een verrukkelijke paastiramisu gemaakt, met lagen mascarpone-ei-pruit, lange vingers gedoopt in chocomel en creme de cacao, een laagje advocaat en plakjes peer, en na drie lagen een flinke laag cacao on top. Hij was verrukkelijk Misschien dat maar even niet doen dit jaar, mijn lijn....
pi_57430383
ik zal kijken of het nog op het boodschappenlijstje mag

en nu rennen: tentamen
Ja doei.
pi_57430387
Sylvana, het kan ook met olie (maar dat weiger ik) of met bouillon, en dat doe ik dan nog weleens. Lekker pittige bouillon met knoflook, lente-ui, dark soy en nog wat oosterse smaakmakers. En dat is prima lijn-verantwoord, mits je er niet teveel vette sausje bij eet!

Conleche, dat is idd balen. Ik vin het heerlijk, en het is prettig voor de spijsvertering enzo
  maandag 17 maart 2008 @ 13:10:08 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57430562
Ik dacht even in CUL te zijn aanbeland .
Ik ben pas een uurtje bezig, want zoals dat gaat, ga je eerst nog mailtjes beantwoorden, met mensen praten op MSN en hoppa, voor je het weet is het 12 uur . Maar het schiet wel op tot nu toe .

En ik ga niks bijzonders doen met Pasen, ja leren voor m'n tentamen waarschijnlijk .
De scholen zijn op witte donderdag (dodag a.s.) wel open, toch? Razztwizzle? (waar zit die eigenlijk?).
Niet meer actief op Fok!
pi_57430641
Viking, goed eten en sporten zijn de sleutel tot succes en slankerigheid, dat weet je toch?
pi_57430989
Over eten gesproken
er zit nu olie/ei/honing in mn haar
  maandag 17 maart 2008 @ 13:36:18 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57431057
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Over eten gesproken
er zit nu olie/ei/honing in mn haar
Waarom smeer je dat in je haar? .
Of heb je shampoo met die ingrediënten?
Niet meer actief op Fok!
pi_57431086
ik zit een tosti te eten. Peter had alleen nog 1 plak kaas, en 1 broodje met kaas is wel weinig, en met een tosti kan ik nog 2 broodjes eten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')