Precies, echt creatief zijn ze daar klaarblijkelijk niet in Kerkrade.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:50 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Je moet wel ergens meer begroting uit kunnen halen en ik denk dat de rek er daar al een tijdje uit is.
Hij is bij elke wedstrijd en daarnaast nog bij honderden anderen? Knapquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ambramovic is inderdaad voor de show elke dag op het trainingscomplex, bij elke wedstrijd en daarnaast nog honderden andere wedstrijden![]()
Dat laatste dat weet ik zo net nog niet, mogen eerst de salariskosten wel omlaag. Maar het ging er mij maar om dat hij het nou niet bepaald heeft gedaan omdat hij wat met die club heeft, wat wel zo lijkt door jouw post.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, hij heeft Chelsea gekocht omdat het in Londen ligt en hij er op termijn geld mee kan verdienen
Per club ook? Zoiets bedoel ik dus, dat je per club kunt kijken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[CENTRAAL] Welke voetballer verdient/krijgt het meest?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:05 schreef wolferl het volgende:
Wel is het zeer merkwaardig hoe ADO Den Haag aan die begroting komt, zal dat toch door het nieuwe stadion komen?
Och, PSV zal wel in de topdrie blijven hoor, ook Feyenoord is ze voorlopig nog niet voorbij (hoewel er wel 2/3 van de schuld is afgelost) en de clubs daarachter moeten 35 miljoen inlopen...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:05 schreef wolferl het volgende:
Dat voordeel wat PSV heeft als zij als enigeste Nederlandse club in de CL komt heeft ook weer een groot nadeel.
Hun begroting is grotendeels afhankelijk van het hele gebeuren rondom de CL.
Want stel dat PSV 2 jaar geel kampioen wordt, dan valt nog maar te bezien of ze in de top 3 van club begrotingen zullen zitten.
De enige 2 clubs die nu het voordeel hebben zijn grotendeels Ajax, en in mindere mate Feyenoord.
Stel dat één van deze twee kampioen wordt komend(e) seizoen(en), dan gaat die begroting/omzet aanzienlijk omhoog, en die van PSV zienderogen omlaag.
Wel is het zeer merkwaardig hoe ADO Den Haag aan die begroting komt, zal dat toch door het nieuwe stadion komen?
AZ verdubbelde ook in twee jaar en zakken alweer terug. Ik zie Twente zichzelf niet nogeens dubbelen op zeer korte termijn, die laatste stap is natuurlijk het grootst...quote:Op maandag 4 augustus 2008 08:51 schreef MaxPower het volgende:
Als Twente het stadion straks rond heeft zie ik ze wel bij de top2 aanhaken. De snelheid waarmee ze nu Heerenveen en AZ inhalen is ongelofelijk.
Klopt, maar nu stellen dat Twente zich bij de top 2 gaat voegen en daarmee dus de begroting meer dan verdubbelt getuigt niet helemaal van realiteitszin, in ieder geval niet op korte termijn. Overigens zit bijvoorbeeld Heracles ook nog in dezelfde regio natuurlijk...quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het gebied waaruit Twente kan plukken is wel net wat groter dan AZ volgens mij.
Maar je blijft houden dat het verzorgingsgebied gewoon kleiner is dan clubs uit de dichtbevolkte en rijkere ( overigens ook vollere qua clubs ) randstad. Ook de Ajax en PSV zullen niet stil blijven staan...quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:18 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb het toch ook niet over de korte termijn? "Als ze het stadion rond hebben" schreef ik. Dat duurt nog wel eventjes heb ik begrepen.
En op eerste divisie niveau natuurlijk FC Zwolle en Go Ahead (en in mindere mate AGOVV, Cambuur en Veendam),quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:16 schreef pfaf het volgende:
Dat lijkt me ook wel. Ajax 'blokkeert' het verzorgingsgebied van AZ al snel naar het zuiden toe. Naar het noorden heb je alleen Heerhugowaard, Den Helder en Hoorn. De grote clubs die het gebied van Twente begrenzen zijn Heerenveen, Groningen, Utrecht en Vitesse ( en Schalke.)....
Daarom zei ik ook grote.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:22 schreef DivineJester het volgende:
[..]
En op eerste divisie niveau natuurlijk FC Zwolle en Go Ahead (en in mindere mate AGOVV, Cambuur en Veendam),
Verder wonen er nogal wat minder mensen in de regio natuurlijk, en met name mensen uit de bevolkingskernen zullen eerder voor een club uit de eigen woonplaats zijn dan voor Twente.
Op commercieel gebied heeft de club heel wat steken laten vallen de laatste jaren, commercieel directeur Marcel Michiels is afgelopen seizoen dan ook niet voor niets er uit gegooid. Niet dat het alleen aan hem gelegen zal hebben, maar ik verwacht wel dat de nieuwe mensen op zijn post het veel beter gaan doen en dat de begroting daarom eindelijk weer zal gaan groeien.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Precies, echt creatief zijn ze daar klaarblijkelijk niet in Kerkrade.
Twente wil tot 2010/2011 naar 32 miljoen en in 2011/2012 naar 40-45 miljoen (De Grolsch Veste zit dan op 42.000 plaatsen - waarvan er overigens nu al 30.000 bezet zullen zijn ivm de nieuwe wachtlijst)quote:Op maandag 4 augustus 2008 08:51 schreef MaxPower het volgende:
Als Twente het stadion straks rond heeft zie ik ze wel bij de top2 aanhaken. De snelheid waarmee ze nu Heerenveen en AZ inhalen is ongelofelijk.
Sterker nog. In een straal van 15 km vanuit het centrum van Enschede wonen al 350.000 mensen. In een straal van 30 km. is dit bijna 800.000.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:36 schreef pfaf het volgende:
Daarom zei ik ook grote.
Ik ontken ook niet dat de regio kleiner/dunbevolkter is dan 'de randstand', maar ik denk wel groter dan waar AZ over kan beschikken. 700.000 Tukkers, plus een flinke groep Sallanders, wat Duitsers en Drenthen... Daar kan de Kop van Noord-Holland volgens mij niet tegen op.
Alleen zal de top 3 dan als alles goed gaat ook met de begroting omhoog gaan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Twente wil tot 2010/2011 naar 32 miljoen en in 2011/2012 naar 40-45 miljoen (De Grolsch Veste zit dan op 42.000 plaatsen - waarvan er overigens nu al 30.000 bezet zullen zijn ivm de nieuwe wachtlijst)
Uiteraard, maar ik denk relatief minder, want daar zie ik de komende tijd geen grote stadionuitbreidingen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alleen zal de top 3 dan als alles goed gaat ook met de begroting omhoog gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |