heb net een mail gestuurd over loverboys problematiek in combi met jonge meiden/vrouwen!quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:04 schreef blomst het volgende:
Vriendjes problemen vind Amanda ook leuk, om daar advies over te geven.
Wie heeft een leuk probleem voor haar??
SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:06 schreef tho_Omas het volgende:
Fuck wat schreeuwt Amanda. Hoor je die Mike met zijn placide stemmetje en dan dat viswijf. SOOOOOOOOOOOW WAT LEEEEEEEEEEEEEEUk
Lieve Amannie,quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:04 schreef blomst het volgende:
Vriendjes problemen vind Amanda ook leuk, om daar advies over te geven.
Wie heeft een leuk probleem voor haar??
quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieve Amannie,
Ik mag van me vriend nooit drinken, dan gaat ie zegge dat ik een alkolis ben. Hij word dan altijd boos en roept dat ik mn kutsmoel moet houwe.
Is dat normaal?
Liefs, Savannah Dominica Cheyenne
Denk dat ze hopen dat de streamers geen radio hebben en dus geen mails meer zullen sturen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:08 schreef beequeen het volgende:
Geen Nienke of Amanda meer in beeld, loopt het niet zo lekker qua e-mails ?
Ik lach me kapot, ze zijn al off stream. Dat is de eerste keer.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:07 schreef mootie het volgende:
Lieve Amannie,
Ik mag van me vriend nooit drinken, dan gaat ie zegge dat ik een alkolis ben. Hij word dan altijd boos en roept dat ik mn kutsmoel moet houwe.
Is dat normaal?
Zet mijn foonnr er maar onderquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Knal jij hem er ff in?
(ik heb al gemaild)
quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieve Amannie,
Is dat normaal?
Maar mn mailadres is dus al bekend, met mijn normale naam, dan kan ik niet ineens een Dominica zijn.quote:
Fantastische namenquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieve Amannie,
Is dat normaal?
Schakel je foon door naar de mijnequote:Op donderdag 13 maart 2008 18:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar mn mailadres is dus al bekend, met mijn normale naam, dan kan ik niet ineens een Dominica zijn.
Wat zonde van al je werkquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:39 schreef akveor het volgende:
Goffer de goffer... hele OP gemaakt Databaseservers druk en alles weg.....
Nou dan maar niet: KUTZOOI.
Ik ben een lampie, wat is het mailadres?quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:13 schreef mootie het volgende:
Kom op brodda, gooi jij die mail er ff uit!
Oeh, die zou zomaar eens door kunnen komen, top.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:15 schreef Cheja het volgende:![]()
Hoi Nienke,
Leuk dat je uitzendt vanuit DGK.
Ik wil graag van Amanda weten waar ze die leuke halsketting vandaan heeft,
die ketting met dat hangertje wat een beetje lijkt op een douchekop.
Groetjes,
Zo te zien wel, het eerste uur mochten er tijdens de andere uitzendingen ook anderen bijzitten, maar daarna niet meerquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:19 schreef Borga het volgende:
Maarruh Rat de wandelende tijdbom is nu weg, of niet?
http://www.100p.nl/contact.php?djid=16quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben een lampie, wat is het mailadres?
en toen moest ik heel hard lachen!quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:15 schreef Cheja het volgende:![]()
Hoi Nienke,
Leuk dat je uitzendt vanuit DGK.
Ik wil graag van Amanda weten waar ze die leuke halsketting vandaan heeft,
die ketting met dat hangertje wat een beetje lijkt op een douchekop.
Groetjes,
Echt knap dat jij naar Held Huub en zijn Ja-knikster kan luisterenquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:20 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Sterke verhalen van Huub over zn zus op nowlive en zo
LMAO!quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:25 schreef mootie het volgende:
Beautytip dan: Als je een bad hairday hebt, zet gewoon een pruik op.
Nog een: Het is raadzaam om je pruik af te zetten als je gaat slapen.
Nog een? Je haar wassen als je een pruik draagt jaagt de beestjes weg.
Blauwe vingers krijg ik er van. Maar de Rat is nu wegquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:25 schreef Lady-night het volgende:
Ik lig dubbel....sturen jullie ze echt??
En de pruik af en toe wassen!!!!!quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:25 schreef mootie het volgende:
Nou was 10 seconden max hoor ! Net genoeg om het een en ander op te vangne en te cappenquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:25 schreef Borga het volgende:
[..]
Echt knap dat jij naar Held Huub en zijn Ja-knikster kan luisteren
Heb je die als mail gestuurd?quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:25 schreef mootie het volgende:
houding als in lichaamshouding ofquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:31 schreef noekje het volgende:
Amanda geeft Nienke de tip om iets aan haar houding te doen.
en ik maar denken dat jij geen humor had!!quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:33 schreef neehe het volgende:
Nog een mailtje gestuurt :
( vraag maar aan Brian )
Groetjes Wim.
Kom op zeg, verzin dan iets subtiels en minder ordinair, wat ze eventueel wel voorlezen...quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:37 schreef Dark het volgende:
Hallo Amanda,
voelt het lekker, zo'n ruime bruine ster?
Groetjes, Evert.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:37 schreef Dark het volgende:
Hallo Amanda,
voelt het lekker, zo'n ruime bruine ster?
Groetjes, Evert.
Ach ja, vergissen is menselijk.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
en ik maar denken dat jij geen humor had!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beste Amanda,
ben jij wel lief geweest dit jaar?
Sinterklaas
(en Soewarte Piet)
Wat vraagt ze voor liedje aan??quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:40 schreef farscapevr6 het volgende:
100 % NL en wie belt er?????? semia uit marokko, zal wel semia van de febo zijn
quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:42 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen Brian aan tafel
Lieverd, ik stuur geen mailtjesquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
Kom op zeg, verzin dan iets subtiels en minder ordinair, wat ze eventueel wel voorlezen...
Is dat ook al een vriend van hem ?quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Brian doet Rodin...
De alleskunner
Nienke gaat echt geen mailtjes voorlezen die ongunstig uitpakken voor Manny!quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:47 schreef Nostalgist het volgende:
Hoi Amanda,
Ik ben een meid van 20 jaar en ik heb een vraagje:
Mijn moeder is vaak weg met haar vriend, en ze belt me ook weinig.
Als ik haar vraag te komen, heb ik het idee dat ze smoesjes verzint om maar niet langs te komen.
Ik word wel bedolven onder allerlei kado's die ik van haar krijg, maar eigenlijk zou ik willen dat ze me een beetje aandacht geeft, ik ben uiteindelijk toch haar dochter ?
Kun jij me helpen Amanda, ik ben er vaak verdrietig onder, en moet vaak huilen. Heb jij een oplossing ?
Groetjes, Priscilla
Heerlijk gemeen, me love it.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:47 schreef Nostalgist het volgende:
Kun jij me helpen Amanda, ik ben er vaak verdrietig onder, en moet vaak huilen. Heb jij een oplossing ?
Groetjes, Priscilla
quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:47 schreef Nostalgist het volgende:
Hoi Amanda,
Ik ben een meid van 20 jaar en ik heb een vraagje:
Mijn moeder is vaak weg met haar vriend, en ze belt me ook weinig.
Als ik haar vraag te komen, heb ik het idee dat ze smoesjes verzint om maar niet langs te komen.
Ik word wel bedolven onder allerlei kado's die ik van haar krijg, maar eigenlijk zou ik willen dat ze me een beetje aandacht geeft, ik ben uiteindelijk toch haar dochter ?
Groetjes, Priscilla
Dat is echt zo'n dom plan... want de enige die dat door probeert te drukken is Jaap.... dus alarmbellen zouden moeten rinkelen en vooral bij Huub. Tenzij hij Jaap wegstuurd. Blijft Jaap is Amanda de volgende en daarna Huub.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:50 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap en Huub benaderen Brian voor een gesprek over de komende ontslagronde(s)
Ze proberen Brian's steun te krijgen voor het plan van nog maar 1 ontslagronde.
[ afbeelding ]
Je doet gezellig mee.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:54 schreef Danchelle het volgende:
Lieve amanda,
Heb jij advies voor mij:
Mijn vriend wil telkens met mij douchen, maar volgens mij doet hij iets niet goed.
Hij wikkelt steeds de doucheslang om me heen, staat mooi zegt ie.
Maar we worden er niet schoon van en ik krijg er blauwe plekken van.
Nu zie ik dat jij het wel goedkeurt, heb jij tips voor mij hoe ik het toch aangenaam kan maken?
Liefs Danchelle
http://www.100p.nl/contact.php?djid=16quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:59 schreef Leandra het volgende:
wat was dat mailadres??
nienkedisco@100p.nlquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:59 schreef Leandra het volgende:
wat was dat mailadres??
ik ookquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:58 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Ik heb er al heel wat verstuurd,hahahahaha
Is dat vangrail ?quote:
Dat is idd een amanda-nivo brief.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:00 schreef neehe het volgende:
En nog 1.
hallo ik vint amanda heeeeel lief.
maar als bian amanda uitschelt dan vint ik brain niet lief.
amanda vint slangen erg leuk mama zei dat brain een slang om haar nek beed in de does.
maar toen was amanda bijna doot gegaan en toen heb ze brain geslagen met een bloemenpot en toen is brain gek geworden so is dat gekomen.
papa zeg dat brain niet helegaar goed in zijn hooft is.
nou doeiiiiiiiiii groete fan belinda doeiiiiiii
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |