HEt klonk voor geen meter!quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:29 schreef Copycat het volgende:
Oh God, Amanda die zwoel Krezip aankondigt.
quote:Hoi Nienke,
Leuk dat je in de kooi bent, maar laat je qua kleding svp niet meer stylen door Amanda. Je komt veel beter tot je recht in een casual jeans met leuk shirt, dan in zo'n kansloos Albert Cuyp-chic jurkje.
Tenslotte een vraag voor Amanda: hoe ga je na de kooi de band met je moeder (waarover trouwens allerlei speculaties de rondte doen) verstevigen?
Groet!
quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsje.![]()
http://www.100p.nl/deejays.php
Kijk, hier kan Nienke wel wat mee.quote:[b]Op donderdag 13 maart 2008 17:35 schreef Copycat het volgende:[/]
En weer komen de Nederlands Kampioenschappen Visagie voorbijquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:38 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kijkt ze trots omdat ze beauty tips mag geven ...
quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:39 schreef akveor het volgende:
Goffer de goffer... hele OP gemaakt Databaseservers druk en alles weg.....
Nou dan maar niet: KUTZOOI.
1tje maar ?quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:39 schreef mazaru het volgende:
Zo, ook maar even een mail gestuurd met de vraag waarom het voor Brian wel is toegestaan om bij de uitzending te zitten, terwijl alle andere miljonairs worden weggestuurd.
Niet overdrijven hoor, mijn mailbom bewaar ik voor mensen die me echt kwaad maken.quote:
Nienke neemt Amanda zo in de zeik maar die dombo heeft niks door, ik geniet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |