Heerlijk gemeen, me love it.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:47 schreef Nostalgist het volgende:
Kun jij me helpen Amanda, ik ben er vaak verdrietig onder, en moet vaak huilen. Heb jij een oplossing ?
Groetjes, Priscilla
quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:47 schreef Nostalgist het volgende:
Hoi Amanda,
Ik ben een meid van 20 jaar en ik heb een vraagje:
Mijn moeder is vaak weg met haar vriend, en ze belt me ook weinig.
Als ik haar vraag te komen, heb ik het idee dat ze smoesjes verzint om maar niet langs te komen.
Ik word wel bedolven onder allerlei kado's die ik van haar krijg, maar eigenlijk zou ik willen dat ze me een beetje aandacht geeft, ik ben uiteindelijk toch haar dochter ?
Kun jij me helpen Amanda, ik ben er vaak verdrietig onder, en moet vaak huilen. Heb jij een oplossing ?
Groetjes, Priscilla
Dat is echt zo'n dom plan... want de enige die dat door probeert te drukken is Jaap.... dus alarmbellen zouden moeten rinkelen en vooral bij Huub. Tenzij hij Jaap wegstuurd. Blijft Jaap is Amanda de volgende en daarna Huub.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:50 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap en Huub benaderen Brian voor een gesprek over de komende ontslagronde(s)
Ze proberen Brian's steun te krijgen voor het plan van nog maar 1 ontslagronde.
[ afbeelding ]
Je doet gezellig mee.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:54 schreef Danchelle het volgende:
Lieve amanda,
Heb jij advies voor mij:
Mijn vriend wil telkens met mij douchen, maar volgens mij doet hij iets niet goed.
Hij wikkelt steeds de doucheslang om me heen, staat mooi zegt ie.
Maar we worden er niet schoon van en ik krijg er blauwe plekken van.
Nu zie ik dat jij het wel goedkeurt, heb jij tips voor mij hoe ik het toch aangenaam kan maken?
Liefs Danchelle
http://www.100p.nl/contact.php?djid=16quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:59 schreef Leandra het volgende:
wat was dat mailadres??
nienkedisco@100p.nlquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:59 schreef Leandra het volgende:
wat was dat mailadres??
ik ookquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:58 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Ik heb er al heel wat verstuurd,hahahahaha
Is dat vangrail ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |