en ik maar denken dat jij geen humor had!!quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:33 schreef neehe het volgende:
Nog een mailtje gestuurt :
( vraag maar aan Brian )
Groetjes Wim.
Kom op zeg, verzin dan iets subtiels en minder ordinair, wat ze eventueel wel voorlezen...quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:37 schreef Dark het volgende:
Hallo Amanda,
voelt het lekker, zo'n ruime bruine ster?
Groetjes, Evert.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:37 schreef Dark het volgende:
Hallo Amanda,
voelt het lekker, zo'n ruime bruine ster?
Groetjes, Evert.
Ach ja, vergissen is menselijk.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
en ik maar denken dat jij geen humor had!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beste Amanda,
ben jij wel lief geweest dit jaar?
Sinterklaas
(en Soewarte Piet)
Wat vraagt ze voor liedje aan??quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:40 schreef farscapevr6 het volgende:
100 % NL en wie belt er?????? semia uit marokko, zal wel semia van de febo zijn
quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:42 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen Brian aan tafel
Lieverd, ik stuur geen mailtjesquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
Kom op zeg, verzin dan iets subtiels en minder ordinair, wat ze eventueel wel voorlezen...
Is dat ook al een vriend van hem ?quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Brian doet Rodin...
De alleskunner
Nienke gaat echt geen mailtjes voorlezen die ongunstig uitpakken voor Manny!quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:47 schreef Nostalgist het volgende:
Hoi Amanda,
Ik ben een meid van 20 jaar en ik heb een vraagje:
Mijn moeder is vaak weg met haar vriend, en ze belt me ook weinig.
Als ik haar vraag te komen, heb ik het idee dat ze smoesjes verzint om maar niet langs te komen.
Ik word wel bedolven onder allerlei kado's die ik van haar krijg, maar eigenlijk zou ik willen dat ze me een beetje aandacht geeft, ik ben uiteindelijk toch haar dochter ?
Kun jij me helpen Amanda, ik ben er vaak verdrietig onder, en moet vaak huilen. Heb jij een oplossing ?
Groetjes, Priscilla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |