Heb je mijn stript van gisteren nog gezien?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het boeit me ook vrij weinig, maar het is niet te ontkennen dat dat taalgebruik van die Joran echt té grappig is

Nope, we spreken elkaar vanavond en we zullen het wel zienquote:

het hele verhaal is idd een lachertjequote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet je is doen... kan je lachen

Die gast was echt zo stoned als een garnaalquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het boeit me ook vrij weinig, maar het is niet te ontkennen dat dat taalgebruik van die Joran echt té grappig is

Haha ik zal het wel is op gaan sturenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wit is goed man!
zo, even aan de overkant 2 doosjes paracetalmol meegenomen, en vitaminepillen.
Niet dat ik die nodig heb, maarja, ik moet wat meenemen he
(zijn duur toch die dingen?)

Kijk het moge duidelijk zijn dat Joran rijp is voor een inrichting, maar of hij het gedaan heeft... nee dat nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:12 schreef tripack het volgende:
[..]
het hele verhaal is idd een lachertje
ik vraag me af wie wie in dit verhaalt probeerd te bedonderen.

Gewoon vanaf je werk, pakketje voor "Droxz"quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ik zal het wel is op gaan sturen

Dat is hij zeker! Net als die Patrick (die is viessssssquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk het moge duidelijk zijn dat Joran rijp is voor een inrichting, maar of hij het gedaan heeft... nee dat niet
 )
 )

Goede morgen!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:20 schreef TheClown1 het volgende:
goedemorgen
nieuw hier. zoals de amerikanen zeggen:" first time poster, long time reader." hehe. het is vrijdag en niks te doen op het gemeentehuis in Groningen. Zeer vervelend als er geen juridische problemen komen. Ik moet doen alsof ik aan het werk ben maar er is gewoon niks te doen.

rijp voor inrichting....helemaal mee eensquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk het moge duidelijk zijn dat Joran rijp is voor een inrichting, maar of hij het gedaan heeft... nee dat niet

Die wagen is vieessssss jongenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is hij zeker! Net als die Patrick (die is viessssss)

Aaaightquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gewoon vanaf je werk, pakketje voor "Droxz"

Inderdaad! Maar helemaal geweldig dat die patrick (die is viesssssssquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die wagen is vieessssss jongen
Nou haal hem dan is door de wasstraat zou ik zo zeggen
 ) daarna
 ) daarna 

Zo heb ik ook wel een faxen verstuurd naar Lynda, ze had suiker nodig... heb ik een plaatje met suiker gefaxtquote:

Ik heb je moeder gisteren wel zien strippen, maar dat bedoel je zeker niet?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb je mijn stript van gisteren nog gezien?

als het een milf is wel ff delen uiteraardquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb je moeder gisteren wel zien strippen, maar dat bedoel je zeker niet?

Dat is het niet, bijna op elke zin kan Smokez een "je moeder" antwoord gevenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:30 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
als het een milf is wel ff delen uiteraard

Ja geweldigquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad! Maar helemaal geweldig dat die patrick (die is viesssssss) daarna
zelf is gefilmd

Ik had gisteren niets te doen op mijn werk. (hoe kan het ook andersquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb je moeder gisteren wel zien strippen, maar dat bedoel je zeker niet?
 )
 ) 

Whehehe geniaalquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo heb ik ook wel een faxen verstuurd naar Lynda, ze had suiker nodig... heb ik een plaatje met suiker gefaxt

Ik zie mijn moeder toch echt niet als een MILF hahahahaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:30 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
als het een milf is wel ff delen uiteraard

Mwahaha geniaalquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik had gisteren niets te doen op mijn werk. (hoe kan het ook anders)
[ afbeelding ]
 :D
:D

Hoeft natuurlijk niet...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:33 schreef TheClown1 het volgende:
oftewel hij is een grote fan van de mtv show " yo momma"

Uit verveling kan je best creatief worden hoorquote:

Heuh dat zal ik ook niet ontkennenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Uit verveling kan je best creatief worden hoor

Hm, ik zal binnenkor ook maar eens wat gaan painten dan...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik had gisteren niets te doen op mijn werk. (hoe kan het ook anders)
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |