whehehe momelt iets van koude handen die onder een trui verdwijnenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou spreken als in "Heuh hoe gaat die?" of ehr "op een manier die potentie biedt?"
whehehehequote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:52 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Je moeder, die is pas snel gedaan.
Merci is geweldig, heb de halve doos al opquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Boem! Dat zijn berichten... Merci
Heuh hoe gaat ie?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou spreken als in "Heuh hoe gaat die?" of ehr "op een manier die potentie biedt?"
Behalve de witte chocolade meuk, dat is dan weer een beetje jammerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Merci is geweldig, heb de halve doos al op
Je moeder! Die kwam pas gisteravondquote:
Duhuh, I know... maar zou toch kunnenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heuh hoe gaat ie?
We kunnen zo af en toe goed praten, maar potentie, nuh....
(hallo stelletje frappantelingen, het was een GRAP tussen mij en Lynda....:'))
Mwah doe mij maar hazelnootquote:
NEEEEEEEEEE!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Behalve de witte chocolade meuk, dat is dan weer een beetje jammer
Je mag ze hebben van mij, koop wel is een pak witte chocolade voor jequote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEE!
Bewaar ze maar voor mij, die zijn echt lekker!
Je moeder, die mocht ik pakken in ruil voor witte chocolade!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je mag ze hebben van mij, koop wel is een pak witte chocolade voor je
En ze hield geeneens van chocoladequote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, die mocht ik pakken in ruil voor witte chocolade!
Ik merk het al wel weer... ik kan echt niet snoepenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:11 schreef BloodyLotte het volgende:
Puur, Extra puur en wit.
Oh en zeebanket meuk. daar vreet ik in 1x zo'n hele doos van leeg.
Ik heb er dus echt niks mee, kan het ook gewoon nietquote:
Vrouw eigen in het algemeen?quote:
ik de laatste tijd steeds minder.... maar chocolade blijft het lekkerstquote:
Goed bezig!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:25 schreef draculettetje het volgende:
Ben ik weer!
goed gesprek gehad!
krijg echt alle tijd en medewerking om en aan de revalidatie te werken en aan opbouw werk!
kweet gewoon niet wat me overkomt!
al besloten welk strand?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, heb haar al een tijd niet gezien.
Maar via msn/sms/telefoon ed spreken we elkaar nog zeer regelmatig
Nee okquote:
Goed nieuws zeg! Echt heel erg fijnquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:25 schreef draculettetje het volgende:
Ben ik weer!
goed gesprek gehad!
krijg echt alle tijd en medewerking om en aan de revalidatie te werken en aan opbouw werk!
kweet gewoon niet wat me overkomt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |