Succes!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:12 schreef draculettetje het volgende:
en nu ben ik weg
kennismakingsgeprek nieuwe leidinggevende
Veel plezierquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:12 schreef draculettetje het volgende:
en nu ben ik weg
Succes Dracu, en veel plezier natuurlijk!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:12 schreef draculettetje het volgende:
en nu ben ik weg
Mijn vriendin is bij mij dit weekendquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:15 schreef tripack het volgende:
Mensen nog plannen voor dit aankomend weekend?
ik ga de verjaardag vieren van mijn vriendin en haar vader vierenfeestje
Alvast gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:15 schreef tripack het volgende:
Mensen nog plannen voor dit aankomend weekend?
ik ga de verjaardag vieren van mijn vriendin en haar vader vierenfeestje
hee dan kan ze je wel masseren als je rug nog stijf isquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn vriendin is bij mij dit weekend
En ik had gehoopt dat het gezeik met mijn rug voorbij was![]()
Zie je haar nog veel dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd!
Vanavond relaxen, morgen met Lynda uitwaaien bij het strand... daarna nog even 1 pc ombouwen, en 2 pc'sinstalleren. Voor de rest rustig aan
Nou... als er nog een open wond in mijn rug zit, dan lukt het niet echt om mijn onderrug te masseren...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:24 schreef tripack het volgende:
[..]
hee dan kan ze je wel masseren als je rug nog stijf is
wederhelften
nee dan wordt het pijnlijk, al die olie die in je wond loopt enzo.... moet je ook niet aan je korsten krabben heaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou... als er nog een open wond in mijn rug zit, dan lukt het niet echt om mijn onderrug te masseren...
Heb ik dat is een keer niet gedaanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:32 schreef tripack het volgende:
[..]
nee dan wordt het pijnlijk, al die olie die in je wond loopt enzo.... moet je ook niet aan je korsten krabben hea/pappa mode
het was maar een waarschuwingquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb ik dat is een keer niet gedaanKrijg ik weer de schuld, hahaha
Nee ik ging in de auto zitten gistermiddag en volgens mij ging dat niet helemaal goedquote:
he dat is wel weer vervelendquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee ik ging in de auto zitten gistermiddag en volgens mij ging dat niet helemaal goed
Nee valt wel mee, heb haar al een tijd niet gezien.quote:
En op welke manier elkaar spreken?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, heb haar al een tijd niet gezien.
Maar via msn/sms/telefoon ed spreken we elkaar nog zeer regelmatig
Ja dat bedoel ik, mjah ben benieuwd wat die graftak vanmiddag te zeggen heeft. Och ik kan zo slecht tegen die vrouwquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:40 schreef tripack het volgende:
[..]
he dat is wel weer vervelend![]()
kan je idd ook weinig aan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Wat bedoel je daar precies mee, snap je vraag niet heulemaal?!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En op welke manier elkaar spreken?
Nou spreken als in "Heuh hoe gaat die?" of ehr "op een manier die potentie biedt?"quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar precies mee, snap je vraag niet heulemaal?!
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo, ITér zijn heeft zo zijn voordelen:
Vandaag al gescoord:
2 x doosjes sigaren (mijn merk!)
1 x MerciBoem! Dat zijn berichten... MerciSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Snel gedaanquote:
Lottequote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:52 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Je moeder, die is pas snel gedaan.
Heb je trouwens mijn strip van gisteren gezien?quote:
Je begint het te leren, maar kan nog beterquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:52 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Je moeder, die is pas snel gedaan.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb je trouwens mijn strip van gisteren gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |