Belleeeeeeeeeeeer!quote:
klopt volgens mij echt nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
Dagcijfers van donderdag 13 maart 2008 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 339 draculettetje
017. 079 Bellerophon
020. 073 Dr.Droxz
Dracu, WTF ?!
lekker !quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh Dracu! bakje thee?
p.s
Echt dikke koppijn hier, zo maar even wat snoepjes scoren hier
Goede morgen schoondheid!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:52 schreef BloodyLotte het volgende:
Het is de egoboost flair.
Jazeker.Kijk uit hoor, vanmiddag zit ik in een dikke egotrip.
ow ik heb ze hier net gevonden, blij dat ze niet boven lagen had ik een probleem gehadquote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s
Hmm slechte nachtrust gehad?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s
mogguh tri packquote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:57 schreef tripack het volgende:
goede morgen dames en heren
vrijdag![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mogguh Droxz, hebben we er nog een beetje in zin vandaag?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
lijkt me ook wel erg veel idd... en dan de rest zo weinig?quote:
Ik loop even naar het andere gebouw, daar ligt een voorraad voor het personeelquote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ik heb ze hier net gevonden, blij dat ze niet boven lagen had ik een probleem gehad
Heeeuh jongen!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Belleeeeeeeeeeeer!
Gisteren trouwens achter die Wii gehangen, doet ook wel pijn, maar een stuk minder als pcgamen!
Ik heb gisteren Resident Evil 4 gedaan op de Wii, wat een cool spel zeg!
quote:Nintendo heeft bevestigd dat Super Smash Bros Brawl niet te spelen is op omgebouwde Wii consoles. Mensen die een mod chip in hun Wii hebben zouden de originele versie niet kunnen opstarten, ze krijgen in plaats van het spel een foutmelding in beeld. Dit melde Nintendo nadat er een aantal klachten verschenen waarom Super Smash Bros Brawl op sommige Wií's niet te spelen is.
Mwah van mij klopt het volgens mij wel behoorlijk hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:59 schreef tripack het volgende:
[..]
lijkt me ook wel erg veel idd... en dan de rest zo weinig?
preciesquote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:59 schreef tripack het volgende:
[..]
lijkt me ook wel erg veel idd... en dan de rest zo weinig?
STERFquote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh Droxz, hebben we er nog een beetje in zin vandaag?![]()
Neuh. *lui*quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen schoondheid!
Nog cd's gebrand voor je autotje gisteren?
sssstquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah van mij klopt het volgens mij wel behoorlijk hoor
Nadeel van die schietspellen vind ik dat reloaden ... met je linkerhand je nunchuk (hoe schrijf je dat?) naar voren en achter moet bewegen, net een beweging die bij mij pijn doet hahahaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heeeuh jongen!
Ja gaaf spel heEn zitten echt goede schrikmomenten in
Trouwens, lees dit
[..]
Detailsquote:
En het spel zal ook gewoon gekraakt worden, bedoel we hebben de Wiibricker niet voor niksquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nadeel van die schietspellen vind ik dat reloaden ... met je linkerhand je nunchuk (hoe schrijf je dat?) naar voren en achter moet bewegen, net een beweging die bij mij pijn doet hahaha
Leuke schrikmomenten ja!
Ik heb nu een chip in mijn Wii die ik kan updaten, zal dus vast wel een update voor komen
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha als dat van jou klopt moet dat van mij ook wel kloppen
Maakt niet uit hoor... als het vandaag even meezit dan haal ik de 10.000quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |