Vrouw eigen in het algemeen?quote:

ik de laatste tijd steeds minder.... maar chocolade blijft het lekkerstquote:

Goed bezig!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:25 schreef draculettetje het volgende:
Ben ik weer!
goed gesprek gehad!
krijg echt alle tijd en medewerking om en aan de revalidatie te werken en aan opbouw werk!
kweet gewoon niet wat me overkomt!

al besloten welk strand?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, heb haar al een tijd niet gezien.
Maar via msn/sms/telefoon ed spreken we elkaar nog zeer regelmatig

Nee okquote:

Goed nieuws zeg! Echt heel erg fijnquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:25 schreef draculettetje het volgende:
Ben ik weer!
goed gesprek gehad!
krijg echt alle tijd en medewerking om en aan de revalidatie te werken en aan opbouw werk!

ja ik ben ook helemaal blij!quote:

Mind you, ik ben niet helemaal wakker en hier nog niet zo lang.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:25 schreef draculettetje het volgende:
Ben ik weer!
goed gesprek gehad!

Samenvatting= haar voetquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:30 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Mind you, ik ben niet helemaal wakker en hier nog niet zo lang.
Revalideren van wat?

Haha succes met "werken"quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:30 schreef draculettetje het volgende:
ik ga dan ook maar weer even wat doen

hooray voor je werkgeverquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:25 schreef draculettetje het volgende:
Ben ik weer!
goed gesprek gehad!

Bwahahaquote:
 Op moment Y
 Op moment Y

lekkerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:36 schreef BloodyLotte het volgende:
Sinds we een cup a soup automaat hebben meurt het hier de hele dag door.
 nou dat kan idd erg meuren.... ook wel op school naast zo'n automaat gestaan
  nou dat kan idd erg meuren.... ook wel op school naast zo'n automaat gestaan  

oew ik weet waar dat is?!?!quote:

Dat weet niemandquote:

echt welquote:

Aaaight, naast de schedelquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:45 schreef tripack het volgende:
[..]
echt wel
hier:[ afbeelding ]
strand X

quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:45 schreef tripack het volgende:
[..]
echt wel
hier:[ afbeelding ]
strand X

natuurlijk daar kan je lekker schuilen als je het koud krijgtquote:

Jij woont toch daar bij Limburg enzo?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:48 schreef BloodyLotte het volgende:
Egmond!
Daatr ging ik al kleine Lottii altijd op vakantie. En dan 's avonds scholfilet bij het zeepaardje.

Haaien?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder aan Zee!
Lekker haaien kijken

whehehe die zag ik al aankomenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zeg je Patrick, ze begon te trillen!

Coño!!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zeg je Patrick, ze begon te trillen!

Correct. Geleen reprezent.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jij woont toch daar bij Limburg enzo?

Moet je is doen... kan je lachenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb nog steeds geen fuck meegekregen van die Joran toestand. Ik ben de enige nederlander die het geen hol boeit denk ik.

Het boeit me ook vrij weinig, maar het is niet te ontkennen dat dat taalgebruik van die Joran echt té grappig isquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb nog steeds geen fuck meegekregen van die Joran toestand. Ik ben de enige nederlander die het geen hol boeit denk ik.

Wit is goed man!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je mag ze hebben van mij, koop wel is een pak witte chocolade voor je

Heb je mijn stript van gisteren nog gezien?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het boeit me ook vrij weinig, maar het is niet te ontkennen dat dat taalgebruik van die Joran echt té grappig is

Nope, we spreken elkaar vanavond en we zullen het wel zienquote:

het hele verhaal is idd een lachertjequote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet je is doen... kan je lachen

Die gast was echt zo stoned als een garnaalquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het boeit me ook vrij weinig, maar het is niet te ontkennen dat dat taalgebruik van die Joran echt té grappig is

Haha ik zal het wel is op gaan sturenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wit is goed man!
zo, even aan de overkant 2 doosjes paracetalmol meegenomen, en vitaminepillen.
Niet dat ik die nodig heb, maarja, ik moet wat meenemen he
(zijn duur toch die dingen?)

Kijk het moge duidelijk zijn dat Joran rijp is voor een inrichting, maar of hij het gedaan heeft... nee dat nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:12 schreef tripack het volgende:
[..]
het hele verhaal is idd een lachertje
ik vraag me af wie wie in dit verhaalt probeerd te bedonderen.

Gewoon vanaf je werk, pakketje voor "Droxz"quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ik zal het wel is op gaan sturen

Dat is hij zeker! Net als die Patrick (die is viessssssquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk het moge duidelijk zijn dat Joran rijp is voor een inrichting, maar of hij het gedaan heeft... nee dat niet
 )
 )

Goede morgen!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:20 schreef TheClown1 het volgende:
goedemorgen
nieuw hier. zoals de amerikanen zeggen:" first time poster, long time reader." hehe. het is vrijdag en niks te doen op het gemeentehuis in Groningen. Zeer vervelend als er geen juridische problemen komen. Ik moet doen alsof ik aan het werk ben maar er is gewoon niks te doen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |