ja ik ben ook helemaal blij!quote:
Mind you, ik ben niet helemaal wakker en hier nog niet zo lang.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:25 schreef draculettetje het volgende:
Ben ik weer!
goed gesprek gehad!
krijg echt alle tijd en medewerking om en aan de revalidatie te werken en aan opbouw werk!
kweet gewoon niet wat me overkomt!
Samenvatting= haar voetquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:30 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Mind you, ik ben niet helemaal wakker en hier nog niet zo lang.
Revalideren van wat?
Haha succes met "werken"quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:30 schreef draculettetje het volgende:
ik ga dan ook maar weer even wat doen
hooray voor je werkgeverquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:25 schreef draculettetje het volgende:
Ben ik weer!
goed gesprek gehad!
krijg echt alle tijd en medewerking om en aan de revalidatie te werken en aan opbouw werk!
kweet gewoon niet wat me overkomt!
Bwahahaquote:
lekkerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:36 schreef BloodyLotte het volgende:
Sinds we een cup a soup automaat hebben meurt het hier de hele dag door.
oew ik weet waar dat is?!?!quote:
Dat weet niemandquote:
echt welquote:
Aaaight, naast de schedelquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:45 schreef tripack het volgende:
[..]
echt wel![]()
hier:[ afbeelding ]
strand X
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:45 schreef tripack het volgende:
[..]
echt wel![]()
hier:[ afbeelding ]
strand X
natuurlijk daar kan je lekker schuilen als je het koud krijgtquote:
Jij woont toch daar bij Limburg enzo?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:48 schreef BloodyLotte het volgende:
Egmond!![]()
Daatr ging ik al kleine Lottii altijd op vakantie. En dan 's avonds scholfilet bij het zeepaardje.
Haaien?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder aan Zee!
Lekker haaien kijken
whehehe die zag ik al aankomenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zeg je Patrick, ze begon te trillen!
Coño!!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zeg je Patrick, ze begon te trillen!
Correct. Geleen reprezent.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jij woont toch daar bij Limburg enzo?
Moet je is doen... kan je lachenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb nog steeds geen fuck meegekregen van die Joran toestand. Ik ben de enige nederlander die het geen hol boeit denk ik.
Het boeit me ook vrij weinig, maar het is niet te ontkennen dat dat taalgebruik van die Joran echt té grappig isquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb nog steeds geen fuck meegekregen van die Joran toestand. Ik ben de enige nederlander die het geen hol boeit denk ik.
Wit is goed man!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je mag ze hebben van mij, koop wel is een pak witte chocolade voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |