Hij is strijder jegens de Islam. Daarom.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:00 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo'n avatar van een Kruistochtridder?
Als toen de techniek voor gaskamers bestond was er precies hetzelfde met de Joden en Moslims gebeurd.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:25 schreef MrX1982 het volgende:
De Kruistochten waren in retrospectief misschien niet de meest vriendelijke tochten maar om het gelijk te stellen met Adolf Hitler is wat absurd, me dunkt.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Als toen de techniek voor gaskamers bestond was er precies hetzelfde met de Joden en Moslims gebeurd.
Nee, ik sympathiseer steeds meer met de Islamitische ideologie. Na aanleiding van het topic over vrouwen emancipatie heb ik eigenlijk geen trek meer in liberalisme en besefte ik dat Islamitische waarden eigenlijk superieur zijn. Daarom heb ik de liberale koers laten varen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij is strijder jegens de Islam. Daarom.
A ha. Hoe raken mensen wachtwoorden kwijt? Verlies je dan een stukje geheugen of zo?quote:
De Genocidequote:Op donderdag 13 maart 2008 17:32 schreef MrX1982 het volgende:
Het past mijns inziens perfect bij het Middeleeuwse Europa. Daarnaast de huidige genocide op de moslims, welke genocide?
Ze gaan het toch doen, he, seks met dieren verbieden.quote:
Een niet-versimpeld wachtwoord? Is dat een wachtwoord zoals je het krijgt toegezonden?quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:25 schreef Picchia het volgende:
Nee, ik had mijn niet-versimpelde wachtwoord ergens opgeslagen. En dat heb ik gewist. Toen ik later wilde gaan posten merkte ik dat op.
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/197109/index.htmlquote:Premier Jan Peter Balkenende zal vanavond tijdens een diner van alle regeringsleiders van de EU de koranfilm van Geert Wilders aan de orde stellen.
5692quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:26 schreef Fastmatti het volgende:
Ik zou mijn pincode niet kunnen opnoemen
Staat genoteerdquote:
Leuk dinerquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/197109/index.html.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |