Arm, arm Rotterdam. Ik heb de hoop opgegeven, er zijn best goeie lui (zelfs in het stadhuis) maar die slag is verloren. Alleen Hoogvliet lijkt een beetje uit het dal te klimmen. De met veel tam-tam (/subsidie) op zuid geopende winkels, restaurants e.d. sluiten één voor één hun deuren weer. Tekenend.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Of Rotterdam die naarstig op zoek is naar extra grond om duurdere huizen te kunnen bouwen zodat het niet helemaal een stad vol paupers blijft.
moeten ze natuurlijk ook wel zo snugger zijn om een goeie school uit te zoeken..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:40 schreef MrX1982 het volgende:
Het moet niet zo zijn dat studenten de dupe worden van falend overheidsbeleid.
Arm Rotterdam zowel letterlijk als figuurlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:27 schreef Napalm het volgende:
Arm, arm Rotterdam. Ik heb de hoop opgegeven, er zijn best goeie lui (zelfs in het stadhuis) maar die slag is verloren. Alleen Hoogvliet lijkt een beetje uit het dal te klimmen. De met veel tam-tam (/subsidie) op zuid geopende winkels, restaurants e.d. sluiten één voor één hun deuren weer. Tekenend.
Als je als student meer moet betalen ga je vanzelf wel op zoek naar een school die waar voor je geld biedt.quote:moeten ze natuurlijk ook wel zo snugger zijn om een goeie school uit te zoeken..
Je vergeet te vermelden dat hij ook voor de Opinio schrijft.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:16 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Derk Jan Eppink. Triest figuur. Zit ook regelmatig bij Harry Mensch.
Ook de hoer van de journalistiek. Heeft bij zo'n beetje elke Nederlands en Belgisch krantje gewerkt dat je maar kunt bedenken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft ook een boek geschreven over Europa. Hij benadrukt daarin wat voor open deuren dat zijn, hoe verschrikkelijk Europa is enz. Maar als het zo verschrikkelijk is waarom heeft hij dan 4 jaar voor een gage van 250000 euro voor datzelfde Europa gewerkt?
Wordt je door dat Stürmerblaadje betaalt ofzo?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:11 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je vergeet te vermelden dat hij ook voor de Opinio schrijft.
20 jaar vernieling in het onderwijs. Als ik iets serieus moet typen let ik er wel op maar automatisch gaat het niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:18 schreef sneakypete het volgende:
Wat is het toch met die 't' en die 'd' in Nederlandse werkwoordvervoegingen? Ik heb hier vanavond al zeker 10x gezien dat mensen het verkeerd doen. Nu maak ik zelf regelmatig typefoutjes maar volgens mij weet bijna niemand meer hoe je werkwoorden vervoegt. Moeten we onze taal simpeler maken of eisen dat iedereen gewoon die shit leert?
Leren die shid!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:18 schreef sneakypete het volgende:
Wat is het toch met die 't' en die 'd' in Nederlandse werkwoordvervoegingen? Ik heb hier vanavond al zeker 10x gezien dat mensen het verkeerd doen. Nu maak ik zelf regelmatig typefoutjes maar volgens mij weet bijna niemand meer hoe je werkwoorden vervoegt. Moeten we onze taal simpeler maken of eisen dat iedereen gewoon die shit leert?
eigenlijk moeten we voortaan noot meer 'shit' zeggen maar altijd 'stront'. wordt de maatschappij een stuk vrolijker van.quote:
Nee, maar ik wel toegang tot inside-informatie. Zo denkt men intern bij de Opinio na over een (gratis) krant alleen wil men eerst de Opinio winstgevend maken.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wordt je door dat Stürmerblaadje betaalt ofzo?
Ja. Google eens op "RtcW".quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:30 schreef sneakypete het volgende:
Wat heb je weer een lekker menselijk onderschift wolffenstein.
Was wolffenstein niet ook, zo'n 10 jaar terug ofzo een schietspelletje met nazi's erin?
herinner me vaag zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |