Dus Beth had toch gelijk?quote:Op zondag 16 maart 2008 18:32 schreef nickhs het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gewoon nog een appeltje te schillen had met die christelijke godvrezende Alabamezen, met name Beth, die zeiden dat ze nog maagd was, haha. Nu niet meer.
maanen hebben niet zoveel tijd nodig om te "genieten" zeker niet als je 17 of 21 bent, nog geen last van prostaat en of stressquote:Op zondag 16 maart 2008 18:32 schreef nickhs het volgende:
[..]
Maar Deepak was al om 2 uur thuis...die heeft niet lang genoten dan. En waarom zou Joran zo gedetailleerd die zaken hebben verteld. Zouden die politiemannen daar echt zo op geilen om precies te weten waar z'n vingers waren en hoeveel vingers dan wel, zelfs gedetailleerd 2 vingers maar liefst.
Ik denk dat ie gewoon nog een appeltje te schillen had met die christelijke godvrezende Alabamezen, met name Beth, die zeiden dat ze nog maagd was, haha. Nu niet meer.
en die bruine slippers zijn dus van hollyday inn ?? , en zijn dus ook nooit meer gevonden op het strand net als joran's schoenen ??quote:Op zondag 16 maart 2008 18:42 schreef nickhs het volgende:
[..]
Last seen wearing: Natalee was last seen wearing a denim knee length skirt, a teal green halter top and brown flip-flops.
Hier is een zip met Joran's verklaringen van 9 juniquote:Op zondag 16 maart 2008 18:47 schreef duikkie het volgende:
[..]
dat gedetailleerde verhaal over dat vingeren bevreemd mij ook , of joran verbergt hier zijn mannelijk kunnen ??, het is maar de vraag of joran het verteld heeft of naar gevraagd is door de politie, maar helaas weten we niet wat joran 31/05/2005 verteld heeft , later kan inderdaad wraak zijn op de heilige natalee
In de psychiatrische inrichting mogen ze ook op Internet.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:20 schreef nickhs het volgende:
[..]
Ja, hij had haar helemaal in en uit een coma gevingerd...
Ja, die slippers worden kennelijk beschikbaar gesteld door Holiday Inn op hun beach en het was een soort partnerruil van slippers als je ze even kwijt was. Ik heb dat gelezen, maar de link zo niet beschikbaar.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:55 schreef duikkie het volgende:
[..]
en die bruine slippers zijn dus van hollyday inn ?? , en zijn dus ook nooit meer gevonden op het strand net als joran's schoenen ??
conclusie ?? alle schoenen van natalee waren dus in haar koffer in haar hotel kamer. en andere studenten hebben dus verklaard dat natalee danste op slippers of blootte voeten ??
Als je mij bedoelt, nee, ze moeten zelfs de diagnose nog stellen.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:33 schreef secunda het volgende:
Hebben ze je al goed ingesteld op de juiste medicatie?
Je ziet wel vaker dat bij (wat duurdere hotels) slippers en badjassen ter beschikking worden gesteld. Het is dan wel zo, dat indien je de slippers of badjas(sen) niet terugbrengt, je daarvoor een rekening krijgt. Ik ben benieuwd of het inderdaad slippers van Holliday Inn zijn geweest of dat Natalee zelf slippers bij zich had.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:30 schreef nickhs het volgende:
[..]
Ja, die slippers worden kennelijk beschikbaar gesteld door Holiday Inn op hun beach en het was een soort partnerruil van slippers als je ze even kwijt was. Ik heb dat gelezen, maar de link zo niet beschikbaar.
alle op internet verklaring heb ik hoor, is alleen een beetje kinky die sex details in politie verhoor , wat ze daar nou mee wilde ???quote:Op zondag 16 maart 2008 19:28 schreef nickhs het volgende:
[..]
Hier is een zip met Joran's verklaringen van 9 juni
http://www.xs4all.nl/~dug(...)hics/joran09june.zip
Daarin verteld ie het heel gedetailleerd, dus hoeveel vingers en zo, kennelijk is ie er naar gevraagd, of hij verteld het gewoon uit zichzelf.
maakt nu ook niet zoveel uit, verklaart wel waarom men zich niet druk maakte over natalee's schoenen. is weer een raadsel voor mij opgelostquote:Op zondag 16 maart 2008 19:52 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Je ziet wel vaker dat bij (wat duurdere hotels) slippers en badjassen ter beschikking worden gesteld. Het is dan wel zo, dat indien je de slippers of badjas(sen) niet terugbrengt, je daarvoor een rekening krijgt. Ik ben benieuwd of het inderdaad slippers van Holliday Inn zijn geweest of dat Natalee zelf slippers bij zich had.
Maar goed, kom je nu al iets verder Duikkie? Ben zo benieuwd, wie nu wat gedaan heeft...quote:Op zondag 16 maart 2008 20:44 schreef duikkie het volgende:
[..]
maakt nu ook niet zoveel uit, verklaart wel waarom men zich niet druk maakte over natalee's schoenen. is weer een raadsel voor mij opgelost, slippers zijn namelijk niet zwaar in zand en/of te dragen. wel om mee te dansen lijkt mij
nou ik geloof al die verhalen niet zo , gewoon eigenwijs. daarom wil ik ook weten of je linksaf kan bij CnC , als je naar het noorden wilt rijden rij je gewoon anders als locale boy, verder kan je niet zoveel doen in 45 minuten en ze waren er alledrie bij toen natalee onwel werd, alleen hebben ze niet alle drie gezamelelijk daarna alles gedaan , deepak moest alibi maken en daarna joran, het vreemde is ook dat satisch nergens een alibi voor heeft.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:35 schreef nickhs het volgende:
[..]
Maar goed, kom je nu al iets verder Duikkie? Ben zo benieuwd, wie nu wat gedaan heeft...
Volgens mij weten we niks meer dan op 6 juni 2005 en zijn er alleen maar meer mensen bij betrokken geraakt. Meer verdachten dus in plaats van minder. Dat kan volgens mij alleen maar als ze gewoon zelf de zee in is gelopen, nog effe een laatste duik voor je het vliegtuig in gaat, een golfje en weg.....
Dank je, dit klopt helemaal.quote:Op zondag 16 maart 2008 10:36 schreef secunda het volgende:
[..]
Toch wel opvallend dat jullie je daar zo druk over maken.
Als confession er volledig naast zat, hoef je je er toch niet zo druk over te maken?
P.S.: er kan natuurlijk mbt tot Natalee best een complot zijn (toevallig bestaand uit Joodse mensen).
Als je zoiets denkt betekent dat echt niet automatisch dat je voor of tegen een bepaald ras, afkomst of geloof bent hoor!
Ik geloof wel dat Joran iets met zijn hond heeft uitgespookt. Zijn hond heette namelijk Choller. (Zie elders op forum link naar zijn fotoboek).quote:Op zondag 16 maart 2008 15:01 schreef johan555 het volgende:
Ik denk persoonlijk dat de mafia daar de dienst uitmaakt op Aruba .
.
Degene die ze eigenlijk willen treffen weet dan precies waar het vandaan komt en kijkt wel uit om z'n mond open te doen .
In dit geval pakken ze Joran op deze manier aan ( denk Ik)
De hond van joran is al doodgeschoten ( er wordt gezegd dat hij dat zelf heeft gedaan maar dat geloof ik niet ) en kan dus ook een actie zijn geweest van die mafia .(waarschuwing )
blijft ook hardnekkig , die choller schijnt een zwever te zijn geweest met carnaval die ze in het water hadden geduwd , verder wat er met die hond is gebeurt weet ik niet , is ook niet zo belangrijk vind ik,quote:Op maandag 17 maart 2008 01:54 schreef bernarde het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat Joran iets met zijn hond heeft uitgespookt. Zijn hond heette namelijk Choller. (Zie elders op forum link naar zijn fotoboek).
En kijk eens hieronder wat er in de afluistergesprekken in de politie-auto wordt gezegd:
S zegt tegen J : --------------------------------" he heh, ene, je laat mij lachen jongen,gewoon lachen "
D zegt tegen J : --------------------------------" jij weet het donders goed, jij probeert altijd bullshit tussen
-------------------------------------------------- ons te brengen "
J zegt tegen D : --------------------------------" dan jullie shit vertellen over de choller "
-------------------------------------------------- ik heb jouw met dat shit van de choller geholpen vriend "
D zegt tegen J : --------------------------------" dat heb ik ook gezegd "
J zegt tegen D : --------------------------------" zo heb ik het niet gelezen,ik heb die verklaring ook gelezen"
S zegt tegen J : --------------------------------" dat van die choller was van mij "
S of D tegen J : --------------------------------" dat heb ik al eerder verteld "
-------------------------------------------------" dat heb ik ook in mijn eerste verklaring gezegd "
Niks mafia, Joran heeft zelf zijn hond doodgeschoten, en ik zou er niet verbaasd over zijn als hij er geen nacht slaap over heeft verloren.
quote:Op zondag 16 maart 2008 21:35 schreef nickhs het volgende:
[..]
Maar goed, kom je nu al iets verder Duikkie? Ben zo benieuwd, wie nu wat gedaan heeft...
Volgens mij weten we niks meer dan op 6 juni 2005 en zijn er alleen maar meer mensen bij betrokken geraakt. Meer verdachten dus in plaats van minder. Dat kan volgens mij alleen maar als ze gewoon zelf de zee in is gelopen, nog effe een laatste duik voor je het vliegtuig in gaat, een golfje en weg.....
....... en de ex-hond van Joranquote:Op maandag 17 maart 2008 08:43 schreef johan555 het volgende:
een Choller is een zwervende junk
Dat is dus niet te hopen want dan is die jongen echt volledig geschift.quote:
Ja, daarom vind ik het ook wel belangrijk of dit gesprek echt over die hond gaat. Idd zou in dat geval Joran te afgrijselijk voor woorden zijnquote:Op maandag 17 maart 2008 12:18 schreef secunda het volgende:
[..]
Dat is dus niet te hopen want dan is die jongen echt volledig geschift.
Een van de honden zou vernoemd zijn naar junken dus "choller".![]()
Verder las ik dat er ergens een matras zou zijn gevonden met bloed wat later bleek hondenbloed te zijn en in de auto van Deepak was ook al hondenbloed gevonden.
Wel een beetje veel hondenbloed imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |