abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57417372
quote:
Op zondag 16 maart 2008 18:32 schreef nickhs het volgende:

[..]

Ik denk dat ie gewoon nog een appeltje te schillen had met die christelijke godvrezende Alabamezen, met name Beth, die zeiden dat ze nog maagd was, haha. Nu niet meer.
Dus Beth had toch gelijk?
Speurhond Spike hoort een lintje te krijgen in plaats van van fraude beschuldigd te worden.
pi_57417440
quote:
Op zondag 16 maart 2008 18:32 schreef nickhs het volgende:

[..]

Maar Deepak was al om 2 uur thuis...die heeft niet lang genoten dan. En waarom zou Joran zo gedetailleerd die zaken hebben verteld. Zouden die politiemannen daar echt zo op geilen om precies te weten waar z'n vingers waren en hoeveel vingers dan wel, zelfs gedetailleerd 2 vingers maar liefst.
Ik denk dat ie gewoon nog een appeltje te schillen had met die christelijke godvrezende Alabamezen, met name Beth, die zeiden dat ze nog maagd was, haha. Nu niet meer.
maanen hebben niet zoveel tijd nodig om te "genieten" zeker niet als je 17 of 21 bent, nog geen last van prostaat en of stress , die blauwe pillen komen pas bij de tweede jeugd

maar wie zegt dat deepak genoten heeft, denk meer fucking shit of bull shit om die joran !!!

dat gedetailleerde verhaal over dat vingeren bevreemd mij ook , of joran verbergt hier zijn mannelijk kunnen ??, het is maar de vraag of joran het verteld heeft of naar gevraagd is door de politie, maar helaas weten we niet wat joran 31/05/2005 verteld heeft , later kan inderdaad wraak zijn op de heilige natalee
pi_57417606
quote:
Op zondag 16 maart 2008 18:42 schreef nickhs het volgende:

[..]

Last seen wearing: Natalee was last seen wearing a denim knee length skirt, a teal green halter top and brown flip-flops.

en die bruine slippers zijn dus van hollyday inn ?? , en zijn dus ook nooit meer gevonden op het strand net als joran's schoenen ??

conclusie ?? alle schoenen van natalee waren dus in haar koffer in haar hotel kamer. en andere studenten hebben dus verklaard dat natalee danste op slippers of blootte voeten ??
pi_57418070
quote:
Op zondag 16 maart 2008 18:43 schreef secunda het volgende:

[..]

Dus Beth had toch gelijk?
Ja, hij had haar helemaal in en uit een coma gevingerd...
pi_57418110
Natalee Holloway anagrams
Rearranging the letters of 'Natalee Holloway' (Missing in Oranjestad, Aruba) gives:

A lonely wet "aloha"...
pi_57418220
quote:
Op zondag 16 maart 2008 18:47 schreef duikkie het volgende:

[..]

dat gedetailleerde verhaal over dat vingeren bevreemd mij ook , of joran verbergt hier zijn mannelijk kunnen ??, het is maar de vraag of joran het verteld heeft of naar gevraagd is door de politie, maar helaas weten we niet wat joran 31/05/2005 verteld heeft , later kan inderdaad wraak zijn op de heilige natalee
Hier is een zip met Joran's verklaringen van 9 juni
http://www.xs4all.nl/~dug(...)hics/joran09june.zip
Daarin verteld ie het heel gedetailleerd, dus hoeveel vingers en zo, kennelijk is ie er naar gevraagd, of hij verteld het gewoon uit zichzelf.
pi_57418251
quote:
Op zondag 16 maart 2008 19:20 schreef nickhs het volgende:

[..]

Ja, hij had haar helemaal in en uit een coma gevingerd...
In de psychiatrische inrichting mogen ze ook op Internet.
Speurhond Spike hoort een lintje te krijgen in plaats van van fraude beschuldigd te worden.
pi_57418272
quote:
Op zondag 16 maart 2008 18:55 schreef duikkie het volgende:

[..]

en die bruine slippers zijn dus van hollyday inn ?? , en zijn dus ook nooit meer gevonden op het strand net als joran's schoenen ??

conclusie ?? alle schoenen van natalee waren dus in haar koffer in haar hotel kamer. en andere studenten hebben dus verklaard dat natalee danste op slippers of blootte voeten ??
Ja, die slippers worden kennelijk beschikbaar gesteld door Holiday Inn op hun beach en het was een soort partnerruil van slippers als je ze even kwijt was. Ik heb dat gelezen, maar de link zo niet beschikbaar.
pi_57418312
Hebben ze je al goed ingesteld op de juiste medicatie?
pi_57418565
quote:
Op zondag 16 maart 2008 19:33 schreef secunda het volgende:
Hebben ze je al goed ingesteld op de juiste medicatie?
Als je mij bedoelt, nee, ze moeten zelfs de diagnose nog stellen.
Nu je er toch bent, wat bedoel je met 'Beth had dus toch gelijk"?
pi_57418660
quote:
Op zondag 16 maart 2008 19:30 schreef nickhs het volgende:

[..]

Ja, die slippers worden kennelijk beschikbaar gesteld door Holiday Inn op hun beach en het was een soort partnerruil van slippers als je ze even kwijt was. Ik heb dat gelezen, maar de link zo niet beschikbaar.
Je ziet wel vaker dat bij (wat duurdere hotels) slippers en badjassen ter beschikking worden gesteld. Het is dan wel zo, dat indien je de slippers of badjas(sen) niet terugbrengt, je daarvoor een rekening krijgt. Ik ben benieuwd of het inderdaad slippers van Holliday Inn zijn geweest of dat Natalee zelf slippers bij zich had.
--
pi_57418734
Je berichtje van 18.43.
pi_57418874
Ben me aan het inlezen, vandaar deze tvp.
Whoop whoop, politie.
pi_57419551
quote:
Op zondag 16 maart 2008 19:28 schreef nickhs het volgende:

[..]

Hier is een zip met Joran's verklaringen van 9 juni
http://www.xs4all.nl/~dug(...)hics/joran09june.zip
Daarin verteld ie het heel gedetailleerd, dus hoeveel vingers en zo, kennelijk is ie er naar gevraagd, of hij verteld het gewoon uit zichzelf.
alle op internet verklaring heb ik hoor, is alleen een beetje kinky die sex details in politie verhoor , wat ze daar nou mee wilde ???
pi_57419629
quote:
Op zondag 16 maart 2008 19:52 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

Je ziet wel vaker dat bij (wat duurdere hotels) slippers en badjassen ter beschikking worden gesteld. Het is dan wel zo, dat indien je de slippers of badjas(sen) niet terugbrengt, je daarvoor een rekening krijgt. Ik ben benieuwd of het inderdaad slippers van Holliday Inn zijn geweest of dat Natalee zelf slippers bij zich had.
maakt nu ook niet zoveel uit, verklaart wel waarom men zich niet druk maakte over natalee's schoenen. is weer een raadsel voor mij opgelost , slippers zijn namelijk niet zwaar in zand en/of te dragen. wel om mee te dansen lijkt mij
pi_57420593
quote:
Op zondag 16 maart 2008 20:44 schreef duikkie het volgende:

[..]

maakt nu ook niet zoveel uit, verklaart wel waarom men zich niet druk maakte over natalee's schoenen. is weer een raadsel voor mij opgelost , slippers zijn namelijk niet zwaar in zand en/of te dragen. wel om mee te dansen lijkt mij
Maar goed, kom je nu al iets verder Duikkie? Ben zo benieuwd, wie nu wat gedaan heeft...
Volgens mij weten we niks meer dan op 6 juni 2005 en zijn er alleen maar meer mensen bij betrokken geraakt. Meer verdachten dus in plaats van minder. Dat kan volgens mij alleen maar als ze gewoon zelf de zee in is gelopen, nog effe een laatste duik voor je het vliegtuig in gaat, een golfje en weg.....
pi_57420966
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:35 schreef nickhs het volgende:

[..]

Maar goed, kom je nu al iets verder Duikkie? Ben zo benieuwd, wie nu wat gedaan heeft...
Volgens mij weten we niks meer dan op 6 juni 2005 en zijn er alleen maar meer mensen bij betrokken geraakt. Meer verdachten dus in plaats van minder. Dat kan volgens mij alleen maar als ze gewoon zelf de zee in is gelopen, nog effe een laatste duik voor je het vliegtuig in gaat, een golfje en weg.....
nou ik geloof al die verhalen niet zo , gewoon eigenwijs. daarom wil ik ook weten of je linksaf kan bij CnC , als je naar het noorden wilt rijden rij je gewoon anders als locale boy, verder kan je niet zoveel doen in 45 minuten en ze waren er alledrie bij toen natalee onwel werd, alleen hebben ze niet alle drie gezamelelijk daarna alles gedaan , deepak moest alibi maken en daarna joran, het vreemde is ook dat satisch nergens een alibi voor heeft.

maar vele kennen mijn theorie al , gewoon een vrijpartij die verkeerd afloopt en ze waren onderweg naar joran of deepak's huis, vanuit deepak's huis is joran naar strand/hotel inn gebracht en afgezet door satisch , joran belde deepak om te melden satisch op terug weg , natalee is naakt ergens onder ofzo gelegd en later voorgoed weg gemaakt. heel dat verhaal over lighthouse en beach is gewoon verzonnen. zolang niet te bewijzen is dat iemand ze gezien heeft/hebben kunnen ze dat verhaal aanhouden, zodra blijkt dat het onmogelijk is verzint joran een verhaal en volgende de broers als slaven waarom om de simpele reden dat de broers ook een aandeel hebben in de niet natuurlijke dood van natalee en ze er bij waren.
maar het blijft mijn theorie
pi_57421549
quote:
Op zondag 16 maart 2008 10:36 schreef secunda het volgende:

[..]

Toch wel opvallend dat jullie je daar zo druk over maken.
Als confession er volledig naast zat, hoef je je er toch niet zo druk over te maken?

P.S.: er kan natuurlijk mbt tot Natalee best een complot zijn (toevallig bestaand uit Joodse mensen).
Als je zoiets denkt betekent dat echt niet automatisch dat je voor of tegen een bepaald ras, afkomst of geloof bent hoor!
Dank je, dit klopt helemaal.

Het zijn inderdaad maar Ideeën die opkomen daar moet je je niet al te druk over maken.

Ik zocht alleen maar de rode draadl, het was niet op de man bedoeld.
Er is helaas niet zoveel bekent over het werk van pa v.d. Sloot op Aruba, welke connecties heeft hij daar opgebouwd in de loop der jaren?

[ Bericht 10% gewijzigd door Confessions op 16-03-2008 22:57:26 ]
pi_57425254
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:01 schreef johan555 het volgende:
Ik denk persoonlijk dat de mafia daar de dienst uitmaakt op Aruba .
.
Degene die ze eigenlijk willen treffen weet dan precies waar het vandaan komt en kijkt wel uit om z'n mond open te doen .
In dit geval pakken ze Joran op deze manier aan ( denk Ik)
De hond van joran is al doodgeschoten ( er wordt gezegd dat hij dat zelf heeft gedaan maar dat geloof ik niet ) en kan dus ook een actie zijn geweest van die mafia .(waarschuwing )
Ik geloof wel dat Joran iets met zijn hond heeft uitgespookt. Zijn hond heette namelijk Choller. (Zie elders op forum link naar zijn fotoboek).
En kijk eens hieronder wat er in de afluistergesprekken in de politie-auto wordt gezegd:

S zegt tegen J : --------------------------------" he heh, ene, je laat mij lachen jongen,gewoon lachen "
D zegt tegen J : --------------------------------" jij weet het donders goed, jij probeert altijd bullshit tussen
-------------------------------------------------- ons te brengen "
J zegt tegen D : --------------------------------" dan jullie shit vertellen over de choller "
-------------------------------------------------- ik heb jouw met dat shit van de choller geholpen vriend "
D zegt tegen J : --------------------------------" dat heb ik ook gezegd "
J zegt tegen D : --------------------------------" zo heb ik het niet gelezen,ik heb die verklaring ook gelezen"
S zegt tegen J : --------------------------------" dat van die choller was van mij "
S of D tegen J : --------------------------------" dat heb ik al eerder verteld "
-------------------------------------------------" dat heb ik ook in mijn eerste verklaring gezegd "

Niks mafia, Joran heeft zelf zijn hond doodgeschoten, en ik zou er niet verbaasd over zijn als hij er geen nacht slaap over heeft verloren.
pi_57425623
quote:
Op maandag 17 maart 2008 01:54 schreef bernarde het volgende:

[..]

Ik geloof wel dat Joran iets met zijn hond heeft uitgespookt. Zijn hond heette namelijk Choller. (Zie elders op forum link naar zijn fotoboek).
En kijk eens hieronder wat er in de afluistergesprekken in de politie-auto wordt gezegd:

S zegt tegen J : --------------------------------" he heh, ene, je laat mij lachen jongen,gewoon lachen "
D zegt tegen J : --------------------------------" jij weet het donders goed, jij probeert altijd bullshit tussen
-------------------------------------------------- ons te brengen "
J zegt tegen D : --------------------------------" dan jullie shit vertellen over de choller "
-------------------------------------------------- ik heb jouw met dat shit van de choller geholpen vriend "
D zegt tegen J : --------------------------------" dat heb ik ook gezegd "
J zegt tegen D : --------------------------------" zo heb ik het niet gelezen,ik heb die verklaring ook gelezen"
S zegt tegen J : --------------------------------" dat van die choller was van mij "
S of D tegen J : --------------------------------" dat heb ik al eerder verteld "
-------------------------------------------------" dat heb ik ook in mijn eerste verklaring gezegd "

Niks mafia, Joran heeft zelf zijn hond doodgeschoten, en ik zou er niet verbaasd over zijn als hij er geen nacht slaap over heeft verloren.
blijft ook hardnekkig , die choller schijnt een zwever te zijn geweest met carnaval die ze in het water hadden geduwd , verder wat er met die hond is gebeurt weet ik niet , is ook niet zo belangrijk vind ik,
voor mij part noemt hij zijn plantje natalee , en krijgt hij groene vingers
pi_57426298
een Choller is een zwervende junk
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_57426552
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:35 schreef nickhs het volgende:

[..]

Dat is de bedoeling ook van het Van der Sloot promotieteam.
Meer en meer verdachte vissen uitgooien. Alle richtingen uit geruchten verspreiden.

Gegarandeerd succes.
pi_57428556
quote:
Op maandag 17 maart 2008 08:43 schreef johan555 het volgende:
een Choller is een zwervende junk
....... en de ex-hond van Joran
pi_57429608
quote:
Op maandag 17 maart 2008 11:24 schreef bernarde het volgende:

[..]

....... en de ex-hond van Joran
Dat is dus niet te hopen want dan is die jongen echt volledig geschift.
Een van de honden zou vernoemd zijn naar junken dus "choller".

Verder las ik dat er ergens een matras zou zijn gevonden met bloed wat later bleek hondenbloed te zijn en in de auto van Deepak was ook al hondenbloed gevonden.

Wel een beetje veel hondenbloed imo.
pi_57430687
quote:
Op maandag 17 maart 2008 12:18 schreef secunda het volgende:

[..]

Dat is dus niet te hopen want dan is die jongen echt volledig geschift.
Een van de honden zou vernoemd zijn naar junken dus "choller".

Verder las ik dat er ergens een matras zou zijn gevonden met bloed wat later bleek hondenbloed te zijn en in de auto van Deepak was ook al hondenbloed gevonden.

Wel een beetje veel hondenbloed imo.
Ja, daarom vind ik het ook wel belangrijk of dit gesprek echt over die hond gaat. Idd zou in dat geval Joran te afgrijselijk voor woorden zijn , maar het zou ook aantonen dat pa en ma VdS al lang voor de verdwijning van Natalee op de hoogte waren van de zieke geest van hun zoon en dan worden uitspraken in TV-interviews van de ouders "dat ze zich niet konden voorstellen dat Joran iemand kwaad zou kunnen doen" wel erg leugenachtig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')