quote:Heerkes: "Dit was ver onder de maat"
De Graafschap en Heracles Almelo speelden eerder vanavond in een oersaai duel met 0-0 gelijk. Coach van de bezoekers, Gert Heerkes, was na afloop dan ook duidelijk. "Dit was zeer, zeer matig als je over Eredivisiebegrippen praat."
Het duel tussen de nummer dertien (Heracles) en vijftien (De Graafschap) stond vooral in het teken van niet verliezen. De toeschouwers op de Vijverberg kregen dan ook een oersaai duel voorgeschoteld.
"In de eerste helft heb ik twee halve kansen gezien. Na rust hadden beide ploegen nog wel wat kansen, maar dat was het. Terecht dat niemand hier gewonnen heeft, het was ver onder de maat", besloot Heerkes.
Leuk he, in de winter doorspelen op die matten.quote:Op zondag 16 maart 2008 10:42 schreef Damzkieee het volgende:
Vervelend om zelf over kunstgras te moeten beginnen, maar dat veld van de Graafschap leek werkelijk nergens op. Simpele passjes stuiteren alle kanten op, behalve de goede, gaten overal in het veld. Echt schandalig dat daar niet wat harder tegen wordt opgetreden.
Maar als van de 300 ballen 1tje niet goed stuitert bij ons tijdens de tests dan krijgen we 10.000 boete...ongelooflijk.
Over de wedstrijd:
Kut
Maar wel blij met een punt.
Alleen zeuren ze er bij ons niet over en tegenstanders bij ons wel over het veld. Graafschap heeft volgens mij ook wel een boete gekregen en de verplichting tot veldverwarming.quote:Op zondag 16 maart 2008 10:42 schreef Damzkieee het volgende:
Vervelend om zelf over kunstgras te moeten beginnen, maar dat veld van de Graafschap leek werkelijk nergens op. Simpele passjes stuiteren alle kanten op, behalve de goede, gaten overal in het veld. Echt schandalig dat daar niet wat harder tegen wordt opgetreden.
Maar als van de 300 ballen 1tje niet goed stuitert bij ons tijdens de tests dan krijgen we 10.000 boete...ongelooflijk.
Als hij zondag maar fit is, woensdag is hij toch geschorst.quote:Op zondag 16 maart 2008 11:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Iemand al enig idee hoe het met Wuijtens is? Is hij fit voor woensdag?
Klopt jaquote:Op zondag 16 maart 2008 11:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als hij zondag maar fit is, woensdag is hij toch geschorst.
Inderdaad, en Daelemans richting tribune dacht ik zo. Quansah mag ook wel weer op het middenveld, is toch veel rustige dan Maas.quote:Op zondag 16 maart 2008 11:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt ja
Dat was een stomme kaart die hij kreeg tegen Haarlem. Klavan maar weer op die plek.
U bent ook voor Heracles ?quote:Op zondag 16 maart 2008 18:12 schreef Elwood1802 het volgende:
Mooi werk dit
Nog 5 punten en we zijn veilig.
Eerst nog tegen roda kijken wat het word
geregistreerd op: vrijdag 17 november 2006 @ 18:40quote:Op zondag 16 maart 2008 20:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
U bent ook voor Heracles ?
Zit je al lang op Fok?
Hoort het niet juist andersom te zijn?quote:
Dat over vrouwen weet ik niet zeker, maar het oudste publiek is een feit. Dat stond een tijd geleden een keer in een artikel van de VI, die ligt nu alleen al bij het oud papier.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:30 schreef Damzkieee het volgende:
Ach, zo trekken we wat meer vrouwen
Hoorde gisteren van Blawh in de bus (wat moet je anders bespreken in 3 uur reistijd) dat bij Heracles vrijwel de minste vrouwen/kinderen komen (in percentage). Misschien kan hij die cijfers nog effe opzoeken
Stond laatst in de VI een heel verslag, Heracles heeft de meeste ouderen als fans, laagste inkomen, minste vrouwenquote:Op zondag 16 maart 2008 21:30 schreef Damzkieee het volgende:
Ach, zo trekken we wat meer vrouwen
Hoorde gisteren van Blawh in de bus (wat moet je anders bespreken in 3 uur reistijd) dat bij Heracles vrijwel de minste vrouwen/kinderen komen (in percentage). Misschien kan hij die cijfers nog effe opzoeken
Pauperclubje he.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:40 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Stond laatst in de VI een heel verslag, Heracles heeft de meeste ouderen als fans, laagste inkomen, minste vrouwen
In de VI van deze week stond het nogmaals. De supporters zijn te oud, te mannelijk en te arm.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat over vrouwen weet ik niet zeker, maar het oudste publiek is een feit. Dat stond een tijd geleden een keer in een artikel van de VI, die ligt nu alleen al bij het oud papier.
En een mishuur gaat een beetje te ver vind ik, die jongen kan wel degelijk voetballen. Het komt er alleen niet echt uit, als hij straks in de Kuip de winnende erin schiet dan is hij alsnog de held.
Ach, zolang het goed blijft gaan komen er genoeg jongere supporters bij in het nieuwe stadion. En hoezo zijn ze te arm? Zolang ze een seizoenskaart kopen is het toch goed, het geld investeren in de club is geen taak voor de supporters.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
In de VI van deze week stond het nogmaals. De supporters zijn te oud, te mannelijk en te arm.
Nieuwe seizoenskaarthoudersquote:Op zondag 16 maart 2008 23:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ach, zolang het goed blijft gaan komen er genoeg jongere supporters bij in het nieuwe stadion. En hoezo zijn ze te arm? Zolang ze een seizoenskaart kopen is het toch goed, het geld investeren in de club is geen taak voor de supporters.
Je kunt zeggen wat je wil en het is irritant als er echt teveel zijn, maar financieel zijn die nieuwe supporters wel erg belangrijk voor de groei als club. Overal waar succes is zijn successupporters. Toch zijn er nog genoeg mensen in en rond Almelo die een warm gevoel hebben voor Heracles maar geen seizoenskaart hebben.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:26 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Nieuwe seizoenskaarthouders
5 jaar geleden zat er nog geen 3000 man in de winter als ze tegen veendam moeten en nu zie je allemaal lui met Ajax shirts als de heren uit Amsterdam op bezoek komen
Ach, wees blij. Met 3000 man op de tribune redden we het niet ...quote:Op zondag 16 maart 2008 23:26 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Nieuwe seizoenskaarthouders
5 jaar geleden zat er nog geen 3000 man in de winter als ze tegen veendam moeten en nu zie je allemaal lui met Ajax shirts als de heren uit Amsterdam op bezoek komen
Ik vind Heracles ook gewoon een leuke club met altijd een geweldige sfeer, als ik in de buurt had gewoond had ik zeker ook af en toe langs gekomenquote:Op zondag 16 maart 2008 23:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wil en het is irritant als er echt teveel zijn, maar financieel zijn die nieuwe supporters wel erg belangrijk voor de groei als club. Overal waar succes is zijn successupporters. Toch zijn er nog genoeg mensen in en rond Almelo die een warm gevoel hebben voor Heracles maar geen seizoenskaart hebben.
Nederland is klein, alles is in de buurt.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:35 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik vind Heracles ook gewoon een leuke club met altijd een geweldige sfeer, als ik in de buurt had gewoond had ik zeker ook af en toe langs gekomen
Hierbij uitgenodigd.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:35 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik vind Heracles ook gewoon een leuke club met altijd een geweldige sfeer, als ik in de buurt had gewoond had ik zeker ook af en toe langs gekomen
quote:Op maandag 17 maart 2008 09:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ken toch wel een aantal meisjes die elke thuiswedstrijd (en ook een behoorlijk aantal uitwedstrijden) en dat zijn wel hele mooie meisjes hoor.
Verder ben zelfs ik al zenuwachtig aan het worden voor woensdag.
Zeg dat welquote:
Dat van Bot was echt schandalig, 10 seconden in het veld en direct 2 tackles puur op het lichaam ipv de bal. En v. Egmond vond het niet nodig om een kaart te geven.quote:Heracles Almelo houdt de schade beperkt
DOETINCHEM - Met meer geluk dan wijsheid slaagde Heracles er afgelopen zaterdag in zonder schade uit het duel met De Graafschap te komen. Belangrijker dan het punt na de 0-0, was het feit dat niemand ernstig geblesseerd raakte. In de aanloop naar het historische treffen van komende woensdag in de halve finale van de KNVB-beker, was de strijd op de steppe van de Vijverberg er namelijk een vol gevaren.
Punt één was daar het dramatische en betaald voetbal onwaardige veld in Doetinchem. Met de wetenschap dat het veld alleen door de hoofdmacht van De Graafschap wordt gebruikt, is het eigenlijk een schandaal dat de KNVB een dusdanige ondergrond accepteert als speelveld voor de eredivisie. Ten tweede had trainer Jan de Jonge een aantal van zijn spelers blijkbaar de opdracht gegeven de gasten het voetbal met alle mogelijke middelen te beletten.
Scheidsrechter Dick van Egmond keek rustig toe, weigerde op te treden tegen doldrieste acties van de 'Superboeren' en gaf zo de thuisclub het signaal dat bijna alles mocht.
De belichaming van die strijdwijze was voormalig FC Twente-speler Arnar Vidarsson. De IJslander is normaal gesproken een voetballer die het van zijn redelijke techniek en inzicht moet hebben, maar hij beperkte zich dit keer vooral tot het neersabelen van vormgever Gonzalo Garcia Garcia. De Uruguyaan kwam geen moment toe aan zijn favoriete spel en de schoonheid van het voetbal werd door brute en vaak domme kracht tenietgedaan. Bovendien leek een aantal Heraclieden al met het hoofd bij de halve finale van de beker. En was het duel in Doetinchem toch vooral een hinderlijk tussendoortje.
De Graafschap speelde voetbal dat in de onderste helft van de eerste divisie wordt gespeeld. Bijna elke bal blind naar voren roeien en dan maar zien wat er van komt. De strijdwijze leverde zowaar nog een punt op, doordat Heracles in de 90 minuten nooit controle had over de wedstrijd. Nooit werd een rustmoment gevonden om een man meer te creëren. Dat mocht Heracles zichzelf natuurlijk ook aanrekenen. De gasten, zonder de geschorsten Quansah en Boakye, moesten wel mee in het spel van de thuisploeg en de laatste weken hebben juist bewezen dat dat niet het spelletje is dat Heracles momenteel graag speelt.
Het werd daarom een slijtageslag waarin overleven en de boel heelhouden het credo werd. En dat was makkelijker gezegd dan gedaan, want met het inbrengen van René Bot, bracht trainer Jan de Jonge een doldwaze schopper in het veld. Zijn eerste twee daden waren het onbestraft omver schoppen van Garcia-Garcia.
Dat in de slotfase Martin Christensen de kans op de winnende treffer liet liggen, paste wel in het beeld van de partij die zonder kleerscheuren werd afgesloten.
Voor Heracles is het een voordeel dat het zaterdag al speelde. De ploeg heeft daardoor een dag langer om toe te werken naar de halve finale van de beker overmorgen tegen Roda JC. De Limburgers speelden gisteren hun loodzware wedstrijd tegen landskampioen PSV (1-1), onder toeziend oog van Heerkes en zijn assistent Hendrie Krüzen, maar of zij in het modderballet van Limburg veel wijzer zijn geworden...?
www.tctubantia.nl
En wie mogen dat dan wel niet zijn?quote:
Volgens mij een blondje met hoge hakjes en een strakke broekquote:Op maandag 17 maart 2008 12:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat zou je toch moeten weten, aangezien er bij Heracles bijna geen vrouwen op de tribune zitten.
Dunno!?quote:Op maandag 17 maart 2008 12:06 schreef Vince22 het volgende:
Waar is het "Fokkers in het Polman Stadion" trouwens gebleven?
Nee!quote:
Geheimzinnig typje.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat zou je toch moeten weten, aangezien er bij Heracles bijna geen vrouwen op de tribune zitten.
Hij wil de vrouwen voor zichzelf houden, snap dat danquote:
Die jij bedoeld (denk ik) wel ja. Zit ook in de supportersvereniging.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Volgens mij een blondje met hoge hakjes en een strakke broek
Gaat ze ook wel eens naar uitwedstrijden?
Ze zijn al 4 nog vrijgezel. Wat ze daar verder uitvreten dat weet ik nietquote:Op maandag 17 maart 2008 12:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij wil de vrouwen voor zichzelf houden, snap dat dan
Als het de meiden zijn die ik denk dat het zijn dan is dat al mislukt
Zit me niet te jennen! Dan ben je hier aan het verkeerde adres!quote:Op maandag 17 maart 2008 13:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die jij bedoeld (denk ik) wel ja. Zit ook in de supportersvereniging.
Verder is het niet echt boeiend wie die meiden zijn. Stel ze met de bekerfinale wel voor. Oh nee![]()
quote:Op maandag 17 maart 2008 13:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ze zijn al 4 nog vrijgezel. Wat ze daar verder uitvreten dat weet ik niet.
Ik heb trouwens al wel een vriendin, dus voor mezelf houden hoeft sowieso niet.
Als ze de bekerfinale halen, kan je mee naar de kuip hoorquote:Op zondag 16 maart 2008 23:35 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat is waar, maar om constant 250km heen en 250 terug te rijden vind ik iets teveel van het goeie, het zou trouwens een geweldige actie zijn als jullie die beker wegkapen.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nederland is klein, alles is in de buurt.
Woensdag gaat het hoop ik weer spoken. Ik vind vooral fantastisch dat onze lange zijde ook helemaal losgaat soms, afgelopen week toen die Utrechtsupporters 'laat je club maar in de steek zongen' toen een man werd afgevoerd na een hersenbloeding was de reactie van de lange zijde echt
Ik was wel benieuwd in welk vak die dames te aanschouwen warenquote:Op maandag 17 maart 2008 13:16 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ook, dus je had ze ook niet hoeven delen. Maar Zapper klonk wel geintresseerd
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:57 schreef Elwood1802 het volgende:
Voor woensdag kaartje weten te bemachtigenVak R
Denk het wel, ik verbaas me dat het bij ons nog niet helemaal is uitverkocht.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:04 schreef Elwood1802 het volgende:
ZOu btw het uitvak vol zitten?
Boh gezellig, bij mijquote:Op maandag 17 maart 2008 18:57 schreef Elwood1802 het volgende:
Voor woensdag kaartje weten te bemachtigenVak R
Er is nog niet eens vrije verkoop geweest bij onsquote:Op maandag 17 maart 2008 19:04 schreef Elwood1802 het volgende:
ZOu btw het uitvak vol zitten?
Daarom waren de 500 kaarten ook zonder vrije verkoop uitverkocht.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:24 schreef Charles.Darwin het volgende:
heh, het leeft allemaal niet zo in Kerkrade, de beker
Ik zit volgens my ook rij 3quote:Op maandag 17 maart 2008 19:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Boh gezellig, bij mij
Ik sta vooraan, rij 3 aan de rechterkant, tegen Q aan
hehe, gelukkig maarquote:Op maandag 17 maart 2008 19:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Daarom waren de 500 kaarten ook zonder vrije verkoop uitverkocht.
Hij komt niet op de fiets.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:41 schreef existenz het volgende:
Jullie voorzitter is van harte welkom in Tilburg op zijn fiets om de verliespartij te kijken. Hij zal door onze supporters hartelijk welkom geheten geworden (Zulke acties kunnen we wel waarderen).
Hij komt maar gewoon op de fietsquote:Op maandag 17 maart 2008 22:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij komt niet op de fiets.Hij zou alleen op de fiets gaan als we van de Graafschap en Roda zouden winnen, zaterdag was geen overwinning.
Misschien als Co hier over een paar jaar trainer wordt, dan kan hij op de fiets naar huis met de selectie na een nederlaag.quote:
Bedankt.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Succes woensdagdat jullie mogen winnen
Gewoon bijtijds komenquote:Op maandag 17 maart 2008 19:28 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Ik zit volgens my ook rij 3stoel 20 als ik het goed heb. Zal wel weer een andere plaats worden aangezien alles toch vol staat.
heracles thuis in finale is makkelijkerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bedankt.
Waarom eigenlijk? Eigenbelang weer zeker?
Kijken of je dat na vanavond nog steeds zegt dan
Dacht ik al. Daarom ben ik benieuwd of je dat na vanavond nog steeds zegt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heracles thuis in finale is makkelijker
Aaah ok, dan heeft hij zijn uitspraken al aangepast. Hij wil gewoon weer een keer met zijn bolle kop in de media komen volgens mij.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:40 schreef Damzkieee het volgende:
Vanmorgen stond toch echt in de Tubantia dat hij bij een bekerfinale met de fiets zou gaan naar Tilburg!
Mag hopen dat het niet zover komt.quote:Maas overweegt extra jaartje bij Heracles
Rob Maas is er niet langer zeker van dat hij na dit seizoen zijn loopbaan beëindigd. De routinier van Heracles overweegt opnieuw een jaartje door te gaan in Almelo, schrijft VoetbalVandaag.
"Het ziet er naar uit dat Heracles mijn eindstation gaat worden", stelt de middenvelder in de voetbalkrant. Het aanvankelijke voornemen om komende zomer te stoppen, staat niet langer vast: "We zullen er binnenkort over gaan praten. Ik ga eerst met de directie om de tafel zitten om te bepalen of ik nog een seizoen door ga."
Maas is ervan overtuigd dat Heracles volgend seizoen opnieuw in de Eredivisie actief zal zijn: "We zijn een eind op weg. Er zijn nog een aantal wedstrijden, maar als we zo door gaan, dan denk ik dat we het wel gaan redden."
Juist. Hij ziet zichzelf al fietsen met 40 cameraploegen eromheen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
Aaah ok, dan heeft hij zijn uitspraken al aangepast. Hij wil gewoon weer een keer met zijn bolle kop in de media komen volgens mij.
Meer dan 3 ton betalen aan iemand die 30 minuten per wedstrijd? Nee, doe mij dan maar Quansah!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:14 schreef Elwood1802 het volgende:
Is toch ook uitverkocht?
Btw, Maas mag wel een jaartje door. Inbrengen zo rond de 60e minuut bij een achterstand en dan kan hij mooi het voortouw nemen. Zet hem gewoon centraal op het middenveld dan heb je de meeste kans dat een verdediger de aanvaller opvangt mocht Maas het niet bij kunnen benen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |