quote:Heerkes: "Dit was ver onder de maat"
De Graafschap en Heracles Almelo speelden eerder vanavond in een oersaai duel met 0-0 gelijk. Coach van de bezoekers, Gert Heerkes, was na afloop dan ook duidelijk. "Dit was zeer, zeer matig als je over Eredivisiebegrippen praat."
Het duel tussen de nummer dertien (Heracles) en vijftien (De Graafschap) stond vooral in het teken van niet verliezen. De toeschouwers op de Vijverberg kregen dan ook een oersaai duel voorgeschoteld.
"In de eerste helft heb ik twee halve kansen gezien. Na rust hadden beide ploegen nog wel wat kansen, maar dat was het. Terecht dat niemand hier gewonnen heeft, het was ver onder de maat", besloot Heerkes.
Leuk he, in de winter doorspelen op die matten.quote:Op zondag 16 maart 2008 10:42 schreef Damzkieee het volgende:
Vervelend om zelf over kunstgras te moeten beginnen, maar dat veld van de Graafschap leek werkelijk nergens op. Simpele passjes stuiteren alle kanten op, behalve de goede, gaten overal in het veld. Echt schandalig dat daar niet wat harder tegen wordt opgetreden.
Maar als van de 300 ballen 1tje niet goed stuitert bij ons tijdens de tests dan krijgen we 10.000 boete...ongelooflijk.
Over de wedstrijd:
Kut
Maar wel blij met een punt.
Alleen zeuren ze er bij ons niet over en tegenstanders bij ons wel over het veld. Graafschap heeft volgens mij ook wel een boete gekregen en de verplichting tot veldverwarming.quote:Op zondag 16 maart 2008 10:42 schreef Damzkieee het volgende:
Vervelend om zelf over kunstgras te moeten beginnen, maar dat veld van de Graafschap leek werkelijk nergens op. Simpele passjes stuiteren alle kanten op, behalve de goede, gaten overal in het veld. Echt schandalig dat daar niet wat harder tegen wordt opgetreden.
Maar als van de 300 ballen 1tje niet goed stuitert bij ons tijdens de tests dan krijgen we 10.000 boete...ongelooflijk.
Als hij zondag maar fit is, woensdag is hij toch geschorst.quote:Op zondag 16 maart 2008 11:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Iemand al enig idee hoe het met Wuijtens is? Is hij fit voor woensdag?
Klopt jaquote:Op zondag 16 maart 2008 11:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als hij zondag maar fit is, woensdag is hij toch geschorst.
Inderdaad, en Daelemans richting tribune dacht ik zo. Quansah mag ook wel weer op het middenveld, is toch veel rustige dan Maas.quote:Op zondag 16 maart 2008 11:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt ja
Dat was een stomme kaart die hij kreeg tegen Haarlem. Klavan maar weer op die plek.
U bent ook voor Heracles ?quote:Op zondag 16 maart 2008 18:12 schreef Elwood1802 het volgende:
Mooi werk dit
Nog 5 punten en we zijn veilig.
Eerst nog tegen roda kijken wat het word
geregistreerd op: vrijdag 17 november 2006 @ 18:40quote:Op zondag 16 maart 2008 20:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
U bent ook voor Heracles ?
Zit je al lang op Fok?
Hoort het niet juist andersom te zijn?quote:
Dat over vrouwen weet ik niet zeker, maar het oudste publiek is een feit. Dat stond een tijd geleden een keer in een artikel van de VI, die ligt nu alleen al bij het oud papier.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:30 schreef Damzkieee het volgende:
Ach, zo trekken we wat meer vrouwen
Hoorde gisteren van Blawh in de bus (wat moet je anders bespreken in 3 uur reistijd) dat bij Heracles vrijwel de minste vrouwen/kinderen komen (in percentage). Misschien kan hij die cijfers nog effe opzoeken
Stond laatst in de VI een heel verslag, Heracles heeft de meeste ouderen als fans, laagste inkomen, minste vrouwenquote:Op zondag 16 maart 2008 21:30 schreef Damzkieee het volgende:
Ach, zo trekken we wat meer vrouwen
Hoorde gisteren van Blawh in de bus (wat moet je anders bespreken in 3 uur reistijd) dat bij Heracles vrijwel de minste vrouwen/kinderen komen (in percentage). Misschien kan hij die cijfers nog effe opzoeken
Pauperclubje he.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:40 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Stond laatst in de VI een heel verslag, Heracles heeft de meeste ouderen als fans, laagste inkomen, minste vrouwen
In de VI van deze week stond het nogmaals. De supporters zijn te oud, te mannelijk en te arm.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat over vrouwen weet ik niet zeker, maar het oudste publiek is een feit. Dat stond een tijd geleden een keer in een artikel van de VI, die ligt nu alleen al bij het oud papier.
En een mishuur gaat een beetje te ver vind ik, die jongen kan wel degelijk voetballen. Het komt er alleen niet echt uit, als hij straks in de Kuip de winnende erin schiet dan is hij alsnog de held.
Ach, zolang het goed blijft gaan komen er genoeg jongere supporters bij in het nieuwe stadion. En hoezo zijn ze te arm? Zolang ze een seizoenskaart kopen is het toch goed, het geld investeren in de club is geen taak voor de supporters.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
In de VI van deze week stond het nogmaals. De supporters zijn te oud, te mannelijk en te arm.
Nieuwe seizoenskaarthoudersquote:Op zondag 16 maart 2008 23:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ach, zolang het goed blijft gaan komen er genoeg jongere supporters bij in het nieuwe stadion. En hoezo zijn ze te arm? Zolang ze een seizoenskaart kopen is het toch goed, het geld investeren in de club is geen taak voor de supporters.
Je kunt zeggen wat je wil en het is irritant als er echt teveel zijn, maar financieel zijn die nieuwe supporters wel erg belangrijk voor de groei als club. Overal waar succes is zijn successupporters. Toch zijn er nog genoeg mensen in en rond Almelo die een warm gevoel hebben voor Heracles maar geen seizoenskaart hebben.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:26 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Nieuwe seizoenskaarthouders
5 jaar geleden zat er nog geen 3000 man in de winter als ze tegen veendam moeten en nu zie je allemaal lui met Ajax shirts als de heren uit Amsterdam op bezoek komen
Ach, wees blij. Met 3000 man op de tribune redden we het niet ...quote:Op zondag 16 maart 2008 23:26 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Nieuwe seizoenskaarthouders
5 jaar geleden zat er nog geen 3000 man in de winter als ze tegen veendam moeten en nu zie je allemaal lui met Ajax shirts als de heren uit Amsterdam op bezoek komen
Ik vind Heracles ook gewoon een leuke club met altijd een geweldige sfeer, als ik in de buurt had gewoond had ik zeker ook af en toe langs gekomenquote:Op zondag 16 maart 2008 23:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wil en het is irritant als er echt teveel zijn, maar financieel zijn die nieuwe supporters wel erg belangrijk voor de groei als club. Overal waar succes is zijn successupporters. Toch zijn er nog genoeg mensen in en rond Almelo die een warm gevoel hebben voor Heracles maar geen seizoenskaart hebben.
Nederland is klein, alles is in de buurt.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:35 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik vind Heracles ook gewoon een leuke club met altijd een geweldige sfeer, als ik in de buurt had gewoond had ik zeker ook af en toe langs gekomen
Hierbij uitgenodigd.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:35 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik vind Heracles ook gewoon een leuke club met altijd een geweldige sfeer, als ik in de buurt had gewoond had ik zeker ook af en toe langs gekomen
quote:Op maandag 17 maart 2008 09:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ken toch wel een aantal meisjes die elke thuiswedstrijd (en ook een behoorlijk aantal uitwedstrijden) en dat zijn wel hele mooie meisjes hoor.
Verder ben zelfs ik al zenuwachtig aan het worden voor woensdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |