abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57429044
quote:
Op maandag 17 maart 2008 11:16 schreef Blawh het volgende:
Cupkoorts.
Zeg dat wel
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_57429116
quote:
Heracles Almelo houdt de schade beperkt

DOETINCHEM - Met meer geluk dan wijsheid slaagde Heracles er afgelopen zaterdag in zonder schade uit het duel met De Graafschap te komen. Belangrijker dan het punt na de 0-0, was het feit dat niemand ernstig geblesseerd raakte. In de aanloop naar het historische treffen van komende woensdag in de halve finale van de KNVB-beker, was de strijd op de steppe van de Vijverberg er namelijk een vol gevaren.

Punt één was daar het dramatische en betaald voetbal onwaardige veld in Doetinchem. Met de wetenschap dat het veld alleen door de hoofdmacht van De Graafschap wordt gebruikt, is het eigenlijk een schandaal dat de KNVB een dusdanige ondergrond accepteert als speelveld voor de eredivisie. Ten tweede had trainer Jan de Jonge een aantal van zijn spelers blijkbaar de opdracht gegeven de gasten het voetbal met alle mogelijke middelen te beletten.

Scheidsrechter Dick van Egmond keek rustig toe, weigerde op te treden tegen doldrieste acties van de 'Superboeren' en gaf zo de thuisclub het signaal dat bijna alles mocht.

De belichaming van die strijdwijze was voormalig FC Twente-speler Arnar Vidarsson. De IJslander is normaal gesproken een voetballer die het van zijn redelijke techniek en inzicht moet hebben, maar hij beperkte zich dit keer vooral tot het neersabelen van vormgever Gonzalo Garcia Garcia. De Uruguyaan kwam geen moment toe aan zijn favoriete spel en de schoonheid van het voetbal werd door brute en vaak domme kracht tenietgedaan. Bovendien leek een aantal Heraclieden al met het hoofd bij de halve finale van de beker. En was het duel in Doetinchem toch vooral een hinderlijk tussendoortje.

De Graafschap speelde voetbal dat in de onderste helft van de eerste divisie wordt gespeeld. Bijna elke bal blind naar voren roeien en dan maar zien wat er van komt. De strijdwijze leverde zowaar nog een punt op, doordat Heracles in de 90 minuten nooit controle had over de wedstrijd. Nooit werd een rustmoment gevonden om een man meer te creëren. Dat mocht Heracles zichzelf natuurlijk ook aanrekenen. De gasten, zonder de geschorsten Quansah en Boakye, moesten wel mee in het spel van de thuisploeg en de laatste weken hebben juist bewezen dat dat niet het spelletje is dat Heracles momenteel graag speelt.

Het werd daarom een slijtageslag waarin overleven en de boel heelhouden het credo werd. En dat was makkelijker gezegd dan gedaan, want met het inbrengen van René Bot, bracht trainer Jan de Jonge een doldwaze schopper in het veld. Zijn eerste twee daden waren het onbestraft omver schoppen van Garcia-Garcia.

Dat in de slotfase Martin Christensen de kans op de winnende treffer liet liggen, paste wel in het beeld van de partij die zonder kleerscheuren werd afgesloten.

Voor Heracles is het een voordeel dat het zaterdag al speelde. De ploeg heeft daardoor een dag langer om toe te werken naar de halve finale van de beker overmorgen tegen Roda JC. De Limburgers speelden gisteren hun loodzware wedstrijd tegen landskampioen PSV (1-1), onder toeziend oog van Heerkes en zijn assistent Hendrie Krüzen, maar of zij in het modderballet van Limburg veel wijzer zijn geworden...?

www.tctubantia.nl
Dat van Bot was echt schandalig, 10 seconden in het veld en direct 2 tackles puur op het lichaam ipv de bal. En v. Egmond vond het niet nodig om een kaart te geven.

ik zei het nog toen hij erin kwam: 'Die speelt puur op Garcia Garcia'. Het zou me dan ook niet verbazen als die wissel ook een beetje was om hem te beschermen. Zeker omdat hij niks mee kreeg.
pi_57429411
Waar is het "Fokkers in het Polman Stadion" trouwens gebleven?
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
  maandag 17 maart 2008 @ 12:08:33 #154
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_57429451
quote:
Op maandag 17 maart 2008 11:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat weet ik .
En wie mogen dat dan wel niet zijn?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_57429807
Dat zou je toch moeten weten, aangezien er bij Heracles bijna geen vrouwen op de tribune zitten .
  maandag 17 maart 2008 @ 12:44:56 #156
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57430066
quote:
Op maandag 17 maart 2008 12:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat zou je toch moeten weten, aangezien er bij Heracles bijna geen vrouwen op de tribune zitten .
Volgens mij een blondje met hoge hakjes en een strakke broek
Gaat ze ook wel eens naar uitwedstrijden?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  maandag 17 maart 2008 @ 12:45:30 #157
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57430078
quote:
Op maandag 17 maart 2008 12:06 schreef Vince22 het volgende:
Waar is het "Fokkers in het Polman Stadion" trouwens gebleven?
Dunno!?
Maar Incolumnis was bezig met een nieuwe openingspost, dus misschien dat het daarbij in verweven kan worden?
29.10 Novastar HMH
  maandag 17 maart 2008 @ 12:47:28 #158
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  maandag 17 maart 2008 @ 12:47:37 #159
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57430123
Over Rene Bot: wat een klapjosti zeg. Die scheids laat gewoon toe dat die gast in 3 minuten 2 smerige overtredingen maakt
Werkelijk ongelooflijk. En als je ziet waar die fluithapper wel geel voor trekt lach je je helemaal de ballen uit je zak.
29.10 Novastar HMH
  maandag 17 maart 2008 @ 12:48:20 #160
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57430132
quote:
Op maandag 17 maart 2008 12:47 schreef pfaf het volgende:
[ afbeelding ]
/\
||
De perfecte OP...
Nee!
Het fokkers-in-het-Polman moet terug
29.10 Novastar HMH
  maandag 17 maart 2008 @ 12:53:40 #161
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_57430236
quote:
Op maandag 17 maart 2008 12:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Geheimzinnig typje.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  maandag 17 maart 2008 @ 12:59:42 #162
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57430364
quote:
Op maandag 17 maart 2008 12:53 schreef Zapper het volgende:

[..]

Geheimzinnig typje.
Hij wil de vrouwen voor zichzelf houden, snap dat dan

Als het de meiden zijn die ik denk dat het zijn dan is dat al mislukt
29.10 Novastar HMH
pi_57430597
quote:
Op maandag 17 maart 2008 12:44 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Volgens mij een blondje met hoge hakjes en een strakke broek
Gaat ze ook wel eens naar uitwedstrijden?
Die jij bedoeld (denk ik) wel ja. Zit ook in de supportersvereniging.
Verder is het niet echt boeiend wie die meiden zijn. Stel ze met de bekerfinale wel voor. Oh nee
pi_57430620
quote:
Op maandag 17 maart 2008 12:59 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Hij wil de vrouwen voor zichzelf houden, snap dat dan

Als het de meiden zijn die ik denk dat het zijn dan is dat al mislukt
Ze zijn al 4 nog vrijgezel. Wat ze daar verder uitvreten dat weet ik niet .
Ik heb trouwens al wel een vriendin, dus voor mezelf houden hoeft sowieso niet .
  maandag 17 maart 2008 @ 13:14:43 #165
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57430646
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Die jij bedoeld (denk ik) wel ja. Zit ook in de supportersvereniging.
Verder is het niet echt boeiend wie die meiden zijn. Stel ze met de bekerfinale wel voor. Oh nee
Zit me niet te jennen! Dan ben je hier aan het verkeerde adres!
Maar dan had ik het dus toch goed, ken ze wel. Staan vooraan in vakkie R.
29.10 Novastar HMH
  maandag 17 maart 2008 @ 13:16:04 #166
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57430678
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ze zijn al 4 nog vrijgezel. Wat ze daar verder uitvreten dat weet ik niet .
Ik heb trouwens al wel een vriendin, dus voor mezelf houden hoeft sowieso niet .

Ik ook, dus je had ze ook niet hoeven delen. Maar Zapper klonk wel geintresseerd
29.10 Novastar HMH
pi_57431924
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:35 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ik vind Heracles ook gewoon een leuke club met altijd een geweldige sfeer, als ik in de buurt had gewoond had ik zeker ook af en toe langs gekomen
Als ze de bekerfinale halen, kan je mee naar de kuip hoor .
pi_57432320
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:43 schreef Blawh het volgende:

[..]

Nederland is klein, alles is in de buurt.

Woensdag gaat het hoop ik weer spoken. Ik vind vooral fantastisch dat onze lange zijde ook helemaal losgaat soms, afgelopen week toen die Utrechtsupporters 'laat je club maar in de steek zongen' toen een man werd afgevoerd na een hersenbloeding was de reactie van de lange zijde echt
Dat is waar, maar om constant 250km heen en 250 terug te rijden vind ik iets teveel van het goeie, het zou trouwens een geweldige actie zijn als jullie die beker wegkapen.

@HeinekenAFCA dat doe ik dan ook wel misschien als er makkelijk kaarten te regelen zijn
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 17 maart 2008 @ 15:20:31 #169
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57432960
Zolang we niet tegen Feyenoord spelen zijn er denk ik nog wel kaarten genoeg.
29.10 Novastar HMH
  maandag 17 maart 2008 @ 16:19:39 #170
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_57434076
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:16 schreef Damzkieee het volgende:

Ik ook, dus je had ze ook niet hoeven delen. Maar Zapper klonk wel geintresseerd
Ik was wel benieuwd in welk vak die dames te aanschouwen waren
Maar R dus, ken niemand uit Q of R helaas
pi_57436735
Voor woensdag kaartje weten te bemachtigen Vak R
pi_57436778
quote:
Op maandag 17 maart 2008 18:57 schreef Elwood1802 het volgende:
Voor woensdag kaartje weten te bemachtigen Vak R
pi_57436853
ZOu btw het uitvak vol zitten?
pi_57436911
quote:
Op maandag 17 maart 2008 19:04 schreef Elwood1802 het volgende:
ZOu btw het uitvak vol zitten?
Denk het wel, ik verbaas me dat het bij ons nog niet helemaal is uitverkocht.

Wanneer heb je kaartje gehaald trouwens? P,Q en R zitten normaal gesproken namelijk direct vol, toen ik de kaart voor Den Bosch was vergeten te halen en op de 1e dag van de vrije verkoop ging waren die vakken al uitverkocht.
pi_57436915
Edit: Dubbel weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')