Boh gezellig, bij mijquote:Op maandag 17 maart 2008 18:57 schreef Elwood1802 het volgende:
Voor woensdag kaartje weten te bemachtigenVak R
Er is nog niet eens vrije verkoop geweest bij onsquote:Op maandag 17 maart 2008 19:04 schreef Elwood1802 het volgende:
ZOu btw het uitvak vol zitten?
Daarom waren de 500 kaarten ook zonder vrije verkoop uitverkocht.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:24 schreef Charles.Darwin het volgende:
heh, het leeft allemaal niet zo in Kerkrade, de beker
Ik zit volgens my ook rij 3quote:Op maandag 17 maart 2008 19:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Boh gezellig, bij mij
Ik sta vooraan, rij 3 aan de rechterkant, tegen Q aan
hehe, gelukkig maarquote:Op maandag 17 maart 2008 19:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Daarom waren de 500 kaarten ook zonder vrije verkoop uitverkocht.
Hij komt niet op de fiets.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:41 schreef existenz het volgende:
Jullie voorzitter is van harte welkom in Tilburg op zijn fiets om de verliespartij te kijken. Hij zal door onze supporters hartelijk welkom geheten geworden (Zulke acties kunnen we wel waarderen).
Hij komt maar gewoon op de fietsquote:Op maandag 17 maart 2008 22:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij komt niet op de fiets.Hij zou alleen op de fiets gaan als we van de Graafschap en Roda zouden winnen, zaterdag was geen overwinning.
Misschien als Co hier over een paar jaar trainer wordt, dan kan hij op de fiets naar huis met de selectie na een nederlaag.quote:
Bedankt.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Succes woensdagdat jullie mogen winnen
Gewoon bijtijds komenquote:Op maandag 17 maart 2008 19:28 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Ik zit volgens my ook rij 3stoel 20 als ik het goed heb. Zal wel weer een andere plaats worden aangezien alles toch vol staat.
heracles thuis in finale is makkelijkerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bedankt.
Waarom eigenlijk? Eigenbelang weer zeker?
Kijken of je dat na vanavond nog steeds zegt dan
Dacht ik al. Daarom ben ik benieuwd of je dat na vanavond nog steeds zegt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heracles thuis in finale is makkelijker
Aaah ok, dan heeft hij zijn uitspraken al aangepast. Hij wil gewoon weer een keer met zijn bolle kop in de media komen volgens mij.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:40 schreef Damzkieee het volgende:
Vanmorgen stond toch echt in de Tubantia dat hij bij een bekerfinale met de fiets zou gaan naar Tilburg!
Mag hopen dat het niet zover komt.quote:Maas overweegt extra jaartje bij Heracles
Rob Maas is er niet langer zeker van dat hij na dit seizoen zijn loopbaan beëindigd. De routinier van Heracles overweegt opnieuw een jaartje door te gaan in Almelo, schrijft VoetbalVandaag.
"Het ziet er naar uit dat Heracles mijn eindstation gaat worden", stelt de middenvelder in de voetbalkrant. Het aanvankelijke voornemen om komende zomer te stoppen, staat niet langer vast: "We zullen er binnenkort over gaan praten. Ik ga eerst met de directie om de tafel zitten om te bepalen of ik nog een seizoen door ga."
Maas is ervan overtuigd dat Heracles volgend seizoen opnieuw in de Eredivisie actief zal zijn: "We zijn een eind op weg. Er zijn nog een aantal wedstrijden, maar als we zo door gaan, dan denk ik dat we het wel gaan redden."
Juist. Hij ziet zichzelf al fietsen met 40 cameraploegen eromheen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
Aaah ok, dan heeft hij zijn uitspraken al aangepast. Hij wil gewoon weer een keer met zijn bolle kop in de media komen volgens mij.
Meer dan 3 ton betalen aan iemand die 30 minuten per wedstrijd? Nee, doe mij dan maar Quansah!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:14 schreef Elwood1802 het volgende:
Is toch ook uitverkocht?
Btw, Maas mag wel een jaartje door. Inbrengen zo rond de 60e minuut bij een achterstand en dan kan hij mooi het voortouw nemen. Zet hem gewoon centraal op het middenveld dan heb je de meeste kans dat een verdediger de aanvaller opvangt mocht Maas het niet bij kunnen benen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |