1 2 3 4 5 6 7 8 | 12. AZ 28 08 07 13 31 39-47 -08 13. Heracles Al. 28 08 06 14 30 32-54 -22 14. Sparta R'dam 28 07 06 15 27 41-62 -21 15. Graafschap 28 07 05 16 26 30-55 -25 16. VVV-Venlo 28 06 08 14 26 35-61 -26 17. Willem II 28 06 06 16 24 30-36 -06 18. Excelsior 28 06 05 17 23 29-63 -34 |
Vergeet je AZ niet in het rijtje...quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:43 schreef Blawh het volgende:
Op komt er zo aan.
En dan naar Maastricht/ Deventer naar een kolkende Geusselt of Adelaarshorst....quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat zou wat wezen...titelkandidaat speelt nacompetitie
Daar zouden ze het nog knap lastig gaan krijgen. Ze konden per slot van rekening in de beker al niet van Cambuur winnenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
En dan naar Maastricht naar een kolkende Geusselt of Adelaarshorst....
Franse taferelenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat zou wat wezen...titelkandidaat speelt nacompetitie
21?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:00 schreef Blawh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
''Wat zijn nu 5 punten in deze competitie waarin iedereen van elkaar kan winnen?''
(plus dat derbies altijd leuk zijn)quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:10 schreef pfaf het volgende:
Ik gun het Mindlight wel, maar daar blijft het ook bij. Excelsior is gewoon een kleine, lelijke club, die in de Eerste Divisie hoort. AZ nacompetitie zou schitterend zijn! [ afbeelding ]
Misschien komt dat ook wel doordat AZ nog precies tegen die ploegen moet die directe concurrenten zijn, zowel naar beneden als naar boven. AZ moet o.a. zelf nog tegen Vitesse en Utrecht spelen (direct boven hen) maar ook tegen Sparta en De Graafschap (onder hen). AZ heeft dus zelf een heel groot aandeel in hoe zij dit seizoen gaan afsluiten. Een winst op Vitesse brengt je nog niet meteen plaats 9, daarmee loop je dat gat nog niet meteen dicht als Vitesse andere wedstrijden wint, maar dan heb je in ieder geval het maximale gedaan wat je kon doen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:20 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Op de AZ-site wordt telkens over 8 punten verschil met nummer 9 Vitesse gepraat, terwijl de degradatiestreep toch echt wel dichterbij is!
Het is echt lachwekkend dat ze in Alkmaar nog steeds denken dat ze negende kunnen worden. Kom op, 3 punten in de laatste tien wedstrijden ofzo? En al zouden ze door een wonder nog negende worden, wat hebben ze in godsnaam in de play-offs te zoeken?quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:20 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Op de AZ-site wordt telkens over 8 punten verschil met nummer 9 Vitesse gepraat, terwijl de degradatiestreep toch echt wel dichterbij is!
Met geld is niet alles te koop. Mooie reden om eruit te vliegen!quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:07 schreef venomsnake het volgende:
Wat mij betreft vliegen AZ en Willem II eruit.
AZ gewoon voor de lol!
Willem II omdat Grunn het daar ALTIJD lastig heeft en ik dat meer dan zat ben.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:18 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Met geld is niet alles te koop. Mooie reden om eruit te vliegen!
Voor de spitsen hoef je er niet te zijnquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:25 schreef venomsnake het volgende:
Die spelers van AZ zijn straks allemaal voor een prikkie op te halen als ze degraderen.
Neem aan dat de meeste wel leuke clausules in de contracten hebben staan
True..quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Voor de spitsen hoef je er niet te zijn
Gezien het recentere verleden ik niet. Al sinds de eerste wedstrijd van het seizoen is het niet om aan te zien, maar toen werd er ten minste nog een beetje gevoetbald. Nu is er helemaal niets meer...quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:34 schreef Stpan het volgende:
Gezien de selectie en het recente verleden snap ik prima waarom ze in Alkmaar nog op de play-offs mikken.
Heb je Roda - AZ gezien?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:38 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Gezien het recentere verleden ik niet. Al sinds de eerste wedstrijd van het seizoen is het niet om aan te zien, maar toen werd er ten minste nog een beetje gevoetbald. Nu is er helemaal niets meer...
Ari is zeker beter dan Pelle, maar om een of andere reden krijgt Pelle wel een aantal wedstrijden achter elkaar het vertrouwen en mag Ari af en toe invallen, dat terwijl Ari al een paar leuke doelpunten heeft gemaakt en Pelle de grootste moeite heeft met intikkertjes.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
True..![]()
Al kan die Ari volgens mij best wel wat, maar niemand bij AZ heeft nog enige vorm van vertrouwen.
Ik snap ook werkelijk waar niet waarom Ari steeds op de bank begint hoor. Hij heeft tenminste nog een actie en goed schot. Ik vond Ari in het begin van de competitie gewoon goed spelen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:42 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ari is zeker beter dan Pelle, maar om een of andere reden krijgt Pelle wel een aantal wedstrijden achter elkaar het vertrouwen en mag Ari af en toe invallen, dat terwijl Ari al een paar leuke doelpunten heeft gemaakt en Pelle de grootste moeite heeft met intikkertjes.
Omdat Roda dat toeliet. Nadat jullie al snel op 1-0 waren gekomen, zag het er weer donker uit, maar in plaats van door te drukken gingen jullie achteruit hangen. En ook daar was ons grote probleem afwerken, zelfs Dembele had moeite met die kansen. Als Roda had doorgedrukt hadden ze best met 3 of 4 doelpunten meer de avond kunnen afsluiten.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb je Roda - AZ gezien?
Best voetballende tegenstander van Roda dit seizoen was toch echt AZ!
Ja maar ook tegen de (met alle respect) mindere goden doet AZ het gewoon slecht.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou ja, dan zou AZ alles moeten verliezen en dan zouden de Graafschap en VVV beiden nog eens twee punten extra moeten halen, terwijl ze ook nog onderling tegenelkaar spelen.
Roda liet het niet toe, Roda werd achteruit gedwongen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:46 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Omdat Roda dat toeliet. Nadat jullie al snel op 1-0 waren gekomen, zag het er weer donker uit, maar in plaats van door te drukken gingen jullie achteruit hangen. En ook daar was ons grote probleem afwerken, zelfs Dembele had moeite met die kansen. Als Roda had doorgedrukt hadden ze best met 3 of 4 doelpunten meer de avond kunnen afsluiten.
Tweede helft misschien, maar in de eerste helft tankte AZ vertrouwen omdat jullie er nauwelijks meer uitkwamen en niet omdat AZ toen zo goed speelde. Maar dat zag je de week er voor ook tegen Twente, blijkbaar is een nederlaag tegen AZ dit seizoen het doembeeld voor de clubs in de top 9, want ook die probeerden erg weinig. Gelukkig voor hen kon AZ weinig.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Roda liet het niet toe, Roda werd achteruit gedwongen.
Roda probeerde wel degelijk de voorsprong uit te bouwen. Echter liet AZ ons niet meer voetballen en dwong men ons terug.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:02 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Tweede helft misschien, maar in de eerste helft tankte AZ vertrouwen omdat jullie er nauwelijks meer uitkwamen en niet omdat AZ toen zo goed speelde. Maar dat zag je de week er voor ook tegen Twente, blijkbaar is een nederlaag tegen AZ dit seizoen het doembeeld voor de clubs in de top 9, want ook die probeerden erg weinig. Gelukkig voor hen kon AZ weinig.
Ja, dat is wel zo; maar toch. Alles verliezen? Het lijkt me niet hoor.. En dan zie ik bij en De Graafschap en VVV niet zoveel wedstrijden waarin ze zeker punten gaan pakken, want die twee zullen er dan ook nog voorbij moeten.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja maar ook tegen de (met alle respect) mindere goden doet AZ het gewoon slecht.
Kijk de laatste 10 wedstrijden, 3-0 verlies tegen Willem II en 5-2 verlies tegen NEC.. Dat is niet mis.
Ik moet het nog zien allemaal, vetrouwen wordt met de week minder. Jaliens ook nog eens geschorst.
ik zou het op zich wel mooi vinden als ze met deze miljoenenploeg degradatieplay-offs moeten spelenquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:03 schreef DivineJester het volgende:
Rechtstreeks degraderen zal AZ niet, maar vijf punten t.o.v. De Graafschap/Venlo verliezen zou nog zo maar kunnen, ik ben benieuwd. Ze zullen er wel in blijven, maar het verschil met vorig jaar is wel enorm natuurlijk.
AZ wordt nog in de nabije toekomst van die troon afgestotenquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb je Roda - AZ gezien?
Best voetballende tegenstander van Roda dit seizoen was toch echt AZ!
de AD of de Telegraaf had ook zo'n opstelling, Mark Looms als centrum middenvelderquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:02 schreef pfaf het volgende:
Het elftal van de week van de VI was gisteren ook wel typisch trouwens. Alle spelers waren van NEC, Sparta en Heracles, als ik me het goed herinner.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:04 schreef Incolumis het volgende:
[..]
de AD of de Telegraaf had ook zo'n opstelling, Mark Looms als centrum middenvelder
En Garcia-Garcia als linksback?quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:04 schreef Incolumis het volgende:
[..]
de AD of de Telegraaf had ook zo'n opstelling, Mark Looms als centrum middenvelder
blijkt maar weer dat ze daar weinig verstand van voetbal hebben
Ik ben al het hele seizoen een enorme Sjaak Afhaak als het gaat om uitwedstrijden! Eigenlijk al sinds vorig seizoen....quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:27 schreef knnth het volgende:
Je bent er zeker niet bij zondag, Stpan?
Ik ben ook bang voor een 1, vraag me nu af waarom ik meega
1 2 3 4 5 6 7 8 | 12. AZ 29 8 8 13 32 41-49 13. Heracles Al. 29 8 7 14 31 32-54 14. Sparta R'dam 29 7 6 16 27 43-66 15. Graafschap 29 7 6 16 27 30-55 16. VVV-Venlo 29 6 8 15 26 36-65 17. Willem II 29 6 6 17 24 31-40 18. Excelsior 29 6 5 18 23 29-65 |
Klopt het zal tussen de onderste 5 gaan.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stand:
[ code verwijderd ]
De onderste drie verliezen dus weer allemaal, ondanks dat ze stuk voor stuk absoluut niet slecht voetbalden. Maar NEC. AZ en Heracles zullen zich geen zorgen meer hoeven te maken voor rechtstreekse degradatie. Play-offs zie ik ook niet meer gebeuren.
Heracles is ook nog niet veilig hoor, zeker niet met Ajax en PSV uit voor de boeg. Heel veel zal afhangen van komende week, Willem II - Heracles. Dus zeg maar gerust dat het tussen de onderste 6 gaat.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:40 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Klopt het zal tussen de onderste 5 gaan.
Moeten jullie dan uit of thuis? Uit kan weleens lastig worden voor jullie met dat vechtvoetbal op zo'n veld.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:55 schreef xFriendx het volgende:
Als AZ weet te winnen van De Graafschap zijn ook zij wel definitief veilig.
Het is AZ-De Graafschapquote:Op zondag 16 maart 2008 17:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Moeten jullie dan uit of thuis? Uit kan weleens lastig worden voor jullie met dat vechtvoetbal op zo'n veld.
Verder hoop ik dat je gelijk krijgt Bliksemschigt.
Dan zie ik jullie (helaas) wel winnen, de Graafschap moet er gewoon inblijven. Al vrees ik dat ze op plaats 16 komen na 34 wedstrijden.quote:
Inderdaad. leuke club, gaaf stadionnetje, trouwe aanhang. Top!quote:Op zondag 16 maart 2008 17:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
de Graafschap moet er gewoon inblijven.
Vijverberg isquote:Op zondag 16 maart 2008 18:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Inderdaad. leuke club, gaaf stadionnetje, trouwe aanhang. Top! [ afbeelding ]
Komt ws ook wel door het gebrek aan resultaten. Ik denk dat als we een punt pakken in Alkmaar het de eerstvolgende wedstrijd weer gaat spoken.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vijverberg isinderdaad. Alleen bij het uitvak is het nog altijd bagger geregeld.
Vond het gisteren ook vrij stilletjes op 3 zijdes (spinnekop was nog wel actief) vergeleken met een paar jaar geleden in de nacompetitie, toen spookte het er nog redelijk.
1 2 3 4 5 6 7 8 | 12. AZ 30 8 9 13 33 41-49 13. Heracles Al. 29 8 7 14 31 32-54 14. Graafschap 30 7 7 16 28 30-55 15. Sparta R'dam 29 7 6 16 27 43-66 16. VVV-Venlo 29 6 8 15 26 36-65 17. Willem II 29 6 6 17 24 31-40 18. Excelsior 30 6 5 19 23 29-67 |
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:27 schreef xFriendx het volgende:
Ik vestig m'n hoop maar op het zware programma van De Graafschap:
Graafschap - Groningen
Ajax - Graafschap
Graafschap - FC Utrecht
VVV Venlo - Graafschap
De Graafschap staat nog 5 punten achter, zij moeten dus 2 wedstrijden van deze 4 winnen om AZ voorbij te gaan met 1 punt. Tevens moet AZ dan nog geen punten scoren.
1x winnen en 3x gelijk mag ook om die 6 punten te behalen. 5 punten behalen door 1x te winnen en 2x gelijk te spelen is niet genoeg, vermoedelijk heeft AZ dan nog steeds wel een beter doelsaldo.
Jep, ben dr ook bang voor...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:42 schreef DutchGooner het volgende:
Tis over voor Excelsior verwacht ik.
Jullie winnen morgen maar gewoonquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jep, ben dr ook bang voor...
NEC countert morgen een overwinning bij elkaar en Willem II mag niet winnen van ons. Dan is het OK
Als de supporters er al zo over denken.....quote:Op zondag 23 maart 2008 09:15 schreef Damzkieee het volgende:
Okay, okay. Maar ik ben bang dat Willem II er vol invliegt, ze vechten immers voor hun laatste kans. Ik denk dat er bij ons nog wel wat met hun koppie bij de beker zitten.
En we hebben natuurlijk een 7punten buffer hè. Als we verliezen hebben we er nog 4 met nog 4 wedstrijden. Thuis kunnen we nog 4 punten halen. Dan zou willem II er 8 moeten halen in 4 wedstrijden
Wij speelden na de onterechte uitschakeling 2 jaar geleden de beste wedstrijden van het seizoen.Een behoorlijke ongeslagen serie was dat iig!quote:Op zondag 23 maart 2008 09:15 schreef Damzkieee het volgende:
Okay, okay. Maar ik ben bang dat Willem II er vol invliegt, ze vechten immers voor hun laatste kans. Ik denk dat er bij ons nog wel wat met hun koppie bij de beker zitten.
De enige twee knokkers zijn geblesseerdquote:Op zondag 23 maart 2008 09:15 schreef Damzkieee het volgende:
Okay, okay. Maar ik ben bang dat Willem II er vol invliegt, ze vechten immers voor hun laatste kans.
Uhh afhankelijk van hoe dat gelijke spel tot stand komt wel.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:35 schreef Damzkieee het volgende:
Zo kun je het ook uitleggen
Met een gelijkspel zijn jullie ook wel tevreden toch?
En wat heb ik er mee te maken!quote:Op zondag 23 maart 2008 16:41 schreef xFriendx het volgende:
VVV of DG op plek 16.
Misschien een puntje tegen AZ thuis buiten een eventuele winst op VVV maar daar houdt het mee op denk ik.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:34 schreef Mindlight het volgende:
Ja dat is dus klaar met Twente en Heerenveen uit, en AZ thuis. Zelfs als we volgende week VVV verslaan staan we nog laatste met dat als resterende wedstrijden.
Ja idd, en dan zou Willem II of VVV dus geen punt meer mogen pakken. Ik zie het niet gebeuren. We hebben het gisteren zelf uit handen gegeven, so be it.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Misschien een puntje tegen AZ thuis buiten een eventuele winst op VVV maar daar houdt het mee op denk ik.
Liever een VVV, De Graafschap of Willem II eruit.
VVV moet nog tegen Excelsior, AZ, Roda en De Graafschap. Tegen Excelsior en AZ kunnen ze zomaar 6 punten pakken. Tegen De Graafchap kan het alle kanten op denk ik.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:49 schreef Gatalin het volgende:
De Graafschap zie ik de komende weken niet stunten, misschien de laatste wedstrijd tegen VVV weer resultaat. Ook VVV heeft nu een flinke knauw gekregen, dus ik denk dat dit de twee ploegen zijn die samen met Excelsior de onderste 3 plekken gaan verdelen.
Als Excelsior volgende week wint van VVV, moeten ze in de resterende 3 wedstrijden 1 punt meer te pakken dan VVV.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
VVV moet nog tegen Excelsior, AZ, Roda en De Graafschap. Tegen Excelsior en AZ kunnen ze zomaar 6 punten pakken. Tegen De Graafchap kan het alle kanten op denk ik.
Aan de andere kant moet De Graafschap nog tegen Groningen, Ajax, Utrecht en VVV. Dat is dus een stuk lastiger punten pakken.
als WII en de Graafschap van plek wisselen vind ik t ook goedquote:Op zondag 23 maart 2008 17:09 schreef MarkNMGN het volgende:
Van mij mag de stand onderin overigens blijven zoals die nu is.
Ik vind de Graafschap een mooie club, in tegenstelling tot WillemII.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:12 schreef toma het volgende:
[..]
als WII en de Graafschap van plek wisselen vind ik t ook goed![]()
waarom vind je WII geen mooie club dan?quote:Op zondag 23 maart 2008 17:16 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik vind de Graafschap een mooie club, in tegenstelling tot WillemII.
Als Feyenoord de beker wint, maar geen voorronde CL haalt, gaan die play-offs nog om een Intertototicket. Ik hoop dat AZ zich dan in ieder geval daar nog voor plaatst. Als het om een geldprijs gaat, hoeft het van mij ook niet.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:12 schreef Damzkieee het volgende:
Van mij mogen we best 14e worden, die playoffs zit ik niet op te wachten.
Voor de rest staat het wel goed zo ja.
Ik weet het niet. Het is een gevoel wat je hebt bij een club denk ik.quote:
Die playoffs gaan toch normaliter altijd om een intertoto ticket?quote:Op zondag 23 maart 2008 17:18 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Als Feyenoord de beker wint, maar geen voorronde CL haalt, gaan die play-offs nog om een Intertototicket. Ik hoop dat AZ zich dan in ieder geval daar nog voor plaatst. Als het om een geldprijs gaat, hoeft het van mij ook niet.
Dat publiek bij WillemII is niet veel anders dan het publiek van andere clubs hoor. En net alsof Rotterdam bijv. een mooie stad is. Dat maakt Feyenoord toch ook niet minder mooi?quote:Op zondag 23 maart 2008 17:19 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het is een gevoel wat je hebt bij een club denk ik.
Ook vind ik Willem II een beetje nietszeggend, verrot publiek en een extreem lelijke stad.
http://files.datawire.nl/(...)y_offs_ET_schema.pdfquote:Op zondag 23 maart 2008 17:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die playoffs gaan toch normaliter altijd om een intertoto ticket?
Denk meer dat ie bedoeld dat hij als AGOVV supporter waar wat nieuwe stadions kan bezoeken.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:54 schreef Herr_Munk het volgende:
Die van Volendam en RKC zijn inderdaad kwalitatief beter ja
Ik ben Nijmegenaar, oudste stad van Nederland.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:41 schreef Herr_Munk het volgende:
Tja Ik snap de rancune tegen Willem II van sommige mensen hiero ook niet. Maar daar ben je Willem II supporter voor. De voorwaarden waarop berusten om vooroordelen. Ik bedoel verrot publiek? De Kingside in Tilburg maakt de laatste jaren enorm veel ontwikkelingen door. Tilburg lelijk? Absoluut! Maar van een Rotterdammer hoef je dergelijke uitspraken zeker niet te pikken. ( Wo ist die Altstad?)
Dat verklaart een hoop. Mijn excuses.quote:Denk meer dat ie bedoeld dat hij als AGOVV supporter waar wat nieuwe stadions kan bezoeken.
Tja ik ging er dus, ten onrechte, vanuit dat de meeste Feyenoord fans toch uit Rotterdam komen.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:56 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik ben Nijmegenaar, oudste stad van Nederland.
Preciesquote:Op zondag 23 maart 2008 17:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Denk meer dat ie bedoeld dat hij als AGOVV supporter waar wat nieuwe stadions kan bezoeken.
Wat is er mooi aan Willem II? Vandaag was het weer zo stil, alleen na de 2-0 had het publiek er wat zin in.quote:
Ons veld is 10x beter dan in Tilburg en Doetinchem.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:21 schreef MarkNMGN het volgende:
Heracles gaat het wel redden in de nacompetitie, al hoop ik nog wel dat ze boven die streep eindigen.
En dan volgend jaar geen kunstgras.![]()
Echt, het zag er zo uitgeblust uit bij Heracles. Pas na 70 minuten het eerste schot op doel, daarna nog wel 3 goede kansen. Aan de andere kant had Willem II het ook eerder af kunnen maken.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:31 schreef Damzkieee het volgende:
Onnodig spannend gemaakt weer nu de laatste weken.
Maas was echt in 1 woord dramatisch! Hij haalt alle rust uit het spel en kan het niet meer belopen.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:37 schreef Damzkieee het volgende:
Zijn telkens dezelfden die goed zijn.
Maar toch opvallend dat we 3x niet winnen met Maas in de basis
quote:Op zondag 23 maart 2008 13:44 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Excelsior zal direct degraderen. Begin er steeds zekerder van te zijn. Willem II gaat nacompetitie spelen.
quote:Op zondag 23 maart 2008 13:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat denk ik ook. Kwalitatief is Excelsior de minste. En op strijdlust worden ze nog gepakt op klasseverschil. Die andere ploegen hebben dat in mindere mate.
quote:Op zondag 23 maart 2008 13:49 schreef Rumille het volgende:
Grappig dat sommige mensen NAC als kandidaat voor degradatie voorspelden.
quote:Op zondag 23 maart 2008 13:52 schreef Damzkieee het volgende:
Hehe op 7 oktober had ik er een hard hoofd in
Excelsior is kanshebber nummer 1.
quote:Op zondag 23 maart 2008 14:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Denk Excelsior, hoop op Willem II
quote:Op zondag 23 maart 2008 14:06 schreef borisz het volgende:
Ik denk ook excelsior, en willem 2 dan maar via de playoffs eruit
quote:Op zondag 23 maart 2008 19:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Gelukkig is die op het juiste moment naar huis gestuurd.
Helaas nog lang niet veilig, toch staan we er beter voor dan ik 3 maand geleden had durven dromen.
Omdat het naast Excelsior de minst aansprekende club is. Opgedonderd ermee.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:01 schreef toma het volgende:
Waarom 'hopen' zoveel mensen dat WillemII eruit gaat? Weet zeker dat ze nog nooit in Tilburg zijn geweest.
Nee, AZ, VVV en de graafschap hebben uitstralingquote:Op zondag 23 maart 2008 20:06 schreef Zapper het volgende:
[..]
Omdat het naast Excelsior de minst aansprekende club is. Opgedonderd ermee.
Omdat Groningen daar veul te moeilijk wint.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:01 schreef toma het volgende:
Waarom 'hopen' zoveel mensen dat WillemII eruit gaat? Weet zeker dat ze nog nooit in Tilburg zijn geweest.
Ok, ff de feitjes:quote:Op zondag 23 maart 2008 21:25 schreef Zapper het volgende:
AZ is geen kandidaat, VVV vind ik wel een leuke club met een bijzonder stadion. De Graafschap heeft een goed gevuld stadion met trouw publiek, dat laat merken aanwezig te zijn.
Willem II is zo ongeveer in ieder opzicht bagger, om nog maar te zwijgen over de financiele perikelen daar.
Ik ben genoeg in Tilburg geweest, vreselijke stad. Neem de trein naar Breda en daar is het een stuk prettiger.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:01 schreef toma het volgende:
Sportief ja, niet financieel. Kom eens onder je steen vandaanquote:Op zondag 23 maart 2008 21:55 schreef Zapper het volgende:
Die jonkheer van een trainer van jullie meldde vandaag zelf nog dat er al jarenlang problemen zijn
Verkeerde topicquote:Op zondag 23 maart 2008 21:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben genoeg in Tilburg geweest, vreselijke stad. Neem de trein naar Breda en daar is het een stuk prettiger.
W2 bungelt al jaren onderaan, nu moeten ze gewoon eens een jaartje naar de Langeleegte en Sportpark Schoonenberg.
Geloof niet dat Andriesje het had over de sportieve prestaties hoor.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:03 schreef existenz het volgende:
Sportief ja, niet financieel. Kom eens onder je steen vandaan(En ja, het is verdomd triest dat we als gezonde club, niet eens een fatsoenlijk elftal hebben).
Het klopt wel maar het waren niet echt voetballende argumenten. Maar wanbeleid van W2 mag nu wel eens afgestraft worden.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:03 schreef existenz het volgende:
[..]
Sportief ja, niet financieel. Kom eens onder je steen vandaan(En ja, het is verdomd triest dat we als gezonde club, niet eens een fatsoenlijk elftal hebben).
[..]
Verkeerde topic. Het lelijkste stad van het land topic zit in STA, dit is VBL.
Tja, ze hebben toen tig mensen gratis laten lopen naar AZ en we zitten nog steeds op de blaren van het sportief wanbeleid van destijds (en tot op heden er mee weggekomen)...quote:Op zondag 23 maart 2008 22:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Het klopt wel maar het waren niet echt voetballende argumenten. Maar wanbeleid van W2 mag nu wel eens afgestraft worden.
Laat eerst maar eens wat subsidie junks degraderen. Opvallend dat clubs die amper aan het subsidie infuus liggen juist onderin staan en clubs die regelmatig zijn geholpen door de gemeente bovenin meedraaien. En dat noemen ze dan goed beleidquote:Op zondag 23 maart 2008 22:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Het klopt wel maar het waren niet echt voetballende argumenten. Maar wanbeleid van W2 mag nu wel eens afgestraft worden.
Inderdaad zeg...quote:Op zondag 23 maart 2008 23:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden! Veel mooier dan de Koel heb je ze niet in Nederland...
quote:Op zondag 23 maart 2008 23:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden! Veel mooier dan de Koel heb je ze niet in Nederland...
de Koel is geweldig man, heerlijke sfeer straalt dat stadion uit.. of het nou lelijk is of niet.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:45 schreef toma het volgende:
[..]
zelfs een doorsnee amateurclub in Engeland heeft nog een mooier stadion.
De Koel is cult!quote:Op zondag 23 maart 2008 23:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind de Koel er ook niet uitzien hoor.quote:
Die schaar ik in dezelfde categorie als de Koel, alleen dan iets meer beton en steen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:42 schreef Yeahinho het volgende:
De Koel geen mooi stadion vinden.
Nee.. de Arena, het Rat Verlegh- en Wagners & Partners-stadion, dát zijn pareltjes hoor!![]()
Ik had maar eentje foutquote:Op maandag 17 maart 2008 14:58 schreef knnth het volgende:
Zaterdag 22/3
AZ - De Graafschap 3
Excelsior - FC Utrecht 2
Zondag 23/3
VVV - NEC 2
Sparta - Feyenoord 1
Willem II - Heracles 2
Zeker. Sparta wint eindelijk de stadsderby.
quote:AZ:
AZ Vitesse 30 mrt 2008
VVV-Venlo AZ 07 apr 2008
Excelsior AZ 13 apr 2008
AZ Sparta Rotterdam 20 apr 2008
Heracles:
Heracles Almelo Roda JC 29 mrt 2008
PSV Heracles Almelo 05 apr 2008
Heracles Almelo NAC Breda 13 apr 2008
Ajax Heracles Almelo 20 apr 2008
Sparta:
Sparta Rotterdam Willem II 30 mrt 2008
Vitesse Sparta Rotterdam 05 apr 2008
Sparta Rotterdam sc Heerenveen 13 apr 2008
De Graafschap:
De Graafschap FC Groningen 28 mrt 2008
Ajax De Graafschap 06 apr 2008
De Graafschap FC Utrecht 13 apr 2008
VVV-Venlo De Graafschap 20 apr 2008
VVV-Venlo:
Excelsior VVV-Venlo 29 mrt 2008
VVV-Venlo AZ 06 apr 2008
Roda JC VVV-Venlo 13 apr 2008
Willem II:
Sparta Rotterdam Willem II 30 mrt 2008
Willem II sc Heerenveen 05 apr 2008
Willem II Feyenoord 13 apr 2008
FC Twente Willem II 20 apr 2008
Excelsior:
Excelsior VVV-Venlo 29 mrt 2008
FC Twente Excelsior 05 apr 2008
Excelsior AZ 13 apr 2008
sc Heerenveen Excelsior 20 apr 2008
Omdat Sparta de laatste 3 wedstrijden niet gaat winnen denk ik.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:55 schreef Stpan het volgende:
Ik sanp eerlijk gezegd niet waarom De Graafschap het in eigen hand heeft Sparta moet winnen om nacompetitie te ontlopen volgens jou.
Allebei 1 concurrent (als je AZ niet meetelt) op het programma, wat subtoppers en De Graafschap moet nog naar de Arena en 2 punten achterstand op Sparta.
Mwoah dat weet ik nog niet zo zeker.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:13 schreef Mindlight het volgende:
Idd ik geef Sparta ook een grotere kans op het ontlopen van de playoffs.
Maar zelfs als wij zaterdag winnen is het normaal gesproken noghoor.....
Ik zie Willem II eigenlijk niet meer de nacompetitie ontlopen. Misschien dat er nog een puntje kan worden gestolen tegen Heerenveen of Feyenoord, maar meer dan dat zit er niet in. Zondag was het weer dramatisch.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Directe degradatie gaat tussen Excelsior en VVV denk ik. Verwacht trouwens dat die er allebei uitvliegen, eentje rechtstreeks ander via de play-offs. Willem II zie ik zich nog wel veilig spelen, vrees toch voor De Graafschap. Maar die redden het wel in de play-offs.
Met morgen Sparta - Willem IIquote:12. AZ 30 8 9 13 33 41-49
13. Heracles Al. 31 8 8 15 32 33-56
14. Sparta R'dam 30 8 6 16 30 46-68
15. Graafschap 31 7 8 16 29 31-56
16. Willem II 30 7 6 17 27 33-41
17. VVV-Venlo 31 6 8 17 26 38-69
18. Excelsior 31 7 5 19 26 31-68
Leer eerst eens schrijven...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:29 schreef jorienvdherik het volgende:
erg zuur dit
excelsior verdiend het niet om er in te blijven met dat verdedigende voetbal van 10 verdedigers
echt de minst sympathieke club ook nog eens bah
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Mooi, Excelsior maakt nog kans!
Stand na vanavond:
[..]
Met morgen Sparta - Willem II
quote:Op zondag 30 maart 2008 11:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gunstig voor AZ wel die winst van Excelsior. Die komen wel iets dichterbij, maar VVV was al met al een grotere bedreiging voor AZ dan Excelsior.
Nu Sparta en Willem 2 ook nog ff onderling punten verspelen. Zo kan het zomaar zijn dat zonder punten te behalen AZ gewoon op die 12e plek blijft hangen.
Ik was er soms echt niet gerust op. AZ zat/zit in een neerwaartse spiraal, vervolgens begonnen al die clubjes onderaan doodleuk nog eens te winnen van clubs in de middenmoot en subtop. Tel dat bij elkaar op en het gat slonk heel heel snel.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:19 schreef Blawh het volgende:
Feli xFriendx, heb er nooit echt in geloofd dat AZ serieus in de problemen zou komen. De eerste keer dat ik echt twijfels kreeg was vorige week na de 0-0 tegen de Graafschap, uiteindelijk toch goed gekomen.
Da's knap want die wedstrijd wordt niet gespeeldquote:Op woensdag 2 april 2008 13:27 schreef Barnet_Bee het volgende:
Om een of andere reden zie ik Excelsior winnen van AZ.
Hij kijkt iets verder dan komend weekend. Volgende week wordt die wedstrijd namelijk wel gespeeld.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:53 schreef Zapper het volgende:
[..]
Da's knap want die wedstrijd wordt niet gespeeld
Jullie moeten NAC winnenquote:Op woensdag 2 april 2008 13:39 schreef Damzkieee het volgende:
En dan staan jullie nog 4 punten achter op ons ook.
Dus je hebt er minimaal al 4 nodig, ervanuitgaande dat wij niets meer winnen.
Ohquote:Op woensdag 2 april 2008 13:54 schreef Blawh het volgende:
Hij kijkt iets verder dan komend weekend. Volgende week wordt die wedstrijd namelijk wel gespeeld.
En ik zie Excelsior die pot ook wel winnen eigenlijk, ze moeten nog uit naar Enschede en Heerenveen. Dat zijn wedstrijden die ze normaal gesproken niet kunnen winnen. AZ thuis lijkt op papier dus hun enige strohalm om directe degradatie te vermijden.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 13:53 schreef Zapper het volgende:
[..]
Da's knap want die wedstrijd wordt niet gespeeld
Dit weekend niet hequote:
Ik hoop eigenlijk dat Willem IIquote:Op woensdag 2 april 2008 14:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
En ik zie Excelsior die pot ook wel winnen eigenlijk, ze moeten nog uit naar Enschede en Heerenveen. Dat zijn wedstrijden die ze normaal gesproken niet kunnen winnen. AZ thuis lijkt op papier dus hun enige strohalm om directe degradatie te vermijden.
.....
Prima.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:52 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Willem IIdirect degradeert en dat VVV en Excelsior zich via de nacompetitie weten te handhaven..
quote:
Linssen zit met zijn hoofd al in Kerkrade en schiet de 1-0 voor Roda JC in de 90e minuut in eigen goal waardoor Roda verzekerd is van een plaats bij de eerste 9.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:45 schreef DarkShine het volgende:
Ik zie ons thuisduel met Venlo zwaar in...
Dat zijn we vrijdag hopelijk al zo goed als. Roda geeft graag punten aan clubs die ze hard nodig hebben...quote:Op woensdag 2 april 2008 19:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Linssen zit met zijn hoofd al in Kerkrade en schiet de 1-0 voor Roda JC in de 90e minuut in eigen goal waardoor Roda verzekerd is van een plaats bij de eerste 9.
Tegen AZ maken jullie ook gewoon kans, een zwaluw maakt nog geen zomer. Als we nu van VVV verliezen kan het zo maar zijn dat de kopjes weer gaan hangen en jullie er van kunnen profiteren.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:23 schreef Mindlight het volgende:
Ik zie ons ook niet winnen van AZ eigenlijk. De enige kans is een megastunt a la Sparta bij Twente uit komend weekend.
Hmm toch ben ik daar geen voorstander van. Win maar gewoon van VVV en dan maar tegen ons met niet-hangende kopjesquote:Op donderdag 3 april 2008 12:37 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Tegen AZ maken jullie ook gewoon kans, een zwaluw maakt nog geen zomer. Als we nu van VVV verliezen kan het zo maar zijn dat de kopjes weer gaan hangen en jullie er van kunnen profiteren.
Zwaaitopic komt er pas als het definitief is.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Excelsior bedankt, het waren twee fantastische jaren.
Gewaagde uitspraak, waar ik het zeker niet mee eens ben.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:20 schreef Mindlight het volgende:
Mochten we playoffs halen blijven we er wel gewoon in, dat verschil is simpelweg groot.
Waar basseer je dat op?quote:Op donderdag 3 april 2008 15:20 schreef Mindlight het volgende:
Mochten we playoffs halen blijven we er wel gewoon in, dat verschil is simpelweg groot.
Moet het nog zien hoor, als Excelsior naar een kolkende Geusselt moet. Ook ploegen als Volendam en Zwolle moet je zeker niet onderschatten.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:31 schreef Mindlight het volgende:
De ervaringen in de playoffs van eerdere jaren. RKC vorig jaar was een uitzondering, maar die hadden totaal geen team en lagen met elkaar overhoop. Verder zijn de playoffs nooit echt problematisch geweest voor de eredivisieteams.
Uhh nee heb je gelijk in. Maar met alle respect, de meeste spelers zijn al wel gewend geraakt aan kolkende stadions. Cambuur uit in de beker wonnen we ook, stijf uitverkocht daar. (Vraag niet hoe, maargoedquote:Op donderdag 3 april 2008 15:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Moet het nog zien hoor, als Excelsior naar een kolkende Geusselt moet. Ook ploegen als Volendam en Zwolle moet je zeker niet onderschatten.
Toch maar winnen volgende week?quote:Op woensdag 2 april 2008 19:50 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat zijn we vrijdag hopelijk al zo goed als. Roda geeft graag punten aan clubs die ze hard nodig hebben...
Excelsior weer een stapje dichter bij directe degradatie, Sparta nog altijd niet veilig voor de nacompetitie. De Graafschap zou morgen hele goede zaken kunnen doen, maar aangezien die naar Amsterdam moeten zie ik dat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:41 schreef xFriendx het volgende:
Nog nieuwe inzichten na de wedstrijden van vanavond?
quote:
Inderdaad zeg, Demouge creerde een aantal aardige kansen maar ging er niet goed mee om. En die kans van Struijk in de laatste minuutquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:55 schreef Barnet_Bee het volgende:
Onbegrijpelijk dat we geen punten hebben gepakt.
En daar werd niet eens iets voor gegevenquote:Op zondag 6 april 2008 00:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, Demouge creerde een aantal aardige kansen maar ging er niet goed mee om. En die kans van Struijk in de laatste minuut
Trouwens die speler van Willem II die bijna onthoofd werd in de 16![]()
quote:Op zondag 6 april 2008 11:35 schreef DutchGooner het volgende:
Hopelijk verliest Excelsior volgende week zodat de absolute druk niet bij Willem II ligt op de laatste speeldag.
Het geknuffel met het westen begint toch al heel erg te worden en je woont er amperquote:Op zondag 6 april 2008 11:35 schreef DutchGooner het volgende:
Hopelijk wint Excelsior volgende week zodat de absolute druk bij Willem II ligt op de laatste speeldag.
blablabla, ik heb al jaaaaaaaaren meer met Excelsior dan met Willem IIquote:Op zondag 6 april 2008 11:48 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Het geknuffel met het westen begint toch al heel erg te worden en je woont er amperIk wil niet weten hoe dat over een jaar of drie is.
Je hebt een fascinatie voor stadions die van golfplaten gemaakt zijn?quote:Op zondag 6 april 2008 11:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
blablabla, ik heb al jaaaaaaaaren meer met Excelsior dan met Willem II
Ik heb een fascinatie voor een club waar je lekker relaxed een potje voetbal kan kijken met een kantine op 5 meter afstand zonder zeikerige stewards in je nek.quote:Op zondag 6 april 2008 12:01 schreef knnth het volgende:
[..]
Je hebt een fascinatie voor stadions die van golfplaten gemaakt zijn?
Echt niet.quote:Op zondag 6 april 2008 12:04 schreef DutchGooner het volgende:
doordat de FC dan op dezelfde dag speelt.
Seizoen gaat over 38 wedstrijden.quote:Op zondag 6 april 2008 12:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Alsof Bos daar in deze fase ook nog maar enige invloed op heeft.
1 2 3 4 5 6 | FC Twente - Excelsior 1-0 Vitesse - Sparta R'dam 3-0 VVV Venlo - AZ 2-3 Ajax - De Graafschap 4-1 PSV - Heracles Almelo 2-0 |
1 2 3 4 5 6 | 14. Sparta R'dam 32 08 07 17 31 -25 15. De Graafschap 32 07 08 17 29 -28 16. Willem II 32 07 07 18 28 -09 17. VVV Venlo 32 06 08 18 26 -32 18. Excelsior 32 07 05 20 26 -38 |
Heracles is veilig nu.quote:Op zondag 6 april 2008 17:31 schreef Blawh het volgende:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Hoelang is het eigenlijk geleden dat alle degradatiekandidaten geen punten pakten?
Afgaande op deze resultaten concludeer ik dat Heracles de grote winnaar is van het weekend. VVV en Excelsior blijven met een slechter doelsaldo op 6 punten staan, Willem II blijft op meer dan 3 punten staan en heeft een pittig programma en De Graafschap en Sparta blijven onder Heracles staan.
officieel nog niet, Willem 2 moet verliezen volgend week, Excelsior en VVV mogen niet winnen, dan pas zijn wij veilig.quote:
Dat zie ik ook wel maar in de praktijk zijn jullie veilig.quote:Op zondag 6 april 2008 17:41 schreef Incolumis het volgende:
[..]
officieel nog niet, Willem 2 moet verliezen volgend week, Excelsior en VVV mogen niet winnen, dan pas zijn wij veilig.
Dan ga je ervan uit dat we zelf geen enkel punt pakken volgende week.quote:Op zondag 6 april 2008 17:41 schreef Incolumis het volgende:
[..]
officieel nog niet, Willem 2 moet verliezen volgend week, Excelsior en VVV mogen niet winnen, dan pas zijn wij veilig.
Dat kan nog weleens belangrijk worden.quote:Op zondag 6 april 2008 17:37 schreef toma het volgende:
Dat doelsaldo van WillemII. Het is ook niet meer normaal
reken daar maar op, op vorig seizoen na is het elke keer weer zenuwslopend die laatste wedstrijd van het seizoen voor ons.quote:Op zondag 6 april 2008 17:44 schreef toma het volgende:
VVV - De Graafschap wordt spannend op de laatste speeldag.
NAC en Ajax allebei lastigquote:Op zondag 6 april 2008 17:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan ga je ervan uit dat we zelf geen enkel punt pakken volgende week.
Dat is inderdaad nog verrassend goed, dat kan uiteindelijk zelfs wel eens de doorslag gevenquote:Op zondag 6 april 2008 17:37 schreef toma het volgende:
Dat doelsaldo van WillemII. Het is ook niet meer normaal
quote:Heracles:
Heracles Almelo NAC Breda 13 apr 2008
Ajax Heracles Almelo 20 apr 2008
Sparta:
Sparta Rotterdam sc Heerenveen 13 apr 2008
De Graafschap:
De Graafschap FC Utrecht 13 apr 2008
VVV-Venlo:
Roda JC VVV-Venlo 13 apr 2008
Willem II:
Willem II Feyenoord 13 apr 2008
FC Twente Willem II 20 apr 2008
Excelsior:
Excelsior AZ 13 apr 2008
sc Heerenveen Excelsior 20 apr 2008
Daarom is het belangrijk dat we ons zondag al veilig spelen, geeft toch weer een week extra tijd.quote:Op maandag 7 april 2008 15:11 schreef Blawh het volgende:
Gewoon enorm dichtbij het derde jaar rechtstreekse handhaving, wat een hulde.
Vrees alleen voor een redelijke leegloop.
En een feestje in eigen stadion is altijd mooier.quote:Op maandag 7 april 2008 15:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Daarom is het belangrijk dat we ons zondag al veilig spelen, geeft toch weer een week extra tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |