Het is echt lachwekkend dat ze in Alkmaar nog steeds denken dat ze negende kunnen worden. Kom op, 3 punten in de laatste tien wedstrijden ofzo? En al zouden ze door een wonder nog negende worden, wat hebben ze in godsnaam in de play-offs te zoeken?quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:20 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Op de AZ-site wordt telkens over 8 punten verschil met nummer 9 Vitesse gepraat, terwijl de degradatiestreep toch echt wel dichterbij is!
Met geld is niet alles te koop. Mooie reden om eruit te vliegen!quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:07 schreef venomsnake het volgende:
Wat mij betreft vliegen AZ en Willem II eruit.
AZ gewoon voor de lol!
Willem II omdat Grunn het daar ALTIJD lastig heeft en ik dat meer dan zat ben.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:18 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Met geld is niet alles te koop. Mooie reden om eruit te vliegen!
Voor de spitsen hoef je er niet te zijnquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:25 schreef venomsnake het volgende:
Die spelers van AZ zijn straks allemaal voor een prikkie op te halen als ze degraderen.
Neem aan dat de meeste wel leuke clausules in de contracten hebben staan
True..quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Voor de spitsen hoef je er niet te zijn
Gezien het recentere verleden ik niet. Al sinds de eerste wedstrijd van het seizoen is het niet om aan te zien, maar toen werd er ten minste nog een beetje gevoetbald. Nu is er helemaal niets meer...quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:34 schreef Stpan het volgende:
Gezien de selectie en het recente verleden snap ik prima waarom ze in Alkmaar nog op de play-offs mikken.
Heb je Roda - AZ gezien?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:38 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Gezien het recentere verleden ik niet. Al sinds de eerste wedstrijd van het seizoen is het niet om aan te zien, maar toen werd er ten minste nog een beetje gevoetbald. Nu is er helemaal niets meer...
Ari is zeker beter dan Pelle, maar om een of andere reden krijgt Pelle wel een aantal wedstrijden achter elkaar het vertrouwen en mag Ari af en toe invallen, dat terwijl Ari al een paar leuke doelpunten heeft gemaakt en Pelle de grootste moeite heeft met intikkertjes.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
True..![]()
Al kan die Ari volgens mij best wel wat, maar niemand bij AZ heeft nog enige vorm van vertrouwen.
Ik snap ook werkelijk waar niet waarom Ari steeds op de bank begint hoor. Hij heeft tenminste nog een actie en goed schot. Ik vond Ari in het begin van de competitie gewoon goed spelen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:42 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ari is zeker beter dan Pelle, maar om een of andere reden krijgt Pelle wel een aantal wedstrijden achter elkaar het vertrouwen en mag Ari af en toe invallen, dat terwijl Ari al een paar leuke doelpunten heeft gemaakt en Pelle de grootste moeite heeft met intikkertjes.
Omdat Roda dat toeliet. Nadat jullie al snel op 1-0 waren gekomen, zag het er weer donker uit, maar in plaats van door te drukken gingen jullie achteruit hangen. En ook daar was ons grote probleem afwerken, zelfs Dembele had moeite met die kansen. Als Roda had doorgedrukt hadden ze best met 3 of 4 doelpunten meer de avond kunnen afsluiten.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb je Roda - AZ gezien?
Best voetballende tegenstander van Roda dit seizoen was toch echt AZ!
Ja maar ook tegen de (met alle respect) mindere goden doet AZ het gewoon slecht.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou ja, dan zou AZ alles moeten verliezen en dan zouden de Graafschap en VVV beiden nog eens twee punten extra moeten halen, terwijl ze ook nog onderling tegenelkaar spelen.
Roda liet het niet toe, Roda werd achteruit gedwongen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:46 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Omdat Roda dat toeliet. Nadat jullie al snel op 1-0 waren gekomen, zag het er weer donker uit, maar in plaats van door te drukken gingen jullie achteruit hangen. En ook daar was ons grote probleem afwerken, zelfs Dembele had moeite met die kansen. Als Roda had doorgedrukt hadden ze best met 3 of 4 doelpunten meer de avond kunnen afsluiten.
Tweede helft misschien, maar in de eerste helft tankte AZ vertrouwen omdat jullie er nauwelijks meer uitkwamen en niet omdat AZ toen zo goed speelde. Maar dat zag je de week er voor ook tegen Twente, blijkbaar is een nederlaag tegen AZ dit seizoen het doembeeld voor de clubs in de top 9, want ook die probeerden erg weinig. Gelukkig voor hen kon AZ weinig.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Roda liet het niet toe, Roda werd achteruit gedwongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |