Linssen zit met zijn hoofd al in Kerkrade en schiet de 1-0 voor Roda JC in de 90e minuut in eigen goal waardoor Roda verzekerd is van een plaats bij de eerste 9.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:45 schreef DarkShine het volgende:
Ik zie ons thuisduel met Venlo zwaar in...
Dat zijn we vrijdag hopelijk al zo goed als. Roda geeft graag punten aan clubs die ze hard nodig hebben...quote:Op woensdag 2 april 2008 19:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Linssen zit met zijn hoofd al in Kerkrade en schiet de 1-0 voor Roda JC in de 90e minuut in eigen goal waardoor Roda verzekerd is van een plaats bij de eerste 9.
Tegen AZ maken jullie ook gewoon kans, een zwaluw maakt nog geen zomer. Als we nu van VVV verliezen kan het zo maar zijn dat de kopjes weer gaan hangen en jullie er van kunnen profiteren.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:23 schreef Mindlight het volgende:
Ik zie ons ook niet winnen van AZ eigenlijk. De enige kans is een megastunt a la Sparta bij Twente uit komend weekend.
Hmm toch ben ik daar geen voorstander van. Win maar gewoon van VVV en dan maar tegen ons met niet-hangende kopjesquote:Op donderdag 3 april 2008 12:37 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Tegen AZ maken jullie ook gewoon kans, een zwaluw maakt nog geen zomer. Als we nu van VVV verliezen kan het zo maar zijn dat de kopjes weer gaan hangen en jullie er van kunnen profiteren.
Zwaaitopic komt er pas als het definitief is.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Excelsior bedankt, het waren twee fantastische jaren.
Gewaagde uitspraak, waar ik het zeker niet mee eens ben.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:20 schreef Mindlight het volgende:
Mochten we playoffs halen blijven we er wel gewoon in, dat verschil is simpelweg groot.
Waar basseer je dat op?quote:Op donderdag 3 april 2008 15:20 schreef Mindlight het volgende:
Mochten we playoffs halen blijven we er wel gewoon in, dat verschil is simpelweg groot.
Moet het nog zien hoor, als Excelsior naar een kolkende Geusselt moet. Ook ploegen als Volendam en Zwolle moet je zeker niet onderschatten.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:31 schreef Mindlight het volgende:
De ervaringen in de playoffs van eerdere jaren. RKC vorig jaar was een uitzondering, maar die hadden totaal geen team en lagen met elkaar overhoop. Verder zijn de playoffs nooit echt problematisch geweest voor de eredivisieteams.
Uhh nee heb je gelijk in. Maar met alle respect, de meeste spelers zijn al wel gewend geraakt aan kolkende stadions. Cambuur uit in de beker wonnen we ook, stijf uitverkocht daar. (Vraag niet hoe, maargoedquote:Op donderdag 3 april 2008 15:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Moet het nog zien hoor, als Excelsior naar een kolkende Geusselt moet. Ook ploegen als Volendam en Zwolle moet je zeker niet onderschatten.
Toch maar winnen volgende week?quote:Op woensdag 2 april 2008 19:50 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat zijn we vrijdag hopelijk al zo goed als. Roda geeft graag punten aan clubs die ze hard nodig hebben...
Excelsior weer een stapje dichter bij directe degradatie, Sparta nog altijd niet veilig voor de nacompetitie. De Graafschap zou morgen hele goede zaken kunnen doen, maar aangezien die naar Amsterdam moeten zie ik dat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:41 schreef xFriendx het volgende:
Nog nieuwe inzichten na de wedstrijden van vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |