Geen zorgen, dat doe je baas vanzelf voor jequote:Op woensdag 12 maart 2008 21:48 schreef ursel het volgende:
Ik durf de stats van de afgelopen weken eigenlijk ook niet meer op te vragen..
Dus eigenlijk houd jij in je eentje het Spaanse bankwereldje op de been? Respect manquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:53 schreef ursel het volgende:![]()
Maar als ze mij eruit schoppen hebben ze helemaal geen kwaliteit meer in huis..
Kheb namelijk cursus bij Jorrit gevolgd en heb niet het gevoel dat ik misbaar ben momenteel..![]()
![]()
![]()
Knal jij ff een gifje erop van 4mb! Ik dacht al wat gaat hij traag...quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Dus eigenlijk houd jij in je eentje het Spaanse bankwereldje op de been? Respect man
[ afbeelding ]
Niet zeiken, tis de moeite waardquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:06 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Knal jij ff een gifje erop van 4mb! Ik dacht al wat gaat hij traag...
Wat voor internet verbinding heb je dan man..quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:06 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Knal jij ff een gifje erop van 4mb! Ik dacht al wat gaat hij traag...
Tis dan ook Urs z'n schuldquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:17 schreef ursel het volgende:
Khad niet eens in de gaten dat die zo groot was..
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis dan ook Urs z'n schuld
Hier istie net niet binnen de 2sec binnen
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik lees gewoon nog mee hoor. Vind alleen dat er teveel (richting mij) op de man wordt gespeeld en daarom heb ik een even niet gereageerd.
Ook gelijk bekend hoe we jouw reacties kunnen ontlopenquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik lees gewoon nog mee hoor. Vind alleen dat er teveel (richting mij) op de man wordt gespeeld en daarom heb ik even niet gereageerd.
Feyenoord
Bullshit. BIj anderen altijd veel minder (of niet).quote:
Gedaan... En nu...quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:58 schreef Keltie het volgende:
Doe allemaal eens lief en klik eens op de onderste link uit m'n sign, ben benieuwd wat er gebeurd
Als jullie daar nou gewoon een dagelijks terugkerend iets van maken
Ik hoorde juist vannochtend dat ze het laten staan, aangezien er toch niemand voor veroordeeld was..quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:19 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Gedaan... En nu...
Godverdegodverdomme! Jaja het mag nu... Godslastering verdwijnt waarschijnlijk uit het rechtboek!
Nee, gaat lekker, weer een lolletje minder..quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
We krijgen er alleen maar ruzie door![]()
doe er voor mij ook eentje, wil jequote:Op donderdag 13 maart 2008 09:29 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee, gaat lekker, weer een lolletje minder..![]()
Straks zijn we allemaal een stelletje serieuze clubje volwassenen dat praat dat alles tegenwoordig slecht is en vroeger alles beter..![]()
Weet je wat, ik ga alvast mijn rollator bestellen..
LOL! Dan heb ik het zelfde gehoord maar dan verkeerd... Maar wat een rare beredenering? Dan zou je juist verwachten dat ze het eruit halen... Maar goed er zijn meer onzin wetten... Zeker in de US:quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik hoorde juist vannochtend dat ze het laten staan, aangezien er toch niemand voor veroordeeld was..
en nog meer: http://www.geocities.com/Athens/Parthenon/6528/shaunlaws.htmquote:In Texas, it's against the law for anyone to have a pair of pliers in his or her possession.
In Philadelphia, you can't put pretzels in bags based on an Act of 1760.
Alaska law says that you can't look at a moose from an airplane.
In Corpus Christie, Texas, it is illegal to raise alligators in your home.
In Miami, it is forbidden to imitate an animal.
It is against the law to mispronounce the name of the State of Arkansas in that State.
In Illinois, the law is that a car must be driven with the steering wheel.
California law prohibits a woman from driving a car while dressed in a housecoat.
In Memphis, Tennessee, a woman is not to drive a car unless a man warns approaching motorists or pedestrians by walking in front of the car that is being driven.
In Tennessee, it is against the law to drive a car while sleeping.
In New York, it is against the law for a blind person to drive an automobile.
In West Virginia, only babies can ride in a baby carriage.
In Georgia, it is against the law to slap a man on the back or front.
A barber is not to advertise prices in the State of Georgia.
In Louisiana, a bill was introduced years ago in the State House of Representatives that fixed a ceiling on haircuts for bald men of 25 cents.
In Oklahoma, no baseball team can hit the ball over the fence or out of a ballpark.
In Rochester, Michigan, the law is that anyone bathing in public must have the bathing suit inspected by a police officer !
In Kentucky, it's the law that a person must take a bath once a year.
In Utah, birds have the right of way on any public highway.
In Ohio, one must have a license to keep a bear.
In Tennessee, a law exists which prohibits the sale of bologna (sandwich meat) on Sunday.
In Virginia, the Code of 1930 has a statute which prohibits corrupt practices or bribery by any person other than political candidates.
In Providence, Rhode Island, it is against the law to jump off a bridge.
In the State of Kansas, you're not allowed to drive a buffalo through a street.
In Florida, it is against the law to put livestock on a school bus.
In New Jersey, cabbage can't be sold on Sunday.
In Galveston, Texas, it is illegal to have a camel run loose in the street!
In North Carolina, it is against the law for dogs and cats to fight.
In Singapore, it is illegal to chew gum.
In Cleveland, Ohio, it is unlawful to leave chewing gum in public places.
In Virginia, chickens cannot lay eggs before 8:00 a.m., and must be done before 4:00 p.m.
In New York, it is against the law for children to pick up or collect cigarette and cigar butts.
In Massachusetts, it is against the law to put tomatos in clam chowder.
If you have considered entering the legal profession, consider earning your online law degree. Choose from a wide range of programs, including online paralegal degrees, and many more.
In Washington State, you can't carry a concealed weapon that is over 6 feet in length.
In San Francisco, there is an ordinance, which bans the picking up and throwing of used confetti.
In Kentucky, it is illegal for a merchant to force a person into his place of business for the purpose of making a sale.
It is against the law in Connecticut for a man to write love letters to a girl whose mother or father has forbidden the relationship.
In Michigan, married couples must live together or be imprisoned.
In the state of Colorado, a pet cat, if loose, must have a tail-light !
In Phoenix, Arizona, you can't walk through a hotel lobby with spurs on.
In California, a law created in 1925 makes it illegal to wiggle while dancing.
In Utah, daylight must be visible between dancing couples.
In Michigan, it is against the law for a lady to lift her skirt more than 6 inches while walking through a mud puddle.
In North Carolina, it is against the law for a rabbit to race down the street.
In Georgia, it's against the law to spread a false rumor.
In West Virginia, one can't cook sauerkraut or cabbage due to the odors and the offence is subject to imprisonment.
In Missouri, a man must have a permit to shave.
The law states that more than 3000 sheep cannot be herded down Hollywood Blvd. at any one time.
In Texas, it is still a "hanging offense" to steal cattle.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hopelijk begrijpen jullie meNu maar weer gewoon verder posten.
Tieten:
[ afbeelding ]
nee dat is fijn op het werkquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hopelijk begrijpen jullie meNu maar weer gewoon verder posten.
Tieten:
[ afbeelding ]
Kwestie van de juiste werkplek uitzoeken..quote:
Als je het niet mag bekijken op je werk hadden ze denk ik wel een filter ingesteld?quote:
Als ze de filter aan zetten, dan kan die gelijk niet meer op fok komen..quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je het niet mag bekijken op je werk hadden ze denk ik wel een filter ingesteld?
quote:Van Gaal blijft zoekende naar ommekeer
13 maart 2008
AZ-trainer Louis van Gaal toonde zich woensdagavond na de nederlaag tegen Feyenoord (0-1) een realist. "We sluiten onze ogen niet voor de werkelijkheid. We kijken op de ranglijst naar boven, maar ook naar beneden."
Volgens Van Gaal is het nog steeds mogelijk dat zijn sukkelende ploeg dit seizoen "de geest" krijgt. "Als we dan een serie neerzetten, kunnen we nog meedoen om de negende plaats. Maar we hebben een goed resultaat nodig. De club, de spelers, maar ikzelf ook. Gelukkig blijft het binnen AZ rustig. Maar het kost wel steeds meer energie."
Van Gaal: "We zitten met AZ momenteel in een vicieuze cirkel. Daar moeten we zo snel mogelijk zien uit te komen. Voorlopig is handhaven het doel. Het is een kwestie van overleven. Niet degraderen en komend seizoen terugkomen. Maar ik hoop in dit seizoen nog steeds op een ommekeer."
Collega Bert van Marwijk sprak in Alkmaar van een "belangrijke zege op een belangrijk moment" voor Feyenoord. "We hebben met veel inzet geknokt voor deze overwinning. Zeker in de eerste helft hebben we ook goed gevoetbald. Ik spreek niet graag van een verdiende of onverdiende overwinning. Maar in dit geval vind ik de zege voor Feyenoord terecht."
op zich is het ook niet heel erg, maar als er nog 30 man achter je zitten en er wordt toevallig meegekekenquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Als ze de filter aan zetten, dan kan die gelijk niet meer op fok komen..
Gewoon zeggen dat je de link had van een neger uit capetown..quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:29 schreef staticdata het volgende:
[..]
op zich is het ook niet heel erg, maar als er nog 30 man achter je zitten en er wordt toevallig meegekeken
geloven ze nietquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:35 schreef ursel het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je de link had van een neger uit capetown..
Whehequote:Op donderdag 13 maart 2008 10:21 schreef ursel het volgende:
[..]Hij heeft de hoop op de titel nu dus al wel duidelijk opgegeven en concentreert zich dus eigenlijk al meer op de nacompetitie..
![]()
Per klik op 1 van die links komt er of een mensje/ huisje bij of een stukje industrie (onderste linkje) en zo evolueert het stadjequote:
Hoor het hem nog zeggen, er zijn nog zoveel wedstrijden te spelen, dus we kunnen theorethisch nog kampioen worden..quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
WheheZe staan ook nog maar 5 punten voor op een play-off plek voor behoud in de Eredivisie en 8 punten achter op play-offs UEFA Cup
![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Per klik op 1 van die links komt er of een mensje/ huisje bij of een stukje industrie (onderste linkje) en zo evolueert het stadje
Leuk hey? Toch? Toch?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:45 schreef IJsmuts het volgende:
zo een briljant en BoF historisch verantwoorde TT en dan zo'n kut topique eronder
Gers man!quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Per klik op 1 van die links komt er of een mensje/ huisje bij of een stukje industrie (onderste linkje) en zo evolueert het stadje
Leuk hey? Toch? Toch?
Probeer je nu IJs een minderwaardigheids complex aan te praten??quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:55 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
![]()
Elk briljant topic en historisch verantwoorde TT van jou , wordt niet op prijs gesteld. Of een slotje of een verneukt topic. Jou genialiteit wordt hier niet onderkend of wel niet op waarde geschat
Tussen genialiteit en krankzinnigheid zit een hele dunne lijn.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:55 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
![]()
Elk briljant topic en historisch verantwoorde TT van jou , wordt niet op prijs gesteld. Of een slotje of een verneukt topic. Jou genialiteit wordt hier niet onderkend of wel niet op waarde geschat
Deadlinetje te gaan, morgen afhebben, maandag-ochtend presenteren..quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
hmmm volgens mij ben jij niet druk
Dus je hebt het hele weekend nogquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Deadlinetje te gaan, morgen afhebben, maandag-ochtend presenteren..![]()
Vrijdag feessie, dus ga er maar vanuit dat ik eigenlijk niet het gehele weekend heb..quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:28 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dus je hebt het hele weekend nog
Hier gaat net het eten op tafel dus strakke timing. Hebben we het precies op voor jij komt aasgierenquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:30 schreef Viro het volgende:
fer ik ben nu onderweg. K ben net vrij van school, ben over 30 minuten bij jou.
geen geweldige afleveringquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:28 schreef RudyCarell het volgende:
South Park Season 12! Eindelijk!
[ afbeelding ]
Behalve een crappie MP3 speler die niet werkt, een overvolle tram en zonder huissleutel vertrokken te zijn viel de reistijd me nog wel mee..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Goeiemorgen
Vandaag huisje kijken
@Ursel: Good luck!
Er zijn nog meer woning te koop hoor..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zolang je maar geld hebt is er niks aan de hand
Gewoon rechtstreeks met het OV naar de kroeg
Net huisje gekeken. Op zich wel aardig, maar er moet wel veel aan afwerking gebeuren zeg
Plus er is ingerookt alsof hun leven er vanaf hing
Maar eens goed nadenken of ik de financien en wil heb om dat allemaal te gaan doen.
Ut katteluikie stond nog wel open....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gelukkig de deur is weer open. En maar aanbellen, maar niemand die open doet.
Klopt daar heb ik ook nog een half uur in vast gezetenquote:
Oohja.. da's waar ook, die moest ik nog aanpassen aan jou omvang.. Helemaal vergeten..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Klopt daar heb ik ook nog een half uur in vast gezeten
quote:
Zet een krat bier aan de andere kant, dan is hij zo binnen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Oohja.. da's waar ook, die moest ik nog aanpassen aan jou omvang.. Helemaal vergeten..
[..]Nog ff en ik moet in de tuin weer gaan uitbreiden om iedereen te kunnen herbergen..
Denk dat ik binnenkort maar een schutting ga verplaatsen ofzo..
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zet een krat bier aan de andere kant, dan is hij zo binnen.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:35 schreef RudyCarell het volgende:
Ff doen gasten, is lachen! http://www.tatuagemdaboa.com.br/
enkel de namen hoeven en dan visualizar klikken....
quote:
"Wat zei Sanka als hem werd gevraagd of hij dood was in de film Cool Runnings."quote:
Cool runnings..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
"Wat zei Sanka als hem werd gevraagd of hij dood was in de film Cool Runnings."
Ga toch vegenquote:
Er is ook bier achteraf..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:22 schreef Mr_Baus het volgende:
Curlen.. geen idee hoe dat werkt of dat dat bestaat.. maar euh, ken ik nie gewoon op zo'n ding skietuh?
quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:52 schreef FJD het volgende:
Ik ga dat curlen eens uitzoeken. Zal idd wel iets kosten, zeker omdat je ook wilt eten natuurlijk maar goed aan de andere kant ben je wel weer een mooie namiddag & avond zoet en na afloop natuurlijk de kroeg in in Den Haag
vind m een beetje te groot :|quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:14 schreef Keltie het volgende:
[ afbeelding ]
Afspraak gehad vandaag, Kuip begint vorm te krijgen
Vriendin?? Vertel eens man. Delen met de homo`s zulke info!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:59 schreef Incolumis het volgende:
vriendin heeft net vandaag een nieuwe tattoo laten zetten
[ afbeelding ]
Rug moet vol ey, tenminste.. Dat is de bedoeling bij een rugstukquote:
Tjah, de 1 vind het niets.. De ander wel.. Alleen die associatie met "Thug Life"quote:en die pistolen blijf ik echt niks vindenstaat er op je buik Thuglife?
![]()
1 van de weinige mooie voetbalstadions in Nederlandquote:en de kuip overigens ook niet maargoed dat komt ergens anders door
ja in middels al weer 3,5 maandquote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Vriendin?? Vertel eens man. Delen met de homo`s zulke info!
Morguh!![]()
Heeft iemand het mailadres van Rudy?
@Rudy: JE HEBT PEEEEEE MMMMMMMMM![]()
caps bewust om aandacht te trekken.![]()
[x] check mailquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:10 schreef FJD het volgende:
FeestjeCheck mail
Keltie, was jou mail? Ik heb wel een bartje.feyenoord mail adres maar weet niet of die van jou is
Die, maar bartvankessel@gmail.com mag ook..quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:10 schreef FJD het volgende:
FeestjeCheck mail
Keltie, was jou mail? Ik heb wel een bartje.feyenoord mail adres maar weet niet of die van jou is
Financien heppie vast wel anders had je al niet richting dat huissie gekeken. Maar ja of je de tijd en de wil hep om te klusse ja das een goede vraagquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zolang je maar geld hebt is er niks aan de hand
Gewoon rechtstreeks met het OV naar de kroeg
Net huisje gekeken. Op zich wel aardig, maar er moet wel veel aan afwerking gebeuren zeg
Plus er is ingerookt alsof hun leven er vanaf hing
Maar eens goed nadenken of ik de financien en wil heb om dat allemaal te gaan doen.
Laat me raden, als je de schutting wil verplaatsen heb jij vast een kerkhof in je tuinquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:26 schreef ursel het volgende:Ik bij de buren aan kloppen om over de schutting te mogen, benne ze net hun kat aan het begraven..
![]()
Donequote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:37 schreef Keltie het volgende:
Die, maar <knip> mag ook..
Ik ga ff kijken hoe ik het ga plannen met dat feessie van je.. We hebben op die datum namelijk pas 2 verjaardagen..quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:10 schreef FJD het volgende:
FeestjeCheck mail
Lijkt me wel ja..quote:
(Schoon)moederquote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:07 schreef ursel het volgende:
Maar vrouwjte heeft ook al een verjaardag en we zitten dan ook weer met oppas.. Maar denk met een goede roulatie dat alles in te plannen is..![]()
dan gaan we naar de hoeren.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:21 schreef FJD het volgende:
IJs, wat is ons backup plan als blijft dat Jafar een alcoholvrij feestje heeft?
quote:
stappen is goed voor je boef! douche pakken, schone onderbroek en fris shirtje aan, beetje gel in de haren, half maatje whiskey in een vaasje, afvullen met bier, opdrinken en dat keer 20 >> kotsen > schreeuwen > lallen > vrouwen lastig vallen > barkeeper uitschelden > uit disco gemept worden en afvullen met een kapsalonquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:03 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Hijs fijn!
![]()
Ik ga alleen niet mee stappen.. blijf dus ook niet pitten.
Psies.. en ik kan kickboxenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:39 schreef IJsmuts het volgende:
stappen is goed voor je boef! > uit disco gemept worden
Ik ben voorquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:39 schreef IJsmuts het volgende:
stappen is goed voor je boef! douche pakken, schone onderbroek en fris shirtje aan, beetje gel in de haren, half maatje whiskey in een vaasje, afvullen met bier, opdrinken en dat keer 20 >> kotsen > schreeuwen > lallen > vrouwen lastig vallen > barkeeper uitschelden > uit disco gemept worden en afvullen met een kapsalon![]()
Bierquote:Op zondag 16 maart 2008 04:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Uhm weaarom reafgeert niemand....
Zo erg is het allemaal niet hoor, ik ga nu leekker nog iet seten en dan lekker slane.
Ph ja ik hem prison break gekochtge dus morgen lekker pricon break kijken v:w
Zejsuz dis is echt slechtp
quote:Op zondag 16 maart 2008 04:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo erg is het allemaal niet hoor, ik ga nu leekker nog iet seten en dan lekker slane.
kijk nou wat bier met je doetquote:Op zondag 16 maart 2008 04:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
zat er ondertiteling onder?quote:Op zondag 16 maart 2008 11:36 schreef FJD het volgende:
Vooral die verhalen over Jafar in het Arabisch
1.41 is de laatste versie.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:49 schreef RickoKun het volgende:
Hey stelletje paupers, weten jullie toevallig hoe ik kan checken welke versie ik heb met Battlefield 2?
Ik heb em een poos geleden nog geupdate maar ik weet niet of ik nu alweer moet updaten of welke versie ik nu heb
quote:1. ursel ursel 17-8-2006 72
2. Incolumis Frank Dijkstra 21-8-2006 71
3. Ferdi Dorr Ferdi Dorr Manager 28-5-2006 62
4. Yoshka Yoshka van de Vaart 29-5-2006 57
5. PoSTMaN Jorrit Postma 17-8-2006 52
Hmm je komt inderdaad weer erg dichtbijquote:Op zondag 16 maart 2008 21:08 schreef ursel het volgende:
[..]20 punten op jorrit ingelopen..
De 2e plaats komt weer in zicht..
quote:Op maandag 17 maart 2008 08:35 schreef FJD het volgende:
Goedemorgen
Je vriendin is trouwens elk jaar jarig dus ik zie je vanzelf wel verschijnen
quote:Op maandag 17 maart 2008 09:04 schreef staticdata het volgende:
[..]
whehehe, dan mag ik gelijk het huis niet meer in
Volgens het forum niet hoor..quote:Op maandag 17 maart 2008 08:57 schreef RudyCarell het volgende:
JP gefeli? Volgens hyves...
quote:Jarigen vandaag
calendar Er zijn geen jarigen vandaag
quote:Op maandag 17 maart 2008 09:04 schreef staticdata het volgende:
whehehe, dan mag ik gelijk het huis niet meer in
Kan jij het niet verplaatsen dan??quote:Op maandag 17 maart 2008 09:09 schreef FJD het volgende:
[..]
![]()
Kun je het niet uitonderhandelen voor een avondje afwas ofzo?
Ik heb nog meer vrienden dan julliequote:
zou wel een hele eer zijn. 50 man verplaatsen voor mijquote:Op maandag 17 maart 2008 09:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb nog meer vrienden dan jullieDus om nou 50 man weer te verplaatsen is ook weer zoiets
Neem gewoon je vriendin meequote:Op maandag 17 maart 2008 09:17 schreef staticdata het volgende:
zou wel een hele eer zijn. 50 man verplaatsen voor mij
Je moet niet kijken naar de kwantiteit, maar naar de kwaliteit..quote:Op maandag 17 maart 2008 09:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb nog meer vrienden dan jullieDus om nou 50 man weer te verplaatsen is ook weer zoiets
Dat is/ was de 23e.. dus nog ff wachten..quote:
Je wou zeggen dat er nog een JP is die in India zit met en vrouw die Lies heetquote:Op maandag 17 maart 2008 09:21 schreef RudyCarell het volgende:
Oops andere JP...
En die ook zo kaal is..quote:Op maandag 17 maart 2008 09:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat er nog een JP is die in India zit met en vrouw die Lies heet
quote:Op maandag 17 maart 2008 09:35 schreef RudyCarell het volgende:
Hij is nog kaler!
ik weet niets van een poolparty afquote:Op maandag 17 maart 2008 09:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Neem gewoon je vriendin mee![]()
"Schat, ik heb een verrassing voor je!"
Voor een normale BoF meet zou ik nog wel kunnen schuiven maar met een mannetje of 50 heb je altijd mensen die niet kunnen dus de kans dat het nut heeft is niet zo heel grootAls je dan maar wel naar IJs z'n Pool party komt
Is ook nog niets geregeldquote:
Kunnen we niet ergens een BoF! agenda bij gaan houden??quote:Op maandag 17 maart 2008 09:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Is ook nog niets geregeldHad IJs een keer geroepen, pool party is natuurlijk wel geniaal
Met Spareribs op de BBQ
Skinny dippen
Zo eentje waar dan iedereen in kan vullen of hij aanwezig kan zijn!quote:Op maandag 17 maart 2008 09:52 schreef ursel het volgende:
Kunnen we niet ergens een BoF! agenda bij gaan houden??
quote:Op maandag 17 maart 2008 09:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Zo eentje waar dan iedereen in kan vullen of hij aanwezig kan zijn!
quote:Op maandag 17 maart 2008 09:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Zo eentje waar dan iedereen in kan vullen of hij aanwezig kan zijn!
quote:Op maandag 17 maart 2008 10:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goed weekend gehad allemaal?
quote:Op maandag 17 maart 2008 11:11 schreef FJD het volgende:
Morgen bereikt Feyenoord de finale van de beker
Ja relaxt. Vrijdag stappen, zaterdag bios & zondag huiswerk! Deze week maar 4 dagen werkenquote:Op maandag 17 maart 2008 11:08 schreef ursel het volgende:
[..]Gewonnen met Risken..
En daar?Kheb momenteel al 8 bakken koffie op.. kan dat kwaad??
![]()
Hij heeft bij mij een doos mogen lenen..quote:Op maandag 17 maart 2008 12:10 schreef staticdata het volgende:
Frankie, hoe is het eigenlijk met je zoektocht naar een appartement?
Nog aan het zoekenquote:Op maandag 17 maart 2008 12:10 schreef staticdata het volgende:
Frankie, hoe is het eigenlijk met je zoektocht naar een appartement?
Heb je al een datum voor de housewarming? Dan kan ik dat in de in de BoF agenda zettenquote:
Duur zeker?quote:Op maandag 17 maart 2008 12:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
Heb nog een appartement voor je in zwijndrecht
Gaan we dan rollatordans doenquote:
Drankorgelquote:Op maandag 17 maart 2008 13:15 schreef Sickert het volgende:
laat jorrit dat maar doen die heeft toch al zwakke enkels
quote:Op maandag 17 maart 2008 13:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Drankorgel
Tis weer flauwe-woordgrappen-maandag
Vraagprijs 128.000quote:Op maandag 17 maart 2008 12:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Duur zeker?
@Ferdi: 1 Jan. 2080.
quote:
Dat was om 2PM sharpquote:
Wel Japannersquote:Op maandag 17 maart 2008 14:16 schreef Sickert het volgende:
maken die trouwens nog tv's?
Reken maar op 5-0 achterquote:Op maandag 17 maart 2008 15:00 schreef Sickert het volgende:
Kevin speelt het aller beste spel ooit (MGS1)
Schoonmams komt binnen:
Gaat dat nou nooit vervelen die spelletjes?
Op een gegeven moment groei je daar over heen..
Kevin: dit is geen spelletje voor kinderen
Schoonmams:
Ik snap het niet pure tijdsverspilling...
Totaal niet nuttig!
Kevin:
Nee op zondag morgen in de kerk zitten is wel nuttig
of ik heb 1 - 0 gescoord of ik sta nu 5 - 0 achter
Dan moeten we meneertje Bos maar uitnodigen op Frank zijn housewarming party..quote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 15:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan moeten we meneertje Bos maar uitnodigen op Frank zijn housewarming party..
Die houdt wel van draaien..
Mijns inziens 100-0! Beter had je niet kunnen antwoorden!quote:Op maandag 17 maart 2008 15:00 schreef Sickert het volgende:
Kevin speelt het aller beste spel ooit (MGS1)
Schoonmams komt binnen:
Gaat dat nou nooit vervelen die spelletjes?
Op een gegeven moment groei je daar over heen..
Kevin: dit is geen spelletje voor kinderen
Schoonmams:
Ik snap het niet pure tijdsverspilling...
Totaal niet nuttig!
Kevin:
Nee op zondag morgen in de kerk zitten is wel nuttig
of ik heb 1 - 0 gescoord of ik sta nu 5 - 0 achter
Ruzie maken met je schoonmoeder is als voetballen tegen de Duitsers; het duurt een bepaalde tijd en na afloop heb je altijd verloren.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:23 schreef RudyCarell het volgende:
Mijns inziens 100-0! Beter had je niet kunnen antwoorden!
quote:Op maandag 17 maart 2008 16:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Ruzie maken met je schoonmoeder is als voetballen tegen de Duitsers; het duurt een bepaalde tijd en na afloop heb je altijd verloren.
Thanks,quote:Op maandag 17 maart 2008 21:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Weer een gezellig weekend achter de rug. Gisteren de helft van Prison Break gekeken. Leuke serie.
Zaterdag een paaldans showtje weggegeven
En vanmorgen helemaal naar Domburg (voorbij Middelburg) gereden, waar ik nu nog steeds ben
Week lang cursus. Van 9:00 tot 21:00... pfff.
Nu zijn we bezig om CoD4 te installeren op de cursus pc's zodat we kunnen gamen
Donderdagavond gaan we stappen in Domburg
Ze hebben wel 1 fout gemaakt, het is op de kosten van de cursusleiders![]()
![]()
@JP: Sterkte met het "hondje", hopelijk komt hij er snel weer helemaal bovenop.
ik doen alleen een constatering, wil niet gelijk zeggen dat ik me er druk om maakquote:Op maandag 17 maart 2008 21:58 schreef BugWorks het volgende:
Mensen die zich nog druk maken dat fok weer eens niet bereikbaar/snel is![]()
w00tquote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:55 schreef staticdata het volgende:
als iemand nog wat bij cd-wow wil bestellen, ik heb nog een kortingsbon van 1 euro ter beschikking
Ik bied 80 cent!quote:
quote:
Tegen mij over Voetbal beginnenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:54 schreef ursel het volgende:
[..]Fer had beloofd dat die meer hier zou zijn.. Maar blijkbaar heeft dat andere mensen afgeschrikt..
Kom je vanaaf ook voetbal kijken??
Tis bij Fer, dus iedereen is welkom wat mij betreft..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:03 schreef staticdata het volgende:
[..]
Tegen mij over Voetbal beginnen![]()
Wel lief van je
Maar vanavond zelf sporten
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Tis bij Fer, dus iedereen is welkom wat mij betreft..
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:07 schreef ursel het volgende:
Tis bij Fer, dus iedereen is welkom wat mij betreft..
Doe nu maar vast, dan kom je er over 5 dagen achter dat ik het helemaal niet over heb gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Doe nu maar vast, dan kom je er over 5 dagen achter dat ik het helemaal niet over heb gemaakt
Postbank scam![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Doe nu maar vast, dan kom je er over 5 dagen achter dat ik het helemaal niet over heb gemaakt
Postbank scam![]()
![]()
Kut. Weer een scam mislukt. Dat kunnen die negers toch veel beter dan ikquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:49 schreef staticdata het volgende:
Ik heb al gekeken en zolang ik niets op mijn bankrekening ziet, geen retouren en geen bon
Je had het ook via nigeria moeten sluizen, dan was het niet zo opgevallen..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Kut. Weer een scam mislukt. Dat kunnen die negers toch veel beter dan ik
quote:
zwart geld, zwarte mensenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Je had het ook via nigeria moeten sluizen, dan was het niet zo opgevallen..
Verstek laten gaan op flauwe-woordgrappen-maandag en dan vervolgens klagen over flauwe woordgrappenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:12 schreef Cardinal_NL het volgende:
Niet met mijn woordgrappen aan de haal gaan
Ik denk dat je beter af kan vragen wat dat over de rest van de posts zegt. Meestal worden alleen de meest kwalitatiefste posts door Cardi geselecteerd..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
tja, wat zegt dat over jouw posts
Elke regel hep z'n uitzondering!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:57 schreef ursel het volgende:
Ik denk dat je beter af kan vragen wat dat over de rest van de posts zegt. Meestal worden alleen de meest kwalitatiefste posts door Cardi geselecteerd..![]()
We hebben het hier niet over regels, we hebben het hier over feiten..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Elke regel hep z'n uitzondering!
Zoef-Zoef Cruijf
Is kev je een cursus games installeren aan het geven ofzo??quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nu worms aan het downloaden, zodat we dat vanavond met zijn 8en kunnen spelen
Altijd leuk die cursussen
Groetjes uit Zeeland
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Is kev je een cursus games installeren aan het geven ofzo??
Zondag wilde er niemand op mijn post reagerenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:19 schreef FJD het volgende:
F1 was trouwens gaaf dit weekend! Eindelijk die verfoeide traction control eruit
Wil je ook ETQW nog hebben?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]Net al CoD4 geinstalleerd, heb dat spel nog nooit gedaan, had ook niet verwacht dat ik het spel tijdens de cursus periode zou doen
Overigens is het pas na 21:00 game time, daarvoor moeten we toch echt iets "leren"
Je mag die regenwormen uit mijn tuin wel hebbenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nu worms aan het downloaden, zodat we dat vanavond met zijn 8en kunnen spelen
Altijd leuk die cursussen
Groetjes uit Zeeland
M.a.w. je moet eerst het spel bestuderen om het te kunnen spelenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]Net al CoD4 geinstalleerd, heb dat spel nog nooit gedaan, had ook niet verwacht dat ik het spel tijdens de cursus periode zou doen
Overigens is het pas na 21:00 game time, daarvoor moeten we toch echt iets "leren"
I'll rest my casequote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter af kan vragen wat dat over de rest van de posts zegt. Meestal worden alleen de meest kwalitatiefste posts door Cardi geselecteerd..![]()
Hij is niet belangrijk genoegquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:49 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Je mag die regenwormen uit mijn tuin wel hebben![]()
Ennuh waarom laten jullie zomaar CptZomaar achter, mocht tie niet mee
Ja maar hij gaat de laagste snelheid gebruiken voor beide.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:50 schreef Viro het volgende:
ff een vraagje (k ben een noob wat betreft hdd's)
me eigen raptor schijf is geleidelijk aan het stervenDus heb de ex-raptortje van fer hier liggen.
alle 2 de 36gb versie (sata schijven), kan ik een sata schijf samen met een sata II in raid draaien ?
dan ga je fitnessen?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:58 schreef FJD het volgende:
Zwemmen is echt iets voor bejaardenNet weer een rondje langs drie zwembaden gedaan en weer niet gezommen. Waarom gaan die mensen niet in een bubbelbad baantjes trekken? Tis niet dat ze het verschil zouden merken
Fietsen of zwemmenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:09 schreef staticdata het volgende:
dan ga je fitnessen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |