Zet een krat bier aan de andere kant, dan is hij zo binnen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Oohja.. da's waar ook, die moest ik nog aanpassen aan jou omvang.. Helemaal vergeten..
[..]Nog ff en ik moet in de tuin weer gaan uitbreiden om iedereen te kunnen herbergen..
Denk dat ik binnenkort maar een schutting ga verplaatsen ofzo..
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zet een krat bier aan de andere kant, dan is hij zo binnen.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:35 schreef RudyCarell het volgende:
Ff doen gasten, is lachen! http://www.tatuagemdaboa.com.br/
enkel de namen hoeven en dan visualizar klikken....
quote:
"Wat zei Sanka als hem werd gevraagd of hij dood was in de film Cool Runnings."quote:
Cool runnings..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
"Wat zei Sanka als hem werd gevraagd of hij dood was in de film Cool Runnings."
Ga toch vegenquote:
Er is ook bier achteraf..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:22 schreef Mr_Baus het volgende:
Curlen.. geen idee hoe dat werkt of dat dat bestaat.. maar euh, ken ik nie gewoon op zo'n ding skietuh?
quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:52 schreef FJD het volgende:
Ik ga dat curlen eens uitzoeken. Zal idd wel iets kosten, zeker omdat je ook wilt eten natuurlijk maar goed aan de andere kant ben je wel weer een mooie namiddag & avond zoet en na afloop natuurlijk de kroeg in in Den Haag
vind m een beetje te groot :|quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:14 schreef Keltie het volgende:
[ afbeelding ]
Afspraak gehad vandaag, Kuip begint vorm te krijgen
Vriendin?? Vertel eens man. Delen met de homo`s zulke info!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:59 schreef Incolumis het volgende:
vriendin heeft net vandaag een nieuwe tattoo laten zetten
[ afbeelding ]
Rug moet vol ey, tenminste.. Dat is de bedoeling bij een rugstukquote:
Tjah, de 1 vind het niets.. De ander wel.. Alleen die associatie met "Thug Life"quote:en die pistolen blijf ik echt niks vindenstaat er op je buik Thuglife?
![]()
1 van de weinige mooie voetbalstadions in Nederlandquote:en de kuip overigens ook niet maargoed dat komt ergens anders door
ja in middels al weer 3,5 maandquote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Vriendin?? Vertel eens man. Delen met de homo`s zulke info!
Morguh!![]()
Heeft iemand het mailadres van Rudy?
@Rudy: JE HEBT PEEEEEE MMMMMMMMM![]()
caps bewust om aandacht te trekken.![]()
[x] check mailquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:10 schreef FJD het volgende:
FeestjeCheck mail
Keltie, was jou mail? Ik heb wel een bartje.feyenoord mail adres maar weet niet of die van jou is
Die, maar bartvankessel@gmail.com mag ook..quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:10 schreef FJD het volgende:
FeestjeCheck mail
Keltie, was jou mail? Ik heb wel een bartje.feyenoord mail adres maar weet niet of die van jou is
Financien heppie vast wel anders had je al niet richting dat huissie gekeken. Maar ja of je de tijd en de wil hep om te klusse ja das een goede vraagquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zolang je maar geld hebt is er niks aan de hand
Gewoon rechtstreeks met het OV naar de kroeg
Net huisje gekeken. Op zich wel aardig, maar er moet wel veel aan afwerking gebeuren zeg
Plus er is ingerookt alsof hun leven er vanaf hing
Maar eens goed nadenken of ik de financien en wil heb om dat allemaal te gaan doen.
Laat me raden, als je de schutting wil verplaatsen heb jij vast een kerkhof in je tuinquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:26 schreef ursel het volgende:Ik bij de buren aan kloppen om over de schutting te mogen, benne ze net hun kat aan het begraven..
![]()
Donequote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:37 schreef Keltie het volgende:
Die, maar <knip> mag ook..
Ik ga ff kijken hoe ik het ga plannen met dat feessie van je.. We hebben op die datum namelijk pas 2 verjaardagen..quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:10 schreef FJD het volgende:
FeestjeCheck mail
Lijkt me wel ja..quote:
(Schoon)moederquote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:07 schreef ursel het volgende:
Maar vrouwjte heeft ook al een verjaardag en we zitten dan ook weer met oppas.. Maar denk met een goede roulatie dat alles in te plannen is..![]()
dan gaan we naar de hoeren.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:21 schreef FJD het volgende:
IJs, wat is ons backup plan als blijft dat Jafar een alcoholvrij feestje heeft?
quote:
stappen is goed voor je boef! douche pakken, schone onderbroek en fris shirtje aan, beetje gel in de haren, half maatje whiskey in een vaasje, afvullen met bier, opdrinken en dat keer 20 >> kotsen > schreeuwen > lallen > vrouwen lastig vallen > barkeeper uitschelden > uit disco gemept worden en afvullen met een kapsalonquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:03 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Hijs fijn!
![]()
Ik ga alleen niet mee stappen.. blijf dus ook niet pitten.
Psies.. en ik kan kickboxenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:39 schreef IJsmuts het volgende:
stappen is goed voor je boef! > uit disco gemept worden
Ik ben voorquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:39 schreef IJsmuts het volgende:
stappen is goed voor je boef! douche pakken, schone onderbroek en fris shirtje aan, beetje gel in de haren, half maatje whiskey in een vaasje, afvullen met bier, opdrinken en dat keer 20 >> kotsen > schreeuwen > lallen > vrouwen lastig vallen > barkeeper uitschelden > uit disco gemept worden en afvullen met een kapsalon![]()
Bierquote:Op zondag 16 maart 2008 04:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Uhm weaarom reafgeert niemand....
Zo erg is het allemaal niet hoor, ik ga nu leekker nog iet seten en dan lekker slane.
Ph ja ik hem prison break gekochtge dus morgen lekker pricon break kijken v:w
Zejsuz dis is echt slechtp
quote:Op zondag 16 maart 2008 04:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo erg is het allemaal niet hoor, ik ga nu leekker nog iet seten en dan lekker slane.
kijk nou wat bier met je doetquote:Op zondag 16 maart 2008 04:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
zat er ondertiteling onder?quote:Op zondag 16 maart 2008 11:36 schreef FJD het volgende:
Vooral die verhalen over Jafar in het Arabisch
1.41 is de laatste versie.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:49 schreef RickoKun het volgende:
Hey stelletje paupers, weten jullie toevallig hoe ik kan checken welke versie ik heb met Battlefield 2?
Ik heb em een poos geleden nog geupdate maar ik weet niet of ik nu alweer moet updaten of welke versie ik nu heb
quote:1. ursel ursel 17-8-2006 72
2. Incolumis Frank Dijkstra 21-8-2006 71
3. Ferdi Dorr Ferdi Dorr Manager 28-5-2006 62
4. Yoshka Yoshka van de Vaart 29-5-2006 57
5. PoSTMaN Jorrit Postma 17-8-2006 52
Hmm je komt inderdaad weer erg dichtbijquote:Op zondag 16 maart 2008 21:08 schreef ursel het volgende:
[..]20 punten op jorrit ingelopen..
De 2e plaats komt weer in zicht..
quote:Op maandag 17 maart 2008 08:35 schreef FJD het volgende:
Goedemorgen
Je vriendin is trouwens elk jaar jarig dus ik zie je vanzelf wel verschijnen
quote:Op maandag 17 maart 2008 09:04 schreef staticdata het volgende:
[..]
whehehe, dan mag ik gelijk het huis niet meer in
Volgens het forum niet hoor..quote:Op maandag 17 maart 2008 08:57 schreef RudyCarell het volgende:
JP gefeli? Volgens hyves...
quote:Jarigen vandaag
calendar Er zijn geen jarigen vandaag
quote:Op maandag 17 maart 2008 09:04 schreef staticdata het volgende:
whehehe, dan mag ik gelijk het huis niet meer in
Kan jij het niet verplaatsen dan??quote:Op maandag 17 maart 2008 09:09 schreef FJD het volgende:
[..]
![]()
Kun je het niet uitonderhandelen voor een avondje afwas ofzo?
Ik heb nog meer vrienden dan julliequote:
zou wel een hele eer zijn. 50 man verplaatsen voor mijquote:Op maandag 17 maart 2008 09:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb nog meer vrienden dan jullieDus om nou 50 man weer te verplaatsen is ook weer zoiets
Neem gewoon je vriendin meequote:Op maandag 17 maart 2008 09:17 schreef staticdata het volgende:
zou wel een hele eer zijn. 50 man verplaatsen voor mij
Je moet niet kijken naar de kwantiteit, maar naar de kwaliteit..quote:Op maandag 17 maart 2008 09:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb nog meer vrienden dan jullieDus om nou 50 man weer te verplaatsen is ook weer zoiets
Dat is/ was de 23e.. dus nog ff wachten..quote:
Je wou zeggen dat er nog een JP is die in India zit met en vrouw die Lies heetquote:Op maandag 17 maart 2008 09:21 schreef RudyCarell het volgende:
Oops andere JP...
En die ook zo kaal is..quote:Op maandag 17 maart 2008 09:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat er nog een JP is die in India zit met en vrouw die Lies heet
quote:Op maandag 17 maart 2008 09:35 schreef RudyCarell het volgende:
Hij is nog kaler!
ik weet niets van een poolparty afquote:Op maandag 17 maart 2008 09:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Neem gewoon je vriendin mee![]()
"Schat, ik heb een verrassing voor je!"
Voor een normale BoF meet zou ik nog wel kunnen schuiven maar met een mannetje of 50 heb je altijd mensen die niet kunnen dus de kans dat het nut heeft is niet zo heel grootAls je dan maar wel naar IJs z'n Pool party komt
Is ook nog niets geregeldquote:
Kunnen we niet ergens een BoF! agenda bij gaan houden??quote:Op maandag 17 maart 2008 09:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Is ook nog niets geregeldHad IJs een keer geroepen, pool party is natuurlijk wel geniaal
Met Spareribs op de BBQ
Skinny dippen
Zo eentje waar dan iedereen in kan vullen of hij aanwezig kan zijn!quote:Op maandag 17 maart 2008 09:52 schreef ursel het volgende:
Kunnen we niet ergens een BoF! agenda bij gaan houden??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |