quote:
Tegen mij over Voetbal beginnenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:54 schreef ursel het volgende:
[..]Fer had beloofd dat die meer hier zou zijn.. Maar blijkbaar heeft dat andere mensen afgeschrikt..
Kom je vanaaf ook voetbal kijken??
Tis bij Fer, dus iedereen is welkom wat mij betreft..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:03 schreef staticdata het volgende:
[..]
Tegen mij over Voetbal beginnen![]()
Wel lief van je
Maar vanavond zelf sporten
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Tis bij Fer, dus iedereen is welkom wat mij betreft..
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:07 schreef ursel het volgende:
Tis bij Fer, dus iedereen is welkom wat mij betreft..
Doe nu maar vast, dan kom je er over 5 dagen achter dat ik het helemaal niet over heb gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Doe nu maar vast, dan kom je er over 5 dagen achter dat ik het helemaal niet over heb gemaakt
Postbank scam![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Doe nu maar vast, dan kom je er over 5 dagen achter dat ik het helemaal niet over heb gemaakt
Postbank scam![]()
![]()
Kut. Weer een scam mislukt. Dat kunnen die negers toch veel beter dan ikquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:49 schreef staticdata het volgende:
Ik heb al gekeken en zolang ik niets op mijn bankrekening ziet, geen retouren en geen bon
Je had het ook via nigeria moeten sluizen, dan was het niet zo opgevallen..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Kut. Weer een scam mislukt. Dat kunnen die negers toch veel beter dan ik
quote:
zwart geld, zwarte mensenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Je had het ook via nigeria moeten sluizen, dan was het niet zo opgevallen..
Verstek laten gaan op flauwe-woordgrappen-maandag en dan vervolgens klagen over flauwe woordgrappenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:12 schreef Cardinal_NL het volgende:
Niet met mijn woordgrappen aan de haal gaan
Ik denk dat je beter af kan vragen wat dat over de rest van de posts zegt. Meestal worden alleen de meest kwalitatiefste posts door Cardi geselecteerd..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
tja, wat zegt dat over jouw posts
Elke regel hep z'n uitzondering!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:57 schreef ursel het volgende:
Ik denk dat je beter af kan vragen wat dat over de rest van de posts zegt. Meestal worden alleen de meest kwalitatiefste posts door Cardi geselecteerd..![]()
We hebben het hier niet over regels, we hebben het hier over feiten..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Elke regel hep z'n uitzondering!
Zoef-Zoef Cruijf
Is kev je een cursus games installeren aan het geven ofzo??quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nu worms aan het downloaden, zodat we dat vanavond met zijn 8en kunnen spelen
Altijd leuk die cursussen
Groetjes uit Zeeland
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Is kev je een cursus games installeren aan het geven ofzo??
Zondag wilde er niemand op mijn post reagerenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:19 schreef FJD het volgende:
F1 was trouwens gaaf dit weekend! Eindelijk die verfoeide traction control eruit
Wil je ook ETQW nog hebben?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]Net al CoD4 geinstalleerd, heb dat spel nog nooit gedaan, had ook niet verwacht dat ik het spel tijdens de cursus periode zou doen
Overigens is het pas na 21:00 game time, daarvoor moeten we toch echt iets "leren"
Je mag die regenwormen uit mijn tuin wel hebbenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nu worms aan het downloaden, zodat we dat vanavond met zijn 8en kunnen spelen
Altijd leuk die cursussen
Groetjes uit Zeeland
M.a.w. je moet eerst het spel bestuderen om het te kunnen spelenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]Net al CoD4 geinstalleerd, heb dat spel nog nooit gedaan, had ook niet verwacht dat ik het spel tijdens de cursus periode zou doen
Overigens is het pas na 21:00 game time, daarvoor moeten we toch echt iets "leren"
I'll rest my casequote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter af kan vragen wat dat over de rest van de posts zegt. Meestal worden alleen de meest kwalitatiefste posts door Cardi geselecteerd..![]()
Hij is niet belangrijk genoegquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:49 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Je mag die regenwormen uit mijn tuin wel hebben![]()
Ennuh waarom laten jullie zomaar CptZomaar achter, mocht tie niet mee
Ja maar hij gaat de laagste snelheid gebruiken voor beide.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:50 schreef Viro het volgende:
ff een vraagje (k ben een noob wat betreft hdd's)
me eigen raptor schijf is geleidelijk aan het stervenDus heb de ex-raptortje van fer hier liggen.
alle 2 de 36gb versie (sata schijven), kan ik een sata schijf samen met een sata II in raid draaien ?
dan ga je fitnessen?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:58 schreef FJD het volgende:
Zwemmen is echt iets voor bejaardenNet weer een rondje langs drie zwembaden gedaan en weer niet gezommen. Waarom gaan die mensen niet in een bubbelbad baantjes trekken? Tis niet dat ze het verschil zouden merken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |