abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60749403
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:

We zaten even bij McDonalds met het hele gezin om na het eten een ijsje te eten. Zowel Tijn als Saskia in zo'n veel te ruime kinderstoel gehesen. Nu ken ik mijn zoon al een beetje dus ik heb de gehele periode dat we er zaten met een hand op de leuning van Tijn's stoel gezeten... Op die 2 tellen na die ik nodig had om Saskia uit haar stoel te tillen.

In die tijd heeft hij het voor elkaar gekregen om zo te wippen en schommelen in die stoel dat die voorover valt. Met Tijn erin. Godzijdank onderweg niet zo'n stenen McDonalds tafeltje door de midden gekopt, dus behalve wat bloed op zijn tong had hij verder niets. Ik dacht eerst nog dat die rode plek op zijn voorhoofd er wat mee te maken had, maar zijn moeder verzekerde me dat die vanmiddag ontstaan was toen hij van een krukje afstuiterde .

Ik ga maar een waarschuwingsbord om zijn nek hangen:

LEVENSGEVAARLIJK
                                                                      vooral voor zichzelf
Grappige post las hem naar aanleiding van het : in de box vallen topic

Maar die kinderstoelen bij de McDonalds zijn ook vreselijk, en niet te geloven mijn schoonmoeder heeft het voor elkaar gespeelt nou net zo'n stoel via marktplaats gekocht te hebben zelfs met een tuigje aan draait
Isa er rondjes van 360 graden in echt een ware nachtmerrie.
Maar ja alles beter als de bijna 100 jaar oude stoel met "armklemmende leuning" daar heeft mijn nichtje bijna haar arm in gebroken ..... tja mooi he antiek zegt ze dan
Mama van Isa en Ties
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 augustus 2008 @ 08:25:17 #202
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_60753393
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 23:55 schreef marlieske het volgende:

[..]

Grappige post las hem naar aanleiding van het : in de box vallen topic

Maar die kinderstoelen bij de McDonalds zijn ook vreselijk, en niet te geloven mijn schoonmoeder heeft het voor elkaar gespeelt nou net zo'n stoel via marktplaats gekocht te hebben zelfs met een tuigje aan draait
Isa er rondjes van 360 graden in echt een ware nachtmerrie.
Maar ja alles beter als de bijna 100 jaar oude stoel met "armklemmende leuning" daar heeft mijn nichtje bijna haar arm in gebroken ..... tja mooi he antiek zegt ze dan
Ik heb een mail gestuurd naar McDonalds over het feit dat het wachten is tot er slachtoffers vallen, maar ze waren niet echt onder de indruk.
pi_60753494
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 08:25 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik heb een mail gestuurd naar McDonalds over het feit dat het wachten is tot er slachtoffers vallen, maar ze waren niet echt onder de indruk.
Terwijl je in de VS nu een slordige 3 ton rijker was geweest vanwege die valpartij. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 augustus 2008 @ 08:39:17 #204
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_60753556
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 08:33 schreef Jarno het volgende:

[..]

Terwijl je in de VS nu een slordige 3 ton rijker was geweest vanwege die valpartij. .
Maar ja, $300.000 is.. wat ¤ 250,-?
pi_60883381
gekke vraag maybe.. maar ik ben net vader geworden .. en heb de ene dag ( of gedeelte ervan ) een super gevoel ! en dan ineen lijkt het wel of de zenuwen het overnemen.. Ik heb geen flauw idee waarom alleen ..

Misschien wel de vraag of ik het allemaal goed ga doen etc.. maar hebben / hadden meer vaders dit ?
Ik kan het niet echt thuisbrengen..
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:22:29 #206
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_60885947
Nou ja, je hele leven staat op je kop en je hebt er een verantwoordelijkheid bij gekregen voor de rest van je leven. Bekend gezegde mbt ouders is dat je je zorgen begint te maken zodra ze geboren zijn en dat dat nooit meer over gaat.

Succes derhalve
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:05:20 #207
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60886859
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ja, je hele leven staat op je kop en je hebt er een verantwoordelijkheid bij gekregen voor de rest van je leven. Bekend gezegde mbt ouders is dat je je zorgen begint te maken zodra ze geboren zijn en dat dat nooit meer over gaat.

Succes derhalve
Zodra ze geboren zijn...?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:06:08 #208
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_60886869
In de meeste gevallen is de conceptie inderdaad nog net zorgeloos
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:08:26 #209
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60886916
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 21:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja, maar die 9 tussenliggende maanden vond ik af en toe ook best stressvol .
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:10:51 #210
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_60886956
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 21:08 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja, maar die 9 tussenliggende maanden vond ik af en toe ook best stressvol .
Ja, dat zeg ik dus. De conceptie is nog net zorgeloos....
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:17:01 #211
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60887048
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik dus. De conceptie is nog net zorgeloos....
Oh oke, ik ben weer lekker bij merk ik

Koffietijd!
pi_60887349
Koekje bij Vivi?
Mama van Isa en Ties
pi_63860196
quote:
sandrax schoot al in de stress bij de vage mogelijkheid dat ikzwanger zou kunnen raken hoor
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_63909509
Ik word papa

maar ik weet niet hoe dat moet

Kids zijn helemaal leuk, ons kindje is ook absoluut helemaal gewenst en welkom.. maar nu het "echt" is.... nu slaat de paniek toe . Ik weet toch helemaal niet hoe dat moet joh!

Neem nu dat consultatiebureau . Is dat een soort opvoedpolitie ofzo? En wat is er met dat lijstje van de verloskundige van zooi die je moet hebben? Wat nou als je dat niet hebt? "Mag" je dan geen kind krijgen
En wat nou als dat kind straks huilt (want ja.. dat gaat hij/zij vast doen). Hoe moet ik nu weten waarom dat kind huilt En wat nou als ik het 's nachts niet eens hoor?

Ben ik de enige met dit soort vragen? Vast niet.. hoe deden jullie dat toen jullie hoorden dat er een nakomeling onderweg was?

en ja, dit is een kloon, omdat er net iets teveel mensen op FOK weten wie ik ben, maar nog niet weten dat mijn zwanger is
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 december 2008 @ 17:05:29 #215
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_63909663
Ik weet er ook weinig vanaf, mag hopen dat ik nog even geen papa word.

Maarre, volgens mij klinkt dit als een echte beginnende ouder, geen idee hebben overal. Je vindt het vanzelf allemaal uit en er is genoeg ondersteuning lijkt mij.

Elke ouder is onzeker in het begin, je bent echt niet de enige.

Veel succes en gefeliciteerd!
Woei!
pi_63909672
maar die is dicht

maar hoe de fuck deed jij dat dan Had jij enig idee waar je vrouw het over had in die beginfase
  woensdag 10 december 2008 @ 17:10:32 #218
35189 Troel
scherp en bot
pi_63909677
Gefeliciteerd

En wat Swets zegt

Misschien kun je ook meepraten in Zwangerschap en Geboorte?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 10 december 2008 @ 17:12:10 #219
35189 Troel
scherp en bot
pi_63909722
Dit is het huidige topic:

Hoe gaat het met de (nieuwe) vaders dan? Deel III

Maar ik zou met deel 1 beginnen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 december 2008 @ 17:12:47 #220
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_63909740
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:10 schreef Max. het volgende:
maar die is dicht

maar hoe de fuck deed jij dat dan Had jij enig idee waar je vrouw het over had in die beginfase
Beatrijs Smulders he
  woensdag 10 december 2008 @ 17:14:56 #221
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_63909787
Daarom is je lief ook 9 maanden zwanger, dan kan je aan het idee wennen
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_63909797
of Kluun: help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_63909804
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:12 schreef Troel het volgende:
Dit is het huidige topic:

Hoe gaat het met de (nieuwe) vaders dan? Deel III

Maar ik zou met deel 1 beginnen
thanks!
pi_63909885
quote:
ja.. die inderdaad wel nog

* Max. neemt nog een valeriaan
  woensdag 10 december 2008 @ 17:19:36 #225
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_63909905
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:03 schreef Max. het volgende:
Ik word papa

maar ik weet niet hoe dat moet Dat leer je vanzelf.

Kids zijn helemaal leuk, ons kindje is ook absoluut helemaal gewenst en welkom.. maar nu het "echt" is.... nu slaat de paniek toe . Ik weet toch helemaal niet hoe dat moet joh!

Neem nu dat consultatiebureau . Is dat een soort opvoedpolitie ofzo? Ja, 'je kind is te licht, krijgt de verkeerde voeding en waarom loopt het met 11 maanden nog steeds niet????'

En wat is er met dat lijstje van de verloskundige van zooi die je moet hebben? Wat nou als je dat niet hebt? "Mag" je dan geen kind krijgen Het wordt wat knoeien maar 't komt vast goed...

En wat nou als dat kind straks huilt (want ja.. dat gaat hij/zij vast doen). Hoe moet ik nu weten waarom dat kind huilt Dat weet je in het begin niet. Veel knuffelen en dan komt het vast goed.

En wat nou als ik het 's nachts niet eens hoor? Je hoort de kleine vast wel. Je bent (waaschijnlijk) met zijn 2en en je kan een baby(foon) naast je bed leggen.

Ben ik de enige met dit soort vragen? Nee

Vast niet.. hoe deden jullie dat toen jullie hoorden dat er een nakomeling onderweg was? Veel boeken van de zwangerschapsmaffia lezen.

en ja, dit is een kloon, omdat er net iets teveel mensen op FOK weten wie ik ben, maar nog niet weten dat mijn zwanger is Kloon.
Opgelost. Slotje.

Oh, en feli.
Lang leve mij! *O*
  woensdag 10 december 2008 @ 17:19:58 #226
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_63909911
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:03 schreef Max. het volgende:
Ik word papa

maar ik weet niet hoe dat moet

Zolang je je gezonde verstand maar gebruikt komt dat heus wel goed hoor.
quote:
Neem nu dat consultatiebureau . Is dat een soort opvoedpolitie ofzo?
Daar mag je komen opdraven voor vaccinaties en controle van de groei en ontwikkeling van je kindje. En je mag ze misbruiken om al je vragen aan te stellen.
quote:
En wat is er met dat lijstje van de verloskundige van zooi die je moet hebben? Wat nou als je dat niet hebt? "Mag" je dan geen kind krijgen
Niemand zal je verplichten om dat hele lijstje aan te schaffen. En ik weet niet wat voor een lijstje het is, maar de kans is groot dat er een hoop dingen op staan die handig zijn om te hebben voor een baby. En wat betreft de dingen die erop staan voor de bevalling: als jij wil dat de verloskundige goed haar werk kan doen en je kindje veilig ter wereld kan helpen, dan zou ik die gewoon ff kopen.
quote:
En wat nou als dat kind straks huilt (want ja.. dat gaat hij/zij vast doen). Hoe moet ik nu weten waarom dat kind huilt En wat nou als ik het 's nachts niet eens hoor?
In het begin gewoon lijstje langslopen: Luier, eten, aandacht, slapen, te warm/koud, pijn. Na een tijdje leer je je kindjes verschillende huiltjes wel een beetje onderscheiden en wordt het vanzelf makkelijker.
quote:
Ben ik de enige met dit soort vragen? Vast niet.. hoe deden jullie dat toen jullie hoorden dat er een nakomeling onderweg was?
Eerst schrikken dat het nu echt zover was en vervolgens wat boeken lezen en met lotgenoten kletsen over wat ons te wachten stond.
quote:
en ja, dit is een kloon, omdat er net iets teveel mensen op FOK weten wie ik ben, maar nog niet weten dat mijn zwanger is
Vergeet ik nog bijna het belangrijkste: gefeliciteerd
  woensdag 10 december 2008 @ 17:29:47 #227
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_63910152
Zit in hetzelfde 'schuitje'.

Maak je vooral niet druk, elke ouder van een eerste kind heeft dit neem ik aan. Laat de natuur zijn werk doen, komt echt wel goed hoor!
Ik heb al een boek.
  woensdag 10 december 2008 @ 17:30:16 #228
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_63910165
En tvp
Ik heb al een boek.
  woensdag 10 december 2008 @ 17:36:12 #229
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_63910289
Ik meld me hier ook maar even; als alles goed gaat word ik eind mei vader.
En ik kon regelen op mijn werk dat ik vier dagen ga werken, dus dat is zeer prima. Waarschijnlijk vanaf 1 juni al, dus we hebben in het begin dan ook nog dagen dat we met z'n tweeën zijn.

edit: ik bedoel natuurlijk met z'n drieën.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_63910320
Gepwnd door je eigen sperma
  woensdag 10 december 2008 @ 17:43:43 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63910495
IK ga even een merge aanvragen met het papa-topic.
  woensdag 10 december 2008 @ 18:18:44 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_63911299
Ow en ik kan jullie aanraden het boek zwangerschap voor dummies te kopen

Erg leuk en behoorlijk leerzaam

(En Ouderschap voor dummies is ook een goede)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63975405
Kady heeft deze week uitvoerige tests gehad in het Sophia en waar ze met een dikke achterstand begonnen is, loopt ze inmiddels zelfs op alle fronten qua ontwikkeling voor op d'r leeftijd.

Nou, dat maakt je dag/week wel kan ik je zeggen, zo heerlijk je geen zorgen meer te hoeven maken om de gevolgen van zo'n veel te vroege geboorte plus operatie bij zo'n mini-mensje.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zondag 14 december 2008 @ 09:12:15 #234
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_64001529
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:17 schreef DIGGER het volgende:
Kady heeft deze week uitvoerige tests gehad in het Sophia en waar ze met een dikke achterstand begonnen is, loopt ze inmiddels zelfs op alle fronten qua ontwikkeling voor op d'r leeftijd.

Nou, dat maakt je dag/week wel kan ik je zeggen, zo heerlijk je geen zorgen meer te hoeven maken om de gevolgen van zo'n veel te vroege geboorte plus operatie bij zo'n mini-mensje.
O dat is fijn om te horen!
Leuk dat je ons er ook van op de hoogte brengt.:Y
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 14 december 2008 @ 12:14:07 #235
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64003228
Wat fijn om te lezen Digger!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 december 2008 @ 21:46:52 #236
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64016049
Nienke is een wat lastige slaper (of gewoon een hongerlijer) en wordt 's avonds meestal zo rond een uur of 10 wakker voor een voeding. E.T. haalt haar dan altijd naar beneden. En dan komt ze dus beneden met Nienke op d'r arm die, net wakker al knijpend tegen het licht, altijd zo'n "flikker op" uitdrukking op d'r gezicht heeft...

Priceless.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 december 2008 @ 22:08:46 #237
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64016826
Das een beetje langs me heen gegaan digger..., wat had ze?
pi_64019742
Na 3 weken ziekenhuis ivm vruchtwaterverlies 14 Oktober geboren met een spoedkeizersnede terwijl ze 17 December in de planning stond, anderhalve maand IC en met 3 maanden een operatie (Dotteren longslagaderkleppen i.v.m. bijna gelijke druk in hoge en lage druksysteem).

Ze begon dus met nogal een achterstand, is klein (maar goed, dat zijn haar ouders ook) maar is qua onwikkeling van de (fijne) motoriek, spraak, kennis, redernatievermogen etc. nu zelfs voor op haar (inmiddels bij de onderzoeken niet meer gecorrigeerde) leeftijd.

't is dan ook een erg pittige tante
  Jubileum moderator maandag 15 december 2008 @ 08:48:36 #239
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64023512
Wat ontzettend fijn om te lezen Digger dat Kady zo goed gaat echt heel fijn.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 15 december 2008 @ 11:19:49 #240
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_64026512
Na lange tijd als lurker mee te lezen, besloten me toch maar eens te registreren en mee te posten
Behalve leuk lijkt het me ook wel nuttig om hier vragen te kunnen posten...

Papa-to-be meldt zich! Vrouwlief is bijna 35 weken, uitgerekende datum op 21 janurai.
Kamertje is af (op een schildering op de deur na), we hebben zo ongeveer alles in huis, baby groeit goed, kinderopvang en werk zijn geregeld, dus eigenlijk niks om je zorgen te maken.

En toch voel ik ook die onzekerheid... het kriebelt ernstig maar we kijken er o zo naar uit. Maar wat nou als.... of als.... of... of... pffff....
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  maandag 15 december 2008 @ 15:49:56 #241
238326 Worteltjestaart
pi_64032884
Net even de hele serie van dit 'papa-topic' teruggelezen, wat een hilarische bijdrages

Mag ik mijn eerste bijdrage toevoegen? Kind moet nog geboren worden maar de eerste ervaring is al binnen: het kraamzorg-intakegesprek

Aardige juffrouw hoor, maarreh, overdrijven we het niet een beetje? Beetje Amerikaans controlegevoel houd ik er aan over. We hebben een soort van zorgmap gekregen met daarin een lijstje van aan bod gekomen dingen, die werden afgevinkt, prima hoor. Maar of ik even wilde tekenen dat die dingen besproken zijn? Hoezo, ben je bang voor een rechtzaak ofzo?

'Weten jullie waar de kraamzorg voor is?' Ja duh, die komen de badkamer opnieuw betegelen toch ? Of was het toch iets anders...
Ze zullen vast wel af en toe ergens komen waar niet iedereen er een even helder beeld van heeft, maar dat toontje te horen krijgen van een dame die niet ouder dan wij kunnen zijn is toch een beetje typisch...

En we hadden ruim van tevoren een mooie map gekregen met daarin info over de kraamzorg, wanneer bellen, wat heb je nodig, enzovoorts. Best nuttig hoor.
Maar waarom moet je nou twee koortsthermometers hebben? Wij hebben er één (speciaal gekocht, met zo'n flexibele punt) en dat leek ons wel voldoende. Maar nee, mevrouw staat erop dat we er 2 hebben. Eh, ik mag toch aannemen dat-ie sowieso wel even schoongemaakt wordt na gebruik ? Mijn kennis op het gebied van hygiëne is wel zodanig dat ik niet zie hoe dat dan een risico kan zijn.

Verder een leuk gesprek gehad hoor, maar iets minder uit de hoogte doen zou helpen...
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
  maandag 15 december 2008 @ 16:27:58 #242
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_64033882
Een thermometer voor de baby en eentje voor de moeder is de gedachte erachter. Alleen had ik met de jongste een keizersnede en toen hebben ze thuis geen een keer meer temperatuur gemeten alleen bij de kleine dus de tweede nieuwe ligt kant en klaar in de babykamer. Bij de oudste 2 jaar terug was er nog gewoon eentje nodig en toen had de kraamverzorgster een soort hoesje bij zich die ze erom heen deed en na gebruik weer weggooide. Tip als je een tweede aan gaat schaffen haal er gewoon eentje van de Etos of Kruidvat van 5 euro. De goede gebruik je voor je kleine en na de kraamzorg en de andere kan je meteen deleten als hij kuren krijgt.
pi_64042030
Dus er komt van te voren iemand langs om te controleren of je het wel goed voor elkaar hebt? Moet je dat dan ook daadwerkelijk laten zien dan?? Dat ze vraag om de hydrofiele luiers en dan moet je ze aanwijzen of zo?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_64042180
Ze komen langs voor een intakegesprek, maar ze komen echt niet je kast controleren of je alles wel hebt hoor! (was bij ons tenminste niet zo en heb ik eigenlijk ook nog nooit gehoord)
Soms willen ze het kamertje wel even zien geloof ik (bij ons ook niet, was ook nog niet klaar toen)
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 december 2008 @ 21:45:20 #245
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64042206
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:40 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dus er komt van te voren iemand langs om te controleren of je het wel goed voor elkaar hebt? Moet je dat dan ook daadwerkelijk laten zien dan?? Dat ze vraag om de hydrofiele luiers en dan moet je ze aanwijzen of zo?
Nee, het gaat er meer om om mensen bewust te maken denk ik. CB heeft verder geen enkele macht ofzo, dus als je zelf kan denken hoef je je geen fuck van hen aan te trekken. Overigens zijn hydrofiele luiers gewoon fantastisch. Tot hun 18e te gebruiken. Eeerst als droogdoek en later als doek die je bij het sleutelen aan brommers gebruikt enzo.
pi_64042440
quote:
Ze zullen vast wel af en toe ergens komen waar niet iedereen er een even helder beeld van heeft, maar dat toontje te horen krijgen van een dame die niet ouder dan wij kunnen zijn is toch een beetje typisch...
na de bevalling kwam een van die verloskundigen me voorlichten over voorbehoudsmiddelen. ik ben 36 en heb net een week geleden een kind gebaard. ik weet waar kindjes vandaan komen schat! (uit de bloemkool natuurlijk)

ze hebben een protocol, en bij god! ze volgen het protocol!
pi_64042487
en tussendoor als snotlap. (die hydrofieldingen dus he).

de taken van een kraamhulp zijn danig ingeperkt de laatste jaren als gevolg van diverse bezuinigingen. dus die vraag over wat je ervan verwacht is vooral om vooraf de verwachtingen een beetje bij te stellen. ik herinner me dat ze me toen vooral vertelden waar ze NIET voor waren.
pi_64042578
badkamer, mamabed, babykamer & wc werd bij ons gezegd. maar de kraamhulp haalde desondanks toch nog wel snel een doekje over de vloer

ik vond zelf vooral fijn dat ze gewoon weten (en jou leren) wat te doen met baby
  maandag 15 december 2008 @ 21:58:49 #249
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64042707
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:52 schreef simmu het volgende:

[..]

na de bevalling kwam een van die verloskundigen me voorlichten over voorbehoudsmiddelen. ik ben 36 en heb net een week geleden een kind gebaard. ik weet waar kindjes vandaan komen schat! (uit de bloemkool natuurlijk)

ze hebben een protocol, en bij god! ze volgen het protocol!
Je zou ze de kost moeten geven die denken dat zolang ik niet ongesteld ben geweest kan ik ook geen kind krijgen. of die denken dat als ze voeden ze niet zwanger kunnen worden. Het is waarschijnlijk niet iets waar je over na wenst te denken, maar het is wel degelijk van toepassing.
Het protocol is dus niet voor niets.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_64043022
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Je zou ze de kost moeten geven die denken dat zolang ik niet ongesteld ben geweest kan ik ook geen kind krijgen. of die denken dat als ze voeden ze niet zwanger kunnen worden. Het is waarschijnlijk niet iets waar je over na wenst te denken, maar het is wel degelijk van toepassing.
Het protocol is dus niet voor niets.
weet ik wel
ik vond het wel erg grappig achteraf. maar toen was ik echt een snifje verontwaardigd. ik voelde me opeens zo dom! het was ook 4 x he: 2 x een van de verloskundigen, 1 x de wijkverpleegster en als laatste de gyn coassistent.

kijk, en nu kom ik *wel* op een goede tip voor de aanstaande papa's: je hoeft niet zomaar akkoord te gaan met alles wat (medisch gezien) over je heen komt. als je vrouw/vriendin in het ziekenhuis bij een gyn bevalt mogen jullie bijvoorbeeld best vragen dat er geen stagiairs meekijken of dat een echte arts behandelt en niet elke keer een andere coassistent, dat soort dingen. en bespreek dat samen van te voren (anders is het alsnog stressie). dat soort dingen kan je ook in een bevallingsplan opnemen wat je dan met al die papieren meesjouwt (en uiteraard bespreken met verloskundige/gyn)
pi_64043026
Bij ons kwam er iemand ná de bevalling bij ons thuis langs om ons kindje te controleren. En zelfs toen konden we kiezen of we niet liever naar bij de Zweedse variant van het consultatiebureau toegingen in plaats van andersom. Enige vorm van controle vooraf bestaat hier niet. Komt natuurlijk ook omdat men hier nooit thuis bevalt en er geen kraamzorg is.
  dinsdag 16 december 2008 @ 13:08:17 #252
238326 Worteltjestaart
pi_64055141
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:52 schreef simmu het volgende:

[..]

Je meent het
Ik mag hopen voor de persoon die dat bij ons komt doen dat doet als ik er niet bij ben...
Hallo, je hebt al in de doos van m'n vrouw mogen kijken , zullen we de rest even privé houden?
  woensdag 24 december 2008 @ 18:07:11 #253
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_64332220
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb eigenlijk een betaalbare 7-zitter nodig. Betaalbaar in aanschaf en onderhoud....
Swets hebben jullie nog altijd die Punto (waar je toen die foto met drie gepropte stoeltjes op de achterbank van plaatste) of is er intussen al iets anders?

Ik zou zeggen: (geen 7-zitter) maar wel 3 'losse' stoelen achterin.. Een Renault Scenic.

(oké, alles met meer dan twee kinderen of wat een 65+pas bezit rijdt er in. Maarrrrr... Er passen drie kinderautostoeltjes achterin en het is één van de meest betaalbare auto's in dit opzicht! )
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 december 2008 @ 20:01:19 #254
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64336444
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:07 schreef Noli. het volgende:

[..]

Swets hebben jullie nog altijd die Punto (waar je toen die foto met drie gepropte stoeltjes op de achterbank van plaatste) of is er intussen al iets anders?

Ik zou zeggen: (geen 7-zitter) maar wel 3 'losse' stoelen achterin.. Een Renault Scenic.

(oké, alles met meer dan twee kinderen of wat een 65+pas bezit rijdt er in. Maarrrrr... Er passen drie kinderautostoeltjes achterin en het is één van de meest betaalbare auto's in dit opzicht! )
Nog steeds de punto. Met 3 kinderen en het wegvallen van 1 inkomen staan we er even iets minder rooskleurig voor mbt de financiën
  woensdag 24 december 2008 @ 23:58:41 #255
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_64344512
Had je er al eens naar gekeken trouwens? Het is best de moeite waard.

Wij hebben vandaag een diesel (met allemaal snufjes en foefjes) uit 2000 voor nog geen 4000,-euro gekocht.
Onze (uiterst sobere Das auto) VW Golf IV diesel uit 98 met 240.000(!) op de teller er op in geruild.

(en als je kijkt hoeveel er van die dingen op de weg rijden zal het vast niet moeilijk zijn om aan onderdelen te komen. )
Maxi, Midi & Mini
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 december 2008 @ 23:59:56 #256
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64344564
quote:
Op woensdag 24 december 2008 23:58 schreef Noli. het volgende:
Had je er al eens naar gekeken trouwens? Het is best de moeite waard.

Wij hebben vandaag een diesel (met allemaal snufjes en foefjes) uit 2000 voor nog geen 4000,-euro gekocht.
Onze (uiterst sobere Das auto) VW Golf IV diesel uit 98 met 240.000(!) op de teller er op in geruild.

(en als je kijkt hoeveel er van die dingen op de weg rijden zal het vast niet moeilijk zijn om aan onderdelen te komen. )
Ik ga geen 2 jaar oude auto inruilen voor een oudere Zeker niet zolang het past.
  donderdag 25 december 2008 @ 00:09:43 #257
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_64344916
Ha nee, dat zou ik ook niet doen.
Wij gaan er nu toevallig 2 jaar op vooruit dus dat scheelt.

Bij ons paste het niet, dat zou óf afgeknelde vingers zijn bij het sluiten en openen van de gordels óf iemand thuis laten. Dus tsja...

Maxi, Midi & Mini
pi_64345116
Mijn kinderen zitten ook nog steeds opeengepakt achterin de 323f
Nog even dan mag Bep in de grotere autostoel, scheelt allicht weer gordelellende
Saartje
pi_64345896
arme kinderen Neko, moeten die niet gewoon op bed liggen, Maneki?
  donderdag 25 december 2008 @ 11:39:58 #260
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_64351896

Zo spits nog op de late avond. Sorry, verder geen ontopic commentaar. Wij zijn volkomen burgerlijk met 2 kinderen en een stationwagen waarin alles past.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 maart 2009 @ 11:38:02 #261
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_67063413
Waar je als (aankomend) vader rekening mee moet houden is het absolute gebrek aan privacy. Ga je naar de w.c., vergeet niet de deur dicht te doen want voor je het weet staat er een dreumes gezellig tussen je benen te kijken.. "Papa poep!?".

Zo kan ik me ook niet herinneren in de afgelopen 4 en een half jaar nog een maaltijd alleen genuttigd te hebben. Altijd staat er wel iemand aan me te trekken "Kaas! Ook!" om vervolgens mijn halve boterham op te vreten. Tis me echt een raadsel waar ik zo dik van wordt .

En op zondagochtend even een vluggertje kunnen we ook al vergeten. Vanmorgen lagen er om 7 uur 3 kinderen in mijn bed. Waarbij Nienke haar uiterste best deed om een oor van mijn hoofd te trekken en Tijn met kleine knietjes zeker probeerde te stellen dat er hij geen broertjes of zusjes meer zou krijgen.

Bezint eer gij begint!
  zondag 15 maart 2009 @ 11:42:41 #262
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_67063554
En over een aantal jaar zul je hun privacy tot in het oneindige moeten respecteren
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † dinsdag 17 maart 2009 @ 15:26:32 #263
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_67138257
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_67139851
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 15:26 schreef Macka66 het volgende:
Muziekje voor de vaders!
meteen maar doorgestuurd naar punkpapa M.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 18 maart 2009 @ 20:45:20 #265
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_67183383
Ik ben hier ook maar heengestuurd
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 19 maart 2009 @ 13:12:09 #266
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_67204434
quote:
Op zondag 15 maart 2009 11:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Waar je als (aankomend) vader rekening mee moet houden is het absolute gebrek aan privacy. Ga je naar de w.c., vergeet niet de deur dicht te doen want voor je het weet staat er een dreumes gezellig tussen je benen te kijken.. "Papa poep!?".

Zo kan ik me ook niet herinneren in de afgelopen 4 en een half jaar nog een maaltijd alleen genuttigd te hebben. Altijd staat er wel iemand aan me te trekken "Kaas! Ook!" om vervolgens mijn halve boterham op te vreten. Tis me echt een raadsel waar ik zo dik van wordt .

En op zondagochtend even een vluggertje kunnen we ook al vergeten. Vanmorgen lagen er om 7 uur 3 kinderen in mijn bed. Waarbij Nienke haar uiterste best deed om een oor van mijn hoofd te trekken en Tijn met kleine knietjes zeker probeerde te stellen dat er hij geen broertjes of zusjes meer zou krijgen.

Bezint eer gij begint!

En toch zou je het voor geen goud willen missen !
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  woensdag 8 april 2009 @ 11:13:27 #267
69066 cohen
immer 2.
pi_67822182
toekomstig papa meldt zich ons eerste kindje wordt verwacht op 27 oktober!
wie zaait zal oogsten.....
  woensdag 8 april 2009 @ 11:32:15 #268
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_67822832
Gefeliciteerd!
  woensdag 8 april 2009 @ 11:39:20 #269
151520 1DIOOT
Koekoek 3 uur
pi_67823099
Toen ik 17 jaar was, werd ik vader van een zoontje.
mijn vriendin was toen 20. Na een sooi gezijk, verkeerde vrienden
en een paar jaar vakantie in eige land zeg maar, heeft ze mij verlaten
en is naar Engeland verhuist. Sinds de dag van vandaag nog geen spoor van haar gezien.
Ik heb me daar bij neergelegd, en heb er (deels) vrede mee.

Nu is mijn beste vriendin 25 weken zwanger, en haar vriend heeft haar verlaten
en ik maak alles mee..de echo's, de gesprekken, en financieel steun ik ook.
Ik mag den wel geen papa worden, maar de papa gevoelens zijn er wel,
en ook niet zo'n klein beetje.

Ik vind het een heerlijk gevoel, ookal zal het nooit van mij zijn.
ik wens alle aankomende papa's een geweldige tijd in deze mooie
maanden, en natuurlijk daarna.

1DIOOT
DUCK MY SICK OR SOMETHING LIKE THAT!
WHAT? ARE YOU NUCKING FUTS???!!!
opzoute ! Ik denk niet zoals jij bent :(
IK BEN HOOGBEVAAGD!
pi_67823445
grappig die haat-liefde verhouding... onze kleine is nu 11 maanden en ik kan me inderdaad niet herinneren dat ik de afgelopen 11 maanden 1 film helemaal heb afgezien of ook maar 1 week 7 nachten 8 uur heb geslapen.

Normale zaken zoals het ophangen van een gordijn, het opruimen van het schuurtje... het moet allemaal gepland worden want voor hetzelfde geld wil mama dan ook net even wat voor haar zelf doen en iemand moet op die kleine(met een schuin oog) letten...

Maar als je na 12 uur reizen-werken-reizen de woonkamer binnenstapt en je ziet dat hoofdje draaien richting de deur, de aamstalten om driftig kruipend jouw kant op te komen om vervolgens 2 handjes uit te steken
  woensdag 8 april 2009 @ 11:52:26 #271
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_67823588
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:48 schreef tinny het volgende:
grappig die haat-liefde verhouding... onze kleine is nu 11 maanden en ik kan me inderdaad niet herinneren dat ik de afgelopen 11 maanden 1 film helemaal heb afgezien of ook maar 1 week 7 nachten 8 uur heb geslapen.

Normale zaken zoals het ophangen van een gordijn, het opruimen van het schuurtje... het moet allemaal gepland worden want voor hetzelfde geld wil mama dan ook net even wat voor haar zelf doen en iemand moet op die kleine(met een schuin oog) letten...

Maar als je na 12 uur reizen-werken-reizen de woonkamer binnenstapt en je ziet dat hoofdje draaien richting de deur, de aamstalten om driftig kruipend jouw kant op te komen om vervolgens 2 handjes uit te steken
Het plannen gaat bij mij iets soepeler omdat dingen die moeten gebeuren nou eenmaal moeten gebeuren. Wie er dan op de kleine let is niet echt heel erg relevant. Maar ik ben het wel 100% eens met de reactie van tinny hierboven. Alles is de moeite waard als je binnenkomt en het murmel is duidelijk blij om je te zien.

Moeders mag de avondfles niet geven, dat moet toch echt door vaders gedaan worden anders drinkt mevrouw niet. Hartsmeltend.
pi_67825108
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:52 schreef GI het volgende:

[..]

Moeders mag de avondfles niet geven, dat moet toch echt door vaders gedaan worden anders drinkt mevrouw niet. Hartsmeltend.
You're right men!
  woensdag 8 april 2009 @ 13:45:49 #273
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_67827324
Ik ga er eind mei aan geloven. Van sommige posts hier word ik niet vrolijk, maar het schijnt het allemaal waard te zijn.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_67827700
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:13 schreef cohen het volgende:
Dat is nog een eind weg.
pi_67827767
quote:
Op woensdag 8 april 2009 13:45 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ga er eind mei aan geloven. Van sommige posts hier word ik niet vrolijk, maar het schijnt het allemaal waard te zijn.
Dat is dichterbij dan oktober. Maar het is het inderdaad allemaal waard.
  woensdag 8 april 2009 @ 13:58:09 #276
69066 cohen
immer 2.
pi_67827772
ja, we hebben de 1e echo nog niet eens gehad we weten t pas sinds maandag
  woensdag 8 april 2009 @ 14:01:49 #277
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_67827918
Dus er is nog kans op immer 2
  woensdag 8 april 2009 @ 14:14:25 #278
69066 cohen
immer 2.
pi_67828348
nou nou, niet zo negatief. ik blijf immer 2. (let op de punt he, icm de 2, dat staat voor 2e)
  woensdag 8 april 2009 @ 15:30:30 #279
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_67831038
quote:
Op woensdag 8 april 2009 14:14 schreef cohen het volgende:
nou nou, niet zo negatief. ik blijf immer 2. (let op de punt he, icm de 2, dat staat voor 2e)
Ik doelde op een tweeling
  woensdag 8 april 2009 @ 15:44:16 #280
69066 cohen
immer 2.
pi_67831608
ow zo. ja, dat is wel erg veel hoor. haha, maar ze zouden allebei meer dan welkom zijn
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:17:11 #281
69066 cohen
immer 2.
pi_68249720
nou, het is nu 7 weken en het hartje klopt!!
  maandag 27 april 2009 @ 00:28:41 #282
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_68410874
In augustus '08 vader geworden en het heeft me erg veranderd. Veel meer dan ik dat van te voren had ingeschat. Het is iets prachtigs, het geven en ontvangen van onvoorwaardelijke liefde is iets wat alleen ouders begrijpen.

Het heeft me ook emotioneel geraakt. Heb zelfs laatst zelf even moeten slikken bij Spoorloos, bleef bij het zappen hangen en het raakte me. Voor de geboorte van Duncan zapte ik DIRECT door en daar emotioneel bij betrokken raken was al helemaal niets voor me.

Tevens is mijn relativeringsvermogen nog veel groter geworden. Zolang het met die kleine (en moeders uiteraard) maar goed gaat, daar is al het andere aan ondergeschikt.

Maandag = pappadag en ook dat is iets wat ik absoluut niet zou willen missen. De kleine man en ik genieten daar intens van
  maandag 27 april 2009 @ 07:31:49 #283
15869 gr8w8
Better by design.
pi_68413194
Als je aan Roos vraagt 'wie is de liefste?', zegt ze zachtjes 'papa'.

Welkom bij de V&D der webfora.
pi_68414945
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:13 schreef cohen het volgende:
Gefeliciteerd, ik mag er de 19e November aangeloven. Donderdag rijden vriendin en ik naar Nederland om het mijn ouders en vrienden te vertellen. Kan niet wachten! Een maand lang je kop moeten houden over de telefoon was soms erg erg zwaar.

Kijk er wel naar uit naar zo'n kleine Keksi(-innetje) op de wereld, het zal vast enorm gezellig worden.
Danmark: more usefull every day!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 april 2009 @ 08:46:25 #285
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68449075
Nienke heeft de afgelopen 3 dagen voor het eerst in haar 13 Maanden bestaan van 19 tot 7 door geslapen . Ik kom nu wel elke ochtend met ene vage hoofdpijn en verdwaasd als een zombie uit bed, want mijn lichaam kan niet meer met REM slaap omgaan geloof ik.
pi_68449206
ik ken dat gevoel Swets, ik ben ook zo vaag als ik eindelijk een nacht heb kunnen doorslapen. En die nachten zijn helaas zo zeldzaam dat je er maar niet aan kan wennen.
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:44:23 #287
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_68456091
Godzijdank slaapt onze kleine al maanden de hele nacht door. Van 19.00 tot 08.00 en soms tot 09.00
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:03:40 #288
69066 cohen
immer 2.
pi_68456699
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:56 schreef Keksi het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, ik mag er de 19e November aangeloven. Donderdag rijden vriendin en ik naar Nederland om het mijn ouders en vrienden te vertellen. Kan niet wachten! Een maand lang je kop moeten houden over de telefoon was soms erg erg zwaar.

Kijk er wel naar uit naar zo'n kleine Keksi(-innetje) op de wereld, het zal vast enorm gezellig worden.
is jouw vriendin ook zo chagerijnig? de mijne is al weken hele dagen misselijk!
pi_68461015
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 08:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Nienke heeft de afgelopen 3 dagen voor het eerst in haar 13 Maanden bestaan van 19 tot 7 door geslapen . Ik kom nu wel elke ochtend met ene vage hoofdpijn en verdwaasd als een zombie uit bed, want mijn lichaam kan niet meer met REM slaap omgaan geloof ik.
er is dus nog hoop swets?? (zie ook de strijd om het slapen deel 3)
die van mij is nu 11 maanden en 3 weken....
pi_68473805
HOOLS MASCOTTES Sportcarriere topic deel 3

Need I say more?
Tis 1 en al
pi_68473900
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 08:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Nienke heeft de afgelopen 3 dagen voor het eerst in haar 13 Maanden bestaan van 19 tot 7 door geslapen .
Pffff killing lijkt me.
De keren dat hier een kind voor 7 uur wakker werd is gewoon op 1 hand te tellen - even afgezien van de eerste periode met Kady dan, voor haar operatie.
pi_68478860
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:03 schreef cohen het volgende:

is jouw vriendin ook zo chagerijnig? de mijne is al weken hele dagen misselijk!
Chagi wil ik het niet noemen, dat is ze namelijk niet, maar ze is wel heel moe, moet vaak huilen (of gewoon simpen), is de hele dag misselijk en slaapt onrustig. Voor ons beide deed het goed om te weten waar de misselijkheid vandaan komt (hormoon dat verantwoordelijk is voor ontwikkeling van de placenta). Dat gaf iets van betekenis aan een zo nutteloos iets. Maar er zijn al een paar dagen geweest waar mijn vriendin huilend op bed zat en niet meer kon en dat Keksi haar kleren uit en aantrok en toestopte.
Hoe lang sta jij al droog Cohen? Wij hebben net voor de eerste keer in 3 weken sex gehad. Heb al wel gemerkt dat begrip voor haar situatie (hoe onmogelijk ook) veel helpt om toch je oefeningen te krijgen. Het werkt iig beter dan boos gaan zitten doen

Nog 2 dagen en dan weet mijn beste vriend het, nog 3 dagen en dan mijn pa, en nog 4 dagen en dan mijn ma.... Daarna mag de hele wereld het weten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 april 2009 @ 23:21:45 #293
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68481514
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:33 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Pffff killing lijkt me.
De keren dat hier een kind voor 7 uur wakker werd is gewoon op 1 hand te tellen - even afgezien van de eerste periode met Kady dan, voor haar operatie.
Ja, Saskia was 9 maanden voordat ze met zachte dwang ging doorslapen. Tijn 9 weken ofzo, en Nienke is echt een draak. Als dit een eerste kind had geweest was ze waarschijnlijk ook enig kind geweest

Maar het lijkt erop dat we d'r eindelijk aardig afgericht hebben!
pi_68486204
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:21 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]
Maar het lijkt erop dat we d'r eindelijk aardig afgericht hebben!
maar dus ook weer "zachte" dwang/beetje laten huilen?
of deed ze het vanzelf?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 april 2009 @ 07:21:35 #295
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68486224
quote:
Op woensdag 29 april 2009 07:19 schreef tinny het volgende:

[..]

of deed ze het vanzelf?
We hebben d'r met zachte dwang zover gekregen dat ze alleen om 11 uur nog een voeding kreeg, en die sloeg ze plotseling spontaan over.

Gisterenavond kwam ze wel weer om de 11 uur voeding en vannacht pruttelde ze ook wat, maar ze is nogal verkouden nu.
  woensdag 29 april 2009 @ 08:02:22 #296
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_68486499
quote:
Op woensdag 29 april 2009 07:19 schreef tinny het volgende:

[..]

of deed ze het vanzelf?
we hebben wel altijd de speen in dr mond gestopt als ze die kwijt was.. lag een hoopje spenen in de hoek van d'r bed om niet te hoeven zoeken. (overigens alleen bij Saskia, de andere twee hebben geen speen)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_68487490
quote:
Op woensdag 29 april 2009 08:02 schreef E.T. het volgende:

[..]

we hebben wel altijd de speen in dr mond gestopt als ze die kwijt was.. lag een hoopje spenen in de hoek van d'r bed om niet te hoeven zoeken. (overigens alleen bij Saskia, de andere twee hebben geen speen)
maar is ze die afgelopen 3 dagen dat ze doorsliep ook niet wakker geworden voor een zoekgeraakte speen?
  woensdag 29 april 2009 @ 09:15:15 #298
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_68487623
quote:
Op woensdag 29 april 2009 09:08 schreef tinny het volgende:

[..]

maar is ze die afgelopen 3 dagen dat ze doorsliep ook niet wakker geworden voor een zoekgeraakte speen?
deze heeft geen speen.. alleen de oudste had een speen En totdat ze die zelf kon pakken (rond 1,5 jaar ofzo?) kwam elke nacht nog wel een of twee keer voor dat we even een speen er in moesten stoppen.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_68487655
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:22 schreef Keksi het volgende:

[..]

Chagi wil ik het niet noemen, dat is ze namelijk niet, maar ze is wel heel moe, moet vaak huilen (of gewoon simpen), is de hele dag misselijk en slaapt onrustig. Voor ons beide deed het goed om te weten waar de misselijkheid vandaan komt (hormoon dat verantwoordelijk is voor ontwikkeling van de placenta). Dat gaf iets van betekenis aan een zo nutteloos iets. Maar er zijn al een paar dagen geweest waar mijn vriendin huilend op bed zat en niet meer kon en dat Keksi haar kleren uit en aantrok en toestopte.
Hoe lang sta jij al droog Cohen? Wij hebben net voor de eerste keer in 3 weken sex gehad. Heb al wel gemerkt dat begrip voor haar situatie (hoe onmogelijk ook) veel helpt om toch je oefeningen te krijgen. Het werkt iig beter dan boos gaan zitten doen

Nog 2 dagen en dan weet mijn beste vriend het, nog 3 dagen en dan mijn pa, en nog 4 dagen en dan mijn ma.... Daarna mag de hele wereld het weten
nee echt chagi is het ook niet. maar er zit niet veel activiteit in. Ze is echt hele dagen misselijk en 's ochtends is het overgeven. De fysieke activiteit tussen ons is ook sinds 3 weken ernstig gedaald 1x welteverstaan. Maar ik kan me voorstellen dat de zin er bij haar niet is. Maarja, hoort er allemaal bij. We willen het allebei graag. Mn familie weet het al, en beste vriend ook, maar de vrienden wil ik het na de 10-weken echo vertellen. Als alles dan goed is.
pi_68504288
quote:
Op woensdag 29 april 2009 09:16 schreef cohen het volgende:

[..]

nee echt chagi is het ook niet. maar er zit niet veel activiteit in. Ze is echt hele dagen misselijk en 's ochtends is het overgeven. De fysieke activiteit tussen ons is ook sinds 3 weken ernstig gedaald 1x welteverstaan. Maar ik kan me voorstellen dat de zin er bij haar niet is. Maarja, hoort er allemaal bij. We willen het allebei graag. Mn familie weet het al, en beste vriend ook, maar de vrienden wil ik het na de 10-weken echo vertellen. Als alles dan goed is.
Geen zin om op te wachten... vertel het nu wel, dan mocht eht fout gaan krijgen we toch wel van alle kanten steun. Binnenkort de beslissing om we die bloedproef met de scan willen doen om Down-syndroom vast te stellen.... moeilijk moeilijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')